Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
BSV schreef:
Jeroen schreef:
Misschien argumenteren, of ten minste je echte naam gebruiken als je mensen beschuldigd van dief?

Argumenteren ????
Hoeveel schulden heeft de club ?
heb je misschien die geld in uw zak gelegd ? Ik denk van niet :-) of alleen als je zelf FRD bent :-) !

Vis rot vanaf de kop !
Denk even ... wie had financien van de club onder controle ???

Ge ziet dat het herfst is, ne nieuwen paddestoel alweer...

Mijn mening - zolang de mensen die in de hoedanigheid zijn de impasse te doorbreken, geen kleur gaan bekennen over welk VOORSTEL VOOR HET VOORTBESTAAN VAN DE CLUB ze verkiezen en liever continue met de wind meedraaien voor welke reden dan ook, dan wordt het moeilijk, stel maar gerust onmogelijk. Ik zou dus iedereen willen vragen van de RvB en de AV om liever vandaag dan morgen hun verantwoordelijkheid op te nemen en voor eens en altijd hun persoonlijk ego op kant te schuiven en te beslissen met dezelfde nauwkeurigheid en ernst zoals ze ook voor hun respectievelijk bedrijf, gezin, enz. zouden doen.

De mensen uit bovenstaande organen moeten nu gaan beseffen dat het in die organen waarin ze zetelen niet alleen gaat over rechten, maar ook over plichten. Bovendien staat er duidelijk in de statuten wat die plichten zijn en wat er moet gebeuren om bepaalde vitale beslissingen te nemen - misschien hoog tijd dat de zetelende mensen die eens bekijken. No more excuses!

Ik denk dat iedereen het erover eens kan zijn dat iedereen momenteel wel voor iets boter op het hoofd heeft in deze soap en dat een baude uitspraak om een leugen te verdoezelen of om een ander er nog een tikkeltje slechter uit te laten zien dan zichzelf nu echt geen zin meer heeft. Er is al veel te veel kostbare tijd verloren gegaan, dus nu tijd voor concrete actie.

De supporters hebben sinds dag 1 hun verantwoordelijkheid opgenomen en ondanks de verschillende meningsverschillen binnen deze achterban is er met geen vinger geraakt aan het doel an sich - de club laten voortbestaan. Mochten de heren van de AV en RvB datzelfde doel vooropstellen en objectief kijken naar de voorstellen die op tafel liggen, ipv de nadruk te leggen op "het doel heiligt de middelen, wat die ook zijn" dan zal er pas een stap vooruit gezet kunnen worden... De heren zouden misschien eens een voorbeeld kunnen nemen aan hoe de supporters met deze zware last omgaan?

Ik ben benieuwd...

25 Nov 2011, 9:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Als degenen die gisteren met FDR gesproken hebben van oordeel zijn dat hij oprecht is en dat hij de club vooruit kan helpen, zou het misschien nuttig zijn om een vergadering met het huidig bestuur, FDR en een supportersafgevaardiging te beleggen. De supporters zouden dan als bemiddelaar kunnen optreden.

25 Nov 2011, 9:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
davy1919 schreef:
mijn mening over de vergadering die net is afgelopen... We hebben Frank nodig!

Die indruk heb ik ook, zonder FDR gaan we er niet komen. Maar laat duidelijk zijn dat een compromis moet gevonden worden tussen FDR en Michel en dat die er tot nog toe niet is gekomen en het niet voor twaalf is maar al veel later. Dus mensen van het bestuur, dringend eens denken aan de toekomst van deze prachtige club en zo snel mogelijk weer rond de tafel gaan zitten.

25 Nov 2011, 9:53

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ik stel voor om dringend een supporters vergadering bijeen te roepen,om daar eens alles op een rijtje te zetten en alle voorstellen eens op te sommen,daarna kunnen we als volwassen mensen,den boel nog proberen recht te trekken,in ieders belang zowel voor De Roose als voor Michel en zeker voor onze prachtige supporters.

25 Nov 2011, 10:23
forumlegende

BSV schreef:
Jeroen schreef:
Misschien argumenteren, of ten minste je echte naam gebruiken als je mensen beschuldigd van dief?

Argumenteren ????
heb je misschien die geld in uw zak gelegd ? Ik denk van niet :-) of alleen als je zelf FRD bent :-) !

Vis rot vanaf de kop !

Als je beweert dat FDR niet recht in zijn schoenen staat, waarom komt hij dan terug naar E.A. ?
Zou hij dan niet beter stil zwijgen en zijn kop hier nooit meer laten zien ?

Ik vind het toch gevaarlijk om mensen te gaan beschuldigen zonder enige bewijzen ..

25 Nov 2011, 10:46
Ancien

Leeftijd: 46
Dani schreef:
BSV schreef:
Jeroen schreef:

Argumenteren ????

Vis rot vanaf de kop !

Als je beweert dat FDR niet recht in zijn schoenen staat, waarom komt hij dan terug naar E.A. ?
Zou hij dan niet beter stil zwijgen en zijn kop hier nooit meer laten zien ?

Ik vind het toch gevaarlijk om mensen te gaan beschuldigen zonder enige bewijzen ..

Ik zou gewoon op deze uitlatingen niet meer reagerenn, ongeacht van waar ze komen... Draagt niks, maar dan ook niks bij, de sfeer wordt er niet beter op en ondanks alle infosessies, vergaderingen, open gesprekken, enz. de volledige waarheid gaan we nooit te weten komen omdat we simpelweg altijd met momentopnames moeten werken en de "overnames" nooit of te nimmer proper werden afgehandeld met het ontbreken van duidelijke documenten, verplichtingen, enz. Iedereen zal wel lijken uit de kast zien vallen hebben de laatste jaren en iedereen haalt bepaalde lijken aan om hun zaak te bepleiten...

Zolang dat blijft voortduren, gaan we in rondjes blijven draaien en zo'n uitlatingen als hierboven zijn gewoon extra korrels op de molen om dat welles-nietes spelletje te laten verdergaan...

Alleen tikt de klok ongenadig door met duizend en een uitdagingen in het verschiet - als IEDEREEN zijn energie zou aanwenden om uit de impasse te geraken en constructief mee te denken, ipv persoonlijke meningen te blijven ventileren waarmee niemand is geholpen, dan is er misschien een beetje licht aan het einde van de tunnel.

25 Nov 2011, 11:20
forumlegende

Leeftijd: 69
Ik heb ergens eens gelezen dat indien FDR opnieuw in het bestuur komt er een aantal sponsors afhaken.
Is dit nu waar of niet?
En indien niet waar en hij brengt poen binnen en de boekhouding wordt gecontroleerd of tenminste opgevolgd door onze forumboekhouders "what 's the problem" met zijn terugkeer.
Steven De Cock is toch ook nog op zijn plaatske of niet???????
Hij zat indertijd mee in het complot met Garré om ons aan AA Gent te offeren of ben ik mis!
Is dat dan nen iendrachter?
Nogmaals ik kies geen kamp maar wat is voetbal?
Voetbal is poen hebben of sterven,kijk naar Beerschot en Lierse in eerste klasse,en er zijn er nog hoor om maar van het kerkhof in 2de klasse te zwijgen.

25 Nov 2011, 11:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bakkie schreef:
Ik stel voor om dringend een supporters vergadering bijeen te roepen,om daar eens alles op een rijtje te zetten en alle voorstellen eens op te sommen,daarna kunnen we als volwassen mensen,den boel nog proberen recht te trekken,in ieders belang zowel voor De Roose als voor Michel en zeker voor onze prachtige supporters.

Welk gevoel had jij/de afvaardiging gisteren na het gesprek? Ik weet dat je vele vragen had en sceptisch stond. Heeft FDR jullie positief kunnen overtuigen of staan jullie nog altijd sceptisch ten opzichte van hem?

25 Nov 2011, 11:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Smetje schreef:
Bakkie schreef:

Welk gevoel had jij/de afvaardiging gisteren na het gesprek? Ik weet dat je vele vragen had en sceptisch stond. Heeft FDR jullie positief kunnen overtuigen of staan jullie nog altijd sceptisch ten opzichte van hem?

Mij heeft hij alleszins positief weten overtuigen, het was ook wel duidelijk dat hij de afgelopen maanden niet heeft stilgezeten, de organigrammen van zowel de jeugd als de eerste ploeg liggen klaar om te verwezelijken, het is nu aan Michel (en Gerd) om Frank terug binnen te halen en liever vandaag dan morgen want weldra staat Michel er (jammer genoeg alleen voor!

25 Nov 2011, 11:46
Ancien

[quote]Ik zou gewoon op deze uitlatingen niet meer reagerenn, ongeacht van waar ze komen... Draagt niks, maar dan ook niks bij, de sfeer wordt er niet beter op en ondanks alle infosessies, vergaderingen, open gesprekken, enz. de volledige waarheid gaan we nooit te weten komen omdat we simpelweg altijd met momentopnames moeten werken en de "overnames" nooit of te nimmer proper werden afgehandeld met het ontbreken van duidelijke documenten, verplichtingen, enz. Iedereen zal wel lijken uit de kast zien vallen hebben de laatste jaren en iedereen haalt bepaalde lijken aan om hun zaak te bepleiten...

Zolang dat blijft voortduren, gaan we in rondjes blijven draaien en zo'n uitlatingen als hierboven zijn gewoon extra korrels op de molen om dat welles-nietes spelletje te laten verdergaan...

Alleen tikt de klok ongenadig door met duizend en een uitdagingen in het verschiet - als IEDEREEN zijn energie zou aanwenden om uit de impasse te geraken en constructief mee te denken, ipv persoonlijke meningen te blijven ventileren waarmee niemand is geholpen, dan is er misschien een beetje licht aan het einde van de tunnel.[/quote

Zeer juist DT (zoals meestal trouwens), het is hier maar één zaak dat telt en dat is het voortbestaan van Eendracht Aalst. De personen van de RvB en de AV moeten beseffen dat zij door hun onderlinge spelletjes deze prachtige club, en zijn supporters, serieus in gevaar brengen.
Zet jullie ego' s aan de kant en probeer op een constructieve manier bij te dragen opdat wij een gezonde club zouden worden. Alle supporters zullen jullie er op termijn dankbaar voor zijn.
Maak van Eendracht Aalst terug een Eendrachtig Aalst.

25 Nov 2011, 12:21
Freak

Leeftijd: 42
Allee vooruit FDR heeft zijn communicatietalent weer kunnen gebruiken om de actiegroep achter hem te krijgen.

Ik vind het gewoon heel raar dat er vooraf heel sceptisch gedaan werd over FDR zijn bedoelingen en dat na de vergadering de actiegroep zich voor 100% achter FDR schaart.

Stel dat het huidig bestuur echt goed aan het werken is (waar ook over getwijfeld kan worden), dan is dit ook weer een mooi signaal :hmm:

Ik heb totaal geen vertrouwen (meer) in FDR, al hoop ik ooit ongelijk te krijgen ...

Just my opinion ...

25 Nov 2011, 13:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik heb van in't begin gezegd dat FDR hier véél te snel afgeschoten is geweest (en was voor alle duidelijkheid gisteren NIET aanwezig op die vergadering).

Je gaat niet eerst jaren tijd en energie in de jeugd steken, om dan vervolgens de club te gaan bepikken wanneer je in het hoofdbestuur komt...

Maar vooral, en dat is het enige wat telt, hij lijkt een concreet plan met duidelijke cijfers te hebben. Zijn enige voorwaarde is die Steven De Cock buiten, en da's nu wel iemand die hier al genoeg kwaad gedaan heeft zeker?

Ik vraag me dan ook af waarom het huidige bestuur niet wil samenwerken met FDR? Dan moeten ze toch ook ergens een verborgen agenda hebben.

Ik hoop in ieder geval dat ze hun gezond verstand gaan gebruiken, want met sponsoring van "de beenhouwer om de hoek" gaan we er niet komen hoor...

25 Nov 2011, 13:24

Leeftijd: 11
Verbechio schreef:
Allee vooruit FDR heeft zijn communicatietalent weer kunnen gebruiken om de actiegroep achter hem te krijgen.

Ik vind het gewoon heel raar dat er vooraf heel sceptisch gedaan werd over FDR zijn bedoelingen en dat na de vergadering de actiegroep zich voor 100% achter FDR schaart.

Stel dat het huidig bestuur echt goed aan het werken is (waar ook over getwijfeld kan worden), dan is dit ook weer een mooi signaal :hmm:

Ik heb totaal geen vertrouwen (meer) in FDR, al hoop ik ooit ongelijk te krijgen ...

Just my opinion ...

Die reactie was zo voorspelbaar dat we die gingen krijgen. Als ge geen vertrouwen hebt in FDR, heb dan vertrouwen in de goeie wil en de goeie intenties van het aktiecommittee

25 Nov 2011, 13:25
Freak

Leeftijd: 42
Vertrouwen in de actiegroep wil ik gerust hebben.

Ik wou toch wel meegeven dat ge nu als actiegroep een duidelijk standpunt inneemt waaruit het huidig bestuur conclusies zal (moeten) trekken.
Geen kritiek op de leden van dit comitee maar ik had toch iets anders gereageerd. Objectief weergeven wat er gezegd geweest is, is naar de supporters toe voldoende. Dan nog kan iedereen daar zijn idee over maken. Nu wordt FDR onmiddellijk na 1 vergadering onvoorwaardelijk gesteund ... (en het feit blijft dat er dingen gebeurt zijn door FDR die niet normaal zijn)

Ik hoop alleen dat de goede keuze gemaakt werd.

25 Nov 2011, 13:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Euh, wel even vermelden dat de conclusies die hier gezet worden door davy & mariner hun eigen conclusies zijn. Iedereen die daar gisteren aanwezig was heeft zijn eigen gedacht daar van gemaakt maar daar is als actiegroep nog niet samen over gezeten. (kan ook niet, twas gisteren gedaan om 11u en de mensen moeten werken vandaag :))

het is ook eigenlijk niet aan de actiegroep om daar een besluit aan vast te hangen hé, hij heeft ons uitgenodigd en wij zijn gaan luisteren. Wij doen die acties voor de club, of daar nu jantje, micheleken of frankske in het bestuur zit maakt voor de actiegroep geen fluit uit hé. :)

25 Nov 2011, 13:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 40