|
|
| Pagina 166 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 164 165 166 167 168 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Joren schreef: Niet dat ik het optimisme wil temperen, maar die gasten van Anderlecht zijn bij de beloften ook niet meer dan wat meelopers hoor. Zeker die kleinzoon van Van Himst wordt naar alle waarschijnlijkheid niks. Koulibaly brak wat potten in zijn beginperiode bij de beloften, maar het feit dat hij al 21 is en ze bij Anderlecht geen toekomst in hem zien, zegt ook al genoeg. Afwachten, maar om nu te zeggen dat we met hen gaan kunnen strijden voor de top 5, lijkt me toch wat overdreven. Als ze in zo'n spelers toekomst zouden zien zouden die niet naar ons vertrekken hé.. |
| 02 Jun 2014, 8:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Het zal niet de topjeugd van Anderlecht zijn. Maar dat ze daar niet genoeg zijn om door te breken wil niet zeggen dat ze geen waarde kunnen hebben voor ons. Het is gewoon afwachten.
|
| 02 Jun 2014, 9:36 |
|
|
forumlegende
Mja, langs de andere kant heeft Anderlecht al veel goe volk doorgestuurd...
|
| 02 Jun 2014, 10:58 |
|
|
Vaste Waarde
Jean schreef: Ik hoop echt dat Kindermans alsnog naar ons komt. Hij is, net als de andere twee Anderlecht-spelers, echt wel een meerwaarde voor onze kern. Als Kindermans nog komt hebben we een groep die, mits wat meer geluk dan vorig jaar, meedoet voor de top 5. Vorig seizoen hadden we echt een seizoen vol pech : Van Steenbrugge die geen enkele match kon spelen, Glouftsis die weg moest, nen trainer die kliekjesvorming in de hand werkte en tactisch een nul was, de gokaffaire in het begin van t seizoen... Van Acker zal er een stevig geheel van maken en mits wat meeval doen we bovenin mee, misschien niet voor de titel maar wel daar net onder. Met Elis Coulibaly hebben we nu iemand die voor de nodige doelpunten kan zorgen! Dat hoop ik tegen beter weten in ook Jean… Ik vind het fantastisch dat je het zo positief tegemoet ziet. Ik van mijn kant geloof echter niet dat we met deze kern binnen de eerste 8 gaan eindigen, maar alla... Ik snap trouwens nog altijd niet dat het bestuur er blijkbaar van uitgaat dat we het met dit materiaal gaan redden... ![]() |
| 02 Jun 2014, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Citeer: Ik van mijn kant geloof echter niet dat we met deze kern binnen de eerste 8 gaan eindigen, maar alla... nou, dat maakt blijkbaar al zoveel niet meer uit ook. dus waarom zouden ze nu nog geld (dat er niet is) moeten gaan uitgeven ? je mag nu nog extra uitpakken met een of twee dure gereputeerde spelers, wat brengt dat dan op ? beter nu de financies laten primeren ipv weer in het wilde weg te schieten want veel munitie heb je niet. Stel dat je met Nieuwjaar vaststelt dat je tamelijk dicht bij een eindrondeplaats of zoiets zou aanleunen, kan je nog altijd 'iets' proberen. waarom dus negatief zijn ? volgend seizoen wordt blijkbaar niet zo op leven en dood dan gedacht, de kans dat er meer voetballend vermogen gaat inzitten is toch wel realistisch (uiteindelijk is er van een kern die nooit in de problemen kwam ook niemand weg die we niet wilden houden) so relax, leun achterover and enjoy the game... _________________ may the FORCE be with you. |
| 02 Jun 2014, 12:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Still standing ! schreef: Citeer: Ik van mijn kant geloof echter niet dat we met deze kern binnen de eerste 8 gaan eindigen, maar alla... nou, dat maakt blijkbaar al zoveel niet meer uit ook. dus waarom zouden ze nu nog geld (dat er niet is) moeten gaan uitgeven ? je mag nu nog extra uitpakken met een of twee dure gereputeerde spelers, wat brengt dat dan op ? beter nu de financies laten primeren ipv weer in het wilde weg te schieten want veel munitie heb je niet. Stel dat je met Nieuwjaar vaststelt dat je tamelijk dicht bij een eindrondeplaats of zoiets zou aanleunen, kan je nog altijd 'iets' proberen. waarom dus negatief zijn ? volgend seizoen wordt blijkbaar niet zo op leven en dood dan gedacht, de kans dat er meer voetballend vermogen gaat inzitten is toch wel realistisch (uiteindelijk is er van een kern die nooit in de problemen kwam ook niemand weg die we niet wilden houden) so relax, leun achterover and enjoy the game... Zo denk ik er ook over. Al zullen we in de 'nieuwe K' toch ook ni te veel achterover moeten leunen. |
| 02 Jun 2014, 12:56 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: Jean schreef: Ik hoop echt dat Kindermans alsnog naar ons komt. Hij is, net als de andere twee Anderlecht-spelers, echt wel een meerwaarde voor onze kern. Als Kindermans nog komt hebben we een groep die, mits wat meer geluk dan vorig jaar, meedoet voor de top 5. Vorig seizoen hadden we echt een seizoen vol pech : Van Steenbrugge die geen enkele match kon spelen, Glouftsis die weg moest, nen trainer die kliekjesvorming in de hand werkte en tactisch een nul was, de gokaffaire in het begin van t seizoen... Van Acker zal er een stevig geheel van maken en mits wat meeval doen we bovenin mee, misschien niet voor de titel maar wel daar net onder. Met Elis Coulibaly hebben we nu iemand die voor de nodige doelpunten kan zorgen! Dat hoop ik tegen beter weten in ook Jean… Ik vind het fantastisch dat je het zo positief tegemoet ziet. Ik van mijn kant geloof echter niet dat we met deze kern binnen de eerste 8 gaan eindigen, maar alla... Ik snap trouwens nog altijd niet dat het bestuur er blijkbaar van uitgaat dat we het met dit materiaal gaan redden... ![]() Op hoeveel plaatsen van de achtste zijn we ondanks alle tegenslag vorig seizoen geëindigd? Op welke plaatsen zijn we verzwakt tov vorig seizoen? Welke sterkhouders zijn vertrokken? Was de trainer vorig seizoen beter dan deze van dit seizoen? Mijns inziens zijn we iets sterker dan vorig seizoen en met een goeie trainer en een positieve ingesteldheid bij da aanhang eindigen we toch wel beter dan vorig jaar?!?! |
| 02 Jun 2014, 13:28 |
|
|
Freak
volgens hln is er nu blijkbaar toch budget voor een bijkomende spits.er is interesse in ibrahim sommé .
|
| 03 Jun 2014, 7:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: volgens hln is er nu blijkbaar toch budget voor een bijkomende spits.er is interesse in ibrahim sommé . Is da geen verdediger? |
| 03 Jun 2014, 7:54 |
|
|
Freak
Ibrahim Somé Salombo (Kinshasa, 24 mei 1988) is een Congolese voetballer (aanvaller). Hij tekende in juli 2013 een contract bij RWDM Brussels FC. Hij speelde voorheen onder meer bij Inter Club Brazzaville, Ajax Cape Town, FC Brussels, FK Bežanija, KSC Lokeren en Rode Ster Belgrado.
|
| 03 Jun 2014, 8:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: Ibrahim Somé Salombo (Kinshasa, 24 mei 1988) is een Congolese voetballer (aanvaller). Hij tekende in juli 2013 een contract bij RWDM Brussels FC. Hij speelde voorheen onder meer bij Inter Club Brazzaville, Ajax Cape Town, FC Brussels, FK Bežanija, KSC Lokeren en Rode Ster Belgrado. Stond vorig jaar al in onze belangstelling maar koos toen voor FC Brussels... Wel gek dat die in aanmerking komt want was sowieso geen goedkope vogel en speelt sinds de winterstop bij STVV die volgend jaar voor de titel willen spelen... |
| 03 Jun 2014, 8:36 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: waly 2 schreef: Ibrahim Somé Salombo (Kinshasa, 24 mei 1988) is een Congolese voetballer (aanvaller). Hij tekende in juli 2013 een contract bij RWDM Brussels FC. Hij speelde voorheen onder meer bij Inter Club Brazzaville, Ajax Cape Town, FC Brussels, FK Bežanija, KSC Lokeren en Rode Ster Belgrado. Stond vorig jaar al in onze belangstelling maar koos toen voor FC Brussels... Wel gek dat die in aanmerking komt want was sowieso geen goedkope vogel en speelt sinds de winterstop bij STVV die volgend jaar voor de titel willen spelen... Zal je zin misschien even trachten af te maken DT ? "Door het feit dat STVV voor de titel in tweede wil spelen, voelt Somé de bui al hangen, en verkiest hij een basisplaats bij een middenmotor ( EA ) in de plaats van een bankzittersstatuut bij een topper" Is wat mij betreft welkom indien dit gerucht zou kloppen.. |
| 03 Jun 2014, 9:21 |
|
|
Scholier
Still standing ! schreef: Citeer: Ik van mijn kant geloof echter niet dat we met deze kern binnen de eerste 8 gaan eindigen, maar alla... nou, dat maakt blijkbaar al zoveel niet meer uit ook. dus waarom zouden ze nu nog geld (dat er niet is) moeten gaan uitgeven ? je mag nu nog extra uitpakken met een of twee dure gereputeerde spelers, wat brengt dat dan op ? beter nu de financies laten primeren ipv weer in het wilde weg te schieten want veel munitie heb je niet. Stel dat je met Nieuwjaar vaststelt dat je tamelijk dicht bij een eindrondeplaats of zoiets zou aanleunen, kan je nog altijd 'iets' proberen. waarom dus negatief zijn ? volgend seizoen wordt blijkbaar niet zo op leven en dood dan gedacht, de kans dat er meer voetballend vermogen gaat inzitten is toch wel realistisch (uiteindelijk is er van een kern die nooit in de problemen kwam ook niemand weg die we niet wilden houden) so relax, leun achterover and enjoy the game... Nadeel is natuurlijk dat de kans groot is dat er na nieuwjaar of vroeger weer nie veel meer te beleven zal zijn, en vindt maar nog iets deftig rond nieuwjaar. gevolg: minder supporters, minder sfeer en minder inkomsten aan de kassa en kantine. De gulden middenweg zoeken zeker.... |
| 03 Jun 2014, 12:34 |
|
|
Reserve
DT schreef: waly 2 schreef: Ibrahim Somé Salombo (Kinshasa, 24 mei 1988) is een Congolese voetballer (aanvaller). Hij tekende in juli 2013 een contract bij RWDM Brussels FC. Hij speelde voorheen onder meer bij Inter Club Brazzaville, Ajax Cape Town, FC Brussels, FK Bežanija, KSC Lokeren en Rode Ster Belgrado. Stond vorig jaar al in onze belangstelling maar koos toen voor FC Brussels... Wel gek dat die in aanmerking komt want was sowieso geen goedkope vogel en speelt sinds de winterstop bij STVV die volgend jaar voor de titel willen spelen... Zou sterke transfer zijn,is snel en wendbaar en maakt gemakkelijk een goal Zou me enorm verbazen als ze Some kunnen binnen halen,lijkt me financieel geen spek voor onze bek Maar ale ze kijken toch uit naar een extra aanvaller, want 2 is toch wa weinig vind ik . |
| 03 Jun 2014, 18:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
willempie schreef: DT schreef: waly 2 schreef: Ibrahim Somé Salombo (Kinshasa, 24 mei 1988) is een Congolese voetballer (aanvaller). Hij tekende in juli 2013 een contract bij RWDM Brussels FC. Hij speelde voorheen onder meer bij Inter Club Brazzaville, Ajax Cape Town, FC Brussels, FK Bežanija, KSC Lokeren en Rode Ster Belgrado. Stond vorig jaar al in onze belangstelling maar koos toen voor FC Brussels... Wel gek dat die in aanmerking komt want was sowieso geen goedkope vogel en speelt sinds de winterstop bij STVV die volgend jaar voor de titel willen spelen... Zou sterke transfer zijn,is snel en wendbaar en maakt gemakkelijk een goal Zou me enorm verbazen als ze Some kunnen binnen halen,lijkt me financieel geen spek voor onze bek Maar ale ze kijken toch uit naar een extra aanvaller, want 2 is toch wa weinig vind ik . Wat is weinig als je toch maar met 1 spits gaat spelen? Je hebt Vansimpsen met Stef uit de jeugd als back-up en daarnaast nog Koulibaly en Lapage. Als je speelt zoals vorig jaar is uw tweede "spits" ofwel Donjet ofwel de nieuw aangetrokken Philippe Janssens. Op die positie kan ook Niels Martin fungeren en je hebt ook het contract van Steve Bael verlengd die op alle aanvallende posities kan worden ingezet. Daarnaast hoop ik dat Regi Van Akker ook eens zal willen experimenteren met Tjendo naast Ratko... Wat mij betreft ligt het pijnpunt dan ook niet meer in de aanval nu, maar wel bij een dragende persoon centraal op het midden... De ballen moeten immers ook nog vooraan geraken. Iedereen lijkt zich precies blind te staren op het feit dat enkel spitsen goals moeten maken maar het gebrek aan productie in de volledige lijn daarachter is wat mij zorgen baart... En als je de statistieken van Philippe Janssens bekijkt, is het zeker geen veelscoorder... Bovendien ben ik benieuwd naar het samenspel tussen de 2 Janssens en Skhodra - te veel van hetzelfde als je het mij vraagt en iemand gaat toch moeten in de ruimte durven duiken die Ratko sowieso gaat maken... Als het weer enkel Tjendo gaat zijn, weet de tegenstander opnieuw na 1 match hoe ons aan te pakken... Wat Somé betreft: blijkbaar wordt zijn contract bij STVV niet verlengd want Ferrera gaf gisteren aan dat hij over geen enkele spits beschikt momenteel naar volgend seizoen toe... |
| 04 Jun 2014, 9:02 |
|
| Pagina 166 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 164 165 166 167 168 … 515 Volgende |