|
|
| Pagina 159 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 157 158 159 160 161 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik ben halverwege vertrokken en ben voorzichtig positief, al vind ik het toch van een zekere naiviteit getuigen dat men nooit de jaarrekening heeft opgevraagd nadat ze door het bestuur werd neergelegd zonder hun medeweten.
Ik ben natuurlijk geen boekhouder dus misschien is daar een grondige reden voor die mij als leek compleet ontgaat. |
| 17 Sep 2011, 11:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
malder schreef: Ik ben halverwege vertrokken en ben voorzichtig positief, al vind ik het toch van een zekere naiviteit getuigen dat men nooit de jaarrekening heeft opgevraagd nadat ze door het bestuur werd neergelegd zonder hun medeweten. Ik ben natuurlijk geen boekhouder dus misschien is daar een grondige reden voor die mij als leek compleet ontgaat.volledig met U akkoord, naiviteit alom in het verleden. Niet achterom kijken en verder gaan is de boodschap. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 17 Sep 2011, 14:11 |
|
|
forumlegende
Straffe spaarpot van 't stad! 103 miljoen euro! Halloooo!
En ondertussen nog geen zaal kunnen neerzetten omdat ze ambras maken ondereen...bende zakkenwassers! |
| 17 Sep 2011, 14:12 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Neutralboy schreef: Kunnen we ons als supporters geen burgerlijke partij stellen wegens diefstal? Ikzelf heb de nacht van de kampioenen match een koffer in een auto werd weggemoffeld en wegreed als een gek. Blijkbaar zou dit wel eens de volledige recette van de kampioenen match kunnen geweest zijn. Dit moet uitkomen en er zullen er een paar slapeloze nachten tegemoet gaan vrees ik . Aan de schuldigen: You fucked up the wrong people/club! Wordt zeker en vast vervolgd! Ook ik ben voorstander van systeem kv-mechelen en supps in VZW. Fillou krijgt hier alvast mijn volledige steun, ook Hugo/ Onderkroiper krijgen met hun staat van dienst als supporter mijn volledige steun. Verder zal ik morgen niet aanwezig zijn ten eerste wegens millwall/ west ham morgen, maar ook wegens te emotionele reacties mezlf kennende. Aan zij die toch gaan: Breng deze voorstellen naar voor aub! Pakt de zjiemaan, de choco en den bomber derbij, en we zijn weer vertrokken ![]() |
| 17 Sep 2011, 14:25 |
|
|
Freak
De oneliner « we zijn ermee bezig » heb ik vandaag vaak gehoord. Deze vergadering was voor mij vandaag een gemiste kans om mij te overtuigen van hun project. De enige die bij mij een goede indruk heeft nagelaten was onzen trainer. Ik was wel wat verrast dat men direct na de pauze overging naar het sportieve luik, terwijl dat eigenlijk in de verste verte ons probleem niet is. Er werd dan ook door een supporter ingegrepen om het weer over het financiele te laten gaan, waarvoor dank.
Ik kan gerust begrijpen dat iemand als FDR nog welkom is, wegens het feit dat indien hij zijn rekening courant opvraagd, het mes meteen weer op de keel staat. Maar dat iemand als Steven De Cock loyaal en betrouwbaar is volgens onze voorzitter, dat vind ik beneden alle peil. Men dacht er zich snel van af te maken met het feit dat Steven geen officiële functie zal hebben binnen dit eendracht… Dat is dikken bullshit uiteraard. Vroeg of laat komt die terug op de proppen. Oh ja, de malaise van vorige keer was dus enkel en alleen de schuld van De Ridder. Wat mij ook opviel was dat de pauze ongelooflijk verhelderend moet geweest zijn, voor de pauze wist men niet wie sportief verantwoordelijke ging worden (we zijn ermee bezig), na de pauze was dat blijkbaar al Gerd Van Eetvelde die zich daar mee ging bezighouden. Er werd gevraagd of hij officieel gestopt was als manager, dit was een voorwaarde voor in dienst te komen zei hij. Opmerkelijk was dan wel dat BVR zei dat er van onze spelersgroep nog een aantal in portefeuille zitten bij Van Eetvelde… vreemd heel vreemd. Nu de heer Van Eetvelde is tot op de dag van vandaag nog altijd spelersmakelaar, bij de bvba Trading DV is nergens op het Belgisch Staatsblad een ontslag te zien van de heer Van Eetvelde. Wat eigenlijk dan al lang had moeten gebeuren. We zijn twee en een halve maand verder. En zo een publicatie duurt maximaal drie weken. Nu ja, ik hou het in het oog en hopelijk zie ik die de komende weken verschijnen, indien niet is dit een flagrante leugen! Ik mis ook vooral uitstraling bij de mensen die vandaag hun project zijn komen toelichten. We zijn echte Iendrachters en we zijn ermee bezig. Ik moet genen supporter hebben als voorzitter, maar iemand die een krachtdadig beleid en organisatie kan uittekenen. En ik zie er niemand bekwaam toe eerlijk gezegd. Voorts werd op vele vragen mistig gereageerd, en men sprak zichzelf tegen. (zoals hierboven geschreven al). Ook altijd maar dat ze nog maar vier dagen de boel hadden overgenomen hoorde ik vaak. Als ze dat nog maar vier dagen geleden beslist hebben, en op basis van dat auditrapport, tja… Ze zijn met alles bezig. Als ik hoor zeggen dat er 35.000 euro aan geld al werd opgehaald en één of andere zelfstandige voor 6 matchen een tafel voor 10 personen heeft besteld in het restaurant… Moet ik daarvan overtuigd geraken?? een kapitaalsinjectie komt er blijkbaar alleen als het nodig mocht zijn... Het probleem is dat er geen alternatief is of was, en dat je die Ronny De Smedt ook moeilijk kwalijk kan nemen dat hij zijn nek uitsteekt. Integendeel, chapeau dat je zoiets over je kop trekt. Maar bij mij hebben ze de perceptie tegen . En overtuigd ben ik niet en gerustgesteld voor de toekomst allerminst. Ik vond ook dat men nogal soepeltjes deed over die 600.000 euro aan leveranciers die nog openstaat. De plaatselijke bakker en beenhouwer kan je beslist wel overtuigen om hun vordering wat te bevriezen, maar Electrabel, AB Inbev,…? Op vragen over liquiditeitsproblemen deed onze voorzitter teken aan BVR dat hij niet mocht antwoorden, en liet dan ook Goemans aan het woord… Soit, wat mij vandaag opviel was dat het een rustige vergadering was waar iedereen beleefd zijn vragen stelde. De eendracht is bij de supporters in ieder geval aanwezig, en iedereen is bezorgd, zoveel is duidelijk. |
| 17 Sep 2011, 15:49 |
|
|
forumlegende
Ik heb het al gezegd : als je het allemaal zoveel beter weet en kan, doe het dan.
|
| 17 Sep 2011, 16:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Jean schreef: Ik heb het al gezegd : als je het allemaal zoveel beter weet en kan, doe het dan. de quote van het jaar _________________ Iendracht 4ever. |
| 17 Sep 2011, 16:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Jean schreef: Ik heb het al gezegd : als je het allemaal zoveel beter weet en kan, doe het dan. |
| 17 Sep 2011, 16:28 |
|
|
forumlegende
chunga schreef: Jean schreef: Ik heb het al gezegd : als je het allemaal zoveel beter weet en kan, doe het dan. Jij mag dat zeggen stukske meeloper. |
| 17 Sep 2011, 16:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jean schreef: chunga schreef: Jean schreef: Ik heb het al gezegd : als je het allemaal zoveel beter weet en kan, doe het dan. Jij mag dat zeggen stukske meeloper. Amaai, een mooie illustratie van wat hier 5 posts eerder stond: Citeer: De eendracht is bij de supporters in ieder geval aanwezig, en iedereen is bezorgd, zoveel is duidelijk. |
| 17 Sep 2011, 16:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik was wel wat verrast dat men direct na de pauze overging naar het sportieve luik, terwijl dat eigenlijk in de verste verte ons probleem niet is.
Dit vond ik ook eerlijk gezegd wat vreemd maar ik kan wel begrijpen dat het de bedoeling was om, uit monde van de trainer en enkele spelers, te horen dat er geen afslanking van de kern zal gebeuren als gevolg van de penibele financiele situatie. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Sep 2011, 17:20 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: De oneliner « we zijn ermee bezig » heb ik vandaag vaak gehoord. Deze vergadering was voor mij vandaag een gemiste kans om mij te overtuigen van hun project. De enige die bij mij een goede indruk heeft nagelaten was onzen trainer. Ik was wel wat verrast dat men direct na de pauze overging naar het sportieve luik, terwijl dat eigenlijk in de verste verte ons probleem niet is. Er werd dan ook door een supporter ingegrepen om het weer over het financiele te laten gaan, waarvoor dank. Ik kan gerust begrijpen dat iemand als FDR nog welkom is, wegens het feit dat indien hij zijn rekening courant opvraagd, het mes meteen weer op de keel staat. Maar dat iemand als Steven De Cock loyaal en betrouwbaar is volgens onze voorzitter, dat vind ik beneden alle peil. Men dacht er zich snel van af te maken met het feit dat Steven geen officiële functie zal hebben binnen dit eendracht… Dat is dikken bullshit uiteraard. Vroeg of laat komt die terug op de proppen. Oh ja, de malaise van vorige keer was dus enkel en alleen de schuld van De Ridder. Wat mij ook opviel was dat de pauze ongelooflijk verhelderend moet geweest zijn, voor de pauze wist men niet wie sportief verantwoordelijke ging worden (we zijn ermee bezig), na de pauze was dat blijkbaar al Gerd Van Eetvelde die zich daar mee ging bezighouden. Er werd gevraagd of hij officieel gestopt was als manager, dit was een voorwaarde voor in dienst te komen zei hij. Opmerkelijk was dan wel dat BVR zei dat er van onze spelersgroep nog een aantal in portefeuille zitten bij Van Eetvelde… vreemd heel vreemd. Nu de heer Van Eetvelde is tot op de dag van vandaag nog altijd spelersmakelaar, bij de bvba Trading DV is nergens op het Belgisch Staatsblad een ontslag te zien van de heer Van Eetvelde. Wat eigenlijk dan al lang had moeten gebeuren. We zijn twee en een halve maand verder. En zo een publicatie duurt maximaal drie weken. Nu ja, ik hou het in het oog en hopelijk zie ik die de komende weken verschijnen, indien niet is dit een flagrante leugen! Ik mis ook vooral uitstraling bij de mensen die vandaag hun project zijn komen toelichten. We zijn echte Iendrachters en we zijn ermee bezig. Ik moet genen supporter hebben als voorzitter, maar iemand die een krachtdadig beleid en organisatie kan uittekenen. En ik zie er niemand bekwaam toe eerlijk gezegd. Voorts werd op vele vragen mistig gereageerd, en men sprak zichzelf tegen. (zoals hierboven geschreven al). Ook altijd maar dat ze nog maar vier dagen de boel hadden overgenomen hoorde ik vaak. Als ze dat nog maar vier dagen geleden beslist hebben, en op basis van dat auditrapport, tja… Ze zijn met alles bezig. Als ik hoor zeggen dat er 35.000 euro aan geld al werd opgehaald en één of andere zelfstandige voor 6 matchen een tafel voor 10 personen heeft besteld in het restaurant… Moet ik daarvan overtuigd geraken?? een kapitaalsinjectie komt er blijkbaar alleen als het nodig mocht zijn... Het probleem is dat er geen alternatief is of was, en dat je die Ronny De Smedt ook moeilijk kwalijk kan nemen dat hij zijn nek uitsteekt. Integendeel, chapeau dat je zoiets over je kop trekt. Maar bij mij hebben ze de perceptie tegen . En overtuigd ben ik niet en gerustgesteld voor de toekomst allerminst. Ik vond ook dat men nogal soepeltjes deed over die 600.000 euro aan leveranciers die nog openstaat. De plaatselijke bakker en beenhouwer kan je beslist wel overtuigen om hun vordering wat te bevriezen, maar Electrabel, AB Inbev,…? Op vragen over liquiditeitsproblemen deed onze voorzitter teken aan BVR dat hij niet mocht antwoorden, en liet dan ook Goemans aan het woord… Soit, wat mij vandaag opviel was dat het een rustige vergadering was waar iedereen beleefd zijn vragen stelde. De eendracht is bij de supporters in ieder geval aanwezig, en iedereen is bezorgd, zoveel is duidelijk. Ik kan hier alleen maar herhalen dat we op 4 dagen al iets gerealiseerd hebben o.a naar sponsors en schuldeisers toe. We hebben pas gisteren de boekhouding overgedragen gekregen en dinsdag hebben we toegang gekregen tot de bankrekeningen. Hiervoor wisten we niet hoeveel er op de rekeningen stond. We werken keihard maar kunnen op 4 dagen geen mirakels verrichten. In de tweede helft van volgende week hebben we een belangrijke raad van bestuur na de terugkeer uit het buitenland van Frans Krauch die daar voor zaken was. De vele steunbetuigingen van supporters na de vergadering hebben ons deugd gedaan om nog harder te werken voor onze geliefde club. |
| 17 Sep 2011, 17:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
parol schreef: El Corredor schreef: De oneliner « we zijn ermee bezig » heb ik vandaag vaak gehoord. Deze vergadering was voor mij vandaag een gemiste kans om mij te overtuigen van hun project. De enige die bij mij een goede indruk heeft nagelaten was onzen trainer. Ik was wel wat verrast dat men direct na de pauze overging naar het sportieve luik, terwijl dat eigenlijk in de verste verte ons probleem niet is. Er werd dan ook door een supporter ingegrepen om het weer over het financiele te laten gaan, waarvoor dank. Ik kan gerust begrijpen dat iemand als FDR nog welkom is, wegens het feit dat indien hij zijn rekening courant opvraagd, het mes meteen weer op de keel staat. Maar dat iemand als Steven De Cock loyaal en betrouwbaar is volgens onze voorzitter, dat vind ik beneden alle peil. Men dacht er zich snel van af te maken met het feit dat Steven geen officiële functie zal hebben binnen dit eendracht… Dat is dikken bullshit uiteraard. Vroeg of laat komt die terug op de proppen. Oh ja, de malaise van vorige keer was dus enkel en alleen de schuld van De Ridder. Wat mij ook opviel was dat de pauze ongelooflijk verhelderend moet geweest zijn, voor de pauze wist men niet wie sportief verantwoordelijke ging worden (we zijn ermee bezig), na de pauze was dat blijkbaar al Gerd Van Eetvelde die zich daar mee ging bezighouden. Er werd gevraagd of hij officieel gestopt was als manager, dit was een voorwaarde voor in dienst te komen zei hij. Opmerkelijk was dan wel dat BVR zei dat er van onze spelersgroep nog een aantal in portefeuille zitten bij Van Eetvelde… vreemd heel vreemd. Nu de heer Van Eetvelde is tot op de dag van vandaag nog altijd spelersmakelaar, bij de bvba Trading DV is nergens op het Belgisch Staatsblad een ontslag te zien van de heer Van Eetvelde. Wat eigenlijk dan al lang had moeten gebeuren. We zijn twee en een halve maand verder. En zo een publicatie duurt maximaal drie weken. Nu ja, ik hou het in het oog en hopelijk zie ik die de komende weken verschijnen, indien niet is dit een flagrante leugen! Ik mis ook vooral uitstraling bij de mensen die vandaag hun project zijn komen toelichten. We zijn echte Iendrachters en we zijn ermee bezig. Ik moet genen supporter hebben als voorzitter, maar iemand die een krachtdadig beleid en organisatie kan uittekenen. En ik zie er niemand bekwaam toe eerlijk gezegd. Voorts werd op vele vragen mistig gereageerd, en men sprak zichzelf tegen. (zoals hierboven geschreven al). Ook altijd maar dat ze nog maar vier dagen de boel hadden overgenomen hoorde ik vaak. Als ze dat nog maar vier dagen geleden beslist hebben, en op basis van dat auditrapport, tja… Ze zijn met alles bezig. Als ik hoor zeggen dat er 35.000 euro aan geld al werd opgehaald en één of andere zelfstandige voor 6 matchen een tafel voor 10 personen heeft besteld in het restaurant… Moet ik daarvan overtuigd geraken?? een kapitaalsinjectie komt er blijkbaar alleen als het nodig mocht zijn... Het probleem is dat er geen alternatief is of was, en dat je die Ronny De Smedt ook moeilijk kwalijk kan nemen dat hij zijn nek uitsteekt. Integendeel, chapeau dat je zoiets over je kop trekt. Maar bij mij hebben ze de perceptie tegen . En overtuigd ben ik niet en gerustgesteld voor de toekomst allerminst. Ik vond ook dat men nogal soepeltjes deed over die 600.000 euro aan leveranciers die nog openstaat. De plaatselijke bakker en beenhouwer kan je beslist wel overtuigen om hun vordering wat te bevriezen, maar Electrabel, AB Inbev,…? Op vragen over liquiditeitsproblemen deed onze voorzitter teken aan BVR dat hij niet mocht antwoorden, en liet dan ook Goemans aan het woord… Soit, wat mij vandaag opviel was dat het een rustige vergadering was waar iedereen beleefd zijn vragen stelde. De eendracht is bij de supporters in ieder geval aanwezig, en iedereen is bezorgd, zoveel is duidelijk. Ik kan hier alleen maar herhalen dat we op 4 dagen al iets gerealiseerd hebben o.a naar sponsors en schuldeisers toe. We hebben pas gisteren de boekhouding overgedragen gekregen en dinsdag hebben we toegang gekregen tot de bankrekeningen. Hiervoor wisten we niet hoeveel er op de rekeningen stond. We werken keihard maar kunnen op 4 dagen geen mirakels verrichten. In de tweede helft van volgende week hebben we een belangrijke raad van bestuur na de terugkeer uit het buitenland van Frans Krauch die daar voor zaken was. De vele steunbetuigingen van supporters na de vergadering hebben ons deugd gedaan om nog harder te werken voor onze geliefde club. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Sep 2011, 17:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jean schreef: Ik heb het al gezegd : als je het allemaal zoveel beter weet en kan, doe het dan. Posts met inhoud moeten we van u precies ook niet verwachten hé. |
| 17 Sep 2011, 20:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
@ Cromag ; wat voor reactie is dat nu weer ?
Onze nieuwe voorzitter blijkt een supporter te zijn sinds jaren en ook Michel is dat zeker en vast. Daarmee zijn er al 2supporters in het bestuur aanwezig. Maar een systeem waarbij een echte vertegenwoordiger van de supporters mee kan zetelen in het bestuur lijkt mee zeker een goede keuze. Ik weet echter niet of dat wel haalbaar is, moet er bijvoorbeeld geen financiele inbreng zijn om deel te kunnen uitmaken van het bestuur. Zoja moeten we er maar eens over denken geld in te zamelen met alle supporters samen (en eventueel sponsoring) om dit mogelijk te maken. Wie dat dan precies moet doen is een andere zaak. Hugo, Bartos, Bram, ... als zulke mensen dat willen doen krijgen ze mijn volledige steun. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Sep 2011, 10:18 |
|
| Pagina 159 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 157 158 159 160 161 … 289 Volgende |