|
|
| Pagina 16 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Stadion
Jeroen schreef: Inderdaad, denk dat De Nul (buiten wat goodwill in Aalst) niks te winnen heeft met geld in E.Aalst / een nieuw sportcomplex te steken. Blijft een privé-firma en die gaan niet gaan investeren als ze er geen baat bij hebben... Persoonlijk denk ik dat het meest realistische is dat je de huidige staantribune vervangt door een deftige, nieuwe tribune (deel zit / staan) zodat je aan het verplicht aantal zitjes komt voor eerste. Als we dan ooit de stap zouden kunnen maken, kan het dan toch met dit stadion gebeuren. Bovendien zou ik de bezoekers in de andere hoek plaatsen, en hun eventueel laten binnenkomen via die garages / via een aparte ingang langs de rechterkant van de Landbouwerstraat (zal dan met zo'n kooi zoals in La Lou moeten, allesbehalve mooi uiteraard). En van zodra we een vaste waarde zijn in eerste, wekelijks + 5.000 toeschouwers hebben, DAN kan je beginnen te praten over een volledig nieuw stadion. Wat ik dan wel wéér heel belangrijk vind is dat de supportersvertegenwoordiging inspraak krijgt in die nieuwe tribune. Als ze daar een tribune zoals in Lokeren of Dender gaan zetten (dus enkele treden onderaan en dan een muur met erboven zitjes), dan ga je héél wat sfeer en gezelligheid verliezen, en verliezen we meteen ons "uniek" voordeel t.o.v. andere ploegen... +1 |
| 09 Jul 2012, 9:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk trouwens dat OHL een leuk voorbeeld is, maar de omstandigheden worden hier toch wel wat verkeerd voorgesteld. Hier wordt gedaan alsof Inbev & Toback die mannen daar alles in de schoot geworpen hebben.
Dat is toch ook wel wat kort door de bocht. Denk dat ze trouwens meer aan Option en die hun managment gehad hebben dan aan het bovenstaande. _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jul 2012, 12:07 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bram schreef: Ik denk trouwens dat OHL een leuk voorbeeld is, maar de omstandigheden worden hier toch wel wat verkeerd voorgesteld. Hier wordt gedaan alsof Inbev & Toback die mannen daar alles in de schoot geworpen hebben. Dat is toch ook wel wat kort door de bocht. Citeer: Denk dat ze trouwens meer aan Option en die hun managment gehad hebben dan aan het bovenstaande denk ik ook. option is al sinds de fusie tss stade leuven en oud heverlee de grote geldschieter. |
| 09 Jul 2012, 12:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Davy schreef: Bram schreef: Ik denk trouwens dat OHL een leuk voorbeeld is, maar de omstandigheden worden hier toch wel wat verkeerd voorgesteld. Hier wordt gedaan alsof Inbev & Toback die mannen daar alles in de schoot geworpen hebben. Dat is toch ook wel wat kort door de bocht. Citeer: Denk dat ze trouwens meer aan Option en die hun managment gehad hebben dan aan het bovenstaande denk ik ook. option is al sinds de fusie tss stade leuven en oud heverlee de grote geldschieter. Ik deel jullie mening. Jan Callewaert, CEO van Option en tevens hoofdsponsor van OHL, is dan ook nog eens voorzitter van de club. En hij laat zich verdorie goed omringen door bekwame mensen uit het zakenleven. Er zal destijds op dezelfde manier aan zijn mouw zijn getrokken in Leuven als dat men hier deed (doet?) met De Nul. Met dien verstande dat Callewaert een echte voetballiefhebber is (geen kenner, aldus hijzelf) en aldus -al is het maar heel soms- het emotionele ook een rol speelt. Voor zover ik weet kent de Nul bij wijze van spreken niet eens het verschil tussen een spits en een keeper, laat staan dat hij enige emotie voelt bij de naam Eendracht Aalst. Als, en dan is het een grote als, De Nul zou overwegen om te investeren in Eendracht Aalst, zal het wel onder strikte voorwaarden zijn. Eentje ervan zal zeggenschap over de club zijn. Ik wil het nog eens zien gebeuren... Don't think so. |
| 09 Jul 2012, 18:34 |
|
|
Freak
er zijn er hier precies toch een paar die beursgewijs bij Option het één en ander gemist hebben precies.
die lofzang voor het management van Option is ook nie nodig. ![]() |
| 09 Jul 2012, 21:05 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: er zijn er hier precies toch een paar die beursgewijs bij Option het één en ander gemist hebben precies. die lofzang voor het management van Option is ook nie nodig. ![]() er zijn er precies dat geld verloren zijn aan option ook enkel gezegd dat zij dé geldschieter zijn van dit OHL |
| 10 Jul 2012, 7:57 |
|
|
Freak
Davy schreef: El Corredor schreef: er zijn er hier precies toch een paar die beursgewijs bij Option het één en ander gemist hebben precies. die lofzang voor het management van Option is ook nie nodig. ![]() er zijn er precies dat geld verloren zijn aan option ook enkel gezegd dat zij dé geldschieter zijn van dit OHL zo nen ezel ben ik niet, option nee bedankt. |
| 10 Jul 2012, 8:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De boxen in de K werken wel, maar het is echt niet te verstaan wat er gezegd wordt. Er zit zo een dubbele klank ofzo op. Hopelijk kan daar tegen de competitiestart (of liever vroeger) iets aan gedaan worden.
|
| 18 Jul 2012, 23:30 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
Ik weet niet waar ik dit best plaats, maar ons bestuur is in mijn ogen heeeeel goe bezig...
Woensdag efkes met de voorzitter gesproken en als alles waar is wat hij zegt, CHAPEAU. Vraag nu niet om verder uitleg te geven want het is niet aan mij om dit uit te brengen. Volgende vergadering zal alles duidelijk worden of vraag het hem zelf. _________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 20 Jul 2012, 22:45 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Maessie schreef: Ik weet niet waar ik dit best plaats, maar ons bestuur is in mijn ogen heeeeel goe bezig... Woensdag efkes met de voorzitter gesproken en als alles waar is wat hij zegt, CHAPEAU. Vraag nu niet om verder uitleg te geven want het is niet aan mij om dit uit te brengen. Volgende vergadering zal alles duidelijk worden of vraag het hem zelf. als ge A zegt,... ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Jul 2012, 23:10 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Maessie schreef: Ik weet niet waar ik dit best plaats, maar ons bestuur is in mijn ogen heeeeel goe bezig... Woensdag efkes met de voorzitter gesproken en als alles waar is wat hij zegt, CHAPEAU. Vraag nu niet om verder uitleg te geven want het is niet aan mij om dit uit te brengen. Volgende vergadering zal alles duidelijk worden of vraag het hem zelf. Ik heb een hekel aan dit soort posts... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 20 Jul 2012, 23:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Maessie schreef: Ik weet niet waar ik dit best plaats, maar ons bestuur is in mijn ogen heeeeel goe bezig... Woensdag efkes met de voorzitter gesproken en als alles waar is wat hij zegt, CHAPEAU. Vraag nu niet om verder uitleg te geven want het is niet aan mij om dit uit te brengen. Volgende vergadering zal alles duidelijk worden of vraag het hem zelf. als ge het ni weet waar te plaatsen, is het beste dat ge _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 21 Jul 2012, 8:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Is 't da toch op de Siesegem dat ons stadion gaat komen?
|
| 21 Jul 2012, 9:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
de geruchtenmolen is aangezwengeld, is het dat wat jullie hier willen ?
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 21 Jul 2012, 10:20 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
Seg wankers, beetje positief blijven he seg.
In mijn euforie na de match tegen Willem II heb ik dat bericht geplaatst. Ik vind dat de huidige ploeg die we hebben op het eerste zicht echt goed. Juiste balans, binnen budget... Daarom een pluim voor ons bestuur want ik vind dat ze goed werk leveren (tot nu toe). FDR vertelde mij dat we nen deal hebben met Belgacom voor de uitzendingen en dat er afspraken worden gemaakt met het stadsbestuur voor een nieuw stadion. Daarom heb ik dat berichtonder "stadion" gezet. Er komen ook nog enkele niet-onbelangrijke sponsors in de loop van het seizoen..... Iedereen blij nu? _________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 24 Jul 2012, 23:18 |
|
| Pagina 16 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 462 Volgende |