|
|
| Pagina 146 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 144 145 146 147 148 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Stadion
Dat was te verwachten dat dienen dikkenek van ne Valckenier daartegen ging zijn.
|
| 22 Jan 2014, 10:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: ze geven nogal gas in hnb.valckenier en co zijn niet tevreden over de locatie van het stadion omdat zij er moesten vertekken.valckenier zegt ook dat er een beetje verder een perfect stadion ligt en dat het te zot voor woorden is dat er 2 stadions zouden komen. Over dat 1e punt heeft hij overschot van gelijk. Met dat 2e heeft hij geen zaken. |
| 22 Jan 2014, 11:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
waly 2 schreef: ze geven nogal gas in hnb.valckenier en co zijn niet tevreden over de locatie van het stadion omdat zij er moesten vertekken.valckenier zegt ook dat er een beetje verder een perfect stadion ligt en dat het te zot voor woorden is dat er 2 stadions zouden komen. Het is eveneens te zot voor woorden dat Valckenier zich in ons stadiondossier gaat bemoeien. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Jan 2014, 11:33 |
|
|
Freak
club en cercle willen ook beiden een nieuw stadion ,dat gaat toch ook niet zo ver van elkaar liggen zeker.als wij al moeten zien naar die boeren van dender om een nieuw stadion te zetten ,zijn we ver gekomen.
|
| 22 Jan 2014, 12:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jammen schreef: waly 2 schreef: ze geven nogal gas in hnb.valckenier en co zijn niet tevreden over de locatie van het stadion omdat zij er moesten vertekken.valckenier zegt ook dat er een beetje verder een perfect stadion ligt en dat het te zot voor woorden is dat er 2 stadions zouden komen. Het is eveneens te zot voor woorden dat Valckenier zich in ons stadiondossier gaat bemoeien. Toch wel enigszins te begrijpen niet? Het is niet omdat het nu toevallig Valckenier is dat hij plots geen recht van spreken meer heeft: was tenslotte voorzitter van een club die op dat grondgebied haar stadion had wat voor die club meer dan voldoende was, maar wel moest opkrassen omdat het industriegrond was... Heeft veel kunst- en vliegwerk gekost en als hij nu moet lezen dat de grond waarop eventueel een nieuw voetbalstadion gezet zal worden, nu in de buurt van het oude Terjoden-stadion zou komen te liggen, dan is het toch wel logisch dat hij zich even roert. Wij zouden er ook niet mee kunnen lachen, moest ons stadion aan de Bredestraat moeten wijken voor een sociaal woningproject en drie jaar later zouden ze er een sportzaal opzetten... Wat Valckenier natuurlijk wel moet beseffen, is dat nieuwe bazen ook wel nieuwe wetten met zich meebrengen en als het nieuwe stadsbestuur (itt de vorige) effectief de politieke moed heeft om echt vol voor een bestemmingswijziging van die gronden te gaan, dat hij daar dan weinig zal tegen kunnen inbrengen... |
| 22 Jan 2014, 12:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Da zou straf zijn dat wij ons moeten aanpassen aan een ploegske dat aan zijn laatste stuiptrekkingen bezig is
![]() _________________ MCMXIX |
| 22 Jan 2014, 12:08 |
|
|
Freak
henk geeroms,directeur van solva reageert koeltjes.wij weten nog niet van die aanvraag,maar als die ons meegedeeld wordt zal de raad van bestuur daar in alle wijsheid over beslissen.als het nieuwe stadion er ooit komt zal het bestuur van eendracht aalst in elk geval heel wat investeerders moeten zoeken,want het stadsbestuur heeft voor een stadion geen budget voorzien.hnb
|
| 22 Jan 2014, 12:20 |
|
|
Freak
|
| 22 Jan 2014, 12:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DT schreef: jammen schreef: waly 2 schreef: ze geven nogal gas in hnb.valckenier en co zijn niet tevreden over de locatie van het stadion omdat zij er moesten vertekken.valckenier zegt ook dat er een beetje verder een perfect stadion ligt en dat het te zot voor woorden is dat er 2 stadions zouden komen. Het is eveneens te zot voor woorden dat Valckenier zich in ons stadiondossier gaat bemoeien. Toch wel enigszins te begrijpen niet? Het is niet omdat het nu toevallig Valckenier is dat hij plots geen recht van spreken meer heeft: was tenslotte voorzitter van een club die op dat grondgebied haar stadion had wat voor die club meer dan voldoende was, maar wel moest opkrassen omdat het industriegrond was... Heeft veel kunst- en vliegwerk gekost en als hij nu moet lezen dat de grond waarop eventueel een nieuw voetbalstadion gezet zal worden, nu in de buurt van het oude Terjoden-stadion zou komen te liggen, dan is het toch wel logisch dat hij zich even roert. Wij zouden er ook niet mee kunnen lachen, moest ons stadion aan de Bredestraat moeten wijken voor een sociaal woningproject en drie jaar later zouden ze er een sportzaal opzetten... Wat Valckenier natuurlijk wel moet beseffen, is dat nieuwe bazen ook wel nieuwe wetten met zich meebrengen en als het nieuwe stadsbestuur (itt de vorige) effectief de politieke moed heeft om echt vol voor een bestemmingswijziging van die gronden te gaan, dat hij daar dan weinig zal tegen kunnen inbrengen... Ik kan het begrijpen als hij zich in zijn gat gebeten voelt over wat er in het verleden gebeurd is, maar daar moet het voor hem ook stoppen. Zoals je zelf aanhaalt zijn er anderen nu die het voor het zeggen hebben, en daar moet hij zich bij neerleggen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Jan 2014, 12:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lijkt mij eigenlijk wel sterk dat het zou doorgaan op die plaats. Op de Sieseghem lopen ze al jaren te procederen bij de Raad van State tegen de onteigeningen van landbouwgrond om er (broodnodige) industriegrond van te maken. En een paar km verder zouden ze die opgeven voor een voetbalstadion. Een beetje een vreemde redenering, als je't mij vraagt.
|
| 22 Jan 2014, 12:28 |
|
|
forumlegende
Tja, politiek en vreemde redeneringen...
De ellende met Aalst is dat er al 30 jaar bijna niets bewogen heeft. Pas de laatste jaren schiet er het een en ander in gang. En dan komen de klagers beweren dat het geld rap zal 'opgesoupeerd' zijn... |
| 22 Jan 2014, 12:54 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Fillou schreef: Lijkt mij eigenlijk wel sterk dat het zou doorgaan op die plaats. Op de Sieseghem lopen ze al jaren te procederen bij de Raad van State tegen de onteigeningen van landbouwgrond om er (broodnodige) industriegrond van te maken. En een paar km verder zouden ze die opgeven voor een voetbalstadion. Een beetje een vreemde redenering, als je't mij vraagt. Ik vind het ook een bizar verhaal, de ene ploeg wegjagen voor industriegebied van te maken om er dan x-aantal jaar terug een voetbalstadion te poten (weliswaar naast het industriegebied). Maar wij als club kunnen er maar wel mee varen. En het is nu niet dat Terjoden-welle er geen compensatie heeft voor gekregen. Ik dacht dat ze 2 kunstgrasvelden hebben gekregen (waarde 2x500.000euro). Dus valckenier moet inderdaad zwijgen !!! Het moet ook maar eens gedaan zijn met constant naar raad van state te gaan. Zie die tramlijn in Antwerpen, voor 90% af tot ze voor een of anderen zijn deur komen die naar de raad van state trekt. Daardoor blijft alles in vlaanderen hangen, iedereen kan zomaar beroep aantekenen (terecht) maar jaren later ook nog blijven procederen voor de raad van state. Maar das een andere discussie . |
| 22 Jan 2014, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Ace schreef: Fillou schreef: Lijkt mij eigenlijk wel sterk dat het zou doorgaan op die plaats. Op de Sieseghem lopen ze al jaren te procederen bij de Raad van State tegen de onteigeningen van landbouwgrond om er (broodnodige) industriegrond van te maken. En een paar km verder zouden ze die opgeven voor een voetbalstadion. Een beetje een vreemde redenering, als je't mij vraagt. Ik vind het ook een bizar verhaal, de ene ploeg wegjagen voor industriegebied van te maken om er dan x-aantal jaar terug een voetbalstadion te poten (weliswaar naast het industriegebied). Maar wij als club kunnen er maar wel mee varen. En het is nu niet dat Terjoden-welle er geen compensatie heeft voor gekregen. Ik dacht dat ze 2 kunstgrasvelden hebben gekregen (waarde 2x500.000euro). Dus valckenier moet inderdaad zwijgen !!! Het moet ook maar eens gedaan zijn met constant naar raad van state te gaan. Zie die tramlijn in Antwerpen, voor 90% af tot ze voor een of anderen zijn deur komen die naar de raad van state trekt. Daardoor blijft alles in vlaanderen hangen, iedereen kan zomaar beroep aantekenen (terecht) maar jaren later ook nog blijven procederen voor de raad van state. Maar das een andere discussie .idd. terreijen heeft goed 'getrokken' toen, geld dat dan nog voor een goed stuk gebruikt is om Denjer in leven te houden. die rekening staat effen en valt van de kant van terreijen niet te veel over te memmen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 22 Jan 2014, 13:36 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: Ace schreef: Fillou schreef: Lijkt mij eigenlijk wel sterk dat het zou doorgaan op die plaats. Op de Sieseghem lopen ze al jaren te procederen bij de Raad van State tegen de onteigeningen van landbouwgrond om er (broodnodige) industriegrond van te maken. En een paar km verder zouden ze die opgeven voor een voetbalstadion. Een beetje een vreemde redenering, als je't mij vraagt. Ik vind het ook een bizar verhaal, de ene ploeg wegjagen voor industriegebied van te maken om er dan x-aantal jaar terug een voetbalstadion te poten (weliswaar naast het industriegebied). Maar wij als club kunnen er maar wel mee varen. En het is nu niet dat Terjoden-welle er geen compensatie heeft voor gekregen. Ik dacht dat ze 2 kunstgrasvelden hebben gekregen (waarde 2x500.000euro). Dus valckenier moet inderdaad zwijgen !!! Het moet ook maar eens gedaan zijn met constant naar raad van state te gaan. Zie die tramlijn in Antwerpen, voor 90% af tot ze voor een of anderen zijn deur komen die naar de raad van state trekt. Daardoor blijft alles in vlaanderen hangen, iedereen kan zomaar beroep aantekenen (terecht) maar jaren later ook nog blijven procederen voor de raad van state. Maar das een andere discussie .idd. terreijen heeft goed 'getrokken' toen, geld dat dan nog voor een goed stuk gebruikt is om Denjer in leven te houden. die rekening staat effen en valt van de kant van terreijen niet te veel over te memmen. lijkt me nogal makkelijk gezegd. heb je die facturen en stortingen gezien misschien? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Jan 2014, 14:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
waly 2 schreef: club en cercle willen ook beiden een nieuw stadion ,dat gaat toch ook niet zo ver van elkaar liggen zeker.als wij al moeten zien naar die boeren van dender om een nieuw stadion te zetten ,zijn we ver gekomen. die industriezone is nog altijd grondgebied aalst , t is maar dat ze dat daar niet vergeten dat t stadsbestuur daar de beslissingen over maakt wat ze er mee willen doen....(de beslissing om ze daar weg te jagen vroeger is ook niet gemaakt door dit stadsbestuur) ... van terjoden-welle hun kant ergens wel te verstaan maar ze zouden nu maar beter hun smoel houden en wa verder in denderbrol hun hol kruipen...er zijn nog veel andere ploegen in de denderstreek waarmee ze van mijn part nog 10000 fusies mogen doen he , mij niet gelaten.....MOR NIE ME ONS!! ![]() Laatst gewijzigd door supersossis op 22 Jan 2014, 16:08, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Jan 2014, 14:55 |
|
| Pagina 146 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 144 145 146 147 148 … 462 Volgende |