|
|
| Pagina 148 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
placietjen schreef: Voor Ewen Verheyden die naar Hamme gaat zijn het ook bange momenten nu het op Hamme een ware crisis is.... Voorzitter en trainer die opgestapt zijn enzo... 't is daar ook niet pluis. De voorziter blijft wel in het bestuur maar dan als gewoon bestuurlid. Hj draait ook zijn geldkraan niet volledig dicht dacht ik geleen te hebben. |
| 16 Mei 2008, 20:03 |
|
|
Junior
Op de web van Roeselare staat nog altijd niets over de transfer van Troch.
Zouden ze het daar eigenlijk zelf al weten ? |
| 16 Mei 2008, 20:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik meen gelezen te hebben dat Roeselare een overeenkomst bereikte met Troch. Ze zullen waarschijnlijk wachten met het bekend te maken tot wanneer het contract getekend is.
|
| 16 Mei 2008, 20:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jan schreef: placietjen schreef: Voor Ewen Verheyden die naar Hamme gaat zijn het ook bange momenten nu het op Hamme een ware crisis is.... Voorzitter en trainer die opgestapt zijn enzo... 't is daar ook niet pluis. De voorziter blijft wel in het bestuur maar dan als gewoon bestuurlid. Hj draait ook zijn geldkraan niet volledig dicht dacht ik geleen te hebben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2008, 20:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
tis geen nieuws meer he. maar 't doe wel iets nu het officieel is.
troch is in ieder geval het type voetballer waarvoor ik naar 't stadion komt 't is ne klasbak, zowel qua mentaliteit als qua voetbal. technisch vaardig, misschien niet de rapsten maar hij weet dat wel te compenseren met inzicht vechtlust. bovendien kan hij uiterst snel tikken, en hij scoort en laat scoren zoals het er weinigen kunnen... ik heb me doodgeërgerd aan het gemekker op troch, want we gaan denk ik nog vaak aan trochsken terugpeizen. ik durf gerust stellen dat er maar zeer weinig voetballers bij aalst hebben gelopen (de afgelopen 17 jaar) die in mijn ogen zoveel indruk hebben gemaakt als thomas troch (derde klasse of niet). tis ne grote meneer, en ik ga roeselare met meer dan gewone aandacht volgen komend seizoen |
| 16 Mei 2008, 20:11 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Davy schreef: tis geen nieuws meer he. maar 't doe wel iets nu het officieel is. troch is in ieder geval het type voetballer waarvoor ik naar 't stadion komt 't is ne klasbak, zowel qua mentaliteit als qua voetbal. technisch vaardig, misschien niet de rapsten maar hij weet dat wel te compenseren met inzicht vechtlust. bovendien kan hij uiterst snel tikken, en hij scoort en laat scoren zoals het er weinigen kunnen... ik heb me doodgeërgerd aan het gemekker op troch, want we gaan denk ik nog vaak aan trochsken terugpeizen. ik durf gerust stellen dat er maar zeer weinig voetballers bij aalst hebben gelopen (de afgelopen 17 jaar) die in mijn ogen zoveel indruk hebben gemaakt als thomas troch (derde klasse of niet). tis ne grote meneer, en ik ga roeselare met meer dan gewone aandacht volgen komend seizoen en ge staat niet alleen met die mening! |
| 16 Mei 2008, 20:53 |
|
|
forumlegende |
hier nog enen...
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Mei 2008, 21:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
placietjen schreef: Jan schreef: placietjen schreef: Voor Ewen Verheyden die naar Hamme gaat zijn het ook bange momenten nu het op Hamme een ware crisis is.... Voorzitter en trainer die opgestapt zijn enzo... 't is daar ook niet pluis. De voorziter blijft wel in het bestuur maar dan als gewoon bestuurlid. Hj draait ook zijn geldkraan niet volledig dicht dacht ik geleen te hebben. Het is misschien gemeen dat ik het zeg, maar als dat zo is ... shoppen in Hamme, jongens, shoppeee ...! |
| 18 Mei 2008, 13:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kestens, De Smet ... Als we naar tweede gaan zijn die MEER dan welkom !
|
| 18 Mei 2008, 13:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Kestens, De Smet ... Als we naar tweede gaan zijn die MEER dan welkom ! Dan gaat ge natuurlijk nen uitgebreide kern hebben. De Smet is een centrale verdediger dus moet ge Seminck of Dessaer al op de bank laten. Kestens dan moet ge Coulibaly of Van Mieghem op de bank laten (al kunnen we de kwaliteiten van Van Mieghem nog niet inschatten). Maar van mij mogen ze gerust komen zijn twee klassespelers. Ook Mulisa als extra spits mag erbij, ge hebt direct nen tweeden Arnold. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 18 Mei 2008, 13:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kestens is een echte Eendrachter en volgens mij beter dan Coulybaly, al kan Couly ook zeker mee in tweede...
en De Smet is echt wel een klasbak, maar dan heb je idd 3 topspelers voor 2 plaatsen, tmoet betaalbaar blijven :) |
| 18 Mei 2008, 13:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
zo een gerucht gaat natuurlijk snel een eigen leven leiden, om dan de waarheid er nog achter te gaan vinden...
maar in ieder geval, 't is al meermaals bewezen dat spelers zich ook zeer snel laten vangen aan zo een geruchten... Bij Hamme zit inderdaad een pak kwaliteit, maar in welke mate is de ploeg voor volgend jaar al niet gevormd ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mei 2008, 13:37 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Titus schreef: Jeroen schreef: Kestens, De Smet ... Als we naar tweede gaan zijn die MEER dan welkom ! Dan gaat ge natuurlijk nen uitgebreide kern hebben. De Smet is een centrale verdediger dus moet ge Seminck of Dessaer al op de bank laten. Kestens dan moet ge Coulibaly of Van Mieghem op de bank laten (al kunnen we de kwaliteiten van Van Mieghem nog niet inschatten). Maar van mij mogen ze gerust komen zijn twee klassespelers. Ook Mulisa als extra spits mag erbij, ge hebt direct nen tweeden Arnold. We kunnen hen misschien direct opslorpen ... Ik weet het, het is lelijk en gevaarlijk, lachen met de miserie van een ander, en ik leef ook wel mee met de echte supporters van Hamme ... Feit is in ieder geval wel dat een iets bredere kern wel mag. Dat hebben we dit seizoen aan de lijve ondervonden. Het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven ... |
| 18 Mei 2008, 13:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: Jeroen schreef: Kestens, De Smet ... Als we naar tweede gaan zijn die MEER dan welkom ! Dan gaat ge natuurlijk nen uitgebreide kern hebben. De Smet is een centrale verdediger dus moet ge Seminck of Dessaer al op de bank laten. Kestens dan moet ge Coulibaly of Van Mieghem op de bank laten (al kunnen we de kwaliteiten van Van Mieghem nog niet inschatten). Maar van mij mogen ze gerust komen zijn twee klassespelers. Ook Mulisa als extra spits mag erbij, ge hebt direct nen tweeden Arnold. Alsge die allemaal wilt ale gaat ge e groot budget moge emme peisk en ze gaan da bij Hamme wel allemaal oplosse denkek en moest het fout lopen isda erg voor verheyden. |
| 18 Mei 2008, 13:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Jeroen schreef: Kestens, De Smet ... Als we naar tweede gaan zijn die MEER dan welkom ! Dan gaat ge natuurlijk nen uitgebreide kern hebben. De Smet is een centrale verdediger dus moet ge Seminck of Dessaer al op de bank laten. Kestens dan moet ge Coulibaly of Van Mieghem op de bank laten (al kunnen we de kwaliteiten van Van Mieghem nog niet inschatten). Maar van mij mogen ze gerust komen zijn twee klassespelers. Ook Mulisa als extra spits mag erbij, ge hebt direct nen tweeden Arnold. Alsge die allemaal wilt ale gaat ge e groot budget moge emme peisk en ze gaan da bij Hamme wel allemaal oplosse denkek en moest het fout lopen isda erg voor verheyden. Het is dat wat we hier juist zeggen er lopen daar inderdaad enige goeie spelers voor tweede rond, maar ge moet rekening houden met de huidige kern en het budget. Wat niet wil zeggen dat ze niet mogen komen als het kan, wat fantaseren mag eh .En idd Placietjen als die geruchten worden verspreid kan het snel gaan (zoals ge op sport25 aanhaalde met de transfer van Franck). Mulisa en diene Braziliaanse spits zouden sowieso vertrekken als we TV Oost mogen geloven. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 18 Mei 2008, 15:40 |
|
| Pagina 148 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 Volgende |