|
|
| Pagina 148 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 146 147 148 149 150 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
en waarschijnlijk levert een oefenmatch dan zelfs nog meer op
Dat bedoelde ik de vorige keer dus met mijn dubbel gevoel. Elke week gaan we tegenstrijdige berichten horen tot er iets officieel is. Hoe langer het duurt hoe minder opties er nog over zijn om nog iets te gaan bij halen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Mei 2011, 17:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Hoe langer het duurt hoe minder opties er nog over zijn om nog iets te gaan bij halen. Benjamin Kabongo en Dimitri Iakovlevski zijn misschien nog vrije spelers om eind augustus/begin september binnen te halen moest er dan pas duidelijkheid zijn over het vertrek van Wouter... ![]() |
| 23 Mei 2011, 18:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Zienaa schreef: Bram schreef: Hoe langer het duurt hoe minder opties er nog over zijn om nog iets te gaan bij halen. Benjamin Kabongo en Dimitri Iakovlevski zijn misschien nog vrije spelers om eind augustus/begin september binnen te halen moest er dan pas duidelijkheid zijn over het vertrek van Wouter... ![]() inderdaad, dat is het probleem waar de club mee geconfronteerd wordt. het kan vandaag zijn dat hij weggaat, het kan zijn dat hij niet weggaat (hopen zeker he), en het kan zijn dat hij op 't laatste nipperke vertrekt. en in dat laatste geval wordt 't bestuur dan allicht geconfronteerd met de onmogelijke opgave om nog een valabel alternatief te vinden. als dit het scenario wordt, dan is daar weinig tegen te beginnen, vrees ik. |
| 23 Mei 2011, 18:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Davy schreef: Zienaa schreef: Bram schreef: Hoe langer het duurt hoe minder opties er nog over zijn om nog iets te gaan bij halen. Benjamin Kabongo en Dimitri Iakovlevski zijn misschien nog vrije spelers om eind augustus/begin september binnen te halen moest er dan pas duidelijkheid zijn over het vertrek van Wouter... ![]() inderdaad, dat is het probleem waar de club mee geconfronteerd wordt. het kan vandaag zijn dat hij weggaat, het kan zijn dat hij niet weggaat (hopen zeker he), en het kan zijn dat hij op 't laatste nipperke vertrekt. en in dat laatste geval wordt 't bestuur dan allicht geconfronteerd met de onmogelijke opgave om nog een valabel alternatief te vinden. als dit het scenario wordt, dan is daar weinig tegen te beginnen, vrees ik. Dat zou ook niet schoon zijn van Wouter om op het laatste nipperke te vertrekken. Hij heeft ons veel gegeven maar wij hem ook. Wouter is hier in die 2 jaar toch serieus gegroeid en heeft dankzij Aalst een kampioenstitel op zijn palmares staan. Het is hem gegund maar niet op het laatste nipperke, dat zou hem denk ik wel kwalijk genomen worden. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 23 Mei 2011, 18:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
josken1 schreef: Davy schreef: Zienaa schreef: Benjamin Kabongo en Dimitri Iakovlevski zijn misschien nog vrije spelers om eind augustus/begin september binnen te halen moest er dan pas duidelijkheid zijn over het vertrek van Wouter... ![]() inderdaad, dat is het probleem waar de club mee geconfronteerd wordt. het kan vandaag zijn dat hij weggaat, het kan zijn dat hij niet weggaat (hopen zeker he), en het kan zijn dat hij op 't laatste nipperke vertrekt. en in dat laatste geval wordt 't bestuur dan allicht geconfronteerd met de onmogelijke opgave om nog een valabel alternatief te vinden. als dit het scenario wordt, dan is daar weinig tegen te beginnen, vrees ik. Dat zou ook niet schoon zijn van Wouter om op het laatste nipperke te vertrekken. Hij heeft ons veel gegeven maar wij hem ook. Wouter is hier in die 2 jaar toch serieus gegroeid en heeft dankzij Aalst een kampioenstitel op zijn palmares staan. Het is hem gegund maar niet op het laatste nipperke, dat zou hem denk ik wel kwalijk genomen worden. Ik heb zo nog veel geliefde spelers (bij andere clubs) weten vertrekken de laatste dag van de transferperiode, uiteindelijk is 't geld da telt. |
| 23 Mei 2011, 19:04 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
josken1 schreef: Davy schreef: Zienaa schreef: Benjamin Kabongo en Dimitri Iakovlevski zijn misschien nog vrije spelers om eind augustus/begin september binnen te halen moest er dan pas duidelijkheid zijn over het vertrek van Wouter... ![]() inderdaad, dat is het probleem waar de club mee geconfronteerd wordt. het kan vandaag zijn dat hij weggaat, het kan zijn dat hij niet weggaat (hopen zeker he), en het kan zijn dat hij op 't laatste nipperke vertrekt. en in dat laatste geval wordt 't bestuur dan allicht geconfronteerd met de onmogelijke opgave om nog een valabel alternatief te vinden. als dit het scenario wordt, dan is daar weinig tegen te beginnen, vrees ik. Dat zou ook niet schoon zijn van Wouter om op het laatste nipperke te vertrekken. Hij heeft ons veel gegeven maar wij hem ook. Wouter is hier in die 2 jaar toch serieus gegroeid en heeft dankzij Aalst een kampioenstitel op zijn palmares staan. Het is hem gegund maar niet op het laatste nipperke, dat zou hem denk ik wel kwalijk genomen worden. mja, als hij pas op 't einde een echt concreet goed voorstel krijgt, weet ik niet of je dat iemand met zijn eigen persoonlijke droom echt kwalijk kunt gaan nemen he. soit... we zien wel. ik sluit ook niet uit dat hij uiteindelijk blijft. aalst blijft een wel hele mooie tweedeklasser om voor te spelen he. tijd brengt raad. |
| 23 Mei 2011, 20:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
sjeezer schreef: Voor de Webersfans : Is dat volgende seizoen ook nog in het shirt van Heist? "Ik heb nog een contract van één jaar bij Heist. De doelstelling van de club is om een stabiele tweedeklasser te worden, daar wil ik dan ook graag aan meewerken. Toch hou ik momenteel alle mogelijkheden open. Krijg ik de kans om sportief een stap vooruit te zetten, zal ik deze zeker overwegen." Hij wil sportief hogerop,dus daar hoort aalst niet bij ![]() |
| 23 Mei 2011, 21:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Zienaa schreef: Bram schreef: Hoe langer het duurt hoe minder opties er nog over zijn om nog iets te gaan bij halen. Benjamin Kabongo en Dimitri Iakovlevski zijn misschien nog vrije spelers om eind augustus/begin september binnen te halen moest er dan pas duidelijkheid zijn over het vertrek van Wouter... ![]() Hebt ge nu over Wouter Moreels of over onze ex-toplinksbuiten Lorenzo Wouter? ![]() |
| 23 Mei 2011, 22:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zienaa schreef: Bram schreef: Hoe langer het duurt hoe minder opties er nog over zijn om nog iets te gaan bij halen. Benjamin Kabongo en Dimitri Iakovlevski zijn misschien nog vrije spelers om eind augustus/begin september binnen te halen moest er dan pas duidelijkheid zijn over het vertrek van Wouter... ![]() Helaas... op den Dimi moet je niet meer rekenen: is de nieuwe diepe spits van Deinze volgend seizoen... Van Mieghem kent zijn kwaliteiten nog van bij ons hé... |
| 24 Mei 2011, 6:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Eendracht Aalst realiseerde naar volgend seizoen toe een vierde inkomende transfer. De 29 jarige middenvelder Bas Vervaeke komt over van tweedeklasser Standaard Wetteren. Eerder was Bas Vervaeke onder meer actief voor Antwerp en KVK Kotrijk waarmee hij de titel in tweede klasse veroverde. Bas tekende een overeenkomst met Eendracht Aalst voor de volgende twee seizoenen.
Bron: eendracht-aalst.be |
| 24 Mei 2011, 17:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Nog een overzichtje dan maar.
Gaan weg: Preben Delclef - Bornem Lothar Devidts - Meldert Arne Verhoeven - Meldert Thomas Coppens - Terjoden-Welle Glenn Coppens - Terjoden-Welle Ewout Denys - Standaard Wetteren Pape Gueye? (was einde contract) Komen: Alteron Balaj – Deinze (getekend tot 2013) Thomas Van Renterghem – Ronse (getekend tot 2013) Ode Thompson - Oudenaarde (getekend tot 2012) Bas Vervaeke - Wetteren (getekend tot 2013) - Onder contract tot 2011-2012 Kempeneer Depoitre De Castro De Schutter Galucci W. Moreels B. Moreels Podevijn Van Den Noortgaete Yombo Ringoot Verheyden (onlangs verlengd) Kestens (onlangs verlengd, niet vermeld op de site) Cousin De trainerstaf (Gerland De Latte, Bart Van Renterghem, Jacques Szilar en Ronny Schollaert) - Onder contract tot 2012-2013 Van Damme (onlangs verlengd) Crispijn (onlangs verlengd, niet vermeld op de site) - Onder contract tot 2013-2014 Predrag Filipovic - Niet geweten Jorden De Batselier |
| 24 Mei 2011, 18:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De Jean schreef: Nog een overzichtje dan maar. Gaan weg: Preben Delclef - Bornem Lothar Devidts - Meldert Arne Verhoeven - Meldert Thomas Coppens - Terjoden-Welle Glenn Coppens - Terjoden-Welle Ewout Denys - Standaard Wetteren Pape Gueye? (was einde contract) Komen: Alteron Balaj – Deinze (getekend tot 2013) Thomas Van Renterghem – Ronse (getekend tot 2013) Ode Thompson - Oudenaarde (getekend tot 2012) Bas Vervaeke - Wetteren (getekend tot 2013) - Onder contract tot 2011-2012 Kempeneer Depoitre De Castro De Schutter Galucci W. Moreels B. Moreels Podevijn Van Den Noortgaete Yombo Ringoot Verheyden (onlangs verlengd) Kestens (onlangs verlengd, niet vermeld op de site) De trainerstaf (Gerland De Latte, Bart Van Renterghem, Jacques Szilar en Ronny Schollaert) - Onder contract tot 2012-2013 Van Damme (onlangs verlengd) Crispijn (onlangs verlengd, niet vermeld op de site) - Onder contract tot 2013-2014 Predrag Filipovic - Niet geweten Cousin (tekende samen met Denys, geen idee tot wanneer, maar zou blijven) Jorden De Batselier Cousin tot juni 2012 |
| 24 Mei 2011, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Dus, als ik het goed begrijp, nog ne centrale middenvelder en onze kern is compleet?
@Iendrachter, da's straf, had het al net aangepast omdat ik mij uw pb herinnerde. Nogmaals merci voor de info. |
| 24 Mei 2011, 18:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De Jean schreef: Dus, als ik het goed begrijp, nog ne centrale middenvelder en onze kern is compleet? @Iendrachter, da's straf, had het al net aangepast omdat ik mij uw pb herinnerde. Nogmaals merci voor de info. Idd, op voorwaarde dat Wouter blijft natuurlijk. Al zou nen echten backlinks ook welkom zijn. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Mei 2011, 18:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witteken schreef: Eendracht Aalst realiseerde naar volgend seizoen toe een vierde inkomende transfer. De 29 jarige middenvelder Bas Vervaeke komt over van tweedeklasser Standaard Wetteren. Eerder was Bas Vervaeke onder meer actief voor Antwerp en KVK Kotrijk waarmee hij de titel in tweede klasse veroverde. Bas tekende een overeenkomst met Eendracht Aalst voor de volgende twee seizoenen. Bron: eendracht-aalst.be De officiéle site is herrezen ,ik dacht dat het zo dood als ne pier was,zoals het denbrol forum._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mei 2011, 19:08 |
|
| Pagina 148 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 146 147 148 149 150 … 345 Volgende |