|
|
| Pagina 17 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Xander schreef: SERRE schreef: Ewout Denys (spelverdeler-Wetteren) en Bob Cousin (linksmidden-Oostende) naar EA. Is het niet Beveren ipv Oostende , of gaat het om een andere speler ? Inderdaad, komt van Beveren. Mja, aan den ene kant mogen we al content zijn dat ze de basisploeg van vorig seizoen samengehouden hebben (voorlopig toch), want op ons gemiddelde onder Van Renterghem speelt ge altijd kampioen, maar aan den andere kant spijtig dat enkel versterkingen in de breedte binnengehaald werden, ik had ergens toch gehoopt op iemand die zich als een echte versterking presenteert. Stilstaan is namelijk achteruitgaan hé. Als ge uiteindelijk de vertrekkers naast de nieuwkomers legt, is de balans voor mij niet echt positief. Bovendien hebben we nu al helemaal geen alternatief voor Depoitre en door het vertrek van Seminck zit er ook nauwelijks iemand in de kern die kopbalsterk is. Ik zie van al onze nieuwkomers alleszins niet meteen iemand in staat om een onbetwiste basisplaats te pakken. Die Cousin staat trouwens, om het licht uit te drukken, ook niet echt bekend als het gemakkelijkste karakter. Was bij Oostende indertijd de grote vriend van de bij ons goed bekende Alexandre Lecomte en ze vertrokken daar beide met slaande deuren. Soit, aan hen om mijn ongelijk te bewijzen, ik zou eerlijk gezegd niet liever hebben. |
| 15 Jun 2010, 8:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Xander schreef: SERRE schreef: Ewout Denys (spelverdeler-Wetteren) en Bob Cousin (linksmidden-Oostende) naar EA. Is het niet Beveren ipv Oostende , of gaat het om een andere speler ? Inderdaad, ik was blijkbaar niet helemaal goed ingelicht... _________________
|
| 15 Jun 2010, 8:25 |
|
|
Ancien
Voornaam: Bob
Achternaam: Cousin Voetbalnaam: Geboortedatum: 04/11/1981 Geboorteplaats: Hazebrouck Nationaliteit: Fransman Lengte: 1m73 Gewicht: 64 kg Positie: Middenvelder Rechts- of linksvoetig: Links Rugnummer: 12 Contract tot: 2011 Vorige clubs: KV Oostende (2003-2004) R Excelsior Moeskroen (2004-2005) KV Kortrijk (2005-2006) KMSK Deinze (2006-12/2008) Bron: website Waasland-Beveren Terwijl iedereen ziet dat we gestalte missen in het elftal. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2010, 8:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Ik denk dat we genoeg spelers hebben om mee te draaien aan den top in 3de, en ge zijt beter met een ploeg die voor mekaar wil vechten als met een aantal vedetten waarvoor de anderen moeten lopen.
keepers: v:d noortgate, kempeneer verdedigers: de castro, moreels,filipovic, delclef, ringoot, de schutter middenvelders: podevijn, galuci,coussins, van damme, kestens, verheyden, denys aanvallers: crispijn, depoitre, moreels en das ne mooie uitgebalanceerde kern van 18 man met aanvulling van de jeugd indien nodig Hiermee kan ik zeker leven, aangevuld waar nodig en beperkt budget uitgegeven. (ze hebben dit jaar redelijk wat winstpremies moeten betalen hé) kijk al uit naar de voorbereiding!! ![]() |
| 15 Jun 2010, 8:58 |
|
|
Hugo schreef: Voornaam: Bob Achternaam: Cousin Voetbalnaam: Geboortedatum: 04/11/1981 Geboorteplaats: Hazebrouck Nationaliteit: Fransman Lengte: 1m73 Gewicht: 64 kg Positie: Middenvelder Rechts- of linksvoetig: Links Rugnummer: 12 Contract tot: 2011 Vorige clubs: KV Oostende (2003-2004) R Excelsior Moeskroen (2004-2005) KV Kortrijk (2005-2006) KMSK Deinze (2006-12/2008) Bron: website Waasland-Beveren Terwijl iedereen ziet dat we gestalte missen in het elftal. ![]() Depoitre, kestens, moreels, filipovic,de schutter, crispijn t'zijn mss allemaal geen super koppers maar hebben toch wel wa gestalte in de ploeg! |
| 15 Jun 2010, 9:00 |
|
|
Ancien
Hopelijk krijgen jullie gelijk, maar voor mij persoonlijk zijn het tegenvallende transfers voor een eventuele gooi naar de titel te doen.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2010, 9:05 |
|
|
Freak
door Rampsy » 08 jun 2010, 11:55
even een update voor na het seizoen: waar we voor het seizoen ongeveer 2 miljoen waard waren, wordt wetteren bij deze geschat op 3,1 miljoen euro! de meest waardevolle speler is Sam De Munter die nu een prijskaartje van 300.000 euro zou hebben volgens de transfermarkt database. de langhe, DENIJS, en euvrard klokken af op 250.000 |
| 15 Jun 2010, 9:11 |
|
|
Freak
door Jeusie » 10 jan 2010, 18:58
Er was blijkbaar interesse voor Denys, Delclef en Foket, maar zij mochten niet weg. De Corte zegt in de krant dat er geen enkele transfer zal gebeuren, omdat het enerzijds niet echt nodig is en er anderzijds geen geld voor is.Jeusie Berichten: 21 Geregistreerd: 18 aug 2009, 15:04Omhoog -------------------------------------------------------------------------------- Re: Transferts door De Lefevrekes » 10 jan 2010, 19:56 't Zal wel zijn, geen één van de drie mag weg. forum wetteren. zo slecht zijn die precies toch niet . |
| 15 Jun 2010, 9:15 |
|
|
Ancien
boer touch schreef: Hugo schreef: Voornaam: Bob Achternaam: Cousin Voetbalnaam: Geboortedatum: 04/11/1981 Geboorteplaats: Hazebrouck Nationaliteit: Fransman Lengte: 1m73 Gewicht: 64 kg Positie: Middenvelder Rechts- of linksvoetig: Links Rugnummer: 12 Contract tot: 2011 Vorige clubs: KV Oostende (2003-2004) R Excelsior Moeskroen (2004-2005) KV Kortrijk (2005-2006) KMSK Deinze (2006-12/2008) Bron: website Waasland-Beveren Terwijl iedereen ziet dat we gestalte missen in het elftal. ![]() Depoitre, kestens, moreels, filipovic,de schutter, crispijn t'zijn mss allemaal geen super koppers maar hebben toch wel wa gestalte in de ploeg! Gallucci ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2010, 9:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
boer touch schreef: Ik denk dat we genoeg spelers hebben om mee te draaien aan den top in 3de, en ge zijt beter met een ploeg die voor mekaar wil vechten als met een aantal vedetten waarvoor de anderen moeten lopen. keepers: v:d noortgate, kempeneer verdedigers: de castro, moreels,filipovic, delclef, ringoot, de schutter middenvelders: podevijn, galuci,coussins, van damme, kestens, verheyden, denys aanvallers: crispijn, depoitre, moreels en das ne mooie uitgebalanceerde kern van 18 man met aanvulling van de jeugd indien nodig Hiermee kan ik zeker leven, aangevuld waar nodig en beperkt budget uitgegeven. (ze hebben dit jaar redelijk wat winstpremies moeten betalen hé) kijk al uit naar de voorbereiding!! ![]() Er ontbreken er wel nog een paar in uw overzicht zoals Troch en onze nieuwe zwarte parel van Ronse, maar ik zie het toch ook niet zo somber in als de meeste hier. Ik heb Lord altijd verdedigd hier op het forum, maar wat heeft hij - buiten in het prille seizoensbegin, op Westerlo en de match tegen Ternat na - uitgestoken dit seizoen??? Niks... Dan inderdaad liever gasten die wat minder van naam zijn maar die er wel hun hoofd voorleggen... Een De Schutter was zo'n nobele onbekende toen hij hier toekwam en dat kan je eigenlijk ook zeggen van de Moreelsen... Voor aanvang van het seizoen had bijna niemand gedacht dat Wouter Thomas Troch zo naar de achtergrond zou spelen... Twee jaar geleden hé stond iedereen te springen toen Franck en Van Mieghem hadden getekend...awel we hebben toen ook gezien wat er volgde... De namen die je hier zag verschijnen à là Schamp zijn gewoon niet realistisch... Die kerel speelt al drie jaar vast in de ploeg bij Oudenaarde, waar ze nog meer betalen dan hier... Waarom zou hij naar hier willen komen waar het elke match van moetes is?? Als je zo iemand moet gaan halen, moet je dokken en in onze kern betekent dat automatisch iemand kwalitatief laten gaan... Als Wouter blijft, zal Cousin met Podevijn en eventueel Ringoot moeten concurreren voor de linksmidden... wat is daar mis mee? We zitten te zagen dat het met het middenveld Verheyden - Kestens niks kan worden en je trekt met Denijs en die kerel van Ronse twee extra man aan voor de centrale middenvelderpositie - dat zijn 2 man meer en er gaat geen weg daar... Vooraan komt er iemand bij met andere kwaliteiten dan Depoitre, dus kan je variëren... En dan hou je gasten als Devidts, Coppens, De Gussémé en Vijverman achter de hand... Achteraan komt Delclef en gaat Seminck - die door BVR toch niet zou zijn gebruikt... Ik vind dat ook geen terechte keuze van BVR maar dat is nu eenmaal eigen aan het voetbal... Staelens moest Seminck ook niet, een VDH was een grote voorstander... dat ga je altijd hebben... En jammer genoeg haalt een trainer die punten haalt heel vaak zijn gelijk... Wacht de voorbereiding toch even af gasten en schiet dan als het niet loopt... |
| 15 Jun 2010, 9:35 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Lees dit eens
Bob Cousin heeft afgelopen zaterdag zijn laatste wedstrijd in het Deinse shirt afgewerkt. SK Beveren maakte het nieuws gisteren bekend via zijn website. Het betrof eerst een overeenkomst vanaf juli 2009 maar ondertussen bereikten beide clubs een akkoord zodat KSK Beveren per direct over de diensten van Bob Cousin kan beschikken, dit tot medio 2011. Zo verliest SK Deinze zijn smaakmaker en zal de technisch vaardige Fransman vanaf nu op de Beverense Freethiel zijn kunstjes vertonen. Het hoeft geen betoog dat Cousin de meest getalenteerde Deinze speler is en momenteel zowat mister 50% moet zijn, als het al niet meer is. Want Cousin zette in de twee overwinningen die Deinze realiseerde dit seizoen, tegen United en Charleroi, met zijn acties de wedstrijden naar zijn hand. Cousin is aan zijn derde seizoen toe bij Deinze nadat hij overkwam van La Louvière in 2006. De afgelopen twee seizoen scoorde hij 6 maal in 63 wedstrijden. Dit seizoen is hij na 17 wedstrijden al goed voor evenveel doelpunten Zo slecht zal hij wel niet zijn. Ik kijk alvast uit naar Eendracht-Anderlecht ! |
| 15 Jun 2010, 9:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
EWOUT DENIJS
Huidige club Wetteren Nationaliteit Belg Geboortedatum 04-02-1987 Leeftijd : 23 Lengte 1.84 m Gewicht 79 kg Internationaal/Doelpunten Vorige club(s) Cercle Brugge Einde contract 2010 Bijzonderheden spelmaker en draaischijf van de ploeg met scorend vermogen _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 15 Jun 2010, 9:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bob Cousin, wat een klotetransfer...
Wa destijds trouwens beste maat met Lecompte... |
| 15 Jun 2010, 10:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Ik vind die transfers toch ook niet slecht ze jongens,als we ons ploeg kunnen bij elkaar houden plus de versterkingen die al zijn aangetrokken zijn we er zeker op voorruit gegaan!
![]() _________________
|
| 15 Jun 2010, 10:14 |
|
|
DT schreef: boer touch schreef: Ik denk dat we genoeg spelers hebben om mee te draaien aan den top in 3de, en ge zijt beter met een ploeg die voor mekaar wil vechten als met een aantal vedetten waarvoor de anderen moeten lopen. keepers: v:d noortgate, kempeneer verdedigers: de castro, moreels,filipovic, delclef, ringoot, de schutter middenvelders: podevijn, galuci,coussins, van damme, kestens, verheyden, denys aanvallers: crispijn, depoitre, moreels en das ne mooie uitgebalanceerde kern van 18 man met aanvulling van de jeugd indien nodig Hiermee kan ik zeker leven, aangevuld waar nodig en beperkt budget uitgegeven. (ze hebben dit jaar redelijk wat winstpremies moeten betalen hé) kijk al uit naar de voorbereiding!! ![]() Er ontbreken er wel nog een paar in uw overzicht zoals Troch en onze nieuwe zwarte parel van Ronse, maar ik zie het toch ook niet zo somber in als de meeste hier. Ik heb Lord altijd verdedigd hier op het forum, maar wat heeft hij - buiten in het prille seizoensbegin, op Westerlo en de match tegen Ternat na - uitgestoken dit seizoen??? Niks... Dan inderdaad liever gasten die wat minder van naam zijn maar die er wel hun hoofd voorleggen... Een De Schutter was zo'n nobele onbekende toen hij hier toekwam en dat kan je eigenlijk ook zeggen van de Moreelsen... Voor aanvang van het seizoen had bijna niemand gedacht dat Wouter Thomas Troch zo naar de achtergrond zou spelen... Twee jaar geleden hé stond iedereen te springen toen Franck en Van Mieghem hadden getekend...awel we hebben toen ook gezien wat er volgde... De namen die je hier zag verschijnen à là Schamp zijn gewoon niet realistisch... Die kerel speelt al drie jaar vast in de ploeg bij Oudenaarde, waar ze nog meer betalen dan hier... Waarom zou hij naar hier willen komen waar het elke match van moetes is?? Als je zo iemand moet gaan halen, moet je dokken en in onze kern betekent dat automatisch iemand kwalitatief laten gaan... Als Wouter blijft, zal Cousin met Podevijn en eventueel Ringoot moeten concurreren voor de linksmidden... wat is daar mis mee? We zitten te zagen dat het met het middenveld Verheyden - Kestens niks kan worden en je trekt met Denijs en die kerel van Ronse twee extra man aan voor de centrale middenvelderpositie - dat zijn 2 man meer en er gaat geen weg daar... Vooraan komt er iemand bij met andere kwaliteiten dan Depoitre, dus kan je variëren... En dan hou je gasten als Devidts, Coppens, De Gussémé en Vijverman achter de hand... Achteraan komt Delclef en gaat Seminck - die door BVR toch niet zou zijn gebruikt... Ik vind dat ook geen terechte keuze van BVR maar dat is nu eenmaal eigen aan het voetbal... Staelens moest Seminck ook niet, een VDH was een grote voorstander... dat ga je altijd hebben... En jammer genoeg haalt een trainer die punten haalt heel vaak zijn gelijk... Wacht de voorbereiding toch even af gasten en schiet dan als het niet loopt... just youloma of zoiets zeker? op troch zou ik niet meer rekenen , het is duidelijk dat hij en van den steen niet meer door dezelfde deur kunnen! |
| 15 Jun 2010, 10:32 |
|
| Pagina 17 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 345 Volgende |