|
|
| Pagina 152 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 150 151 152 153 154 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Artikels
TT -als leider van de groep- heeft een gesprek gehad met een vertrouwenspersoon van de club, diezelfde persoon vond het nodig om na het gesprek de coach op de hoogte te stellen ipv eerst inlichtingen te winnen bij de spelers over hoe TT de situatie beschreef.
De Bruggeling handelde NIET uit eigen belang en voelt zich ZEKER NIET te goed voor EA, integendeel, hij heeft net het beste voor met de club, de spelers en de trainer, geloof dus maar niet het belachelijk minachtende en verwerpelijke communique dat werd opgesteld en in de pers verscheen. Dit is absoluut geen TT show zoals enkelingen hier smalend zitten te grinniken, de geruchten/waarheid zal velen die een beetje contact hebben met de spelers niet verrassen. Ik noem geen namen en al zeker niet de inhoud van het gesprek, ook niet via PM! |
| 04 Apr 2010, 21:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Weet je wat ik niet goed begrijp,TT is de leider van de groep
ik denk dat Flippo de leider is van de groep,heeft dit al bewezen zowel op als naast het veld dit seizoen.TT blijkt overal de leider te willen zijn.Die vertrouwenspersoon is dan naar de trainer gestapt om hem in te lichten.Bvr is dan naar het bestuur gestapt en die hebben dan direkt TT naar de b-kern verwezen. Dus als ik het goed begrijp hebben dan de andere spelers TT in de steek gelaten ,want het bestuur heeft dan ook geen inlichtingen genomen bij de andere spelers.Er klopt hier toch iets niet ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Apr 2010, 22:25 |
|
|
Freak
Men moet steeds de twee kanten horen van een verhaal. Maar voor mij is er stront aan de knikker.
![]() |
| 04 Apr 2010, 22:32 |
|
|
Miniem
Bakkie schreef: Weet je wat ik niet goed begrijp,TT is de leider van de groep ik denk dat Flippo de leider is van de groep,heeft dit al bewezen zowel op als naast het veld dit seizoen.TT blijkt overal de leider te willen zijn.Die vertrouwenspersoon is dan naar de trainer gestapt om hem in te lichten.Bvr is dan naar het bestuur gestapt en die hebben dan direkt TT naar de b-kern verwezen. Dus als ik het goed begrijp hebben dan de andere spelers TT in de steek gelaten ,want het bestuur heeft dan ook geen inlichtingen genomen bij de andere spelers.Er klopt hier toch iets niet ![]() LOL Ja, ok dat is ook zo tot op een bepaald moment he, Bakkie. Als je in het verleden (en daarom weliswaar niet noodzakelijk deze coach) met je coach gezellig naar een match in het buitenland gaat dan is dat toch net iets anders dan een normale relatie tussen een speler & een trainer. Dat noem ik frotten en op een goed blaadje staan, ik vermoed dat Flippo zijn vingers niet wil verbranden want hij heeft 'getekend voor het leven' voor onze geliefde ploeg . In hoeverre ga jij dan als medespeler iets vertrouwelijks zeggen tegen een ploeggenoot die zo dicht tegen een trainer & bestuur probeert te plakken? No offence tegenover de voetballer en de mens, ik probeer gewoon iets duidelijk te maken over zijn positie tussen de spelers zelf. De rest van de ploeg in hoeverre die ook om enige inlichtingen zouden gevraagd zijn door de persoon in kwestie denken maar aan 1 ding in een confrontatie door trainer zelf en dat = kijken op het eind van de maand hoeveel de voorbije maand hen heeft opgebracht. Zij gaan zich met de premies in het verschiet niet riskeren om er zoals TT uit gebonjourd te worden vlak voor het competitie-einde en de play-off premie die in het verschiet ligt. In zekere zin zie ik daar dan zeker een nobele ,doch domme, actie van TT, die het goed bedoeld maar daarvoor genadeloos wordt afgestraft. Yes, El Corredor, stront aan de kikker, hopelijk kan het dispuut ontstaan uitgeklaard worden want TT in de ploeg of op de bank tegen de play-offs kan een mentale superboost zijn, het verschil tussen net wel overgaan of net niet. Zijn statistieken zijn overigens niet min, een luxe als je de 2de topscorer van de ploeg zomaar kan verbannen nu het beslissende einde eraan komt. |
| 04 Apr 2010, 23:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik ben blij dat StanyMTBer mijn verhaal zowat bevestigd. Ik heb via sms nog eens contact opgenomen met de (basis)speler met wie ik gesproken had en ik mag het gesprek hier vermelden. Zijn naam noem ik uiteraard niet of ze kunnen hem ook verbannen
Ik kwam hem tegen en ik heb gevraagd of het klopte da Troch in de B-kern zat. Na het bevestigend antwoord stelde ik de vraag of Thomas dan zo slecht was voor de groepssfeer? Of hij zich dan echt zo veel meer voelde dan de rest? De reactie was "integendeel, zijn verwijdering is net een verlies voor de kleedkamer en iedereen heeft een prima contact met Thomas". De speler vroeg waar ik dat gehaald had dat Thomas zich meer voelde dan een ander en ik heb gezegd dat da blijkbaar in de gazet stond als reden voor deze maatregel. Nogmaals ontkende hij dit volledig en hij wil absoluut niet dat Thomas afgeschilderd wordt als een ruziestoker. Ik zei dat ik die beslissing dan toch nie goe snapte, net nu Thomas beter begon te spelen en ik vroeg wa er dan echt gebeurd was. "Thomas is een winnaar en hij heeft het hart op de tong. In een impulsieve bui heeft hij iets gedaan of gezegd en dat is uiteindelijk in het verkeerde keelgat geschoten bij Van Renterghem. Thomas beseft wel dat hij het misschien beter anders aangepakt had maar hij deed dit zeker en vast niet uit eigenbelang maar in het belang van de ganse groep en bij uitbreiding Eendracht Aalst". Dat waren de woorden die ik te horen kreeg van de speler in kwestie. Ik zei daarop: "Amai, dan neemt Van Renterghem toch een serieus risico want als de resultaten tegenvallen, dan komt dit als een boomerang in zijn eigen gezicht terecht". Antwoord: "Da is dan zijn probleem, net zoals zijn systemen van de laatste weken". Tot slot zei ik nog da hij Thomas de groeten moest doen als hij hem moest zien of horen en hij zou dit dezelfde avond al doen want hij ging op bezoek bij Thomas. Er is dus inderdaad stront aan de knikker want het merendeel van de spelersgroep is het niet eens met een aantal recente keuzes van de coach "maar ja, hij beslist en wij voeren enkel onze opdrachten zo goed mogelijk uit". Ik hoop echt da de groep niet uit mekaar gaat vallen want als ze niet meer aan hetzelfde zeel gaan trekken, dan vrees ik voor onze felbegeerde eindronde. En laat de reacties nu maar komen ![]() |
| 05 Apr 2010, 8:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Alle spelers staan achter TT,maar er wil genen enkele speler zijn vingers verbranden
"integendeel, zijn verwijdering is net een verlies voor de kleedkamer en iedereen heeft een prima contact met Thomas". Dus dat goed contact zal nu wel op een laag pitje staan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Apr 2010, 8:23 |
|
|
Bakkie schreef: Alle spelers staan achter TT,maar er wil genen enkele speler zijn vingers verbranden "integendeel, zijn verwijdering is net een verlies voor de kleedkamer en iedereen heeft een prima contact met Thomas". Dus dat goed contact zal nu wel op een laag pitje staan. De mening van de groep werd dan ook niet gevraagd tot op dat moment. Trouwens, als er bij mij op het werk enen ontslagen wordt, dan ga ik zelf ook mijn job nie riskeren hoor, ook al ben ik het er nie eens mee. |
| 05 Apr 2010, 8:26 |
|
|
Freak
ik maak mij de bedenking dat (sommige) spelers misschien niet verder willen met BVR...en dat TT dit misschien heeft gezegd??
Ik hoor dat er in de sportieve cel weer een aantal lijnrecht tegenover elkaar staan, en dat je coordinator van de bovenbouw zijn kandidatuur bij Lokeren heeft gesteld... alles peis en vré... ![]() |
| 05 Apr 2010, 8:29 |
|
|
Ikke en de rest kan stikken
TT moet een sterke leider geweest zijn in de groep We zullen wel zien zeker wat ons bestuur beslist,wat ze met TT gaan doen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Apr 2010, 8:33 |
|
|
Bakkie schreef: Ikke en de rest kan stikken TT moet een sterke leider geweest zijn in de groep We zullen wel zien zeker wat ons bestuur beslist,wat ze met TT gaan doen. Ik ben eerder benieuwd naar de reactie van de spelers op het veld zondag. Hopelijk zit er terug wa meer vuur in zoals voor nieuwjaar. |
| 05 Apr 2010, 8:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Op Den Iendracht verveel je je nooit, is het niet met goed of minder goed voetbal, dan is het met andere, minder sportieve zaken.
Hopelijk komen ze er als grote mensen uit en nemen ze een beslissing in het belang van de ploeg. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Apr 2010, 8:40 |
|
|
Junior
Thomas Troch, qua traptechniek den beste speler van den eendracht.Alleen zijn loopvermogen is minder dan de rest.Ik begrijp dan ook niet waarom hij met 45 min spelen moet ontevreden zijn.Lukaku speelt dikwijls ook enkel maar den 2de helft en maakt daar minder problemen van.In ieder geval hoop ik dat de plooien tussen TT en BVR nog worden gladgestreken want in de eindronde kunt ge TT nog bezigen om het verschil te maken het laatste halfuur(zie temse).
|
| 05 Apr 2010, 9:10 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
De Kapitein Flippo zou BVR het Bestuur en Thomas moeten overtuigen om samen eens rond tafel te gaan zitten om alles eens uit te klaren en terug achter het belang van de club te staan.
Alles is op te lossen maar dan moet er gepraat worden. ![]() |
| 05 Apr 2010, 9:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Ik ben blij dat StanyMTBer mijn verhaal zowat bevestigd. Ik heb via sms nog eens contact opgenomen met de (basis)speler met wie ik gesproken had en ik mag het gesprek hier vermelden. Zijn naam noem ik uiteraard niet of ze kunnen hem ook verbannen :hmm: Tot slot zei ik nog da hij Thomas de groeten moest doen als hij hem moest zien of horen en hij zou dit dezelfde avond al doen want hij ging op bezoek bij Thomas. komen ![]() hahaha, subtiel. Rarara, wie zou dit toch kunnen zijn. |
| 05 Apr 2010, 9:50 |
|
|
Stijn schreef: zwawi schreef: Ik ben blij dat StanyMTBer mijn verhaal zowat bevestigd. Ik heb via sms nog eens contact opgenomen met de (basis)speler met wie ik gesproken had en ik mag het gesprek hier vermelden. Zijn naam noem ik uiteraard niet of ze kunnen hem ook verbannen :hmm: Tot slot zei ik nog da hij Thomas de groeten moest doen als hij hem moest zien of horen en hij zou dit dezelfde avond al doen want hij ging op bezoek bij Thomas. komen ![]() hahaha, subtiel. Rarara, wie zou dit toch kunnen zijn. Neen, het is niet Ewen Verheyden. |
| 05 Apr 2010, 10:12 |
|
| Pagina 152 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 150 151 152 153 154 … 497 Volgende |