|
|
| Pagina 17 van 31 |
[ 452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 31 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Abonnement
Verbechio schreef: Ik heb mijn abo betaald via overschrijving maar moest ik daar met cash geld afkomen, zou ik toch ook graag een bewijs meekrijgen. Als je de volledige historie bekijkt van die abo's, zou het mij ni verbazen moesten er ergens problemen opduiken bij afhaling. Zoals bij de Gilles 320 €; das nu ook ni echt weinig. Sebiet moet em 640 € betalen voor een seizoen EA Voor zo een bedrag zoude durven weigeren te betalen zonder reçu, ook al verliest ge dan het shirt.Gisteren cash (160€) betaald aan FDR en een reçu gevraagd en gekregen + daarbij men 'bonneke' voor 1 truitje. Ook de persoon voor mij betaalde cash en vroeg en kreeg een reçu aan/van FDR, dus dat was geen enkel probleem... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 27 Jun 2011, 12:30 |
|
|
Vaste Waarde
Ah. Blijkbaar was dus de fandag de enige mogelijkheid om zo een truike te bemachtigen. Ongeacht of ge nu een maand geleden had betaald of niet. Goed om weten
|
| 27 Jun 2011, 13:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: Ah. Blijkbaar was dus de fandag de enige mogelijkheid om zo een truike te bemachtigen. Ongeacht of ge nu een maand geleden had betaald of niet. Goed om weten 20-06-2011 -Bestel je abonnement online Het seizoen 2010-2011 zit er nog maar net op of we kijken al uit naar het nieuwe seizoen in tweede nationale. Alle info omtrent ticketing en abonnementen zijn te downloaden via deze link. Vergeet ook niet dat iedereen die een abonnement voor 26/06/2011 zal betalen de eigenaar wordt van een nieuw spelersshirt ! Via onderstaande link is het mogelijk je abonnement te bestellen via eendracht-aalst.be. Met alle vragen over abonnementen kan u tevens terecht op [email protected] Bron: eendracht-aalst.be - meer info dat zal niet waar zijn ![]() |
| 27 Jun 2011, 13:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
parol schreef: De truitjes kunnen morgen pas afgehaald worden vanaf 14u! Je kan natuurlijk op een latere datum je truitje gaan afhalen wanneer je achter je abonnement komt. Ik zal misschien bovenstaande quote van parol nog eens bovenhalen . |
| 27 Jun 2011, 13:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Verbechio schreef: Ik heb mijn abo betaald via overschrijving maar moest ik daar met cash geld afkomen, zou ik toch ook graag een bewijs meekrijgen. Als je de volledige historie bekijkt van die abo's, zou het mij ni verbazen moesten er ergens problemen opduiken bij afhaling. Zoals bij de Gilles 320 €; das nu ook ni echt weinig. Sebiet moet em 640 € betalen voor een seizoen EA Voor zo een bedrag zoude durven weigeren te betalen zonder reçu, ook al verliest ge dan het shirt.Kben nu niet van plan van 2x 320€ op te hoesten hoor. ![]() |
| 27 Jun 2011, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Gilles schreef: Verbechio schreef: Ik heb mijn abo betaald via overschrijving maar moest ik daar met cash geld afkomen, zou ik toch ook graag een bewijs meekrijgen. Als je de volledige historie bekijkt van die abo's, zou het mij ni verbazen moesten er ergens problemen opduiken bij afhaling. Zoals bij de Gilles 320 €; das nu ook ni echt weinig. Sebiet moet em 640 € betalen voor een seizoen EA Voor zo een bedrag zoude durven weigeren te betalen zonder reçu, ook al verliest ge dan het shirt.Kben nu niet van plan van 2x 320€ op te hoesten hoor. ![]() Alles vo den Iendracht eh =P ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 27 Jun 2011, 14:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Kan je woensdag voor match tegen Brugge een truitje afhalen? Kon er niet zijn op de fandag?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 28 Jun 2011, 9:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Twee weken geleden mail verstuurt naar secretariaat voor het verlengen van twee outdoor-seats. Kostprijs per stuk: 370 (!) eurokes. Alle gegevens meegedeeld en schoon gevraagd om te willen bevestigen.
Huidige stand van zaken: nog geen antwoord op mijn vraag en nu maar hopen dat ik wel degelijk mijn vertrouwde zitje te pakken heb... TWEEDE KLASSE HE JONGENS!! |
| 29 Jun 2011, 0:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
luque schreef: Twee weken geleden mail verstuurt naar secretariaat voor het verlengen van twee outdoor-seats. Kostprijs per stuk: 370 (!) eurokes. Alle gegevens meegedeeld en schoon gevraagd om te willen bevestigen. Huidige stand van zaken: nog geen antwoord op mijn vraag en nu maar hopen dat ik wel degelijk mijn vertrouwde zitje te pakken heb... TWEEDE KLASSE HE JONGENS!! volgens wat ik hier en daar binnenskamers heb gehoord zou de situatie per 1 juli, op dit vlak dan toch, in orde moeten komen via de nieuwe ticketing verantwoordelijke. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 29 Jun 2011, 8:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
luque schreef: Twee weken geleden mail verstuurt naar secretariaat voor het verlengen van twee outdoor-seats. Kostprijs per stuk: 370 (!) eurokes. Alle gegevens meegedeeld en schoon gevraagd om te willen bevestigen. Huidige stand van zaken: nog geen antwoord op mijn vraag en nu maar hopen dat ik wel degelijk mijn vertrouwde zitje te pakken heb... TWEEDE KLASSE HE JONGENS!! abonnees hebben steeds voorrang om hun zitje te behouden bij verlenging van het abonnement. Je hebt een e-mail gestuurd, dat is normaliter voldoende. Ik heb vier weken geleden 370 € overgeschreven en ik wacht gewoon af. Ik heb geen bevestiging gevraagd, niet gekregen en eerlijk gezegd ik hoef dat ook niet. Op één van de nog nader te bepalen data ga ik gewoon mijn abonnement afhalen met betalingsbewijs. _________________ Iendracht 4ever. |
| 29 Jun 2011, 10:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Allemaal goed en wel omdat je al jarenlang supporter bent, maar zo geef je toch geen professionele indruk of wek je toch geen goed beeld op bij nieuwe (of minde trouwe) supporters?
Als ik ergens 370 euro aan uitgeef zou ik toch graag een bevestiging zien. Zelf heb ik ook al mijn geld overgeschreven en ik reken erop dat het goedkomt, maar da's dan ook alleen omdat het om E.Aalst gaat. Bij éénder welk ander bedrijf / vereniging zouden ze daar niet mee moeten afkomen ... |
| 29 Jun 2011, 11:31 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
De_steve schreef: Kan je woensdag voor match tegen Brugge een truitje afhalen? Kon er niet zijn op de fandag? Weet iemand hier het antwoord op? |
| 29 Jun 2011, 15:46 |
|
|
Miniem
Jeroen schreef: Allemaal goed en wel omdat je al jarenlang supporter bent, maar zo geef je toch geen professionele indruk of wek je toch geen goed beeld op bij nieuwe (of minde trouwe) supporters? Als ik ergens 370 euro aan uitgeef zou ik toch graag een bevestiging zien. Zelf heb ik ook al mijn geld overgeschreven en ik reken erop dat het goedkomt, maar da's dan ook alleen omdat het om E.Aalst gaat. Bij éénder welk ander bedrijf / vereniging zouden ze daar niet mee moeten afkomen ... Volledig akkoord. Als iemand mij 370 € overschrijft, zeg ik minstens dank u ![]() |
| 29 Jun 2011, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Echt niemand die weet of we truitje vanavond kunnen afhalen? ...
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Jun 2011, 17:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
De_steve schreef: Echt niemand die weet of we truitje vanavond kunnen afhalen? ... geen idee, maar Frank Schaets had mij gemaild en gezegd dat je jouw truitje (indien je hier recht op hebt) kan afhalen samen met jouw abonnement. De exacte data zullen nog bekend gemaakt worden maar wss zal dit in de laatste week van juli zijn. |
| 29 Jun 2011, 17:55 |
|
| Pagina 17 van 31 |
[ 452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 31 Volgende |