|
|
| Pagina 168 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 166 167 168 169 170 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Artikels
Michaël schreef: mij valt het vooral op dat de huisartsen de laatste jaren steeds minder antidepressiva voorschrijven (ook in de regio Aalst). ![]() de psychologen daarentegen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Aug 2011, 11:06 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Gilles schreef: Michaël schreef: mij valt het vooral op dat de huisartsen de laatste jaren steeds minder antidepressiva voorschrijven (ook in de regio Aalst). ![]() Ik zou juist het omgekeerde verwachten. ![]() het klopt niet helemaal: het is antibiotica dat ze niet veel meer schrijven maar ge begrijpt waar ik naartoe wil he ... het heeft weinig zin om blijven door te kankeren als het niet goed gaat ... daar gaat alles niet door opgelost geraken, problemen los je op door ze op een positieve manier aan te pakken en zeker niet door ze uit te vergroten ik snap wel dat je op een forum je mening kan zeggen als het niet zo best gaat, maar de taak van de supporters is supporteren en voor het moment zie ik alleen maar overdreven afbraakwerken ik heb geen spijt van mijn abo want ook al verliezen we elke week en spelen we volgend seizoen in 3de ... komen zien doe ik toch en ik ben niet alleen ![]() ![]() |
| 04 Aug 2011, 11:19 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Still standing ! schreef: Michaël schreef: mij valt het vooral op dat de huisartsen de laatste jaren steeds minder antidepressiva voorschrijven (ook in de regio Aalst). ![]() de psychologen daarentegen... hunne stylo zou hier de laatste weken rap leeg zijn mijn gedacht |
| 04 Aug 2011, 11:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Dirk schreef: Michaël schreef: mij valt het vooral op dat de huisartsen de laatste jaren steeds minder antidepressiva voorschrijven (ook in de regio Aalst). ![]() Een sjans dak ik in de vlomse ardennen woein ![]() Tissen de woingoarden..... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Aug 2011, 12:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Still standing ! schreef: Michaël schreef: mij valt het vooral op dat de huisartsen de laatste jaren steeds minder antidepressiva voorschrijven (ook in de regio Aalst). ![]() de psychologen daarentegen... niet dat het iets uitmaakt in jullie hoogstaande discussie, maar een psycholoog mag geen geneesmiddelen voorschrijven. |
| 04 Aug 2011, 12:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Stijn schreef: Still standing ! schreef: Michaël schreef: mij valt het vooral op dat de huisartsen de laatste jaren steeds minder antidepressiva voorschrijven (ook in de regio Aalst). ![]() de psychologen daarentegen... niet dat het iets uitmaakt in jullie hoogstaande discussie, maar een psycholoog mag geen geneesmiddelen voorschrijven. Hoe weet gij da Stijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Aug 2011, 12:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Stijn schreef: Still standing ! schreef: de psychologen daarentegen... niet dat het iets uitmaakt in jullie hoogstaande discussie, maar een psycholoog mag geen geneesmiddelen voorschrijven. Hoe weet gij da Stijn ![]() ik moet u ontgoochelen |
| 04 Aug 2011, 12:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
jammen schreef: Dirk schreef: Michaël schreef: mij valt het vooral op dat de huisartsen de laatste jaren steeds minder antidepressiva voorschrijven (ook in de regio Aalst). ![]() Een sjans dak ik in de vlomse ardennen woein ![]() Tissen de woingoarden..... ![]() Smeirlapken ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Aug 2011, 14:56 |
|
|
Ancien
Marco Gbarssin, de international van Aalst
Marco Gbarssin: 'Ik koos voor Aalst omdat het net als Antwerp een traditieclub is met een groot verleden en een enthousiaste achterban. Defensieve middenvelder Marco Gbarssin (26) maakte in ons land vooral faam bij Antwerp. Met Eendracht Aalst koos de international van de Centraal-Afrikaanse Republiek bewust voor een traditieclub nadat hij vorig jaar bij het Engelse Walsall speelde. Je werd opgeleid bij Bordeaux aan de boorden van de Gironde, maar je kwam het voorbije seizoen in Engeland terecht? Marco Gbarssin: 'Ik ben geboren in Bordeaux waardoor ik de Franse nationaliteit heb. Ik doorliep er de jeugdopleiding, maar debuteren deed ik als 18-jarige bij Grenoble. Ik verhuisde naar België, maar kreeg bij Lombeek problemen met een oneerlijke manager. Via Virton verzeilde ik bij Antwerp. Na drie kaar op de Bosuil trok ik vorig jaar naar het Deense Fredericia. Tijdens de winterstop werd ik overgenomen door Carlisle United waar ik evenwel geen enkele wedstrijd speelde. Na twee maanden werd ik uitgeleend aan reeksgenoot Walsall waar ik tien wedstrijden speelde. De coach wou me graag houden en ook ik had het naar mijn zin bij Walsall, maar financieel raakte het niet rond.' Raakte je meteen overtuigd door Aalst? 'Een carrière is een aaneenschakeling van uitdagingen. Ik koos voor Aalst omdat het net als Antwerp een traditieclub is met een groot verleden en een enthousiaste achterban. Aalst koestert een verleden in eerste klasse en dat trok me over de streep om terug te keren naar België. Als voetballer maar ook als mens trok Aalst me aan. Conditioneel ben ik top, maar ik mis wel wat matchritme. Daarom wou ik de transferboot ook niet te lang afhouden en tekende ik bij Aalst. Ik heb zin in dit nieuwe avontuur.' Deze week vertrek je naar Malta voor een interland met de Centraal-Afrikaanse Republiek? 'Daar ga ik alvast van uit, al blijft het altijd mogelijk dat er een kink in de kabel komt. We bereiden ons voor op de interland tegen Marokko in september. We staan eerste in onze poule en willen dolgraag naar de Afrika Cup. Nadien zouden we ook graag naar het WK trekken. Spelen voor je land blijft iets speciaal.' We zullen hem meermaals moeten missen wegens interlandverplichtingen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Aug 2011, 20:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik denk dat we er nog veel plezier gaan aan beleven. Als hij zijn kans krijgt van het publiek.....
|
| 10 Aug 2011, 23:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Dat denk ik ook. Laten we hem nekeer zien wat een enthousiaste achterban is
Volgens mij kan het zo énen worden gelijk Papa Gueyé (en dan bedoelek op vlak van showman )... maar dan wel met de aandacht die hij verdient. Iemand zin in een lieken te maken? ![]() _________________
|
| 11 Aug 2011, 7:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
http://www.tweedeklasse.be/nieuws.php?nid=7465 Gbarssin staat er nog niet bij maar da word eerstdaags ge-update.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 11 Aug 2011, 9:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
davy1919 schreef: http://www.tweedeklasse.be/nieuws.php?nid=7465 Gbarssin staat er nog niet bij maar da word eerstdaags ge-update. Ze wachten misschien tot de transfer van Gbarssin op onze officiële site bekend gemaakt wordt of hij tenminste daar bij de kern staat . |
| 11 Aug 2011, 9:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 11 Aug 2011, 20:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
England4ever schreef: http://www.tvoost.be/nl/2011-08-11/het-voetbaldossier-eendracht-aalst/#.TkQR9qJ24W4.facebook Ze beginnen op TV Oost nu ook al regenboog-beelden te schieten. Waar hebben we dat nog gezien ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Aug 2011, 21:58 |
|
| Pagina 168 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 166 167 168 169 170 … 497 Volgende |