|
|
| Pagina 158 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
vandaag in HLN een interview met onze Marcel Van Den Steen, waarin hij de transfers overloopt. Ik kon hem gerust volgen en gelijk geven tot de laatste alinea waarin hij zegt dat Delcef verdedigend zijn werk goed gedaan heeft maar aanvallend iets te weinig bracht. Hij rekent ook voor de terugronde op Cleffie (en Ringoot).
Onze Marcel heeft toch precies wat matchen gemist, "verdedigend goed gedaan" is toch wel dé grap van 2010... Over dienen zijnen transfer kunnen ze precies niet eens eerlijk zijn, daar hebben nogal wat mannen uit de technische omkadering (bij andere ploegen) last van... |
| 29 Dec 2010, 19:08 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik dacht net hetzelfde als ik het las. Ze denken er dus ook niet aan om een degelijke linksback aan te werven.
|
| 29 Dec 2010, 19:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hopen op Coppens dan...
|
| 29 Dec 2010, 20:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: vandaag in HLN een interview met onze Marcel Van Den Steen, waarin hij de transfers overloopt. Ik kon hem gerust volgen en gelijk geven tot de laatste alinea waarin hij zegt dat Delcef verdedigend zijn werk goed gedaan heeft maar aanvallend iets te weinig bracht. Hij rekent ook voor de terugronde op Cleffie (en Ringoot). Onze Marcel heeft toch precies wat matchen gemist, "verdedigend goed gedaan" is toch wel dé grap van 2010... Over dienen zijnen transfer kunnen ze precies niet eens eerlijk zijn, daar hebben nogal wat mannen uit de technische omkadering (bij andere ploegen) last van... We zijn nog niet aan het einde van ons latijn met de kiekenboer.... ![]() |
| 29 Dec 2010, 22:54 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN een interview met onze Marcel Van Den Steen, waarin hij de transfers overloopt. Ik kon hem gerust volgen en gelijk geven tot de laatste alinea waarin hij zegt dat Delcef verdedigend zijn werk goed gedaan heeft maar aanvallend iets te weinig bracht. Hij rekent ook voor de terugronde op Cleffie (en Ringoot). Onze Marcel heeft toch precies wat matchen gemist, "verdedigend goed gedaan" is toch wel dé grap van 2010... Over dienen zijnen transfer kunnen ze precies niet eens eerlijk zijn, daar hebben nogal wat mannen uit de technische omkadering (bij andere ploegen) last van... We zijn nog niet aan het einde van ons latijn met de kiekenboer.... ![]() Ik denkt da'k begrijp wat je bedoelt. Maar Ik ga het voor men eigen houden voor er onnodig een bom zou barsten. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 29 Dec 2010, 23:05 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04 Berichten: 29 |
Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN een interview met onze Marcel Van Den Steen, waarin hij de transfers overloopt. Ik kon hem gerust volgen en gelijk geven tot de laatste alinea waarin hij zegt dat Delcef verdedigend zijn werk goed gedaan heeft maar aanvallend iets te weinig bracht. Hij rekent ook voor de terugronde op Cleffie (en Ringoot). Onze Marcel heeft toch precies wat matchen gemist, "verdedigend goed gedaan" is toch wel dé grap van 2010... Over dienen zijnen transfer kunnen ze precies niet eens eerlijk zijn, daar hebben nogal wat mannen uit de technische omkadering (bij andere ploegen) last van... We zijn nog niet aan het einde van ons latijn met de kiekenboer.... ![]() Ik denkt da'k begrijp wat je bedoelt. Maar Ik ga het voor men eigen houden voor er onnodig een bom zou barsten. In dat geval kan je ook gewoon geen bericht plaatsen ? ![]() |
| 29 Dec 2010, 23:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Groot gelijk circus!
|
| 02 Jan 2011, 20:24 |
|
|
Freak
Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN een interview met onze Marcel Van Den Steen, waarin hij de transfers overloopt. Ik kon hem gerust volgen en gelijk geven tot de laatste alinea waarin hij zegt dat Delcef verdedigend zijn werk goed gedaan heeft maar aanvallend iets te weinig bracht. Hij rekent ook voor de terugronde op Cleffie (en Ringoot). Onze Marcel heeft toch precies wat matchen gemist, "verdedigend goed gedaan" is toch wel dé grap van 2010... Over dienen zijnen transfer kunnen ze precies niet eens eerlijk zijn, daar hebben nogal wat mannen uit de technische omkadering (bij andere ploegen) last van... We zijn nog niet aan het einde van ons latijn met de kiekenboer.... ![]() Ik denkt da'k begrijp wat je bedoelt. Maar Ik ga het voor men eigen houden voor er onnodig een bom zou barsten. dat zijn zo van die posts waar ik het vliegend schijt van krijg.... |
| 02 Jan 2011, 20:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: We zijn nog niet aan het einde van ons latijn met de kiekenboer.... ![]() Ik denkt da'k begrijp wat je bedoelt. Maar Ik ga het voor men eigen houden voor er onnodig een bom zou barsten. dat zijn zo van die posts waar ik het vliegend schijt van krijg.... Edit |
| 02 Jan 2011, 20:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: We zijn nog niet aan het einde van ons latijn met de kiekenboer.... ![]() Ik denkt da'k begrijp wat je bedoelt. Maar Ik ga het voor men eigen houden voor er onnodig een bom zou barsten. dat zijn zo van die posts waar ik het vliegend schijt van krijg.... Same here |
| 02 Jan 2011, 22:15 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Jan schreef: El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: Ik denkt da'k begrijp wat je bedoelt. Maar Ik ga het voor men eigen houden voor er onnodig een bom zou barsten. dat zijn zo van die posts waar ik het vliegend schijt van krijg.... Same here Mannekes, als't u echt intersseert had ge't al fucking lang gewete. En voor uwe diarree kunde bij den apotheker terecht ze, sikkeleirs _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 02 Jan 2011, 22:21 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Iendrachtzot schreef: Mannekes, als't u echt intersseert had ge't al fucking lang gewete. En voor uwe diarree kunde bij den apotheker terecht ze, sikkeleirs kom kom, in deze tijd van goede voornemens gaan we toch zo niet beginnen zeker een post van ik weet het maar ik zeg het jullie niet, hoort hier nu eenmaal niet thuis dat houden we voor op de speelplaats op school he |
| 02 Jan 2011, 22:25 |
|
|
lot schreef: Iendrachtzot schreef: Mannekes, als't u echt intersseert had ge't al fucking lang gewete. En voor uwe diarree kunde bij den apotheker terecht ze, sikkeleirs kom kom, in deze tijd van goede voornemens gaan we toch zo niet beginnen zeker een post van ik weet het maar ik zeg het jullie niet, hoort hier nu eenmaal niet thuis dat houden we voor op de speelplaats op school he ja 't is goed, MIJN EXCUSES ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 02 Jan 2011, 23:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendrachtzot schreef: Jan schreef: El Corredor schreef: dat zijn zo van die posts waar ik het vliegend schijt van krijg.... Same here Mannekes, als't u echt intersseert had ge't al fucking lang gewete. En voor uwe diarree kunde bij den apotheker terecht ze, sikkeleirs ![]() |
| 02 Jan 2011, 23:35 |
|
|
El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: We zijn nog niet aan het einde van ons latijn met de kiekenboer.... ![]() Ik denkt da'k begrijp wat je bedoelt. Maar Ik ga het voor men eigen houden voor er onnodig een bom zou barsten. dat zijn zo van die posts waar ik het vliegend schijt van krijg.... Ge hebt é punt,maar Iendrachtzot zweeg omdat hij het niet 100procent zeker wist en dan is dat nog altijd het verstandigste.Ik weet dat sommigen hier graag verhalen zetten zonder dat ook maar te checken. Maar alé om aan iedereen zijn gevraag te voldoen:het probleem dat zich stelde is voorlopig van de baan,dus geen probleem meer. We zullen ons nu dus maar concentreren op het sportief vlak of niet? ![]() |
| 03 Jan 2011, 12:31 |
|
| Pagina 158 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 497 Volgende |