|
|
| Pagina 150 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 148 149 150 151 152 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
@DT: gewoon gaan!
Eens zien of ze het lef gaan hebben om je buiten de deur te houden! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 14 Sep 2011, 11:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
anathema76 schreef: @DT: gewoon gaan! Eens zien of ze het lef gaan hebben om je buiten de deur te houden! Deze keer (mss al eerder gezegd...) : Als we gaan.... (tvervolg kenne jullie wel)_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Sep 2011, 11:54 |
|
|
Freak
Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor:
- er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. |
| 14 Sep 2011, 11:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. Ik vind dat je soms schiet op alles wat beweegt, maar die eerste eis steun ik 100%. Alleen is de vraag, wie gaat de supporters vertegenwoordigen, iemand die neutraal is en door iedereen gesteund wordt, niet simpel... |
| 14 Sep 2011, 12:06 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Sep 2011, 12:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
AlostanA schreef: El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. Ik vind dat je soms schiet op alles wat beweegt, maar die eerste eis steun ik 100%. Alleen is de vraag, wie gaat de supporters vertegenwoordigen, iemand die neutraal is en door iedereen gesteund wordt, niet simpel... Dat neutraal zijn cva nog,maar iemand die door iedereen gesteund wordt dat is een ander paar mouwen. |
| 14 Sep 2011, 12:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
We zouden beter die vergadering boycotten.Tgaat toch allemaal weer positief zijn. (logisch van een nieuw bestuur).
Achteraf gaat ge u sowieso de bedenking maken of de info wel correct en volledig was _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Sep 2011, 12:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
AlostanA schreef: El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. Ik vind dat je soms schiet op alles wat beweegt, maar die eerste eis steun ik 100%. Alleen is de vraag, wie gaat de supporters vertegenwoordigen, iemand die neutraal is en door iedereen gesteund wordt, niet simpel... alleen op punt 3 heb ik mijn ernstige twijfels, ze gaan zich niet zomaar laten afdreigen denk ik. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 14 Sep 2011, 12:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Verbechio schreef: We zouden beter die vergadering boycotten.Tgaat toch allemaal weer positief zijn. (logisch van een nieuw bestuur). Achteraf gaat ge u sowieso de bedenking maken of de info wel correct en volledig was Ik begrijp de argwaan maar die mensen verdienen toch een kans zeker? Anders kan je de club direct opdoeken... |
| 14 Sep 2011, 12:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
AlostanA schreef: Verbechio schreef: We zouden beter die vergadering boycotten.Tgaat toch allemaal weer positief zijn. (logisch van een nieuw bestuur). Achteraf gaat ge u sowieso de bedenking maken of de info wel correct en volledig was Ik begrijp de argwaan maar die mensen verdienen toch een kans zeker? Anders kan je de club direct opdoeken... Alle besturen hebben krediet gekregen en de supporters hebben steeds hun uitleg geslikt. Ge ziet hoever ge ermee geraakt zijt. Ik heb geen zin in praatjes (die ze sowieso weer gaan uitkramen). Laat ze het maar eerst bewijzen. En hopelijk publiceren ze de volgende jaarrekeningen zodat wij jaarlijks de situatie min of meer kunnen opvolgen. Dit is dus op zich wel een kans geven (en gelukkig zijn er mensen die willen overnemen of we waren verder van huis) maar of die vergadering veel duidelijkheid zal geven, betwijfel ik. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Sep 2011, 12:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
OM welk uur begint deie vergadering. 'k peis da'k ook eens zal afkomen!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 14 Sep 2011, 12:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witzwet schreef: OM welk uur begint deie vergadering. 'k peis da'k ook eens zal afkomen! Komende zaterdag - 17 september - houdt het bestuur van Eendracht Aalst supportersvergadering om 10u in de kantine “clubcafé” van het Pierre Cornelisstadion. |
| 14 Sep 2011, 12:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
witzwet schreef: OM welk uur begint deie vergadering. 'k peis da'k ook eens zal afkomen! 10 u _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 14 Sep 2011, 12:37 |
|
|
ajoin54 schreef: witzwet schreef: OM welk uur begint deie vergadering. 'k peis da'k ook eens zal afkomen! 10 u ik ga ook en dat er mij eens 1 iemand verbiedt binnen te gaan ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 14 Sep 2011, 12:39 |
|
|
Scholier
Waarom niet zoals in spanje,de supporters kiezen elke vier jaar zelf hun bestuur.Barca en Real ,de bazen zijn de socio's en hebben stemrecht na registratie,bij Barcelona hebben ze meer dan 100.000 suppoters met stemrecht,geloof ik.
De voorzitter dient dan de goedkeuring te krijgen voor een mandaat,zou uniek zijn in Belgie. |
| 14 Sep 2011, 12:42 |
|
| Pagina 150 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 148 149 150 151 152 … 289 Volgende |