|
|
| Pagina 163 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 161 162 163 164 165 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik ga elk jaar enkele malen kijken naar de beloften van RSCA. Koulibaly vind ik echt goed. Sterke spits die de goal weet staan. Kindermans en vooral Lapage ben ik zeker en vast geen fan van. Spelen ook niet heel veel mee bij de U21. Lapage heeft zijn 'grote naam' vooral te danken aan Van Himst. Heeft het niveau gewoon niet denk ik. Kindermans is een stille kracht. Maar ik denk te weinig voor tweede klasse. Er zit veel meer talent in de B-kern van RSCA. Kabasele, Karim Tarfi, Mehdi Tarfi, Kawaya, Dendoncker,... Zou beter zijn voor Aalst om daar eens voor te horen. Merci, nu weten we iets meer, ik ben er zeker van dat bij RVA iedereen op nul begint bij de aanvang van de voorbereiding en zodus elke speler zal moeten knokken om hem te bewijzen. Onze trainer heeft op de vergadering laten blijken dat hij naar geen namen kijkt, juist naar spelers die zich 100 % inzetten voor de ploeg. Zouden dit nu de laatste transfers geweest zijn? Het bestuur heeft steeds gezegd dat er nog een spits ging bijkomen, awel : "on the record" is die er dus bij gekomen. Een jonge gast die nog niet in een eerste ploeg heeft gesjot… Indien het hierbij blijft, awel dan is het wat mij betreft simpelweg niet goed genoeg. Voor de eerste keer in 20 jaar geen ABO voor mij dan. Ik ben net iets te veel gedegouteerd buitengewandeld vorig seizoen. Als de saus toevallig wel pakt zal ik me met veel plezier wel een ticket kopen se.... ![]() |
| 23 Mei 2014, 12:16 |
|
|
Nationale Ploeg
mamananeto schreef: [ Het bestuur heeft steeds gezegd dat er nog een spits ging bijkomen, awel : "on the record" is die er dus bij gekomen. Een jonge gast die nog niet in een eerste ploeg heeft gesjot… Indien het hierbij blijft, awel dan is het wat mij betreft simpelweg niet goed genoeg. Voor de eerste keer in 20 jaar geen ABO voor mij dan. Ik ben net iets te veel gedegouteerd buitengewandeld vorig seizoen. Als de saus toevallig wel pakt zal ik me met veel plezier wel een ticket kopen se.... ![]() uw goed recht maar toch wel tamelijk negatief vind ik. die spits kan bijvoorbeeld (ik weet het ook niet) wel degelijk nog komen. en anders: wat had je eigenlijk verwacht ? als ze er binnen het beperkte budget in slagen om een ploeg bijeen te krijgen die de ambitie kan waarmaken, op welke manier ook, heb ik daar maar 1 woord voor: en het lijkt mij veel te voorbarig om nu al te zeggen dat dat niet het geval gaat zijn. _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Mei 2014, 12:27 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Volgens HLN is er nog een spits opkomst. Ok, hopelijk een stormram, als onze beste spelers dan nog blijven ziet de toekomst er redelijk goed uit. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Mei 2014, 12:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Bakkie schreef: Volgens HLN is er nog een spits opkomst. Ok, hopelijk een stormram, als onze beste spelers dan nog blijven ziet de toekomst er redelijk goed uit. tes niet besteken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Mei 2014, 12:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
mamananeto schreef: Het bestuur heeft steeds gezegd dat er nog een spits ging bijkomen, awel : "on the record" is die er dus bij gekomen. Een jonge gast die nog niet in een eerste ploeg heeft gesjot… Op voorhand kan je niet weten wat dat gaat geven hé. Mertens, De Ridder - en meer recent- De Cuyper, Gunst, Smet, Vandewalle, Lievens, De Neve, ... hadden ook nog nooit in eerste ploeg gespeeld. Het kan meevallen en het kan tegenvallen. |
| 23 Mei 2014, 12:50 |
|
|
Nationale Ploeg
is Eendracht Aalst dan eigenlijk een soort satellietclub van die uit Brussel geworden?
Het is ver gekomen. |
| 23 Mei 2014, 15:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Het is half mei jongens.... er is nog tijd genoeg om die beloofde versterkingen effectief te gaan halen.
|
| 23 Mei 2014, 15:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Fillou schreef: is Eendracht Aalst dan eigenlijk een soort satellietclub van die uit Brussel geworden? Het is ver gekomen. Ze stoefen er hier al jààren over, over die "samenwerking" t'heeft lang geduurd moet ik zeggen. Allez bon, als die mannen een meerwaarde kunnen zijn, mij niet gelaten. Maar ons bestuur mag wel eens beginnen opschrijven wat ze verkondigen op hun vergaderingen, kwestie van geen dubbelzinnige dingen te doen/zeggen! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Mei 2014, 15:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Fillou schreef: is Eendracht Aalst dan eigenlijk een soort satellietclub van die uit Brussel geworden? Het is ver gekomen. Ja, en Atletico is een satelietclub van Chelsea, want zij huren Courtois. Er is wel wat meer nodig om te spreken van een satelietclub dan dit denk ik. |
| 23 Mei 2014, 15:58 |
|
|
Nationale Ploeg
op VK is niet iedereen positief over die jongens: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... =comp_news
@Fillie: bel eens naar uw relaties in Brehhe dat ze ons ook 3 gasten komen brengen he. ze zijn welkom, zeker als het Tjendookes zen een jaar geleden of zoiets waren die dat daar trouwens van plan om te doen met fcv denjerbrol ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Mei 2014, 16:10 |
|
|
Reserve
Arne nauds van Cercle brugge naar Deinze,goeie spits die de goal weet staan
|
| 23 Mei 2014, 18:18 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Vandaag staat er in HLN dat er geen transfers meer gedaan worden
![]() |
| 24 Mei 2014, 7:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Tjah, dan is het maar zo zeker? Ik persoonlijk denk dat dit te weinig is.. Eerste acht halen met deze groep? Moeilijk lijkt me!
Laat ons hopen eh, wie weet maakt regi er een hecht blok van en met een goeie start kan er dan wel al veel! Nu moeten we toch wel serieus veel besparen op onze loonkost? Da zou dan weer positief kunnen zijn! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Mei 2014, 8:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik geloof er wel in. Uiteindelijk heb je dit seizoen met deze groep maar 3 punten te weinig om die achtste plaats te pakken he.
|
| 24 Mei 2014, 8:23 |
|
|
toevallige voorbijganger
Koulibaly en Kindermans zijn zeker versterkingen. Lapage komt zeker te kort. Ik heb deze alledrie al vaak aan het werk gezien.
|
| 24 Mei 2014, 8:44 |
|
| Pagina 163 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 161 162 163 164 165 … 515 Volgende |