|
|
| Pagina 156 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
eendrachter'80 schreef: davy1919 schreef: nonkel august schreef: Vermits de topic "bestuur" gesloten is , hier dan maar. Wij zijn goed bezig om dit jaar de trofee te winnen van " De beste en GROOTSTE amateurclub van het land !! " Ja man, wees blij dat we mede dankzij ons -volgens u- "amateuristisch bestuur" volgend seizoen in 2e kunnen spelen, of zelfs gewoon nog bestaan ![]() Om het bestuur te bedanken heb ik mijn abonnement al betaald. ![]() me 2 ! zelfs al komt er genen speler meer bij, met dees ploeg zakken we niet. en zelfs al zouden we wel zakken, ik pak elk jaar mijn abbo. aan al die panikeurs hier: ge kunt hier komen kreften wa da ge wilt, tsal gene zak uitdoen behalve dat uw moteurke rapper versleten zal zijn. pakt ulle een Affligemmeken en waait is uit in den tuin. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Mei 2011, 12:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Zienaa schreef: Als er drama's gebeuren zal miserie ons part zijn!!!! Let op mijn woorden!!!!! Wat wil je nu in godsnaam zeggen? Dat is overal toch? in de kerk, op je werk, in de dierentuin, Fukoshima, .. Een drama is inderdaad gelijk aan miserie. Kan je niet gewoon geduldig afwachten en de bestuursmensen een kans geven. We kunnen enkel hopen dat de mensen die de beslissingen nemen, en voor de dagelijkse werking van de club instaan, er allemaal iets rustiger onder blijven dan jij. |
| 31 Mei 2011, 12:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk dat er hier toch wel wat zaken doorheen gehaald worden:
ikzelf heb ook vragen bij het organisatorische, je moet al blind zijn om niet te willen zien dat er daar iets aan schort (zonder te twijfelen aan de goede wil van de meesten in ons bestuur). Maar wat transferbeleid betreft hebben ze gewoon gedaan (of zijn aan het afronden) wat ze zichzelf voorgenomen hadden... kern zoveel mogelijk behouden en een paar transfers zonder namen aan te trekken die financieel de stabiliteit zouden verzwakken. Op dat vlak kunt ge dus niet echt spreken van amateurisme. Ge kunt er natuurlijk wel kritiek op hebben, maar dat staat er wel los van. Ik hoop dus dat ze iemand kunnen vinden op het organisatorische zoals BVR zich organiseert op het sportieve. Dan zijn we vertrokken.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Mei 2011, 12:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Ik denk dat er hier toch wel wat zaken dooreen gehaald worden: ikzelf heb ook vragen bij het organisatorische, je moet al blind zijn om niet te willen zien dat er daar iets aan schort (zonder te twijfelen aan de goede wil van de meesten in ons bestuur). Maar wat transferbeleid betreft hebben ze gewoon gedaan (of zijn aan het afronden) wat ze zichzelf voorgenomen hadden... kern zoveel mogelijk behouden en een paar transfers zonder namen aan te trekken die financieel de stabiliteit zouden verzwakken. Op dat vlak kunt ge dus niet echt spreken van amateurisme. Ge kunt er natuurlijk wel kritiek op hebben, maar dat staat er wel los van. Ik hoop dus dat ze iemand kunnen vinden op het organisatorische zoals BVR zich organiseert op het sportieve. Dan zijn we vertrokken. Organisatorisch is het een ramp bij aalst dat kunnen we niet ontkennen ,de abonnementen zijn het beste voorbeeld.Maar sommigen zetten hier ne zin en gemoet er de achterliggende betekenis maar zelf uithalen. |
| 31 Mei 2011, 12:25 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: Pas op, je gaat me niet horen zeggen dat mensen als De Roose of De Bruecker het slecht voor hebben met EA. Waarschijnlijk hebben ze er al véél tijd en geld in gestoken, maar nu we naar tweede gaan is het toch echt wel tijd om te professionaliseren: een dagelijks bestuur (daarom niet fulltime) waarin iedereen duidelijke verantwoordelijkheden krijgt en objectieven: worden deze niet gehaald, moet je maar verantwoording afleggen. Akkoord met alles. Ik zou daar wel maar een fulltime manager van maken. Een club leiden is zoals een zaak. Ge doet dat ook niet in uw vrije uurkes. In uw vrije uren gaat ge naar de voetbal zien |
| 31 Mei 2011, 12:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Een fulltime manager akkoord, maar een fulltime bestuur zal moeilijk haalbaar zijn.
|
| 31 Mei 2011, 12:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zienaa schreef: Als er drama's gebeuren zal miserie ons part zijn!!!! Let op mijn woorden!!!!! Voor u is het een drama dat spelers als De Sutter of Sonck niet naar hier komen. Ik had voorspeld dat het, gezien uw onrealistische verwachtingen, een zwaar seizoen ging worden voor u, maar het begint nu precies al. En by the way, tis niet omdat een club ne speler aantrekt dat ze zich ook versterken hé. Voor sommigen is het ne mokerslag elke keer als een andere club ne nieuwe speler haalt, terwijl ze wel zelf nog nooit van diene speler gehoord hebben. |
| 31 Mei 2011, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Zienaa schreef: Als er drama's gebeuren zal miserie ons part zijn!!!! Let op mijn woorden!!!!! Wat wil je nu in godsnaam zeggen? Dat is overal toch? in de kerk, op je werk, in de dierentuin, Fukoshima, .. Een drama is inderdaad gelijk aan miserie. Kan je niet gewoon geduldig afwachten en de bestuursmensen een kans geven. We kunnen enkel hopen dat de mensen die de beslissingen nemen, en voor de dagelijkse werking van de club instaan, er allemaal iets rustiger onder blijven dan jij. Ik ben hier maar wa aan 't zeveren ze, kheb te veel tijd op mijn werk de laatste weken Het enige wat ik vind is dat het sportieve en het extra-sportieve blijkbaar nooit hand in hand gaan bij ons, althans niet in de positieve zin. |
| 31 Mei 2011, 14:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Efkes al diejen zever aan kant schuiven en leest is het interview met Thomas van Renterghem ze
![]() http://eendrachtaalst1.forum2go.nl/ea-1 ... et-f9.html _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 31 Mei 2011, 14:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Zienaa schreef: Stijn schreef: Zienaa schreef: Als er drama's gebeuren zal miserie ons part zijn!!!! Let op mijn woorden!!!!! Wat wil je nu in godsnaam zeggen? Dat is overal toch? in de kerk, op je werk, in de dierentuin, Fukoshima, .. Een drama is inderdaad gelijk aan miserie. Kan je niet gewoon geduldig afwachten en de bestuursmensen een kans geven. We kunnen enkel hopen dat de mensen die de beslissingen nemen, en voor de dagelijkse werking van de club instaan, er allemaal iets rustiger onder blijven dan jij. Ik ben hier maar wa aan 't zeveren ze, kheb te veel tijd op mijn werk de laatste weken Het enige wat ik vind is dat het sportieve en het extra-sportieve blijkbaar nooit hand in hand gaan bij ons, althans niet in de positieve zin. als je teveel tijd hebt op je werk kan je hier gerust één en ander posten (zo zijn er nog he Bartos ) maar probeer in elk geval iets gefundeerd en geargumenteerd neer te poten. Dat leest iets aangenamer dan pure frustratie zonder inhoud.En dat het sportieve en extra-sportieve niet hand in hand gaan... Geef ze even de tijd. Het is vaak allemaal zo simpel niet als het hier wordt voorgesteld. Bij andere clubs is dit trouwens vaak niet veel beter. Al is dat geen excuus, maar geef ze wat tijd. |
| 31 Mei 2011, 15:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
davy1919 schreef: Efkes al diejen zever aan kant schuiven en leest is het interview met Thomas van Renterghem ze ![]() http://eendrachtaalst1.forum2go.nl/ea-1 ... et-f9.html Alé Van Rentergem kan ook centrale middenvelder spelen..we moeten al gene meer gaan kopen ![]() |
| 31 Mei 2011, 17:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Stijn schreef: Zienaa schreef: Stijn schreef: Wat wil je nu in godsnaam zeggen? Dat is overal toch? in de kerk, op je werk, in de dierentuin, Fukoshima, .. Een drama is inderdaad gelijk aan miserie. Kan je niet gewoon geduldig afwachten en de bestuursmensen een kans geven. We kunnen enkel hopen dat de mensen die de beslissingen nemen, en voor de dagelijkse werking van de club instaan, er allemaal iets rustiger onder blijven dan jij. Ik ben hier maar wa aan 't zeveren ze, kheb te veel tijd op mijn werk de laatste weken Het enige wat ik vind is dat het sportieve en het extra-sportieve blijkbaar nooit hand in hand gaan bij ons, althans niet in de positieve zin. als je teveel tijd hebt op je werk kan je hier gerust één en ander posten (zo zijn er nog he Bartos ) maar probeer in elk geval iets gefundeerd en geargumenteerd neer te poten. Dat leest iets aangenamer dan pure frustratie zonder inhoud.En dat het sportieve en extra-sportieve niet hand in hand gaan... Geef ze even de tijd. Het is vaak allemaal zo simpel niet als het hier wordt voorgesteld. Bij andere clubs is dit trouwens vaak niet veel beter. Al is dat geen excuus, maar geef ze wat tijd. Niks oan toe te voegen. Bosj op!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 31 Mei 2011, 17:11 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Ik denk niet dat die kritiek hier is door het transferbeleid hoor. Maar ik denk dat iedereen toch kan zien dat de verdere werking van het bestuur vrij amateuristisch is: - Het ontbreken van een scoutingcel, alles in handen laten van een bejaarde Van Den Steen die in mijn ogen nergens iets bewezen heeft - Het gebrek aan organisatie op gebied van ticketing: op een andere zoeken ze abonnees, hier moet je écht moeite doen... Geen duidelijk systeem, weinig afhaaldagen,... - Structuur: lijkt me duidelijk niet goed te zitten... - Wedstrijdorganisatie: denk maar aan de keer op keer lange wachtrijen... Zo moeilijk is dat toch niet om daar drie mensen te zetten aan de staantribune? - Het aantal sponsors dat ik langs geen kanten heb zien groeien de afgelopen twee jaar, ondanks toch wel sterke prestaties- Een totaal gebrek aan communicatie. Supportersvergaderingen worden naar enkele personen gemaild die het dan forwarden, da's echt amateurisme ten top. En zoals gezegd, clubs als OH Leuven of Okapi Aalstar zijn een voorbeeld. hier sluit ik mij volledig bij aan. Moest iedere "sponsor" zijn reclamebord daadwerkelijk ook betalen langs het terrein, ik zou al content zijn... |
| 31 Mei 2011, 18:02 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
over het transferbeleid heb ik tot hiertoe geen kritiek. Ik zou ni weten waarom want ik kan daarvoor de aanwinsten amper tot niet inschatten. Hoe dan ook: tot hiertoe is er volgens mij een hele mooie kern om in tweede te kunnen meestrijden voor een plek boven de gevarenzone, daar ben ik van overtuigd. Hopelijk niet te veel late vertrekkers... en we weten allemaal heel goed dat het bestuur (rijk of arm) daar weinig greep op zal hebben.
Maar inderdaad: wat nieuws over nieuwe of vernieuwde sponsorcontracten zou misschien wel eens deugd doen. Het bestuur gaf aan op dat vlak zeker nog te moeten groeien vooraleer we verdere ambities gaan koesteren in tweede: hopelijk kunnen ze ook hier nog werk van maken, we moeten ze misschien ook durven tijd geven daarvoor! Evident is het natuurlijk niet, net zo min als de overweging om een full time manager aan te trekken. Maar, op dat vlak be ik het volledig eens met Jeroen: een beetje meer reclame en levendigheid op clubniveau zou wel mogen. We zijn kampioen, maken de stap naar een hogere reeks, maar buiten hier en daar een droog bericht, merk ik weinig dynamiek op commercieel vlak. Ok, nuchterheid is mijns inziens, gezien de vrij recente geschiedenis, zeker op zijn plaats, maar er mag toch wat meer moeite gedaan worden om met goeie argumenten potentiele sponsors, supporters en abonnees écht over de streep te trekken. Dat gaat vrees ik niet lukken met een demotraining, bijvoorbeeld. iets voor Peter van den Bossche? ligt dat niet in de lijn van zijn opdracht bij Aalst? gewoon afwachten zeker... |
| 31 Mei 2011, 19:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Kijk, we zijn een club die nog veel te groeien heeft om de ambities van de meeste supporters (ooit terug in eerste, als de meesten eerlijk zijn) ooit waar te maken.
In die fase vind ik het belangrijker dat er een ploeg op het veld staat (en dat is het voorbije seizoen en drie kwart echt wel het geval) dan elke dag een post op website, echt waar. De transfers, want daarover gaat deze topic, vind ik "wijs" gedaan. Het is afwachten hoe het uitdraait op het veld, maar dat geldt net zo goed voor "namen" (vraag het anders eens aan Chelsea met Fernando Torres...) hoor, we kunnen er uit onze geschiedenis ook wel een paar opnoemen! Juan Lozano, dat was nog eens een naam: geschitterd bij Anderelcht, gespeeld bij Real Madrid... |
| 01 Jun 2011, 22:08 |
|
| Pagina 156 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 345 Volgende |