Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 161 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 159 160 161 162 163 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 61
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
als je ziet hoe het er bij Feyenoord aan toe gaat, tja, dan zijn wij supporters eigenlijk nogal brave zielen he.

18 Sep 2011, 11:48
Ancien

Smetje schreef:
Mocht er ooit een supportersafgevaardiging komen, mag wat mij betreft El Corredor daar gerust bij. Is dacht ik ook boekhouder en steeds (terecht) kritisch. Weet zeker waarover hij spreekt, maar heeft hier volgens mij wel veel tegenstanders.

Ook DT lijkt me een geschikte kandidaat. Weet ook waarover hij spreekt en is denk ik fiscalist.

Een persoon die volgens mij ook geschikt is en waar volgens mij iedereen zich kan in vinden is Bram.

Met alle respect, maar personen als Hugo, Onderkroiper, ... zijn wel echte supporters die veel doen voor de club, maar hebben volgens mij en zoals Hugo zelf zegt, te weinig kennis van boekhouden, ...

Inderdaad, als het ooit zover komt moet het de geschikte persoon zijn, 15000 euro is ni niks hé mannen en het moet daarom ook niet de meest geliefde persoon zijn, je moet iedereen afwegen op zijn kwaliteiten.
Enfin, zinloos om ons hierover nu druk te maken.

18 Sep 2011, 11:48
Ancien

Leeftijd: 56
Onderkroiper schreef:
Neutralboy schreef:
Neem nu dat we 15000 euro inbreng nodig hebben dat is dan met de harde kern van 1500 die hard supporters elk tien euro en twee vertegenwoordigers zetelen dan mee in de AV .
Voor mij krijgen fillou/ Hugo/ Jowwan/ Onderkroiper mijn volle steun hiervoor!

No time for talking it's time for Acting now!!

De geknipte man zou de Jowman zijn (y)

Jowan zou mijn steun krijgen, en er zijn er nog die ik persoonlijk geschikt zou vinden...

18 Sep 2011, 13:53
Reserve

kreezie nonkeltje schreef:
Jean schreef:
Ik heb het al gezegd : als je het allemaal zoveel beter weet en kan, doe het dan.

de quote van het jaar

Hij is ermee bezig :D

18 Sep 2011, 14:29
Reserve

Bomber schreef:
cromag schreef:
Neutralboy schreef:
Kunnen we ons als supporters geen burgerlijke partij stellen wegens diefstal?
Ikzelf heb de nacht van de kampioenen match een koffer in een auto werd weggemoffeld en wegreed als een gek.
Blijkbaar zou dit wel eens de volledige recette van de kampioenen match kunnen geweest zijn.

Dit moet uitkomen en er zullen er een paar slapeloze nachten tegemoet gaan vrees ik .
Aan de schuldigen: You fucked up the wrong people/club!
Wordt zeker en vast vervolgd!

Ook ik ben voorstander van systeem kv-mechelen en supps in VZW.
Fillou krijgt hier alvast mijn volledige steun, ook Hugo/ Onderkroiper krijgen met hun staat van dienst als supporter mijn volledige steun.
Verder zal ik morgen niet aanwezig zijn ten eerste wegens millwall/ west ham morgen, maar ook wegens te emotionele reacties mezlf kennende.
Aan zij die toch gaan: Breng deze voorstellen naar voor aub!

Pakt de zjiemaan, de choco en den bomber derbij, en we zijn weer vertrokken :EA:

Probleem?

Neen, eerder een ironische opmerking van mijnentwege. Zonder de bedoeling te kwetsen welteverstaan.

18 Sep 2011, 14:31
Vaste Waarde

een voorstel:

Vzw = 15000 euro
15000 euro / 1500 Supps = 10 euro!!
10= goed voor een lotje voor een tombola met als hoofdprijs een reischeque van pakweg 250/ 300 euro of een gastronomisch weekend!
Via supportersclubs/ Opc worden deze lotjes verkocht en we houden een trekking in het supporterscafe;
dit betekent nogmaals veel volk op de trekking die graag een pintje drinken en zo terug extra inkomsten meebrengen.

Met de 15000 euro opbrengst kopen we ons in in de vzw, waar we ons dan door iemand laten vertegenwoordigen.
Wie dit wordt kunnen we laten bepalen door een stemming waarbij er pakweg 4 kandidaten zijn, de winnaar wordt de afgevaardigde van de supps in de vzw met stemrecht! en inzage in de jaarrekeningen!

Moeilijk kan dit toch niet zijn he en het kost tenslotte maar 10 euro !!

18 Sep 2011, 14:41
Miniem

Ik ben daar wel voor te vinden, maar is 15000euro niet het topje van de ijsberg als je zoveel schulden hebt?

En wie zegt dat het 15000 is om je in te kopen?

18 Sep 2011, 15:49
Vaste Waarde

Het is 15000 euro inbreng om lid te worden van de vzw.

Nog een voorstel:

Zuipkaarten aan de k:

- Makkelijk te verkopen
- Geen nutteloze wachtrijen
- Makkelijk te controleren aan de hand van afscheurluik!
- zuipkaart van 16 euro voor 10 pintjes plus 1 gratis?
- Herbruikbaar in hetzelfde seizoen
-Direct meer inkomsten ipv bonnetje per bonnetje

18 Sep 2011, 16:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Neutralboy schreef:
Het is 15000 euro inbreng om lid te worden van de vzw.

Nog een voorstel:

Zuipkaarten aan de k:

- Makkelijk te verkopen
- Geen nutteloze wachtrijen
- Makkelijk te controleren aan de hand van afscheurluik!
- zuipkaart van 16 euro voor 10 pintjes plus 1 gratis?
- Herbruikbaar in hetzelfde seizoen
-Direct meer inkomsten ipv bonnetje per bonnetje

+ De kantines open laten tijdens de wedstrijd.

18 Sep 2011, 17:00
Vaste Waarde

De kantines open komt in orde ;)
Boete wwegt niet op tegen inkomsten.singen wel altijd open zijn?
Waarom denk je dat ze op andere verplaa

18 Sep 2011, 17:03
Vaste Waarde

oei! foutje! waarom denk je dat ze op andere verplaatsingen wel open zijn moest dit zijn!

18 Sep 2011, 17:05
Junior

Leeftijd: 54
Eigenlijk zijn jullie toch wel simpele mensen he.

Mocht er ooit een supporters afgevaardigde komen dan moet het volgens jullie iemand zijn die hier op het forum een beetje zijn stempel gedrukt heeft. Want ja die kan het, die zal het doen. Wie zegt als den onderkroiper 10.000 euro in zijn handen geschoven wordt het nog zo een goed afgevaardigde zal zijn in de AV voor de supporters. Die wast zijn handen en is weg. Want ja dat gaat hier toch zo makkelijk he of niet?

Er zijn nog andere forums over EA buiten dit, er zijn nog andere supporters die nooit een mening geven op een forum (maar misschien meer bekwaam zijn dan Bomber om supp. afgevaardigde te zijn).

Inderdaad het OPC doet enorm en dan ook enorm goed werk om sfeer in de K te brengen. En den Bram die kon het goed uitleggen op TV Oost (omdat hij het goed kon uitleggen op TV Oost moet hij daarom afgevaardigde worden).

Ik dacht ook nog steeds en verbeter me zeker als ik fout ben dat het geen 15.000 euro maar 25.000 euro was om in de vzw een aandeel (om het zo te noemen) te krijgen. Dat is volgens jullie geen probleem he, met ons 1500 harde supporters ieder 10 euro geven. Ben benieuwd wie van die 20 (veel) die hier op het forum hun grote bek opentrekken 10 euro gaan geven, hoe kom je dan aan die 1500, maar ja de Jowann gaat dat wel regelen en komt ook in aanmerking (heeft kennis van boekhouding - blijkbaar- denk ik).

Ik wil eigenlijk zeggen een aktie opzetten doe je met een overkoepelende organisatie. Dat is er in Aalst niet. Er zij supporterclubs met hun bijbehordende websites (Iendracht.be, en anderen) en er is OPC een sfeergroep (veel respect voor die mannen).

Denk na en maak een overkoepelende organisatie.En laat me toegeven OPC als overkoepelende organisatie voor een sterk, samenwerkend, EA legioen, dat is zeker geen slechte naam (je mag me altijd een PM sturen). Suuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrr.

Ps. Dat zal ik er ook maar even bijzetten he want ja straks is het weer, een nieuwe, van de nieuwe ploeg.

Nee, ik ben 39, als sinds mijn 18de supporter van Aalst en ja lange tijd geen abonnement gehad, maar toch elke thuismatch en vaak op verplaatsing.Dit jaar weer een abonnement. Al lang geregistreerd hier enkel om te kijken, maar kon me nu toch even niet inhouden (spijtig genoeg mijn ww en login kwijt - webmasters kunnen me altijd dat teruggeven als ze me pm sturen). En voor diegene die weten wie ik ben, ik woon in Herzele (Borsbeke).

18 Sep 2011, 17:29
Vaste Waarde

Als eerst post kan dit wel tellen!

Gefrustreerd omdat je een postje op Ea kwijt bent onder het nieuwe bestuur?
De enige met een grote bek ben jij hier en posts zoals de uwe kunnen we missen als kiespijn!
Kzou zeggen zoekt u een andere hobby of trek je bek eens open persoon tot personn ipv achter een nickname op een pc!

I hope we'll meet again!

:wave:

18 Sep 2011, 17:36
Vaste Waarde

Als eerste post kan dit wel tellen!

Gefrustreerd omdat je een postje op Ea kwijt bent onder het nieuwe bestuur?
De enige met een grote bek ben jij hier en posts zoals de uwe kunnen we missen als kiespijn!
Kzou zeggen zoekt u een andere hobby of trek je bek eens open persoon tot personn ipv achter een nickname op een pc!

I hope we'll meet again!

:wave:

18 Sep 2011, 17:37
Ancien

Leeftijd: 65
Als er al ooit iemand namens de supporters in het bestuur gaat zitten dan toch iemand die echt de supporters kan vertegenwoordigen (daartoe gemandateerd is door ofwel een overkoepelende verenigibng van supporters clubs of gekozen) en al zeker iemand zonder uitgesproken politiek kleurtje, al éénder het welk...

18 Sep 2011, 17:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 159 160 161 162 163 289