Transfers 2010-2011 - Pagina 144 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 142 143 144 145 146 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers 2010-2011
Leeftijd: 29
Voetballoopbaan:
Jeugd: Rapid Deurne, Berchem Sport === A-kern: Berchem Sport, KSV Roeselare,
KV Kortrijk, R Antwerp FC, KSTW
Beroep: leraar L.O.

Afbeelding

20 Mei 2011, 19:59
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
zat hij niet samen in de kern met de broertjes mellemans, in de tijd dat we met Berchem sport meespeelden aan kop in derde? onder diejen oostblokker is berchem dan falliet gegaan. ik kan me vergissen maar volgens mij was Bas vervaecke ne spits, en ook topschutter? verhuisde toen naar Roeselare waar hij met Nouhass samen meebouwde aan promotie naar eerste?

was toen niet slecht... maar wat hij nu nog kan... geen idee eigenlijk.

20 Mei 2011, 20:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Davy schreef:
zat hij niet samen in de kern met de broertjes mellemans, in de tijd dat we met Berchem sport meespeelden aan kop in derde? onder diejen oostblokker is berchem dan falliet gegaan. ik kan me vergissen maar volgens mij was Bas vervaecke ne spits, en ook topschutter? verhuisde toen naar Roeselare waar hij met Nouhass samen meebouwde aan promotie naar eerste?

was toen niet slecht... maar wat hij nu nog kan... geen idee eigenlijk.

Yep dat is juist.

20 Mei 2011, 20:35

El Corredor schreef:
josken1 schreef:
El Corredor schreef:

ik bedoel voor de spelers die gaan komen, niet voor die die er al zijn... ;)

En omdat er ne speler of 2 van die ploegen zou komen hebben we geen degelijk scoutingsapparaat? De voorbije 2 jaar hebben ze toch bewezen dat dat niet klopt allesinds : ;)

ieder zijn mening, maar om nu te zeggen dat de transfers van delclef, ringoot, denys voltreffers waren... :hmm:

soit, de volgende transfer zal alvast geen ronkende naam zijn ;)

Als je een ronkende naam wil binnenhalen,zullen ze wel diep in de portemanee moeten tasten,iedereen weet dat ze dat niet kunnen,Vervaeke heeft volgens mij toch wel ervaring genoeg,als hij zijn niveau haalt zoals bij Kortrijk en zijn eerste jaar bij Antwerp,is het zeker een versterking.
Afwachten,maar dat moet je bij elke nieuwe speler doen,ook bij een ronkende naam we hebben hier al genoeg ronkers zien passeren.

20 Mei 2011, 21:14
Freak

Leeftijd: 45
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
josken1 schreef:
En omdat er ne speler of 2 van die ploegen zou komen hebben we geen degelijk scoutingsapparaat? De voorbije 2 jaar hebben ze toch bewezen dat dat niet klopt allesinds : ;)

ieder zijn mening, maar om nu te zeggen dat de transfers van delclef, ringoot, denys voltreffers waren... :hmm:

Als je een ronkende naam wil binnenhalen,zullen ze wel diep in de portemanee moeten tasten,iedereen weet dat ze dat niet kunnen,Vervaeke heeft volgens mij toch wel ervaring genoeg,als hij zijn niveau haalt zoals bij Kortrijk en zijn eerste jaar bij Antwerp,is het zeker een versterking.
Afwachten,maar dat moet je bij elke nieuwe speler doen,ook bij een ronkende naam we hebben hier al genoeg ronkers zien passeren.

ronkers :D :D

benieuwd wie die centrale middenvelder gaat worden... :cool:

20 Mei 2011, 21:27
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
als ge uw kampioenenploeg kunt bijeenhouden (zolang hij ni weg is, wouter, is em van aalst) dan hebt ge als bestuur denk ik al een hele inspanning geleverd. als er dan nog thompson en vervaecke en dan nog ne middenvelder bijkomt, denk ik wel dat we 't gaan redden in tweede.

Ok, die verdediging is misschien een vraagteken... maar of die bij de andere tweedeklassers dan zoveel degelijker is als de onze, daar heb ik toch ook mijn twijfels bij. het enige wat we inderdaad nog kunnen gebruiken is een verdediger met gestalte, en liefst op links, omdat we daar geen echte uitblinker hebben... maar voor de rest...

ik zou me nu ni direct zorgen maken.

Als er alsnog zouden vertrekken, dan zal men op dat moment vervanging moeten zoeken.. we weten allemaal dat spelers soms alsnog op het allerlaatste nipperke vertrekken, maar da's iets waar ons bestuur , desgevallend, ook weinig zal kunnen aan veranderen vrees ik, en ik weet ook niet of we ze dat achteraf gaan moeten verwijten ... op dat vlak staat ge dan met de rug tegen de muur...

tijd brengt raad, maar ik ben vandaag blij, dat tot op de dag van vandaag ons kampioenenploeg nog niet leeggeroofd is.

PS: de vorige keer dat we van derde naar tweede stegen, zijn we kwalitatief verzwakt ipv versterkt (ik weet dat er allicht anders over denken, maar ik niet) ... tot op heden is dat nog niet het geval.

20 Mei 2011, 22:01

El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

ronkers :D :D

benieuwd wie die centrale middenvelder gaat worden... :cool:

We zullen dat binnenkort wel op de officiele te zien krijgen zeker :plat: ik denk dat de moderator ergens in een kist zit zoals in de film Buried.

20 Mei 2011, 22:10
forumlegende

Blijkbaar hebben sommigen twijfels bij onze verdediging. Laat me toch stellen dat we de beste verdediging van 3de klasse hadden met amper 29 tegendoelpunten. 2de klasse is uiteraard iets anders dan 3de, maar onze verdediging heeft bewezen dat ze 't kunnen en hebben het voordeel dat ze (nagenoeg) een gans seizoen hebben samengespeeld zodat er toch routine in zit.

En vergeet niet dat we achter onze verdediging kunnen rekenen op minstens 2 uitstekende keepers, met Van De Noortgaete en Kempeneer.

Laten we hopen dat het bestuur Moreels hier kan houden, en ik verwacht een zorgeloos siezoen in 2de.

20 Mei 2011, 23:07
Junior

lolo4ever schreef:
Wat Chunga over Poorters schrijft klopt.Overigens krijg ik meer en meer de indruk dat onze kern in de breedte versterkt wordt.Zelf ben ik daar geen voorstander van.Liever twee of drie echte versterkingen en voor de rest vul je aan met eigen jeugd.Het kan toch niet zijn dat je jaarlijks niet één of twee spelers uit je jeugd kan halen.

Ach, Poorters is een topper in derde, maar kwam in tweede gewoonweg te kort.'k Ben heel content dat ze daar niet in geïnvesteerd hebben

20 Mei 2011, 23:19

Telbar schreef:
lolo4ever schreef:
Wat Chunga over Poorters schrijft klopt.Overigens krijg ik meer en meer de indruk dat onze kern in de breedte versterkt wordt.Zelf ben ik daar geen voorstander van.Liever twee of drie echte versterkingen en voor de rest vul je aan met eigen jeugd.Het kan toch niet zijn dat je jaarlijks niet één of twee spelers uit je jeugd kan halen.

Ach, Poorters is een topper in derde, maar kwam in tweede gewoonweg te kort.'k Ben heel content dat ze daar niet in geïnvesteerd hebben

:plat: :crazy:

20 Mei 2011, 23:21
Freak

Leeftijd: 45
Telbar schreef:
lolo4ever schreef:

als er van mij twee man moest komen, waren het Poorters en Webers, absoluut top...

21 Mei 2011, 7:41
Freak

Het ziet er naar uit dat Wouter Moreels blijft bij Eendracht Aalst. Het uitstekende seizoen van de spits wakkerde de interesse aan van enkele eersteklassers waaronder KV Mechelen en OH Leuven. Moreels speelt bijna zeker volgend seizoen in Aalst. Waarschijnlijk ook Bas Vervaecke (29),de middenvelder speelde dit seizoen bij Standaard Wetteren. Het bestuur van Eendracht Aalst is ondertussen op zoek naar een fulltime manager. Blijkbaar is er een witte raaf. Een bekende en ervaren Oostvlaming in tweede klasse werd deze week al gespot in een Aalsters restaurant. Het bestuur wil voorlopig niets bevestigen. Ondertussen is het wel zeker dat de competitie start op woensdag 17 augustus, ook de week daarop is er midweekvoetbal in tweede klasse.

21 Mei 2011, 8:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
waly 2 schreef:
Het ziet er naar uit dat Wouter Moreels blijft bij Eendracht Aalst. Het uitstekende seizoen van de spits wakkerde de interesse aan van enkele eersteklassers waaronder KV Mechelen en OH Leuven. Moreels speelt bijna zeker volgend seizoen in Aalst. Waarschijnlijk ook Bas Vervaecke (29),de middenvelder speelde dit seizoen bij Standaard Wetteren. Het bestuur van Eendracht Aalst is ondertussen op zoek naar een fulltime manager. Blijkbaar is er een witte raaf. Een bekende en ervaren Oostvlaming in tweede klasse werd deze week al gespot in een Aalsters restaurant. Het bestuur wil voorlopig niets bevestigen. Ondertussen is het wel zeker dat de competitie start op woensdag 17 augustus, ook de week daarop is er midweekvoetbal in tweede klasse.

Bas Vervaeke? We hebben mannen met gestalte en kracht nodig!

21 Mei 2011, 8:30
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Eendracht Aalst zit volgens Het Nieuwsblad aan tafel met Sergiy Serebrennikov!
Volgens mij toch wat buiten het budget van Aalst gerekend maar ik kan mis zijn. Iemand die hier meer over weet?
Aan de andere kant, ..... het artikel is van een zekere Wim Redant, zegt misschien ook al veel.

21 Mei 2011, 9:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
zotvawies schreef:
Eendracht Aalst zit volgens Het Nieuwsblad aan tafel met Sergiy Serebrennikov!
Volgens mij toch wat buiten het budget van Aalst gerekend maar ik kan mis zijn. Iemand die hier meer over weet?
Aan de andere kant, ..... het artikel is van een zekere Wim Redant, zegt misschien ook al veel.

Ja, tein zal't wel kloppen.... :oops:

21 Mei 2011, 9:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 142 143 144 145 146 345