Transfers volgend seizoen - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
[/color]
DT schreef:
El Corredor schreef:
De Jean schreef:

vreemd dat Vandewalle wegmoet en Van Eyck mag blijven. :wadde:

Wat ik niet snap,is dat net die youngsters allemaal het eerst worden bedankt voor bewezen diensten. Van een Gunst kan ik dat nog snappen, zit met een uitleenbeurt en alle partijen willen natuurlijk zo snel mogelijk uitsluitsel... Maar een Vandewalle is 20 jaar, ligt nog vast voor een jaar en gaf zelf al aan dat hij geen basisplaats ambieert volgend seizoen, maar gewoon zo veel mogelijk minuten wil vergaren... Dat lijkt mij dan een ideale persoon om in uw kern te hebben als er iets met uw eerste 15 gebeurt... Plus - laat die een volledige voorbereiding meedraaien zodat hij scherp staat tegen de competitiestart - die kerel is pas in november echt beginnen meedoen dacht ik na nauwelijks een voorbereiding mee te hebben gemaakt... Na de voorbereiding kan je hem nog meedelen dat het niet voldoende is of dat hij op niet veel minuten moet rekenen...

Nu hebben we dus al volgende vertrekkers: Vandewalle, De Batselier, Gunst, De Munter en Hugelier. Daarnaast blijven Gigli en Jadot vraagtekens en op basis van wat Janssens in de kranten over Petrovic zegt, wordt daar toch ook niet meer op gerekend me dunkt. Alleen: van die jonge garde raak je makkelijk af, maar gaat dat zoveel financiële ruimte opleveren? Misschien is het beter om een paar daarvan toch te houden en eerst van die gelouterde af te geraken...

Marijn wegsturen is idd rare keuze,net zoals delic opstellen terwijl ge eigenlijk heel goed weet dat pietermaat op Boussu een van de betere was,nog steeds niet verlengd heeft en door hem op te stellen quasi zeker zijt dat hij bijtekend.Gekunt va ne speler blijven zeggen dat hij zeker een plaats heeft in de kern volgend seizoen en zeker zijn matchen gaat spelen,maar dan moet ge ze wel het vertrouwen geven .Gigli dat is over en out na dit weekend,zal de club ook wel verlaten.Btw,janssens zijn laatste zinneke is wel intressant ,Er zijn nog 2spelers die te kennen gegeven hebben de club te verlaten,maar omdat ze het zelf gevraagd hebben ga ik er nog niets over zeggen.Alé wie zou dat zijn :D

22 Apr 2013, 15:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
http://www.aalst.tv/artikel/sport/wie-v ... -eendracht

22 Apr 2013, 16:45
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
[/color]
DT schreef:
El Corredor schreef:

Btw,janssens zijn laatste zinneke is wel intressant ,Er zijn nog 2spelers die te kennen gegeven hebben de club te verlaten,maar omdat ze het zelf gevraagd hebben ga ik er nog niets over zeggen.Alé wie zou dat zijn :D

ik weet het niet. zou gokken op di greg en glouftsis, zoals die van het plein liep denk ik dat het zijn laatste thuismatch was... als outsider: de cuyper (2 vd 3 musketiers zijn al weg) ?

vind marijn van de walle weg jammer (jong, groot, kopbalsterk) maar vermoed dat ze vonden dat ze met Van Eyck en Marijn 2 dezelfde types hadden (vind Marijn dan wel iets verder staan maar ben daar misschien mis in).

ik denk wel dat er nog meer dan de vernoemde 2-x'en gaan vertrekken.

22 Apr 2013, 17:56
Freak

Leeftijd: 45
Still standing ! schreef:
Iendrachter90 schreef:
[/color]
DT schreef:

ik weet het niet. zou gokken op di greg en glouftsis, zoals die van het plein liep denk ik dat het zijn laatste thuismatch was... als outsider: de cuyper (2 vd 3 musketiers zijn al weg) ?

vind marijn van de walle weg jammer (jong, groot, kopbalsterk) maar vermoed dat ze vonden dat ze met Van Eyck en Marijn 2 dezelfde types hadden (vind Marijn dan wel iets verder staan maar ben daar misschien mis in).

ik denk wel dat er nog meer dan de vernoemde 2-x'en gaan vertrekken.

bij die vervanging van Glouftsis had ik toch ook het gevoel van "die zien we niet meer terug".

22 Apr 2013, 18:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Volgens 'Het Nieuwsblad' heeft EA belangstelling in Lennert Vanherberghen:

Citeer:
Eendracht liet zijn oog vallen op Lennert Vanherberghen (22), een defensieve middenvelder die in de B-kern van SK Lierse zit. De grote kopbalsterke speler werd vorig jaar door Chris Janssens van Tienen naar Lierse gehaald. De deal gaat enkel door als de manager van de speler hem kan loskweken op het Lisp waar hij nog onder contract ligt.

23 Apr 2013, 8:46
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Iendrachtzot schreef:
Volgens 'Het Nieuwsblad' heeft EA belangstelling in Lennert Vanherberghen:

Citeer:
Eendracht liet zijn oog vallen op Lennert Vanherberghen (22), een defensieve middenvelder die in de B-kern van SK Lierse zit. De grote kopbalsterke speler werd vorig jaar door Chris Janssens van Tienen naar Lierse gehaald. De deal gaat enkel door als de manager van de speler hem kan loskweken op het Lisp waar hij nog onder contract ligt.

Lennert Vanherberghen staat in de belangstelling van Eendracht Aalst. Als Lierse openstaat voor een vertrek, dan speelt hij volgend seizoen opnieuw onder de vleugels van Chris Janssens.

Chris Janssens plukte vorig seizoen Lennert Vanherberghen (22) nog weg bij derdeklasser Tienen en haalde hem naar het Lisp. Maar in Lier heeft de defensieve middenvelder nooit echt zijn kans gekregen in de A-ploeg. Eendracht Aalst zou zich graag versterken met de jonge middenvelder, zo weet Het Nieuwsblad. Als Lierse openstaat voor een vertrek, dan speelt Vanherberghen volgend seizoen meer dan waarschijnlijk opnieuw onder Chris Janssens.

Bron: Nr.10

23 Apr 2013, 11:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Wreed knappe ijslandse gezien vandaag. :cool:

23 Apr 2013, 19:33
nieuw in de eerste ploeg

iendrachter schreef:
Arnar vidarsson zijn madam?

Trond sollied en zijn madam waren er zondag ook.

23 Apr 2013, 19:52
Freak

Bakkie schreef:

vidarsson doet de ronde, heel irritante speler vind ik dat. ik vermoed dat ze dat toch niet als onze spelmaker gaan pakken?

23 Apr 2013, 19:53

El Corredor schreef:
Bakkie schreef:

vidarsson doet de ronde, heel irritante speler vind ik dat. ik vermoed dat ze dat toch niet als onze spelmaker gaan pakken?

Mor wel een schoon madam ;)

23 Apr 2013, 19:55
Freak

Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:

allez, hij mag komen :D

23 Apr 2013, 20:06
Ancien

Leeftijd: 55
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:

Ge moogt uwen tekst nog altijd aanpassen he!! ;)

23 Apr 2013, 20:14

DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:

Ge moogt uwen tekst nog altijd aanpassen he!! ;)

Laat hem nu even gerust,hij is een ingewikkelde boekhouding aan het doen,straks moet hij alles aanpassen :D

23 Apr 2013, 20:18
forumlegende

Leeftijd: 61
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:

ze mag komen en hij mag blijven waar hij is

23 Apr 2013, 20:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
geschiedenis herhaalt zich, ballonnetjes worden opgelaten, makelaars wrijven zich in de handen, en hier of daar laat een voorzitter van de één of andere club zich vangen aan hun spelletjes. @ El Corredor en consoorten: dit tover ik effe uit mijn polsje, zonder mij pijn te doen. Sjamajée (alhoewel ik betwijfel of de te jongere generatie dit laatste verstaat). :)

23 Apr 2013, 20:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 515