|
|
| Pagina 16 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
iendrachtlovers schreef: Wanneer gaat de vergadering door morgen, spijtig genoeg is er niemand die me op de hoogte gebracht heeft daarover, tja..niet aan gedacht of niet welkom, ik begin te twijfelen??? Ik zou zeggen bedankt hiervoor... Check uwe pm ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Nov 2011, 9:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ok, ik zal zeker aanwezig zijn, gewoon om even te horen. Ik weet dat hij het goed kan uitleggen maar...
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 24 Nov 2011, 12:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Er zal wellicht een verslagje gepost worden van de woorden van de orakelman?
'Kom maar binnen' zei de spin tegen de vlieg. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Nov 2011, 13:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Indien FDR hier op de korrel wordt genomen wees dan aub ook even hard tegen diegene die vroeger ook in de mallemolen van het bestuur zaten en nu nog zitten!!!!
En nee,ik ben geen stroman van FDR maar iemand die erg bezorgd is met de club en hoop dat alle rotte appels in de toekomst uit de mand gaan vallen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Nov 2011, 14:26 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Citeer: 23-11-2011 -Nieuwe sponsors voor Eendracht Aalst De volgende nieuwe sponsors tekenden een overeenkomst met SC Eendracht Aalst: Alpha, Rofiska, Garage Andre, Gates, Interparking, De Troyer, Coca Cola en Miba. Verder keren ook Malheur en Euphony terug als sponsors van Eendracht Aalst. Bron: eendracht-aalst.be _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 24 Nov 2011, 17:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Indien FDR hier op de korrel wordt genomen wees dan aub ook even hard tegen diegene die vroeger ook in de mallemolen van het bestuur zaten en nu nog zitten!!!! En nee,ik ben geen stroman van FDR maar iemand die erg bezorgd is met de club en hoop dat alle rotte appels in de toekomst uit de mand gaan vallen. ![]() Tja, als er geen appels meer overblijven hebben we ook een probleem... |
| 24 Nov 2011, 20:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
mijn mening over de vergadering die net is afgelopen... We hebben Frank nodig!
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Nov 2011, 0:06 |
|
|
Miniem
davy1919 schreef: mijn mening over de vergadering die net is afgelopen... We hebben Frank nodig! en mijn mening is dat je niet goed wijs bent !!!! FDR terug is = Dief in uw eigen huis laten komen ! Vergeen niet nog een plakaatje te schrijven : " Welkom ! Pak ons geld !!!" |
| 25 Nov 2011, 0:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Misschien argumenteren, of ten minste je echte naam gebruiken als je mensen beschuldigd van dief?
|
| 25 Nov 2011, 0:19 |
|
|
Miniem
Jeroen schreef: Misschien argumenteren, of ten minste je echte naam gebruiken als je mensen beschuldigd van dief? Argumenteren ???? Hoeveel schulden heeft de club ? heb je misschien die geld in uw zak gelegd ? Ik denk van niet Vis rot vanaf de kop ! Denk even ... wie had financien van de club onder controle ??? |
| 25 Nov 2011, 0:35 |
|
|
Nationale Ploeg
BSV schreef: Jeroen schreef: Misschien argumenteren, of ten minste je echte naam gebruiken als je mensen beschuldigd van dief? Argumenteren ???? Hoeveel schulden heeft de club ? heb je misschien die geld in uw zak gelegd ? Ik denk van niet Vis rot vanaf de kop ! Denk even ... wie had financien van de club onder controle ??? Wacht toch eens met oordelen tot er hier een kort verslagje komt of was je op de vergadering? Trouwens wie zat er in het bestuur voor DDB en FDR toen de schuldenberg ook gegroeid is? En wie hield zich toen en nu weer bezig met de financiën? Consequent blijven beste BSV. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 25 Nov 2011, 1:33, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Nov 2011, 0:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Even afwachten zou ik zo zeggen, het is niet allemaal wit zwart soms is het eens grijs ook....
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 25 Nov 2011, 2:38 |
|
|
Miniem
iendrachtlovers schreef: Even afwachten zou ik zo zeggen, het is niet allemaal wit zwart soms is het eens grijs ook.... Niet te naïef zijn ! Grijs is ook niet proper en meestal word na een tijdje zwart ! Zeker met FDR ! ![]() |
| 25 Nov 2011, 6:35 |
|
|
Na een nachtje slapen, wens ik toch even kort terug te komen op de vergadering gisteren.
Meer concrete uitleg zal waarschijnlijk vandaag of de komende dagen gegeven worden door de verantwoordelijken van het actiecomité. We hebben gisterenavond een heel openhartig gesprek gehad met FDR. Een gesprek waar vele vragen afgevuurd zijn op hem en waar hij, op een rustige manier, zijn uitleg heeft kunnen op geven. Net als zovelen anderen, stel ook ik mij de vraag, wiens versie van de feiten klopt. Op die vraag durf ik mij na gisteren ook nog niet 100% uitspreken. Het enige dat ik wel kan en wil zeggen is: ''Michel, Gert, Frank, Frans, Patrick,..... het is vijf voor twaalf en tijd dat het verstand en de wil om er te geraken de bovenhand krijgt op het mekaar zwart maken. Er is maar 1 EENDRACHT AALST en ik duld niet dat mensen met de toekomst van de club spelen .'' ps: Deze zin geldt ook voor ons, supporters. Laten we de gelederen sluiten en streven naar een oplossing ipv mekaar te beschuldigen en te verwijten. Het is ook onze taak om op een, positieve manier, bij proberen te dragen tot een oplossing. Wie het bestuur ook moge zijn. Want: Besturen komen, besturen gaan. Eendrachtsupporters blijven altijd bestaan!!!!!! |
| 25 Nov 2011, 8:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
NEUTRALBOY76 schreef: Na een nachtje slapen, wens ik toch even kort terug te komen op de vergadering gisteren. Meer concrete uitleg zal waarschijnlijk vandaag of de komende dagen gegeven worden door de verantwoordelijken van het actiecomité. We hebben gisterenavond een heel openhartig gesprek gehad met FDR. Een gesprek waar vele vragen afgevuurd zijn op hem en waar hij, op een rustige manier, zijn uitleg heeft kunnen op geven. Net als zovelen anderen, stel ook ik mij de vraag, wiens versie van de feiten klopt. Op die vraag durf ik mij na gisteren ook nog niet 100% uitspreken. Het enige dat ik wel kan en wil zeggen is: ''Michel, Gert, Frank, Frans, Patrick,..... het is vijf voor twaalf en tijd dat het verstand en de wil om er te geraken de bovenhand krijgt op het mekaar zwart maken. Er is maar 1 EENDRACHT AALST en ik duld niet dat mensen met de toekomst van de club spelen .'' ps: Deze zin geldt ook voor ons, supporters. Laten we de gelederen sluiten en streven naar een oplossing ipv mekaar te beschuldigen en te verwijten. Het is ook onze taak om op een, positieve manier, bij proberen te dragen tot een oplossing. Wie het bestuur ook moge zijn. Want: Besturen komen, besturen gaan. Eendrachtsupporters blijven altijd bestaan!!!!!! das ter bosj op!!!! iendracht forever! ![]() |
| 25 Nov 2011, 9:02 |
|
| Pagina 16 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 40 Volgende |