Evolutie blessures - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 370 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 25
 Evolutie blessures 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Evolutie blessures
Dannyp98 schreef:
Het groepsgevoel aanwakkeren is de trainer zijn werk en niet het weer.

Doet gij dat er nu om af wa ist eigenlijk? :stom:

25 Mar 2008, 22:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
pakt uw eigen is op e man !

25 Mar 2008, 22:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dannyp98 schreef:
placietjen schreef:
voor het sportieve zou het eigenlijk goed zijn dat het van de week goed blijft vriezen en dat er in het weekend nog een mooi pakje sneeuw uitvalt.

Moesten we nog 2 weken extra kunnen helen en terug dat groepsgevoel aanwakkeren op training dan kunnen we vol vertrouwen de eindsprint aanvatten.
Persoonlijk zou ik 2 weken geen voetbal niet echter overleven maar voor de club zou het geen kwaad kunnen denk ik.

Het groepsgevoel aanwakkeren is de trainer zijn werk en niet het weer.

Gaat ge nu eindelijk eens uw persoonlijke vetes op een ander uitwerken ipv der hier iedereen mee lastig te vallen, gij ziekelijke gast??!! Das precies één of ander obsessie dat gij hebt zeg!

25 Mar 2008, 22:52
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
Gaat ge nu eindelijk eens uw persoonlijke vetes op een ander uitwerken ipv der hier iedereen mee lastig te vallen, gij ziekelijke gast??!! Das precies één of ander obsessie dat gij hebt zeg!

Groot gelijk Bartos! :worship:

25 Mar 2008, 22:58
Ancien

Leeftijd: 45
nieven ajoin schreef:
pakt uw eigen is op e man !

:lol:

Den danny, ze moesten hem een programma op den tv geven! Zó debiel dat het bijna ongeloofwaardig wordt! :plat:

25 Mar 2008, 23:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Op dit forum noteer ik regelmatig 'vaststellingen' , 'bedenkingen' , "verwachtingen", "verzuchtingen" en "hoop" die ik wil uitspreken.
Maar sommigen trekken deze berichten volledig uit hun context en geven dit volledig "verdraaid" weer in hun antwoord...

Als supporter van EA wil ik gewoon niks liever dat we de beste van onze reeks zijn, en kampioen mogen spelen. Maar ik ben realistisch genoeg om ook onze zwakheden onder ogen zien.
Maar als we objectief blijven, moeten we toegeven dat het allemaal niet zo van een leien dak loopt en dat we ook véél steken laten vallen (tegen zwakke ploegen). En dat ook werkelijk moeten vaststellen in het spelbeeld op het terrein.
Sommige fanaten beschouwen onze spelers allemaal als "supers", inclusief onze reserven en onze gekwetsten...

Als dit de kalmte moet bewaren op het forum, wel dan krijgt van mij iedereen gelijk :
"Wij hebben een onoverwinnelijke superploeg waarvan alle spelers in de champions league thuis horen... ": :EA: :jepla

26 Mar 2008, 2:26
Iendracht.be - beheer

pattaboem schreef:
Op dit forum noteer ik regelmatig 'vaststellingen' , 'bedenkingen' , "verwachtingen", "verzuchtingen" en "hoop" die ik wil uitspreken.
Maar sommigen trekken deze berichten volledig uit hun context en geven dit volledig "verdraaid" weer in hun antwoord...

Als supporter van EA wil ik gewoon niks liever dat we de beste van onze reeks zijn, en kampioen mogen spelen. Maar ik ben realistisch genoeg om ook onze zwakheden onder ogen zien.
Maar als we objectief blijven, moeten we toegeven dat het allemaal niet zo van een leien dak loopt en dat we ook véél steken laten vallen (tegen zwakke ploegen). En dat ook werkelijk moeten vaststellen in het spelbeeld op het terrein.
Sommige fanaten beschouwen onze spelers allemaal als "supers", inclusief onze reserven en onze gekwetsten...

Als dit de kalmte moet bewaren op het forum, wel dan krijgt van mij iedereen gelijk :
"Wij hebben een onoverwinnelijke superploeg waarvan alle spelers in de champions league thuis horen... ": :EA: :jepla

*zucht* :hmm:

Ten eerste, als uw bedenkingen en uw vaststellingen fout zijn, moet ge der maar tegen kunnen dat mensen het er niet mee eens zijn.
Ten tweede, er is een verschil tussen realistisch en gewoon ronduit pessimistisch. Of was het ook realistisch toen ge vorig seizoen de vrees uitte (op een match of vijf van het einde) dat we nog in de middenmoot zouden belanden?
Ten derde, als het bij ons niet van een leien dak loopt, wat moeten dan al die ploegen zeggen die nog achter ons staan? Als neo derde klasser staan we nog altijd tweede en hebben we al een periode gewonnen. Ik weet ook wel dat het iets stroever loopt, maar der zijn er verdomme die het met veel minder moeten doen.
Ten vierde, de laatste zinnen van uw bericht zijn om misselijk van te worden. Gij denkt dus dat ge hier de kalmte gaat bewaren door spelers af te breken. Ondanks hun tot dusver enorme verdiensten voor onze club. Blijkbaar is het forum er dus enkel om mensen af te breken, maar als we de verdiensten en kwaliteiten van één van onze betere spelers in de verf willen zetten, dan zijn we precies een bende naïevelingen of zo.
Ten vijfde en tenslotte, ik word onnozel van mensen die den boel met alle plezier afkraken, maar wel direct in hun gat gebeten zijn als niet iedereen het eens is met hun mening. Sorry hé man, maar als ge uw mening over iets of iemand neerzet, moet ge er evengoed tegen kunnen dat anderen een andere mening hebben. Daarvoor moet ge die mensen al zeker niet gaan belachelijk maken. Als ge der niet tegen kunt, moet ge uw mening maar ergens thuis in een dagboek of zo zetten waar niemand der last van heeft.

Soit, eigenlijk te gek dat ik hier nog zoveel woorden aan vuil maak.

26 Mar 2008, 9:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
pattaboem schreef:

toch iemand die het snapt, binnen een jaar of 2 ist al vanda. En dan pakken we de wereldbeker voor clubs

26 Mar 2008, 10:06
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:
toch iemand die het snapt, binnen een jaar of 2 ist al vanda. En dan pakken we de wereldbeker voor clubs

Kijk, ik ben ook optitmistisch, maar je moet toch realistisch blijven, hé.
- dit jaar kampioen in derde
- in 2009 kampioen in tweede
- in 2010 kampioen in eerste
- in 2011 winnen we de champions league
- najaar 2011 wereldkampioen (of is dat voorjaar 2012, soit...)

Het is dus ten vroegste binnen 3,5 à 4 jaar...

En voor het overige ga ik er niet te veel woorden aan vuilmaken.

Misschien één dingetje:
"supporter" is een woord dat van het Engels werkwoord "to support" komt, en dat betekent "steunen".
Als onze voetballers even weinig zouden "voetballen" als sommige supporters "steunen" dan speelden we nu niet de top in derde maar de staart in eerste provinciale.

Pas op, bij mij thuis gaat het ook soms niet goed, en ik heb ook wel eens last van het slechte weer maar om dat af te reageren met gezeik en gekanker over de spelers van mijn club, dat is er voor mij een beetje over. Ik ga (af en toe) naar de voetbal en ik volg het vrij fanatiek om mij te amuseren, om plezier te maken, om te genieten en ik kan er best tegen als ik voor een derdeklaseclub supporter dat de spelers verre van volmaakt zijn, net zoals ik in mijn job (hoewel ik op mijn specifiek werkterrein toch wel iemand ben in Vlaanderen) ook verre van volmaakt ben. Ik heb heus niemand anders nodig om me dat te komen zeggen... Ik weet wel dat ik beter ga presteren als mensen mij aanmoedigen, niet te veel kankeren op wat ik verkeerd doe en mij feliciteren met wat ik goed doe...
Dit supportersforum zou een uitgelezen plek kunnen zijn om ons daarmee bezig te houden!
:EA:
Oei, ik heb er toch weer veel te veel woorden aan vuilgemaakt...

26 Mar 2008, 12:08
Iendracht.be - beheer

salvador schreef:

Ik zou toch graag ondertussen al eens den beker winnen en zo misschien een gooi doen om den UEFA Cup te winnen, da zou toch al een goed opwarmerke zijn in afwachting van de Champions League.

26 Mar 2008, 12:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
salvador schreef:
Citeer:

En voor het overige ga ik er niet te veel woorden aan vuilmaken.

Misschien één dingetje:
"supporter" is een woord dat van het Engels werkwoord "to support" komt, en dat betekent "steunen".
Als onze voetballers even weinig zouden "voetballen" als sommige supporters "steunen" dan speelden we nu niet de top in derde maar de staart in eerste provinciale.

Pas op, bij mij thuis gaat het ook soms niet goed, en ik heb ook wel eens last van het slechte weer maar om dat af te reageren met gezeik en gekanker over de spelers van mijn club, dat is er voor mij een beetje over. Ik ga (af en toe) naar de voetbal en ik volg het vrij fanatiek om mij te amuseren, om plezier te maken, om te genieten en ik kan er best tegen als ik voor een derdeklaseclub supporter dat de spelers verre van volmaakt zijn, net zoals ik in mijn job (hoewel ik op mijn specifiek werkterrein toch wel iemand ben in Vlaanderen) ook verre van volmaakt ben. Ik heb heus niemand anders nodig om me dat te komen zeggen... Ik weet wel dat ik beter ga presteren als mensen mij aanmoedigen, niet te veel kankeren op wat ik verkeerd doe en mij feliciteren met wat ik goed doe...
Dit supportersforum zou een uitgelezen plek kunnen zijn om ons daarmee bezig te houden!
:EA:
Oei, ik heb er toch weer veel te veel woorden aan vuilgemaakt...

:worship: that's the spirit :EA:

26 Mar 2008, 12:57
forumlegende

Als je torenhoge ambities koestert, dan bestaat wel eens de kans dat je keiharde kritiek krijgt. Het spreekwoord van die hoge bomen en de wind is hier dan wel van toepassing.

Is het niet normaal dat, supporters van het eerste uur die de successen hebben meegemaakt, nu minder tevreden zijn met de gang van zaken?

Ik heb veel respect voor de mensen die dagdagelijks achter onzen eendracht staan en hier op het forum vooral positieve kritiek uiten MAAR ik respecteer ook diegenen die af en toe wat komen zagen als het wat minder gaat, op voorwaarde dat de kritiek enigzinds gefundeerd is natuurlijk.

Als Aalstenaar en EA-supporter weet je dat het op den Iendracht oftewel wit is oftewel zwart.

26 Mar 2008, 14:13
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
Is het niet normaal dat, supporters van het eerste uur die de successen hebben meegemaakt, nu minder tevreden zijn met de gang van zaken?

Mja, maar we hebben ook allemaal de miserie van de voorbije jaren onder Garré meegemaakt. En heel wat supporters, waaronder ikzelf, hebben ook het faillissement meegemaakt zes jaar geleden. Dan kunt ge toch niet klagen nu vind ik. Amper twee jaar geleden zakten we naar vierde klasse. De mensen die het nu slecht vinden, moeten daar maar eens aan terugdenken. DAT was slecht. Nu zijn we amper twee jaar later in de slotfase van de competitie nog steeds in de running voor de titel en zijn we al zeker van de eindronde. Tel daar nog eens de onvergetelijke bekercampagne bij en je kan toch, gelijk wat er nog gebeurt, opnieuw terugblikken op een seizoen om in te lijsten.

26 Mar 2008, 14:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Dani schreef:

Mja, maar we hebben ook allemaal de miserie van de voorbije jaren onder Garré meegemaakt. En heel wat supporters, waaronder ikzelf, hebben ook het faillissement meegemaakt zes jaar geleden. Dan kunt ge toch niet klagen nu vind ik. Amper twee jaar geleden zakten we naar vierde klasse. De mensen die het nu slecht vinden, moeten daar maar eens aan terugdenken. DAT was slecht. Nu zijn we amper twee jaar later in de slotfase van de competitie nog steeds in de running voor de titel en zijn we al zeker van de eindronde. Tel daar nog eens de onvergetelijke bekercampagne bij en je kan toch, gelijk wat er nog gebeurt, opnieuw terugblikken op een seizoen om in te lijsten.

Het klopt wat je zegt, maar ik denk dat bij velen ook de frustratie van in derde klasse te zitten meespeelt. We verdienen absoluut niet om in derde klasse te zitten (al zeg ik het zelf) en de gedachte om nog een jaar langer in de vergeetput te zitten is niet leuk. Het is hier al eerder gezegd, in het begin had het zijn charme's om op boer charel zijnen akker naar de voetbal te zien, maar nu begint het toch tegen te steken. Komt daarbij nog is dat we verliezen van ploegen die 10 man en ne paardekop lokken, daar sta je dan met 1000 man.

Dit alles is natuurlijk geenzins de fout van het huidige bestuur, maar enkel en alleen die van de corrupte en incompetente bestuursleden die we daar voor hadden. Ik wou enkel uitleggen waar de frustratie bij sommige vandaan komt (ook bij mij trouwens).

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

26 Mar 2008, 14:34
forumlegende

Leve 3e en den boiten; de boerkes en
de gezonde lugt oit tor-oet en londer-zielj

26 Mar 2008, 14:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 370 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 25