|
|
| Pagina 147 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Ex-spelers
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: prima speler, ook als mens een heel vriendelijke gast, en ontgoochelende eigenlijk nooit de keren dat hij speelde. Twee volwaardige keepers, en in mijn ogen gaan we er op vooruit. transfer komt er door intensief gescout geweest te zijn vermoed ik. ![]() Bwah, de keren dat ze voor Valcke in de tribune hebben gezeten, zullen ze toch ook wel gezien hebben hoe de doelman het deed kan ik me inbeelden... Bovendien speelt "Kempi" op basis van verschillende media toch een sterk seizoen... Daarnaast is het geen onbekende en weet Ronny natuurlijk perfect wat hij aan Kevin heeft... Is bovendien een geweldige coacher, wat zeker ook tov de beloften een goede zaak is... En hopelijk kan de aanwezigheid van Kempeneer er ook voor zorgen dat enkele talentvolle spelers van Londerzeel, Aalst weten liggen... Loopt echt serieus wat kwaliteit rond die we goed zouden kunnen gebruiken... Wat denk je van Heyvaert? Is al van in oktober doorgegeven Was ook redelijk indrukwekkend in de vriendschappelijke match tegen ons tijdens de winterstop... Soit ja, verlengde zijn contract met een jaar, dus weer geen spek voor onzen bek hé... |
| 13 Mar 2014, 11:48 |
|
|
forumlegende
@DT: over Binst en Heyvaert zijn we het dan al eens. Die Bailly van Tubize is ook einde contract.
voor mij mogen ze overigens die Kabir ook halen. Moet de buitenspelers het vuur aan de schenen kunnen leggen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Mar 2014, 12:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: @DT: over Binst en Heyvaert zijn we het dan al eens. Die Bailly van Tubize is ook einde contract. voor mij mogen ze overigens die Kabir ook halen. Moet de buitenspelers het vuur aan de schenen kunnen leggen. Allez, nu nog over Tibo Vande Velde hé Bailly mag je schrappen van uw lijstje - eersteklassescouts volgen die jongen op de voet... |
| 13 Mar 2014, 12:47 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: @DT: over Binst en Heyvaert zijn we het dan al eens. Die Bailly van Tubize is ook einde contract. voor mij mogen ze overigens die Kabir ook halen. Moet de buitenspelers het vuur aan de schenen kunnen leggen. Allez, nu nog over Tibo Vande Velde hé Bailly mag je schrappen van uw lijstje - eersteklassescouts volgen die jongen op de voet...ja lap. niet onbegrijpelijk dat ze die kerel volgen, jong en talentvol. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Mar 2014, 12:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
elfahem schreef: Vind het wel raar dat een keeper met zijn kwaliteiten hier opnieuw komt om de bank warm te houden, want dat zal het toch zijn zolang VDN hier rond loopt. Of moeten we iets verder denken en rekening houden met een vertrek van VDN? Das nu net de bedenking die ik mij ook direct maakte. |
| 13 Mar 2014, 13:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Kempeneer terug als vervanger van Gert-Jan! Goede zaak! prima speler, ook als mens een heel vriendelijke gast, en ontgoochelende eigenlijk nooit de keren dat hij speelde. Twee volwaardige keepers, en in mijn ogen gaan we er op vooruit. transfer komt er door intensief gescout geweest te zijn vermoed ik. ![]() Bwah, de keren dat ze voor Valcke in de tribune hebben gezeten, zullen ze toch ook wel gezien hebben hoe de doelman het deed kan ik me inbeelden... Bovendien speelt "Kempi" op basis van verschillende media toch een sterk seizoen... Daarnaast is het geen onbekende en weet Ronny natuurlijk perfect wat hij aan Kevin heeft... Is bovendien een geweldige coacher, wat zeker ook tov de beloften een goede zaak is... En hopelijk kan de aanwezigheid van Kempeneer er ook voor zorgen dat enkele talentvolle spelers van Londerzeel, Aalst weten liggen... Loopt echt serieus wat kwaliteit rond die we goed zouden kunnen gebruiken... Hoe zit dat met het transferverbod ?? |
| 13 Mar 2014, 15:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
champagne schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: prima speler, ook als mens een heel vriendelijke gast, en ontgoochelende eigenlijk nooit de keren dat hij speelde. Twee volwaardige keepers, en in mijn ogen gaan we er op vooruit. transfer komt er door intensief gescout geweest te zijn vermoed ik. ![]() Bwah, de keren dat ze voor Valcke in de tribune hebben gezeten, zullen ze toch ook wel gezien hebben hoe de doelman het deed kan ik me inbeelden... Bovendien speelt "Kempi" op basis van verschillende media toch een sterk seizoen... Daarnaast is het geen onbekende en weet Ronny natuurlijk perfect wat hij aan Kevin heeft... Is bovendien een geweldige coacher, wat zeker ook tov de beloften een goede zaak is... En hopelijk kan de aanwezigheid van Kempeneer er ook voor zorgen dat enkele talentvolle spelers van Londerzeel, Aalst weten liggen... Loopt echt serieus wat kwaliteit rond die we goed zouden kunnen gebruiken... Hoe zit dat met het transferverbod ?? Als we de licentie halen gaat dat automatisch worden opgeheven... Wanneer worden die eigenlijk behandeld?? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Mar 2014, 15:15 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43 Berichten: 102 Locatie: Nieuwerkerken-city |
|
| 13 Mar 2014, 15:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: prima speler, ook als mens een heel vriendelijke gast, en ontgoochelende eigenlijk nooit de keren dat hij speelde. Twee volwaardige keepers, en in mijn ogen gaan we er op vooruit. transfer komt er door intensief gescout geweest te zijn vermoed ik. ![]() Bwah, de keren dat ze voor Valcke in de tribune hebben gezeten, zullen ze toch ook wel gezien hebben hoe de doelman het deed kan ik me inbeelden... Bovendien speelt "Kempi" op basis van verschillende media toch een sterk seizoen... Daarnaast is het geen onbekende en weet Ronny natuurlijk perfect wat hij aan Kevin heeft... Is bovendien een geweldige coacher, wat zeker ook tov de beloften een goede zaak is... En hopelijk kan de aanwezigheid van Kempeneer er ook voor zorgen dat enkele talentvolle spelers van Londerzeel, Aalst weten liggen... Loopt echt serieus wat kwaliteit rond die we goed zouden kunnen gebruiken... Wat denk je van Heyvaert? Ne goeien voor in 't kantine ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mar 2014, 16:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Mariner schreef: El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Bwah, de keren dat ze voor Valcke in de tribune hebben gezeten, zullen ze toch ook wel gezien hebben hoe de doelman het deed kan ik me inbeelden... Bovendien speelt "Kempi" op basis van verschillende media toch een sterk seizoen... Daarnaast is het geen onbekende en weet Ronny natuurlijk perfect wat hij aan Kevin heeft... Is bovendien een geweldige coacher, wat zeker ook tov de beloften een goede zaak is... En hopelijk kan de aanwezigheid van Kempeneer er ook voor zorgen dat enkele talentvolle spelers van Londerzeel, Aalst weten liggen... Loopt echt serieus wat kwaliteit rond die we goed zouden kunnen gebruiken... Wat denk je van Heyvaert? Ne goeien voor in 't kantine ![]() Den Tom zou wel iets minder kunnen drinken,dan zijn broer Hans _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Mar 2014, 18:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bij Londerzeel zit zeker wat talent...
Heel goed dat ze Kempeneer terughalen, is een prima keeper voor 2de klasse, maar ik vrees toch dat ze een vertrek van VDN proberen op te vangen. Het enige wat een topkeeper als VDN hier kan houden, is de belofte dat we voor de titel spelen (en dat is nie aan de orde). VDN heeft zelf altijd gezegd bij Aalst te willen blijven, maar wanneer hij een profcontract kan versieren waardoor hij zijn werk kan opgeven, hij dan niet zou twijfelen, wat zeer logisch is voor iemand met zijn kwaliteiten. |
| 13 Mar 2014, 19:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Vrees ook voor een vertrek van VDN...
|
| 13 Mar 2014, 20:29 |
|
|
Freak
vdn heeft een contract tot 2017.die gaat niet weg.
|
| 13 Mar 2014, 20:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
gweninho schreef: VDN heeft zelf altijd gezegd bij Aalst te willen blijven, maar wanneer hij een profcontract kan versieren waardoor hij zijn werk kan opgeven, hij dan niet zou twijfelen, wat zeer logisch is voor iemand met zijn kwaliteiten. Heeft ook gezegd niet op de bank te willen gaan zitten in eerste. Heeft bovendien een goeie job en zei ooit eens dat enkel een top 5 club meer zou betalen dan wat hij nu verdient met voetbal + job. Tekende net voor 5 jaar bij en kocht een huis in Aalst. Ik hoop dus dat VDN nog lang bij ons blijft. |
| 13 Mar 2014, 21:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Helemaal juist Smetje.. Ik zie hem ook niet vertrekken, zeker niet na zen contractverlenging.. Moest hij toch een mooie kans krijgen in eerste moeten ze hem die gunnen. Ik hoop alvast dat zijn afkoopsom op meer dan 1 miljoen ligt dan!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Mar 2014, 11:17 |
|
| Pagina 147 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 … 215 Volgende |