|
|
| Pagina 145 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 143 144 145 146 147 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Stadion
Trooper schreef: Extra investeerders zullen enkel geïnteresseerd zijn bij een nieuwbouw, met opties tot andere activiteiten zoals het houden van voorstellingen, seminaries en dergelijke. 2019 zou een mooi jaar zijn gezien we dan 100 jaar bestaan. Ik wil direct tekenen. De komende 4 seizoenen kan dan alvast gebouwd worden aan de structuur binnen de club. Je hebt niet enkel een modern stadion nodig om naar eerste te gaan. Neem daarbij nog eens een bekerstunt en misschien het halen van de eindronde en ik zou alvast een tevreden supporter zijn. iedereen zeker ? maar 7 tot 12 miljoen euro privé geld vinden is vandaag de dag niet zo simpel, en bovendien zal een 'stukske' lenen bij de bank ook ietske gemakkelijker en voordeliger zijn moest ge zonder 'poef' staan... _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Jan 2014, 14:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Fillou schreef: Trooper schreef: Extra investeerders zullen enkel geïnteresseerd zijn bij een nieuwbouw, met opties tot andere activiteiten zoals het houden van voorstellingen, seminaries en dergelijke. 2019 zou een mooi jaar zijn gezien we dan 100 jaar bestaan. Ik wil direct tekenen. De komende 4 seizoenen kan dan alvast gebouwd worden aan de structuur binnen de club. Je hebt niet enkel een modern stadion nodig om naar eerste te gaan. Neem daarbij nog eens een bekerstunt en misschien het halen van de eindronde en ik zou alvast een tevreden supporter zijn. Ik denk eigenlijk dat eerst nog werk is aan de structuur voor je echt van een nieuw stadion moet of mag beginnen dromen. Zonder verkeerd begrepen te willen worden en met veel respect voor de mensen die ons twee jaar geleden uit de miserie geholpen hebben, maar ik denk dat de fundamenten vandaag niet sterk genoeg zijn om een stevige topper in tweede of subtopper in eerste te worden. Ik hoop dat ik fout ben, maar ik vrees er voor. De vraag van de kip en het ei. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 21 Jan 2014, 14:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Petroe69 schreef: Hoe gans deze soap ook evolueert de komende maanden. Ik vrees dat we nog tot minstens 2019 in ons gedrocht van een staantribune zullen staan. als dat nodig is (als ze een nieuw stadion zouden zetten) dan zal ik er mij allesinds niks van aantrekken daar nog tot dan te komen staan , met veel plezier zelfs omdat ge dan weet dat het enkel beter gaat worden tegen ons eeuwfeest als ze verbouwen zal het weer een andere historie worden (remember de eerste matchen van t seizoen) al zou ik na dit seizoen als bestuur toch even nadenken of ze de volledige kant van de staantribunes niet voor eendrachtsupporters zouden kunnen/ moeten /mogen voorzien(thuisvak en bezoekersvak samen)....voor da beetje volk dat de meeste ploegen meebrengen , t is dit seizoen nog maar ne keer of 3 dat ik daar eens volk van de bezoekers heb zien instaan (westerlo,stvv en antwerp) eet mij niet op als ik er één vergeten ben , voor de rest zaten ze altijd achter de goal..t is maar een gedacht ein.... |
| 21 Jan 2014, 15:42 |
|
|
Vaste Waarde
Tja…Nieuwbouw ? Heropbouw? Geen idee wat het gaat worden… als het al iets gaat worden…..
Niet vergeten wat er in het nationaal voetbal aan het gebeuren is he… Iedereen is er zich nu wel van bewust dat er maar 2 opties zijn : - ofwel zit je op de boot van de hervorming en ga je met de grote jongens meedoen ( dus in een hervormde eerste klasse) - ofwel mis je die boot, en dan - mijn waarde vrienden - dan geloof ik dat het op termijn over en uit is met eendracht ( of eender welk ander elftal dat in die toekomstige lagere afdelingen aan de bak moet..) Eendracht heeft dus simpelweg geen keus : wij moeten op die boot raken - en ik denk dat ons bestuur dat ook wel beseft ( cfr " wij worden volgend jaar een profclub" ) maar waar halen ze daar de middelen voor ? Het blijft uit die hoek angstaanjagend stil.. Het probleem is dat die hervorming van het betaald voetbal er al dit of ten laatste volgend jaar zit aan te komen, en dat wij intussen in een " patattenstadion" spelen.. Een nieuw stadion, of een nieuwe tribune zou er dan ook heeeeeel snel moeten staan, en we weten spijtiggenoeg allen dat dit niet gaat gebeuren. Er blijft volgens mij dan ook maar één optie, en dat is - in afwachting van wat er dan ook in Aalst/Erembodegem zou gebouwd worden, moeten wij tijdelijk verhuizen naar het stadion van Dendergedrocht. Volgens mij is dus : eerst op die boot van de hervorming met een team die in de hervormde reeksen iets kan gaan doen - spelen in het denderstadion, - en dan later nadenken over een nieuw eendrachtstadion….. Het gevaar is er dan natuurlijk wel dat we uit dat denderstadion niet meer uit geraken… dat besef ik ook wel… Jammergenoeg 't is dat of naar af vrees ik….we'll see... ![]() |
| 21 Jan 2014, 17:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Blijkbaar is er na Blue Monday ook een Blue Tuesday...
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Jan 2014, 17:49 |
|
|
forumlegende
jammen schreef: Blijkbaar is er na Blue Monday ook een Blue Tuesday... ik denk dat het eerder nog "a black two weeks" gaan worden. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Jan 2014, 18:15 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Het is in ieder geval zeker dat er niet elk jaar subsidies worden uitgedeeld door de overheid voor dit soort projecten, dus gezien de infrastructuur die we nu hebben, zou het wel héé ééél erg stom geweest zijn, moest men geen dossier hebben ingediend.
Het is daarnaast ook een feit dat het stadion er al moet zijn op het moment dat je een ploeg hebt om mee te doen voor promotie. We hebben er nu dit jaar de ploeg niet voor, maar stél nu een keer dat je dit jaar, of volgend, of het jaar nadien … de eindronde zou halen, wat ga je dan doen? Spelen om te winnen? Als je met deze infrastructuur moet meedoen, is het sowieso als meeloper zonder enige ambitie, enkel en alleen al omwille van de infrastructuur. Of je moet inderdaad in Denderleeuw gaan spelen. Daar raak je inderdaad nooit meer weg, want dan zullen D'Haese en co wel rap zeggen: probleem definitief opgelost en we hebben genoeg andere problemen om op te lossen! Ook al roept hij nu (en terecht) van alle daken dat het zijn hart pijn zou doen indien den Eendracht niet meer op Aalsters grondgebied zou spelen. En dan wordt je definitief de zoveelste letter in FCDEH Azerty … Het is een feit dat er aan de club zelf nog héél, héééél veel werk is op vele sportieve en extra-sportieve vlakken, maar stel dat dit project lukt dan mag je éindelijk terug eens wat ambitie hebben hogerop en de rest zal dan wel volgen hoor. Het wordt ongetwijfeld veel makkelijker om meer, deskundigere en kapitaalkrachtigere bestuursmensen aan te trekken, als men ziet dat er een serieuze dynamiek in zit onder de vorm van een spiksplinternieuw stadion. Want dat er in Aalst publiek en mogelijkheden zijn voor zoiets en dat er dan in de toekomst rekening zal moeten gehouden worden met deze club, dat weet iedereen in de wijde omstreken ... |
| 21 Jan 2014, 18:45 |
|
|
Nationale Ploeg
jammen schreef: Blijkbaar is er na Blue Monday ook een Blue Tuesday... indien we effectief (al dan niet tijdelijk) naar kadaverville moeten verhuizen zelfs een Blue Hotel. _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Jan 2014, 18:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendracht02 schreef: Het is in ieder geval zeker dat er niet elk jaar subsidies worden uitgedeeld door de overheid voor dit soort projecten, dus gezien de infrastructuur die we nu hebben, zou het wel héé ééél erg stom geweest zijn, moest men geen dossier hebben ingediend. Het is daarnaast ook een feit dat het stadion er al moet zijn op het moment dat je een ploeg hebt om mee te doen voor promotie. We hebben er nu dit jaar de ploeg niet voor, maar stél nu een keer dat je dit jaar, of volgend, of het jaar nadien … de eindronde zou halen, wat ga je dan doen? Spelen om te winnen? Als je met deze infrastructuur moet meedoen, is het sowieso als meeloper zonder enige ambitie, enkel en alleen al omwille van de infrastructuur. Of je moet inderdaad in Denderleeuw gaan spelen. Daar raak je inderdaad nooit meer weg, want dan zullen D'Haese en co wel rap zeggen: probleem definitief opgelost en we hebben genoeg andere problemen om op te lossen! Ook al roept hij nu (en terecht) van alle daken dat het zijn hart pijn zou doen indien den Eendracht niet meer op Aalsters grondgebied zou spelen. En dan wordt je definitief de zoveelste letter in FCDEH Azerty … Het is een feit dat er aan de club zelf nog héél, héééél veel werk is op vele sportieve en extra-sportieve vlakken, maar stel dat dit project lukt dan mag je éindelijk terug eens wat ambitie hebben hogerop en de rest zal dan wel volgen hoor. Het wordt ongetwijfeld veel makkelijker om meer, deskundigere en kapitaalkrachtigere bestuursmensen aan te trekken, als men ziet dat er een serieuze dynamiek in zit onder de vorm van een spiksplinternieuw stadion. Want dat er in Aalst publiek en mogelijkheden zijn voor zoiets en dat er dan in de toekomst rekening zal moeten gehouden worden met deze club, dat weet iedereen in de wijde omstreken ... niemand die de juistheid van de ondernomen actie (indienen aanvraagdossier voor beide gevallen) afbreekt he. en zeker niemand die het huidige bestuur op de korrel neemt, de problemen zijn er op dat vlak al van lang voor deze mensen. Ik ben het zeker niet met alles eens in en rond de club maar chapeau voor de moed en de strijdlust van een Frank De Roose & C°. _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Jan 2014, 18:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Still standing ! schreef: Iendracht02 schreef: Het is in ieder geval zeker dat er niet elk jaar subsidies worden uitgedeeld door de overheid voor dit soort projecten, dus gezien de infrastructuur die we nu hebben, zou het wel héé ééél erg stom geweest zijn, moest men geen dossier hebben ingediend. Het is daarnaast ook een feit dat het stadion er al moet zijn op het moment dat je een ploeg hebt om mee te doen voor promotie. We hebben er nu dit jaar de ploeg niet voor, maar stél nu een keer dat je dit jaar, of volgend, of het jaar nadien … de eindronde zou halen, wat ga je dan doen? Spelen om te winnen? Als je met deze infrastructuur moet meedoen, is het sowieso als meeloper zonder enige ambitie, enkel en alleen al omwille van de infrastructuur. Of je moet inderdaad in Denderleeuw gaan spelen. Daar raak je inderdaad nooit meer weg, want dan zullen D'Haese en co wel rap zeggen: probleem definitief opgelost en we hebben genoeg andere problemen om op te lossen! Ook al roept hij nu (en terecht) van alle daken dat het zijn hart pijn zou doen indien den Eendracht niet meer op Aalsters grondgebied zou spelen. En dan wordt je definitief de zoveelste letter in FCDEH Azerty … Het is een feit dat er aan de club zelf nog héél, héééél veel werk is op vele sportieve en extra-sportieve vlakken, maar stel dat dit project lukt dan mag je éindelijk terug eens wat ambitie hebben hogerop en de rest zal dan wel volgen hoor. Het wordt ongetwijfeld veel makkelijker om meer, deskundigere en kapitaalkrachtigere bestuursmensen aan te trekken, als men ziet dat er een serieuze dynamiek in zit onder de vorm van een spiksplinternieuw stadion. Want dat er in Aalst publiek en mogelijkheden zijn voor zoiets en dat er dan in de toekomst rekening zal moeten gehouden worden met deze club, dat weet iedereen in de wijde omstreken ... niemand die de juistheid van de ondernomen actie (indienen aanvraagdossier voor beide gevallen) afbreekt he. en zeker niemand die het huidige bestuur op de korrel neemt, de problemen zijn er op dat vlak al van lang voor deze mensen. Ik ben het zeker niet met alles eens in en rond de club maar chapeau voor de moed en de strijdlust van een Frank De Roose & C°. Daar ga ik volledig mee akkoord _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jan 2014, 19:04 |
|
|
Vaste Waarde
Iendracht02 schreef: Het is in ieder geval zeker dat er niet elk jaar subsidies worden uitgedeeld door de overheid voor dit soort projecten, dus gezien de infrastructuur die we nu hebben, zou het wel héé ééél erg stom geweest zijn, moest men geen dossier hebben ingediend. Het is daarnaast ook een feit dat het stadion er al moet zijn op het moment dat je een ploeg hebt om mee te doen voor promotie. We hebben er nu dit jaar de ploeg niet voor, maar stél nu een keer dat je dit jaar, of volgend, of het jaar nadien … de eindronde zou halen, wat ga je dan doen? Spelen om te winnen? Als je met deze infrastructuur moet meedoen, is het sowieso als meeloper zonder enige ambitie, enkel en alleen al omwille van de infrastructuur. Of je moet inderdaad in Denderleeuw gaan spelen. Daar raak je inderdaad nooit meer weg, want dan zullen D'Haese en co wel rap zeggen: probleem definitief opgelost en we hebben genoeg andere problemen om op te lossen! Ook al roept hij nu (en terecht) van alle daken dat het zijn hart pijn zou doen indien den Eendracht niet meer op Aalsters grondgebied zou spelen. En dan wordt je definitief de zoveelste letter in FCDEH Azerty … Het is een feit dat er aan de club zelf nog héél, héééél veel werk is op vele sportieve en extra-sportieve vlakken, maar stel dat dit project lukt dan mag je éindelijk terug eens wat ambitie hebben hogerop en de rest zal dan wel volgen hoor. Het wordt ongetwijfeld veel makkelijker om meer, deskundigere en kapitaalkrachtigere bestuursmensen aan te trekken, als men ziet dat er een serieuze dynamiek in zit onder de vorm van een spiksplinternieuw stadion. Want dat er in Aalst publiek en mogelijkheden zijn voor zoiets en dat er dan in de toekomst rekening zal moeten gehouden worden met deze club, dat weet iedereen in de wijde omstreken ... Heel erg correct wat je hierboven schrijft. Eén zaak zie ik anders : Ik ben nog steeds allergisch aan de gedachte om ooit " de zoveelste letter in FCDEH Azerty " te worden.. Als we dan toch naar hun stadion moeten uitwijken, dan moeten we dat doen onder de naam en de kleuren van Eendracht-Aalst. Ik zie dat dendergedrocht trouwens niet te lang meer bestaan zenne-)-) ![]() |
| 21 Jan 2014, 19:17 |
|
|
Freak
ze geven nogal gas in hnb.valckenier en co zijn niet tevreden over de locatie van het stadion omdat zij er moesten vertekken.valckenier zegt ook dat er een beetje verder een perfect stadion ligt en dat het te zot voor woorden is dat er 2 stadions zouden komen.
|
| 22 Jan 2014, 9:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
waly 2 schreef: ze geven nogal gas in hnb.valckenier en co zijn niet tevreden over de locatie van het stadion omdat zij er moesten vertekken.valckenier zegt ook dat er een beetje verder een perfect stadion ligt en dat het te zot voor woorden is dat er 2 stadions zouden komen. Valckenier moet zen moil aaven _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Jan 2014, 10:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Mariner schreef: waly 2 schreef: ze geven nogal gas in hnb.valckenier en co zijn niet tevreden over de locatie van het stadion omdat zij er moesten vertekken.valckenier zegt ook dat er een beetje verder een perfect stadion ligt en dat het te zot voor woorden is dat er 2 stadions zouden komen. Valckenier moet zen moil aaven x2. zijdt maar gerust dat diejen alles zal doen om te boycotten wat hij kan. zijn Grote Droom van een megafusie met hem als voorzitter valt anders in duigen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 22 Jan 2014, 10:28 |
|
|
forumlegende
Breek da spel in da boerendorp af en poot het neer op de beoogde plek.
Voila, iedereen content. |
| 22 Jan 2014, 10:35 |
|
| Pagina 145 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 143 144 145 146 147 … 462 Volgende |