|
|
| Pagina 164 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 162 163 164 165 166 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Bericht Re: Ex-spelers
mamananeto schreef: zwetzat schreef: ach wat, je moet nu ook niet overdrijven hé, hij is gewoon een Bourgondier zoals velen van ons, en als je wat ouder bent zie je dat snel aan de kilo's. Ik vind dat hij iemand is met veel voetbalverstand. ![]() Ja Zwetzat, en mijn post is dan ook eerder ironisch dan iets anders he.. Wat wel niet wegneemt dat Boskamp's voetbalverstand dan toch even met verlof was op't moment dat Lolo hier speelde blijkbaar...... Een uil kon zien dat die gast een groot potentieel had. Hij werkte er simpelweg niet genoeg voor enkele jaren terug... is ook een kwaliteit en maakt toch vaak het verschil tussen goed en uitzonderlijk goed. |
| 01 Dec 2015, 9:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Tja de Lolo, wie had dat ooit nog gedacht
|
| 10 Dec 2015, 19:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Tja de Lolo, wie had dat ooit nog gedacht Sommigen hier vinden de sfeer in de Ghelamco kunstmatig.Dat was misschien in het begin zo maar ik kan je verzekeren dat ik daar toch al veel genoten heb.Ja en als Lolo dan scoort in de CL wordt ik toch wel euforisch.Doet mij al die ellende hier vergeten. Hopelijk gaat Laurent volgend jaar naar Tottenham.Uitstapje met de TGV. |
| 11 Dec 2015, 10:01 |
|
|
Vaste Waarde
Tjendo De Cuyper verlaat VV Koksijde, en gaat vanaf 1 januari 2016 aan de slag bij onze reeksgenoot KM Torhout.
Wij hebben al 2 keer tegen Torhout gespeeld, dus ons zal Tjendo niet meer kunnen koeionneren, maar hopelijk slaagt hij er in om onze concurrenten enkele punten afhandig te maken! |
| 25 Dec 2015, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
filip.dhose schreef: Tjendo De Cuyper verlaat VV Koksijde, en gaat vanaf 1 januari 2016 aan de slag bij onze reeksgenoot KM Torhout. Wij hebben al 2 keer tegen Torhout gespeeld, dus ons zal Tjendo niet meer kunnen koeionneren, maar hopelijk slaagt hij er in om onze concurrenten enkele punten afhandig te maken! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 26 Dec 2015, 0:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Daniel Rodrigo De Oliveira 9 maanden uit door afgescheurde patellapees...
|
| 01 Feb 2016, 12:36 |
|
|
Ancien
Mertens jaagt met Napoli op eerste titel in 26 jaar: "Zelfs Maradona gelooft erin"
Treedt een Belg in de voetsporen van Diego Maradona? Sinds de Argentijn met Napoli twee keer Italiaans landskampioen werd, wonnen ze geen titel meer. Dries Mertens (28) en z'n ploegmaats kunnen daar dit seizoen eindelijk verandering in brengen. Alleen Juventus blijft in het spoor en wacht de fiere leider zaterdag met getrokken messen op. "De match van het jaar", zegt Mertens vanuit een stad die trilt van opwinding. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Feb 2016, 11:37 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Mertens jaagt met Napoli op eerste titel in 26 jaar: "Zelfs Maradona gelooft erin" Treedt een Belg in de voetsporen van Diego Maradona? Sinds de Argentijn met Napoli twee keer Italiaans landskampioen werd, wonnen ze geen titel meer. Dries Mertens (28) en z'n ploegmaats kunnen daar dit seizoen eindelijk verandering in brengen. Alleen Juventus blijft in het spoor en wacht de fiere leider zaterdag met getrokken messen op. "De match van het jaar", zegt Mertens vanuit een stad die trilt van opwinding. |
| 12 Feb 2016, 13:56 |
|
|
Ancien
Hele Premier League in tribune voor Depoitre
Depoitre kan zijn Engelse droom morgen weer wat dichterbij brengen In de Ghelamco Arena stijgt de koorts voor de heenmatch in de 1/8ste finales van de Champions League tegen Wolfsburg. Alle ogen zijn morgen op de Buffalos gericht, maar wat opvalt: er zullen opvallend veel ogen uit de Premier League bij zijn. Voor Laurent Depoitre, die droomt van een transfer naar Engeland, is het een belangrijke dag. AA Gent-spits Laurent Depoitre (27) staat tegen Wolfsburg voor een levensbelangrijk tweeluik. Met scouts van liefst 14 van de 20 Premier League-clubs in de tribune is het woensdag een belangrijke dag voor de 1m91 grote targetspits. Depoitre begon 2016 als een komeet: hij scoorde vier keer in het drieluik Anderlecht, Standard en Waasland-Beveren. Gehinderd door kleine pijntjes was het de voorbije matchen wat minder, maar Depoitre bewees al dat hij zijn niveau kan opkrikken naar de normen van de Champions League als de hymne weerklinkt. Terwijl sommige van zijn ploegmaats er slechts heimelijk van durven te dromen en anderen (Kums, Asare, Sels, Milicevic en Simon) recent hun contract verlengden, staat een transfer van Laurent Depoitre komende zomer in de sterren geschreven. Hij gaat dan zijn laatste contractjaar in en wil niet bijtekenen aan de voorwaarden die nu op tafel liggen. Gent-manager Michel Louwagie heeft herhaaldelijk gezegd in juni met Depoitre de markt op te willen gaan aangezien zijn contract medio 2017 afloopt en hij dan gratis zou kunnen vertrekken. Nog altijd zelfde loon Voor zowel AA Gent als Depoitre is de geprefereerde bestemming duidelijk: Engeland. Depoitre gelooft dat zijn kwaliteiten er tot hun recht kunnen komen, terwijl de salarissen er hoog genoeg zijn om het verlies te compenseren dat hij nu lijdt door zijn contract bij AA Gent niet open te breken. Depoitre wordt nog steeds evenveel betaald als anderhalf jaar geleden, toen hij als versterking in de breedte in Gent neerstreek. En nagenoeg enkel Engelse clubs kunnen de transfersom betalen die Louwagie in gedachten heeft. “Laurent beseft maar al te goed dat de wedstrijden tegen Wolfsburg heel belangrijk zijn voor zijn toekomst”, zegt zijn zaakwaarnemer Walter Mortelmans. “In de groepsfase van de Champions League zijn 32 clubs actief en moeten clubs keuzes maken, maar vanaf de 1/8ste finales zijn er nog slechts twee wedstrijden per avond. Of het bijzonder is dat er zo veel clubs uit Engeland in de tribune zitten? Je mag niet vergeten dat er al contacten lopen met sommige clubs.” Lees: sommige clubs volgen Depoitre al langer en zakken specifiek voor hem af naar Gent. Zowel topclubs (Manchester City, Manchester United, Arsenal, Tottenham, Leicester), middenmoters (Southampton, West Ham, Stoke, Everton, Crystal Palace, West Bromwich), als staartploegen (Aston Villa, Sunderland, Newcastle) uit de Premier League zullen vertegenwoordigd zijn. Mortelmans wil geen namen noemen. “Maar er zijn contacten met clubs uit Engeland, Duitsland, Italië en China.” _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Feb 2016, 9:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Niels Martin trekt volgend seizoen naar Duffel.
|
| 11 Mar 2016, 14:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
AlostanA schreef: Niels Martin trekt volgend seizoen naar Duffel. Jammer. Hij is tenminste ne speler die er altijd volledig voor gaat. Hopelijk komt er een waardig alternatief. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Mar 2016, 16:59 |
|
|
Nationale Ploeg
AlostanA schreef: Niels Martin trekt volgend seizoen naar Duffel. slecht nieuws, ben ik van ontgoocheld. zouden Niels volgend seizoen (of het nu in 1ste of 2de amateurliga is) goed kunnen gebruiken. is Duffel zo ambitieus of vermogender dan ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 11 Mar 2016, 18:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Still standing ! schreef: AlostanA schreef: Niels Martin trekt volgend seizoen naar Duffel. slecht nieuws, ben ik van ontgoocheld. zouden Niels volgend seizoen (of het nu in 1ste of 2de amateurliga is) goed kunnen gebruiken. is Duffel zo ambitieus of vermogender dan ? Mja, ik blijf erbij, zijn efficiëntie is een groot probleem. Scoort echt veel te weinig voor een aanvallende mid. |
| 11 Mar 2016, 18:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
En had waarschijnlijk nog een dik tweedeklasse contract
|
| 11 Mar 2016, 19:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
duffel is naar ik vernomen heb niet de armste club can vierde om het zo te zeggen. kunnen vrij degelijke spelers contracteren. spelen niet zelden de kop ik vierde ook. Kzag Niels graag voor ons spelen. inzet en er gaat altijd een zekere dreiging van uit. misschien geen killer, maar toch een van de beteren dit seizoen vind ik persoonlijk. allicht budgettaire beslissing, althans dat lijkt me een aannemelijke beweegreden.
|
| 11 Mar 2016, 23:29 |
|
| Pagina 164 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 162 163 164 165 166 … 215 Volgende |