|
|
| Pagina 160 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 158 159 160 161 162 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Neem nu dat we 15000 euro inbreng nodig hebben dat is dan met de harde kern van 1500 die hard supporters elk tien euro en twee vertegenwoordigers zetelen dan mee in de AV .
Voor mij krijgen fillou/ Hugo/ Jowwan/ Onderkroiper mijn volle steun hiervoor! No time for talking it's time for Acting now!! |
| 18 Sep 2011, 10:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Neutralboy schreef: Neem nu dat we 15000 euro inbreng nodig hebben dat is dan met de harde kern van 1500 die hard supporters elk tien euro en twee vertegenwoordigers zetelen dan mee in de AV . Voor mij krijgen fillou/ Hugo/ Jowwan/ Onderkroiper mijn volle steun hiervoor! No time for talking it's time for Acting now!! De geknipte man zou de Jowman zijn _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2011, 10:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Onderkroiper schreef: Neutralboy schreef: Neem nu dat we 15000 euro inbreng nodig hebben dat is dan met de harde kern van 1500 die hard supporters elk tien euro en twee vertegenwoordigers zetelen dan mee in de AV . Voor mij krijgen fillou/ Hugo/ Jowwan/ Onderkroiper mijn volle steun hiervoor! No time for talking it's time for Acting now!! De geknipte man zou de Jowman zijn Ik zou uwe vriend El Corredor nemen ![]() |
| 18 Sep 2011, 11:01 |
|
|
Ancien
Neutralboy schreef: Neem nu dat we 15000 euro inbreng nodig hebben dat is dan met de harde kern van 1500 die hard supporters elk tien euro en twee vertegenwoordigers zetelen dan mee in de AV . Voor mij krijgen fillou/ Hugo/ Jowwan/ Onderkroiper mijn volle steun hiervoor! No time for talking it's time for Acting now!! Bestekes, het doet deugd te lezen dat jullie zo fel bekommerd zijn met de huidige toestand binnen onze geliefde club, dat bewijst des temeer de clubliefde voor wit-zwart. Of jullie voorstellen haalbaar zijn weet ik niet, want ik denk niet dat iedereen zal bereid zijn om diep in zijn geldbeugel te tasten om het gewenste bedrag te bereiken. Ik voel me gevleid dat jullie mijn naam hierboven vernoemen, maar om eerlijk te zijn zou het aangewezen zijn iemand te nemen, die de nodige studies van bedrijfsleer, boekhouding enz. gestudeerd heeft. Anders zouden ze me veel te veel blaaskes kunnen wijsmaken, ik breek niets af hoor, maar ik blijf voorlopig nog argwanig en ongerust wat de toekomst van onze club betreft. Initiatieven van de supporterskant krijgen mijn volledige steun natuurlijk. Groetjes van de drama-queen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Sep 2011, 11:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Onderkroiper schreef: Neutralboy schreef: Neem nu dat we 15000 euro inbreng nodig hebben dat is dan met de harde kern van 1500 die hard supporters elk tien euro en twee vertegenwoordigers zetelen dan mee in de AV . Voor mij krijgen fillou/ Hugo/ Jowwan/ Onderkroiper mijn volle steun hiervoor! No time for talking it's time for Acting now!! De geknipte man zou de Jowman zijn Inderdaad Jowwan!! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 18 Sep 2011, 11:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
De_steve schreef: Onderkroiper schreef: Neutralboy schreef: Neem nu dat we 15000 euro inbreng nodig hebben dat is dan met de harde kern van 1500 die hard supporters elk tien euro en twee vertegenwoordigers zetelen dan mee in de AV . Voor mij krijgen fillou/ Hugo/ Jowwan/ Onderkroiper mijn volle steun hiervoor! No time for talking it's time for Acting now!! De geknipte man zou de Jowman zijn Inderdaad Jowwan!! Op basis van wat dan?? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 18 Sep 2011, 11:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: De_steve schreef: Onderkroiper schreef: De geknipte man zou de Jowman zijn Inderdaad Jowwan!! Op basis van wat dan?? Boekhoudkundige kennis ....en ervaring !!!!!!!!!!!!!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2011, 11:10 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: witzwet schreef: De_steve schreef: Inderdaad Jowwan!! Op basis van wat dan?? Boekhoudkundige kennis ....en ervaring !!!!!!!!!!!!!! Familie 'Van N.....' En Zoon _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Sep 2011, 11:12 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Politiekers in de AV, die gaan zeker goed overeenkomen...
|
| 18 Sep 2011, 11:14 |
|
|
Ancien
Het is voorlopig een zinloze discussie wat de kandidaten betreft, probeer maar eerst eens de nodige centjes bijeen te krijgen.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Sep 2011, 11:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mja, maar iemand met een uitgesproken (rechtse) politieke voorkeur kan bij (vele) sponsors ook verkeerd in het keelgat schieten he. Hoe we het nu draaien of keren, dat is de realiteit. het opent deuren maar het sluit ook deuren.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 18 Sep 2011, 11:15 |
|
|
forumlegende |
witzwet schreef: Mja, maar iemand met een uitgesproken (rechtse) politieke voorkeur kan bij (vele) sponsors ook verkeerd in het keelgat schieten he. Hoe we het nu draaien of keren, dat is de realiteit. het opent deuren maar het sluit ook deuren. Mensen moeten misschien maar eens gaan beseffen dat wie je bent als politieker niet bepaalt wie je bent als mens/vriend/supporter/vader/moeder/...? Ik weet wel dat er altijd mensen zullen zijn die een reden zoeken om toch maar niet samen te werken en dan dergelijke feiten aangrijpen, maar ik zou persoonlijk jowwan de geknipte man vinden om af te vaardigen vanuit de supporters, omwille van zijn kennis en zijn staat van dienst bij den eendracht(al JAREN supporter)! _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 18 Sep 2011, 11:26 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
witzwet schreef: Mja, maar iemand met een uitgesproken (rechtse) politieke voorkeur kan bij (vele) sponsors ook verkeerd in het keelgat schieten he. Hoe we het nu draaien of keren, dat is de realiteit. het opent deuren maar het sluit ook deuren. Hugo heeft gelijk, eerst de centjes, Daarna kunnen we zien wie en hoe. Al lijkt het nu precies alsof E. Aalst een politieke partij is/wordt... vind niet dat je op iemand zijn politieke voorkeur moet afstemmen om als toekijkend supporter in de AV te zitten van een voetbalploeg ze :s ... Anderzijds kan je wel gelijk hebben over die sponsors... maar zouden die sponsors dan ook weer op hun beurt weten dat Jowwan een VB'r is? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Sep 2011, 11:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Onderkroiper schreef: witzwet schreef: De_steve schreef: Inderdaad Jowwan!! Op basis van wat dan?? Boekhoudkundige kennis ....en ervaring !!!!!!!!!!!!!! dan denk ik spontaan aan El Corredor en DT _________________ Iendracht 4ever. |
| 18 Sep 2011, 11:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Mocht er ooit een supportersafgevaardiging komen, mag wat mij betreft El Corredor daar gerust bij. Is dacht ik ook boekhouder en steeds (terecht) kritisch. Weet zeker waarover hij spreekt, maar heeft hier volgens mij wel veel tegenstanders.
Ook DT lijkt me een geschikte kandidaat. Weet ook waarover hij spreekt en is denk ik fiscalist. Een persoon die volgens mij ook geschikt is en waar volgens mij iedereen zich kan in vinden is Bram. Met alle respect, maar personen als Hugo, Onderkroiper, ... zijn wel echte supporters die veel doen voor de club, maar hebben volgens mij en zoals Hugo zelf zegt, te weinig kennis van boekhouden, ... |
| 18 Sep 2011, 11:43 |
|
| Pagina 160 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 158 159 160 161 162 … 289 Volgende |