|
|
| Pagina 154 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 152 153 154 155 156 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Ex-spelers
hansken schreef: AlostanA schreef: hansken schreef: Podevijn zou ook vertrekken bij dender... Naar? Tis nog niet helemaal rond, maar ik heb gehoord naar een 4e klasser met ambitie... Maar wie dat zou zijn heb ik geen idee van ![]() zou hij dan niet beter bijtekenen bij dender? ![]() |
| 04 Mar 2015, 18:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
email schreef: Beste, Mijn naam is PDK (afkorting toegepast) uit Dendermonde en voetbalde in de jaren 90' met KAV Dendermonde in 1e provinciale en 4e nationale. In het kader van een réuni ben ik op zoek naar contactadressen. Ik ben op zoek naar de énige echte Geert VAN ROY ! Geert werd met ons kampioen in 1990, en hij was werkzaam als kiné in het OLV Aalst. Kunnen jullie mij aan contactgegevens of een contactpersoon helpen want wij hebben daar niets meer van. Een emailadres of telefoonnummer zou fantastisch zijn. Hartelijk dank alvast. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Mar 2015, 13:53 |
|
|
forumlegende
Deze week aan de praat geraakt met een wat oudere man, op een bepaald moment ging het over voetbal en vertelde hij dat hij nog voor Eendracht Aalst speelde end de jaren 70. Jean Reyniers speelde in de ploeg met Arnolis, Ferrera Francesco en Manu, Marievoet, Van Roy, Salvador, Van Kemzeke, Verhulst, de broers Dierickx,...
Hij komt nooit meer in Aalst maar erover vertellen deed hem zoveel deugd, het was een zalig moment. Zijn hier mensen die zich hem herinneren? |
| 06 Mar 2015, 12:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Jean schreef: Deze week aan de praat geraakt met een wat oudere man, op een bepaald moment ging het over voetbal en vertelde hij dat hij nog voor Eendracht Aalst speelde end de jaren 70. Jean Reyniers speelde in de ploeg met Arnolis, Ferrera Francesco en Manu, Marievoet, Van Roy, Salvador, Van Kemzeke, Verhulst, de broers Dierickx,... Hij komt nooit meer in Aalst maar erover vertellen deed hem zoveel deugd, het was een zalig moment. Zijn hier mensen die zich hem herinneren? Onderkroiper ? ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 06 Mar 2015, 12:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Das van tein dak ik beginnen gon te zien ben. Ik kan em allesinjs nie, dienen noam zegt mé niks.
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 06 Mar 2015, 13:49 |
|
|
Ancien
Jean schreef: Deze week aan de praat geraakt met een wat oudere man, op een bepaald moment ging het over voetbal en vertelde hij dat hij nog voor Eendracht Aalst speelde end de jaren 70. Jean Reyniers speelde in de ploeg met Arnolis, Ferrera Francesco en Manu, Marievoet, Van Roy, Salvador, Van Kemzeke, Verhulst, de broers Dierickx,... Hij komt nooit meer in Aalst maar erover vertellen deed hem zoveel deugd, het was een zalig moment. Zijn hier mensen die zich hem herinneren? Heeft maar een seizoen voor den iendracht gespeeld dacht ik, het eerste jaar in tweede klasse , inderdaad met de Salva een aanvallende spektakelploeg was het, 't was hier iedere thuiswedstrijd vollen bak. Hij kwam over van Willebroek die in onze reeks speelden was daar kapitein v.d. ploeg, ik heb daar een ploegfoto geloof ik, neem contact op met den Onderkroiper besteken .![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Mar 2015, 14:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jean schreef: Deze week aan de praat geraakt met een wat oudere man, op een bepaald moment ging het over voetbal en vertelde hij dat hij nog voor Eendracht Aalst speelde end de jaren 70. Jean Reyniers speelde in de ploeg met Arnolis, Ferrera Francesco en Manu, Marievoet, Van Roy, Salvador, Van Kemzeke, Verhulst, de broers Dierickx,... Hij komt nooit meer in Aalst maar erover vertellen deed hem zoveel deugd, het was een zalig moment. Zijn hier mensen die zich hem herinneren? Ik kan hem mij ook niet meer voorstellen maar die andere namen des te meer!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Mar 2015, 16:04 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Jean schreef: Deze week aan de praat geraakt met een wat oudere man, op een bepaald moment ging het over voetbal en vertelde hij dat hij nog voor Eendracht Aalst speelde end de jaren 70. Jean Reyniers speelde in de ploeg met Arnolis, Ferrera Francesco en Manu, Marievoet, Van Roy, Salvador, Van Kemzeke, Verhulst, de broers Dierickx,... Hij komt nooit meer in Aalst maar erover vertellen deed hem zoveel deugd, het was een zalig moment. Zijn hier mensen die zich hem herinneren? Heeft maar een seizoen voor den iendracht gespeeld dacht ik, het eerste jaar in tweede klasse , inderdaad met de Salva een aanvallende spektakelploeg was het, 't was hier iedere thuiswedstrijd vollen bak. Hij kwam over van Willebroek die in onze reeks speelden was daar kapitein v.d. ploeg, ik heb daar een ploegfoto geloof ik, neem contact op met den Onderkroiper besteken .![]() Bedankt voor de info. |
| 06 Mar 2015, 17:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dirk schreef: Das van tein dak ik beginnen gon te zien ben. Ik kan em allesinjs nie, dienen noam zegt mé niks. Ook mijn periode wat ik me nog kan herinneren,is dat we toen een goei ploeg hadden,wat ik wel nog goed weet is dat we toen nog niet in de panini boeken stonden toen kwam er wel nog volk nor den eendracht,ik weet nog goed dat ik als klein manneke achter de goal stond,kant van de kerk,in de moor ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Mar 2015, 18:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Dirk schreef: Das van tein dak ik beginnen gon te zien ben. Ik kan em allesinjs nie, dienen noam zegt mé niks. Ook mijn periode wat ik me nog kan herinneren,is dat we toen een goei ploeg hadden,wat ik wel nog goed weet is dat we toen nog niet in de panini boeken stonden toen kwam er wel nog volk nor den eendracht,ik weet nog goed dat ik als klein manneke achter de goal stond,kant van de kerk,in de moor ![]() Kan ik mij ook nog goed herinneren sommige van die namen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Mar 2015, 18:53 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Hugo schreef: Jean schreef: Deze week aan de praat geraakt met een wat oudere man, op een bepaald moment ging het over voetbal en vertelde hij dat hij nog voor Eendracht Aalst speelde end de jaren 70. Jean Reyniers speelde in de ploeg met Arnolis, Ferrera Francesco en Manu, Marievoet, Van Roy, Salvador, Van Kemzeke, Verhulst, de broers Dierickx,... Hij komt nooit meer in Aalst maar erover vertellen deed hem zoveel deugd, het was een zalig moment. Zijn hier mensen die zich hem herinneren? Heeft maar een seizoen voor den iendracht gespeeld dacht ik, het eerste jaar in tweede klasse , inderdaad met de Salva een aanvallende spektakelploeg was het, 't was hier iedere thuiswedstrijd vollen bak. Hij kwam over van Willebroek die in onze reeks speelden was daar kapitein v.d. ploeg, ik heb daar een ploegfoto geloof ik, neem contact op met den Onderkroiper besteken .![]() Ik kan hem mij niet herinneren . Wat wel een misverstand is de Dierickx 'broers' , Dirk en Johan Dierickx waren geen broers. |
| 06 Mar 2015, 19:41 |
|
|
Ancien
jowwan schreef: Hugo schreef: Jean schreef: Deze week aan de praat geraakt met een wat oudere man, op een bepaald moment ging het over voetbal en vertelde hij dat hij nog voor Eendracht Aalst speelde end de jaren 70. Jean Reyniers speelde in de ploeg met Arnolis, Ferrera Francesco en Manu, Marievoet, Van Roy, Salvador, Van Kemzeke, Verhulst, de broers Dierickx,... Hij komt nooit meer in Aalst maar erover vertellen deed hem zoveel deugd, het was een zalig moment. Zijn hier mensen die zich hem herinneren? Heeft maar een seizoen voor den iendracht gespeeld dacht ik, het eerste jaar in tweede klasse , inderdaad met de Salva een aanvallende spektakelploeg was het, 't was hier iedere thuiswedstrijd vollen bak. Hij kwam over van Willebroek die in onze reeks speelden was daar kapitein v.d. ploeg, ik heb daar een ploegfoto geloof ik, neem contact op met den Onderkroiper besteken .![]() Ik kan hem mij niet herinneren . Wat wel een misverstand is de Dierickx 'broers' , Dirk en Johan Dierickx waren geen broers. Juist, Johan van Aalst en Dirk van Erembodegem. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Mar 2015, 20:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Jean schreef: Deze week aan de praat geraakt met een wat oudere man, op een bepaald moment ging het over voetbal en vertelde hij dat hij nog voor Eendracht Aalst speelde end de jaren 70. Jean Reyniers speelde in de ploeg met Arnolis, Ferrera Francesco en Manu, Marievoet, Van Roy, Salvador, Van Kemzeke, Verhulst, de broers Dierickx,... Hij komt nooit meer in Aalst maar erover vertellen deed hem zoveel deugd, het was een zalig moment. Zijn hier mensen die zich hem herinneren? Heeft maar een seizoen voor den iendracht gespeeld dacht ik, het eerste jaar in tweede klasse , inderdaad met de Salva een aanvallende spektakelploeg was het, 't was hier iedere thuiswedstrijd vollen bak. Hij kwam over van Willebroek die in onze reeks speelden was daar kapitein v.d. ploeg, ik heb daar een ploegfoto geloof ik, neem contact op met den Onderkroiper besteken .![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Mar 2015, 2:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() ![]() JEAN REYNIERS geboren 19 juni 1948 .... mijn archief is rijker dat ik zelf weet _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Mar 2015, 2:25 |
|
|
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Mar 2015, 2:44 |
|
| Pagina 154 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 152 153 154 155 156 … 215 Volgende |