|
|
| Pagina 18 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Jeroen schreef: Bob Cousin, wat een klotetransfer... Wa destijds trouwens beste maat met Lecompte... Het type zoals Leo maar dan veel beter ! |
| 15 Jun 2010, 10:38 |
|
|
Freak
wat wil dat zeggen dat hij beste maat van lecompte was?
![]() |
| 15 Jun 2010, 11:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Volgens mij 2 goede versterkingen, maar hoe zit het nu mer W. Moreels, was die niet bijna rond met KV Mechelen?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 15 Jun 2010, 11:14 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Ik ben toch wel best tevreden met de huidige gang van zaken op transfergebied. Tot hier toe hebben we de ploeg bij elkaar gehouden en goede versterkingen in de breedte bijgehaald. En daar reken ik wel Denijs niet bij want volgens mijn bron (van Deinze) is Ewout Denijs een topspeler voor 3de. Ik verwacht dat die jongen onze beste inkomende transfer is. Volgens hem is Cousin trouwens ook een heel goede speler, zeker voor derde, maar wel een moeilijk manneke. Vind ik zelf een heel riskante transfer. De arbiters zullen trouwens plezier hebben met De Castro en Cousin op één veld ….. BVR kent Cousin wel nog van bij Deinze. Die andere ex Deinze speler, Crispijn vond hij heel goed voor provinciale maar te traag voor derde. Dat is wel een tijdje geleden en het is aan Crispijn om zich te bewijzen.
Ik heb in ieder geval liever dat ze gerichte aankopen doen en niet zo maar bekende namen gaan kopen. Dat heeft ons in het verleden al meer kwaad dan goed gedaan. Vooral aan het budget.... Ga er onze bekende transfers maar eens op na. Je kan toch nooit een kampioenenploeg kopen maar de ploeg die kampioen speelt is er meestal één die al lange tijd bij elkaar speelt en jaarlijks wat versterkt wordt. Daarvoor is het ook belangrijk dat de trainer aan een ploeg kan bouwen en dat we dus het nieuwe seizoen starten met een trainer die er al een tijdje is. De huidige ploeg lijkt mij goed uitgebalanceerd te zijn en voor de meeste spelers is er een goede backup (Depoitre niet maar ja hoeveel zijn er zo ..). Voorwaarde is wel dat iedereen blijft natuurlijk (en vooral Moreels dan..). En hopelijk vind Troch een ploeg waar hij tot zijn recht komt. Ons zwakste punt blijft voor mij ook wel onze kopbalsterkte. Was vooral tegen Boom te zien maar zoveel kopbalsterke ploegen als Boom zijn er nu ook weer niet. In die optiek is het laten gaan van Seminck voor mij dan ook de enige “fout” die ze maken. In tegenstelling met sommige hier op het forum vind ik wel niet dat je hierdoor de rest van het transferbeleid als slecht kan beschouwen. Als het aan mij lag kreeg Seminck onmiddellijk een contract maar spijtig genoeg zal het blijkbaar niet zo zijn. Maar ik ben altijd al sup geweest van Aalst en niet van één speler, wie het ook is. Mijn abo is in ieder geval besteld en wat mij betreft hebben ze het tot zover goed gedaan. Hopelijk wordt dat in de oefenmatchen en later in de competitie bevestigd. |
| 15 Jun 2010, 11:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
scarfie schreef: Ik ben toch wel best tevreden met de huidige gang van zaken op transfergebied. Tot hier toe hebben we de ploeg bij elkaar gehouden en goede versterkingen in de breedte bijgehaald. En daar reken ik wel Denijs niet bij want volgens mijn bron (van Deinze) is Ewout Denijs een topspeler voor 3de. Ik verwacht dat die jongen onze beste inkomende transfer is. Volgens hem is Cousin trouwens ook een heel goede speler, zeker voor derde, maar wel een moeilijk manneke. Vind ik zelf een heel riskante transfer. De arbiters zullen trouwens plezier hebben met De Castro en Cousin op één veld ….. BVR kent Cousin wel nog van bij Deinze. Die andere ex Deinze speler, Crispijn vond hij heel goed voor provinciale maar te traag voor derde. Dat is wel een tijdje geleden en het is aan Crispijn om zich te bewijzen. Ik heb in ieder geval liever dat ze gerichte aankopen doen en niet zo maar bekende namen gaan kopen. Dat heeft ons in het verleden al meer kwaad dan goed gedaan. Vooral aan het budget.... Ga er onze bekende transfers maar eens op na. Je kan toch nooit een kampioenenploeg kopen maar de ploeg die kampioen speelt is er meestal één die al lange tijd bij elkaar speelt en jaarlijks wat versterkt wordt. Daarvoor is het ook belangrijk dat de trainer aan een ploeg kan bouwen en dat we dus het nieuwe seizoen starten met een trainer die er al een tijdje is. De huidige ploeg lijkt mij goed uitgebalanceerd te zijn en voor de meeste spelers is er een goede backup (Depoitre niet maar ja hoeveel zijn er zo ..). Voorwaarde is wel dat iedereen blijft natuurlijk (en vooral Moreels dan..). En hopelijk vind Troch een ploeg waar hij tot zijn recht komt. Ons zwakste punt blijft voor mij ook wel onze kopbalsterkte. Was vooral tegen Boom te zien maar zoveel kopbalsterke ploegen als Boom zijn er nu ook weer niet. In die optiek is het laten gaan van Seminck voor mij dan ook de enige “fout” die ze maken. In tegenstelling met sommige hier op het forum vind ik wel niet dat je hierdoor de rest van het transferbeleid als slecht kan beschouwen. Als het aan mij lag kreeg Seminck onmiddellijk een contract maar spijtig genoeg zal het blijkbaar niet zo zijn. Maar ik ben altijd al sup geweest van Aalst en niet van één speler, wie het ook is. Mijn abo is in ieder geval besteld en wat mij betreft hebben ze het tot zover goed gedaan. Hopelijk wordt dat in de oefenmatchen en later in de competitie bevestigd. ![]() |
| 15 Jun 2010, 11:41 |
|
|
forumlegende
boer touch schreef: scarfie schreef: Ik ben toch wel best tevreden met de huidige gang van zaken op transfergebied. Tot hier toe hebben we de ploeg bij elkaar gehouden en goede versterkingen in de breedte bijgehaald. En daar reken ik wel Denijs niet bij want volgens mijn bron (van Deinze) is Ewout Denijs een topspeler voor 3de. Ik verwacht dat die jongen onze beste inkomende transfer is. Volgens hem is Cousin trouwens ook een heel goede speler, zeker voor derde, maar wel een moeilijk manneke. Vind ik zelf een heel riskante transfer. De arbiters zullen trouwens plezier hebben met De Castro en Cousin op één veld ….. BVR kent Cousin wel nog van bij Deinze. Die andere ex Deinze speler, Crispijn vond hij heel goed voor provinciale maar te traag voor derde. Dat is wel een tijdje geleden en het is aan Crispijn om zich te bewijzen. Ik heb in ieder geval liever dat ze gerichte aankopen doen en niet zo maar bekende namen gaan kopen. Dat heeft ons in het verleden al meer kwaad dan goed gedaan. Vooral aan het budget.... Ga er onze bekende transfers maar eens op na. Je kan toch nooit een kampioenenploeg kopen maar de ploeg die kampioen speelt is er meestal één die al lange tijd bij elkaar speelt en jaarlijks wat versterkt wordt. Daarvoor is het ook belangrijk dat de trainer aan een ploeg kan bouwen en dat we dus het nieuwe seizoen starten met een trainer die er al een tijdje is. De huidige ploeg lijkt mij goed uitgebalanceerd te zijn en voor de meeste spelers is er een goede backup (Depoitre niet maar ja hoeveel zijn er zo ..). Voorwaarde is wel dat iedereen blijft natuurlijk (en vooral Moreels dan..). En hopelijk vind Troch een ploeg waar hij tot zijn recht komt. Ons zwakste punt blijft voor mij ook wel onze kopbalsterkte. Was vooral tegen Boom te zien maar zoveel kopbalsterke ploegen als Boom zijn er nu ook weer niet. In die optiek is het laten gaan van Seminck voor mij dan ook de enige “fout” die ze maken. In tegenstelling met sommige hier op het forum vind ik wel niet dat je hierdoor de rest van het transferbeleid als slecht kan beschouwen. Als het aan mij lag kreeg Seminck onmiddellijk een contract maar spijtig genoeg zal het blijkbaar niet zo zijn. Maar ik ben altijd al sup geweest van Aalst en niet van één speler, wie het ook is. Mijn abo is in ieder geval besteld en wat mij betreft hebben ze het tot zover goed gedaan. Hopelijk wordt dat in de oefenmatchen en later in de competitie bevestigd. ![]() ik ook ![]() |
| 15 Jun 2010, 11:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Jean schreef: boer touch schreef: scarfie schreef: Ik ben toch wel best tevreden met de huidige gang van zaken op transfergebied. Tot hier toe hebben we de ploeg bij elkaar gehouden en goede versterkingen in de breedte bijgehaald. En daar reken ik wel Denijs niet bij want volgens mijn bron (van Deinze) is Ewout Denijs een topspeler voor 3de. Ik verwacht dat die jongen onze beste inkomende transfer is. Volgens hem is Cousin trouwens ook een heel goede speler, zeker voor derde, maar wel een moeilijk manneke. Vind ik zelf een heel riskante transfer. De arbiters zullen trouwens plezier hebben met De Castro en Cousin op één veld ….. BVR kent Cousin wel nog van bij Deinze. Die andere ex Deinze speler, Crispijn vond hij heel goed voor provinciale maar te traag voor derde. Dat is wel een tijdje geleden en het is aan Crispijn om zich te bewijzen. Ik heb in ieder geval liever dat ze gerichte aankopen doen en niet zo maar bekende namen gaan kopen. Dat heeft ons in het verleden al meer kwaad dan goed gedaan. Vooral aan het budget.... Ga er onze bekende transfers maar eens op na. Je kan toch nooit een kampioenenploeg kopen maar de ploeg die kampioen speelt is er meestal één die al lange tijd bij elkaar speelt en jaarlijks wat versterkt wordt. Daarvoor is het ook belangrijk dat de trainer aan een ploeg kan bouwen en dat we dus het nieuwe seizoen starten met een trainer die er al een tijdje is. De huidige ploeg lijkt mij goed uitgebalanceerd te zijn en voor de meeste spelers is er een goede backup (Depoitre niet maar ja hoeveel zijn er zo ..). Voorwaarde is wel dat iedereen blijft natuurlijk (en vooral Moreels dan..). En hopelijk vind Troch een ploeg waar hij tot zijn recht komt. Ons zwakste punt blijft voor mij ook wel onze kopbalsterkte. Was vooral tegen Boom te zien maar zoveel kopbalsterke ploegen als Boom zijn er nu ook weer niet. In die optiek is het laten gaan van Seminck voor mij dan ook de enige “fout” die ze maken. In tegenstelling met sommige hier op het forum vind ik wel niet dat je hierdoor de rest van het transferbeleid als slecht kan beschouwen. Als het aan mij lag kreeg Seminck onmiddellijk een contract maar spijtig genoeg zal het blijkbaar niet zo zijn. Maar ik ben altijd al sup geweest van Aalst en niet van één speler, wie het ook is. Mijn abo is in ieder geval besteld en wat mij betreft hebben ze het tot zover goed gedaan. Hopelijk wordt dat in de oefenmatchen en later in de competitie bevestigd. ![]() ik ook ![]() idem! afwachten en zien hoe het uitdraait, meer kunnen we op dit ogenblik niet doen... maar ik zie het wel zitten! starten met nen 12op12 en tkot zal weer te klein zijn! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Jun 2010, 12:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
hansken schreef: Jean schreef: boer touch schreef: ![]() ik ook ![]() idem! afwachten en zien hoe het uitdraait, meer kunnen we op dit ogenblik niet doen... maar ik zie het wel zitten! starten met nen 12op12 en tkot zal weer te klein zijn! ![]() idem , t moeten niet altijd zeven of achtendertig nieuwe spelers zijn ook he....liever enkele gerichte aankopen dan op de wilden boef nen hoop pseudo-vedetten aantrekken zoals hier al enkele keren is bewezen in 't verleden en dat dan ook serieus slecht is afgelopen... ik sta in ieder geval achter de gemaakte beslissingen inzake de transfers die al gedaan zijn , 't is nu aan die gasten om te bewijzen dat ze met een reden naar hier zijn gehaald . sterk dat ze voor volgend seizoen (bijna) de hele ploeg hebben kunnen behouden , er zullen er misschien nog vertrekken of ze zijn al weg maar de betere zijn toch behouden , ze zijn goe bezig ! een minpuntje misschien , seminck....zeer spijtige zaak maar onvermijdelijk in 't huidige voetbal zeker... |
| 15 Jun 2010, 12:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
scarfie schreef: Ik ben toch wel best tevreden met de huidige gang van zaken op transfergebied. Tot hier toe hebben we de ploeg bij elkaar gehouden en goede versterkingen in de breedte bijgehaald. En daar reken ik wel Denijs niet bij want volgens mijn bron (van Deinze) is Ewout Denijs een topspeler voor 3de. Ik verwacht dat die jongen onze beste inkomende transfer is. Volgens hem is Cousin trouwens ook een heel goede speler, zeker voor derde, maar wel een moeilijk manneke. Vind ik zelf een heel riskante transfer. De arbiters zullen trouwens plezier hebben met De Castro en Cousin op één veld ….. BVR kent Cousin wel nog van bij Deinze. Die andere ex Deinze speler, Crispijn vond hij heel goed voor provinciale maar te traag voor derde. Dat is wel een tijdje geleden en het is aan Crispijn om zich te bewijzen. Ik heb in ieder geval liever dat ze gerichte aankopen doen en niet zo maar bekende namen gaan kopen. Dat heeft ons in het verleden al meer kwaad dan goed gedaan. Vooral aan het budget.... Ga er onze bekende transfers maar eens op na. Je kan toch nooit een kampioenenploeg kopen maar de ploeg die kampioen speelt is er meestal één die al lange tijd bij elkaar speelt en jaarlijks wat versterkt wordt. Daarvoor is het ook belangrijk dat de trainer aan een ploeg kan bouwen en dat we dus het nieuwe seizoen starten met een trainer die er al een tijdje is. De huidige ploeg lijkt mij goed uitgebalanceerd te zijn en voor de meeste spelers is er een goede backup (Depoitre niet maar ja hoeveel zijn er zo ..). Voorwaarde is wel dat iedereen blijft natuurlijk (en vooral Moreels dan..). En hopelijk vind Troch een ploeg waar hij tot zijn recht komt. Ons zwakste punt blijft voor mij ook wel onze kopbalsterkte. Was vooral tegen Boom te zien maar zoveel kopbalsterke ploegen als Boom zijn er nu ook weer niet. In die optiek is het laten gaan van Seminck voor mij dan ook de enige “fout” die ze maken. In tegenstelling met sommige hier op het forum vind ik wel niet dat je hierdoor de rest van het transferbeleid als slecht kan beschouwen. Als het aan mij lag kreeg Seminck onmiddellijk een contract maar spijtig genoeg zal het blijkbaar niet zo zijn. Maar ik ben altijd al sup geweest van Aalst en niet van één speler, wie het ook is. Mijn abo is in ieder geval besteld en wat mij betreft hebben ze het tot zover goed gedaan. Hopelijk wordt dat in de oefenmatchen en later in de competitie bevestigd. Cousin destijds bij Oostende, was toch een gesel voor onze defensie. Speelde toen inderdaad samen met Lecompte. Cousin èn Denys twee goede transfers. Nu enkel nog onze spelerskern fit èn blessurevrij houden èn onze start niet missen... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Jun 2010, 13:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Werd Devidts ook niet naar de a-kern overgeheveld of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?
|
| 15 Jun 2010, 15:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Welkom Ewout en Bob.
Toch geen slechte transfers vind ik, ze krijgen van mij alle vertrouwen. En nu aftellen naar 29 juli. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Jun 2010, 15:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Voornaam: Bob
Naam: Cousin Geboortedatum: 11/04/1984 Gewicht: Lengte: Nationaliteit: Frankrijk Portret: Bob Cousin tekende tijdens de winterstop een contract voor La Louvière. Bij de Henegouwse club vindt de aanvaller zijn landgenoot Lecomte terug, met wie hij nog samenspeelde bij KV Oostende. Nadien speelde de kleine balgoochelaar ook nog voor Moeskroen.... Cousin is speltechnisch goed onderlegd, maar toont al te dikwijls een gebrekkige mentaliteit. Reden waarom ze hem bij Moeskroen en Oostende liever kwijt dan rijk waren. Afwachten of Bodart de Fransman in het gareel kan doen lopen. Hopelijk geven ze hem de auto van Lord niet._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Jun 2010, 17:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Zienaa schreef: Werd Devidts ook niet naar de a-kern overgeheveld of heb ik dat ergens verkeerd gelezen? Is dat niet al een tijdje geleden gebeurd? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 15 Jun 2010, 17:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Ik weet ni of het hier al is gepost maar Gacem gaat naar Verbroedering Meldert.
In het Nieuwsblad stond ook dat als Troch geen nieuwe club vindt, hij het seizoen zal doormaken in de B-kern. Filipovic is ook geschorst voor onze eerste bekermatch dit seizoen voor zijn rode kaart tegen Boom. Er komen geen versterkingen meer bij, tenzij Wouter Moreels nog nr KV Mechelen trekt... Ik vind dat het bestuur met Denys en Cousin twee mooie transfers heeft gerealiseerd en den besten transfer is mss wel dat ge de basisploeg van vorig seizoen hebt kunnen samenhouden! ![]() |
| 15 Jun 2010, 18:18 |
|
|
Freak
wat de transfers betreft...
Denys waren ze bij Wetteren liever kwijt dan rijk, en Cousin zit al aan zijn 8e ploeg op zijn 28ste. Die heeft bij Beveren ook niet gebracht wat ze er van verwachten. ik mis nog een centrale verdediger en een echte linksmidden in onze kern. Volgens mijn bronnen is Denys niet slecht, nen rappen en scoort vlot. Die Cousin is dan weer een ongelooflijk moeilijk karakter. Afwachten wat dat geeft met BVR. ik wacht de voorbereiding af maar had meer verwacht van de transfers, waarmee ik niet wil zeggen dat er geen goeie kunnen bijzitten. |
| 15 Jun 2010, 18:24 |
|
| Pagina 18 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 345 Volgende |