Transfers volgend seizoen - Pagina 162 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 160 161 162 163 164 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
BDS schreef:
Josken11 schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1475-samenwerking-met-anderlecht
We gingen geen spelers meer huren? :D

toch positief nieuws zeker? :EA:

we are Iendracht!

Pff weeral volledig het tegenovergestelde van op de supportersvergadering.. Voorwat dienen die nog eigenlijk?? Altijd doen ze iets later, compleet het andere dan wat ze zeggen.. ok, de financieën zijn er misschien niet naar, maar kom daar dan voor uit? Zeggen van jong, belgisch, en iets opbouwen.. en dan dit? Tjah...

Kom aub nu ook ni me dieje kutslogan uit brussel eh seg!!?? :kots:

Weir zen iendracht!

Dat is toch jong en Belgisch? En die supportersvergadering is toch geen aandeelhoudersvergadering waar de supporters absoluut alles moeten weten?

Iedereen weet dat er serieus bespaard moet worden. Dan denk ik dat deze 3 huurlingen geen slecht idee is (indien er effectief nog 2 "serieuze" versterkingen bijkomen).

22 Mei 2014, 23:11
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
hansken schreef:
BDS schreef:

toch positief nieuws zeker? :EA:

we are Iendracht!

Pff weeral volledig het tegenovergestelde van op de supportersvergadering.. Voorwat dienen die nog eigenlijk?? Altijd doen ze iets later, compleet het andere dan wat ze zeggen.. ok, de financieën zijn er misschien niet naar, maar kom daar dan voor uit? Zeggen van jong, belgisch, en iets opbouwen.. en dan dit? Tjah...

Kom aub nu ook ni me dieje kutslogan uit brussel eh seg!!?? :kots:

Weir zen iendracht!

Dat is toch jong en Belgisch? En die supportersvergadering is toch geen aandeelhoudersvergadering waar de supporters absoluut alles moeten weten?

Iedereen weet dat er serieus bespaard moet worden. Dan denk ik dat deze 3 huurlingen geen slecht idee is (indien er effectief nog 2 "serieuze" versterkingen bijkomen).

Helemaal akkoord met Jeroen.

Goed nieuws, maar dan wel goed nieuws dat simpelweg niets te maken heeft met de door het bestuur aangekondigde aanvalsleider natuurlijk.. :crazy:
Indien ( en dus enkel indien he- ik kan het me bijna niet voorstellen, but u never know.. ) het bestuur dit anders zou zien, hebben ze simpelweg enkele weken vlotjes met onze K… gespeeld... :lol:
Maar op dit moment heb ik dus nog steeds het volste vertrouwen in onze Frank en zijn acolieten ( euh…. de Van Akens dus duidelijk niet meegerekend in deze natuurlijk.. :D :D )
Let's wait and see... :EA:

22 Mei 2014, 23:50
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Kindermans en Koulibaly zullen volgens mij wel degelijk iets aan onze kern kunnen bijbrengen, Lapage weet ik eigenlijk te weinig over...
Maar voor hetzelfde geld vallen ze natuurlijk compleet tegen allemaal, dus laat ons hopen dat ze ook als huurspeler er echt zullen voor gaan! :EA:

22 Mei 2014, 23:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
T heeft geen nut om ze op voorhand af te breken. Misschien zijn het wel de nieuwe Mertens en De Ridder.

23 Mei 2014, 0:03
Ancien

Smetje schreef:
T heeft geen nut om ze op voorhand af te breken. Misschien zijn het wel de nieuwe Mertens en De Ridder.

:lol:
Weet iemand iets meer over deze spelers, DT misschien?

23 Mei 2014, 7:21
Nationale Ploeg

Ik vind dit op zich zeer goed nieuws. Zeker als dit gebeurd is in samenspraak is met Regi.

Spijtig dat dit ongeveer exact het tegenovergestelde is van wat er op de supportersvergadering gezegd was. Maar kom, dat is een ander probleem.

23 Mei 2014, 8:46
Ancien

Leeftijd: 46
Hugo schreef:
Smetje schreef:

Enige wat ik weet, is dat Kindermans al twee jaar in onze belangstelling staat en zelf ook wel oren had om hier te komen spelen... Speltechnisch ken ik geen van de drie goed genoeg om er een oordeel over te vellen... Vooraleer echt te gaan flippen over die namen in negatieve zin, denk ik dat het ook geen uitgemaakte zaak is dat die alle drie meteen voor de eerste ploeg moeten gaan uitkomen... Iemand die op ITEA de jeugdploegen van Anderlecht heeft beziggezien, zal echter wel weten dat al die gasten daar kunnen voetballen... Ook onze beloften zelf, kunnen hier goed bij varen want komt sowieso kwaliteit bij voorin.

23 Mei 2014, 9:06
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
DT schreef:
Hugo schreef:
Smetje schreef:

Enige wat ik weet, is dat Kindermans al twee jaar in onze belangstelling staat en zelf ook wel oren had om hier te komen spelen... Speltechnisch ken ik geen van de drie goed genoeg om er een oordeel over te vellen... Vooraleer echt te gaan flippen over die namen in negatieve zin, denk ik dat het ook geen uitgemaakte zaak is dat die alle drie meteen voor de eerste ploeg moeten gaan uitkomen... Iemand die op ITEA de jeugdploegen van Anderlecht heeft beziggezien, zal echter wel weten dat al die gasten daar kunnen voetballen... Ook onze beloften zelf, kunnen hier goed bij varen want komt sowieso kwaliteit bij voorin.

Dinnen Kindermans is ook nen goeien maat van Januzaj naar 't schijnt :)

23 Mei 2014, 9:13
Freak

en de kleinzoon van polle gazong is erbij. :D

23 Mei 2014, 9:19
Reserve

Zouden dit dan onze transfers zijn ,of zal er toch nog een spits bijkomen

23 Mei 2014, 9:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Er is toch al een kleinzoon van Van Himst die in onze jeugd speelt? Ik weet wel niet of het een broer van deze is.

23 Mei 2014, 9:51
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Ik ga elk jaar enkele malen kijken naar de beloften van RSCA.

Koulibaly vind ik echt goed. Sterke spits die de goal weet staan.

Kindermans en vooral Lapage ben ik zeker en vast geen fan van. Spelen ook niet heel veel mee bij de U21. Lapage heeft zijn 'grote naam' vooral te danken aan Van Himst. Heeft het niveau gewoon niet denk ik. Kindermans is een stille kracht. Maar ik denk te weinig voor tweede klasse.

Er zit veel meer talent in de B-kern van RSCA. Kabasele, Karim Tarfi, Mehdi Tarfi, Kawaya, Dendoncker,... Zou beter zijn voor Aalst om daar eens voor te horen.

23 Mei 2014, 10:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Jongens, laat ons niet bij voorbaat te negatief zijn over de Anderlecht-aanwinsten. Die spelers zullen ook hun beste bijdrage leveren met wat in hun mogelijkheden ligt. Als zij bij een tweedeklasser eveneens te zwak overkomen, riskeren zij dat zij door Anderlecht zullen worden gedumpt.
Bovendien is dit voor eendracht ook geen uitgesproken groot risico. Het belangrijkste is volgend seizoen bij de 8 best geklasseerden te eindigen. Verder heb ik in Koulibaly zeker een goed oog om onze aanval te versterken.
De 2 anderen zullen zich ook zeker proberen te bewijzen.
Als het bestuur eerst verkondigde dat er geen huurspelers komen en nadien van gedacht veranderden, dan zal dit wel een grondige reden hebben gehad (bijvoorbeeld het prijskaartje en de talentrijke spelers die daarvoor ter beschikking wordt gesteld.
Ook de trainer verkondigde vooraf bij zijn aanstelling dat hij zijn voorkeur gaf aan jeugdige spelers bij het transfertbeleid.
Ik neem het 't bestuur niet kwalijk, als zij voor de beste opportuniteit kiezen, die hen wordt aangeboden; ... voor dit zo enorm belangrijk komende seizoen. Nadien zien we dan wel.. als we in eerste afdeling (B) geraken.

23 Mei 2014, 11:02
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
Ik ga elk jaar enkele malen kijken naar de beloften van RSCA.

Koulibaly vind ik echt goed. Sterke spits die de goal weet staan.

Kindermans en vooral Lapage ben ik zeker en vast geen fan van. Spelen ook niet heel veel mee bij de U21. Lapage heeft zijn 'grote naam' vooral te danken aan Van Himst. Heeft het niveau gewoon niet denk ik. Kindermans is een stille kracht. Maar ik denk te weinig voor tweede klasse.

Er zit veel meer talent in de B-kern van RSCA. Kabasele, Karim Tarfi, Mehdi Tarfi, Kawaya, Dendoncker,... Zou beter zijn voor Aalst om daar eens voor te horen.

Merci, nu weten we iets meer, ik ben er zeker van dat bij RVA iedereen op nul begint bij de aanvang van de voorbereiding en zodus elke speler zal moeten knokken om hem te bewijzen.
Onze trainer heeft op de vergadering laten blijken dat hij naar geen namen kijkt, juist naar spelers die zich 100 % inzetten voor de ploeg.
Zouden dit nu de laatste transfers geweest zijn?

23 Mei 2014, 11:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Volgens HLN is er nog een spits opkomst.

23 Mei 2014, 12:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 160 161 162 163 164 515