Zaak Verbroedering Geel - UR Namen - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23
 Zaak Verbroedering Geel - UR Namen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
boris clitoris schreef:
Vanavond worden de 2deklassers in een vergaderzaal gezet, en worden de 3deklassers in een andere vergaderzaal gezet. De Keersmacker zal pendelen tussen deze 2 zalen. Da gaat daar keihard worden denk ik!

Dat ze ze allebei maar schrappen! Geen problemen mee. Integendeel: 'k zal zelfs een vreugdedanske placeren.

Voor één keer vind ik dat de bond helemaal niets te verwijten valt.
Waar moeten die van Namen en Geel dan zitten :grijns:

12 Sep 2007, 13:49
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Gijzegem Vaneigest schreef:

Bij de aanvang van de eindronde hadden noch Geel
noch Namen een licentie bekomen.

Het reglement is zeer duidelijk : wie geen licentie heeft of die niet
heeft aangevraagd, mag niet deelnemen aan de eindronde.

het reglement is inderdaad zeer duidelijk, nu moeten ze het juist nog goed lezen
ze hadden nog geen licentie gekregen, maar wel al aangevraagd dus mochten ze beiden toch meespelen aan die eindronde?

12 Sep 2007, 13:49
Vaste Waarde

Dat ze ermee doen wat ze willen, zondag wil ik den eendracht aan het werk zien, en hopen dat ze die 2 inhaalmatchen nie op ne woensdag leggen maar in het weekend.

12 Sep 2007, 13:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Dani schreef:
Naar mijn weten kan de burgerlijke rechtbank toch niet oordelen over de reglementen, goedgekeurd door de leden, van een vereniging-in dit geval de voetbalbond-?

dat kunnen ze wel, hoe zot dat ook mag klinken.

Ik vind dat den Eendracht klacht moet indienen omdat we niet mogen meedoen aan de CL, als kampioen van het seizoen 2006-2007 hebben wij recht om daaraan mee te doen. We missen nu wel ongeloofelijk veel miljoenen doordat ons de deelname wordt ontzegd ! Dat is pure broodroof

Om maar te zeggen: waar zijn we mee bezig

12 Sep 2007, 14:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
placietjen schreef:
Dani schreef:
Naar mijn weten kan de burgerlijke rechtbank toch niet oordelen over de reglementen, goedgekeurd door de leden, van een vereniging-in dit geval de voetbalbond-?

Ik vind dat den Eendracht klacht moet indienen omdat we niet mogen meedoen aan de CL, als kampioen van het seizoen 2006-2007 hebben wij recht om daaraan mee te doen. We missen nu wel ongeloofelijk veel miljoenen doordat ons de deelname wordt ontzegd ! Dat is pure broodroof

K denk dat de rechtbank mag oordelen over de correcte uitvoering van de reglementen, maar niet over de reglementen zelf (tenzij ze indruisen tegen de grondwet).

Nu heeft Namen gelijk gekregen van de rechtbank, omdat de bond zijn eigen reglement niet goed toegepast heeft (er mogen geen documenten toegevoegd worden in beroep en dit gebeurde toch).

Als de bond Namen wil schrappen :dans: en ze doen dit correct volgens reglement en procedure, kan daar denk ik niets aan gedaan worden. Het reglement zal wel op de juiste manier door iedereen gestemd en goedgekeurd geweest zijn (alhoewel, den bond kennende weet je nooit).

K ben hier natuurlijk allemaal ni zeker van, maar dit lijkt me correct en logisch

Laatst gewijzigd door Smetje op 12 Sep 2007, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

12 Sep 2007, 14:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
dubbelpost

12 Sep 2007, 14:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
de langen schreef:
Dat ze ermee doen wat ze willen, zondag wil ik den eendracht aan het werk zien, en hopen dat ze die 2 inhaalmatchen nie op ne woensdag leggen maar in het weekend.

Niet te neig op rekenen dat die matchen in een weekend zullen komen, der zijn namelijk nauwelijks nog weekends vrij. Het gaat hem trouwens over drie matchen, want ook de match op Londerzeel moet herlegd worden omdat we dat weekend voor den beker in Sint-Truiden spelen. En als er maar 1 weekend meer vrij is, zal de match op Londerzeel daar naartoe gaan, want die beschikken over geen verlichting terwijl de matchen Ronse - Eendracht Aalst en Eendracht Aalst - Sottegem wel 's avonds kunnen doorgaan. Maar ja, het kan evengoed zijn natuurlijk dat er morgen ne nieuwe kalender uitkomt en alles er weer volledig anders uitziet.

12 Sep 2007, 14:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Smetje schreef:
placietjen schreef:
Dani schreef:

K denk dat de rechtbank mag oordelen over de correcte uitvoering van de reglementen, maar niet over de reglementen zelf (tenzij ze indruisen tegen de grondwet).

Nu heeft Namen gelijk gekregen van de rechtbank, omdat de bond zijn eigen reglement niet goed toegepast heeft (er mogen geen documenten toegevoegd worden in beroep en dit gebeurde toch).

Als de bond Namen wil schrappen :dans: en ze doen dit correct volgens reglement en procedure, kan daar denk ik niets aan gedaan worden. Het reglement zal wel op de juiste manier door iedereen gestemd en goedgekeurd geweest zijn (alhoewel, den bond kennende weet je nooit).

K ben hier natuurlijk allemaal ni zeker van, maar dit lijkt me correct en logisch
dat wat tussen uw haakjes zaat is zowat het belangrijkste van uw post. Als ge moest weten hoeveel mogelijkheden die advocaten daardoor hebben hé... ge zou het niet geloven maar eigenlijk hebt ge in het belgisch systeem nog veel rechten, en de advocaten zullen die wel op de gepasten tijde nekeer misbruiken. Zonder natuurlijk naar de plichten te kijken :hmm:

12 Sep 2007, 14:46
Freak

Leeftijd: 42
Jonges gene paniek, vanavond komt er een oplossing want den bond heeft er alle vertrouwen in en als referentie kan da serieus tellen

12 Sep 2007, 15:03
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Wanneer begint die vergadering ?

12 Sep 2007, 15:29
Iendracht.be - beheer

WLM: [email protected]
Jeroen schreef:

Tees hebek gevonden op sport25

Sport25 forum schreef:
18.30 vergadering derdeklassers (initiatief van de voorzitter van Diegem)
20.00 vergadering tweedeklassers
22.00 UC vergadering

12 Sep 2007, 15:31
Vaste Waarde

Jeroen schreef:

Om 20.00 uur en om 22.00 uur de buitengewone vergadering van het Uitvoerend Comité

12 Sep 2007, 15:32
Vaste Waarde

Bartos schreef:
de langen schreef:

Niet te neig op rekenen dat die matchen in een weekend zullen komen, der zijn namelijk nauwelijks nog weekends vrij. Het gaat hem trouwens over drie matchen, want ook de match op Londerzeel moet herlegd worden.

vrije weekends : 30/12/07,06/01/08,18/05/08,25/05/08
als da in engeland en nederland kan, waarom hier niet.

12 Sep 2007, 16:15
forumlegende

Jongens, kunnen ze nog later beginnen met te vergaderen???

12 Sep 2007, 16:18
Miss Forum 2009-2010

Dani schreef:
Jongens, kunnen ze nog later beginnen met te vergaderen???

in tweede en derde klasse zijn er vrij veel managers die overdag ook nog een job hebben

12 Sep 2007, 16:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23