|
|
| Pagina 171 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 169 170 171 172 173 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen.
Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 22 Jun 2011, 16:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Podevijn is dan ook geen echte lincksback,net zoals Van Renterghem. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Jun 2011, 16:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Jens is fit gene paniek ![]() |
| 22 Jun 2011, 16:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Heeft dat indd in tweede jaren uitstekend gedaan ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 22 Jun 2011, 16:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bakkie schreef: witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Podevijn is dan ook geen echte lincksback,net zoals Van Renterghem. ![]() mmm, daarin geef ik je gelijk. Blijkbaar is Van renthergem toch vaal als linksback uitgespeeld. Da is toch al hoopvol! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 22 Jun 2011, 16:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Podevijn is dan ook geen echte lincksback,net zoals Van Renterghem. ![]() mmm, daarin geef ik je gelijk. Blijkbaar is Van renthergem toch vaal als linksback uitgespeeld. Da is toch al hoopvol! In nood,kan de Flippen daar ook nog spelen,dus heb je daar al 3 man die daar zou kunnen spelen,als er niemand meer bijkomt en Ringoot is nog altijd niet weg net zoals B Moreels,dus voor de moment heb je daar 4 spelers die op den back kan spelen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Jun 2011, 17:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Podevijn is dan ook geen echte lincksback,net zoals Van Renterghem. ![]() mmm, daarin geef ik je gelijk. Blijkbaar is Van renthergem toch vaal als linksback uitgespeeld. Da is toch al hoopvol! Hij heeft er alleszins bij Ronse zonet een gans seizoen als linksachter opzitten. Al zou ik het ook geen ramp vinden om er nog ne linksachter bij te halen, ten eerste omdat het toch de positie is waar ge niet meteen iemand hebt die zich op die positie al echt bewezen heeft (ik zie Podevijn nog altijd als flankspeler op het middenveld, Van Renterghem is ook afwachten wegens nog heel jong en enkel ervaring in middenmoot derde klasse, en Ringoot, mja ...) en ook omdat ge er Filipovic en De Schutter toch nauwelijks kunt zetten wegens alternatieven centraal in de verdediging. Pas op, uiteindelijk zou ik niet liever hebben dan dat we met een luxeprobleem zitten omdat Podevijn en Van Renterghem de pannen van het dak spelen als linksachter. |
| 22 Jun 2011, 17:42 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Er is altijd een reden waarom er op dit moment nog ni meer gekocht is. Ofwel is er geen geld, zijn ze nog bezig, ist van ni willen, ... wie weet het. Ik vraag mij gewoon af waarom er altijd kritiek moet zijn op momenten dat het niet hoeft. Als we tegen de start van het nieuw seizoen nog geen sterkere kern hebben, is kritiek misschien op zijn plaats (als het probleem niet financieel is want ge weet wat resultaat ge daar mee haalt). Voort zelfde geld halen ze de komende weken nog 1 of 2 goeie versterkingen en dan kan de euforie hier weer ni op. Mij ging het er vooral over dat deze topics gewoon ni meer te volgen zijn omdat er constant gekreft wordt op bestuur, spelers, geruchten etc. Ma ik laat het hier bij. Ik zal voor mijn eigen wel een conclusie trekken als de competitie terug op gang is (welke kern en potentieel is er en hoe draait het). _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Jun 2011, 17:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Verbechio schreef: witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Er is altijd een reden waarom er op dit moment nog ni meer gekocht is. Ofwel is er geen geld, zijn ze nog bezig, ist van ni willen, ... wie weet het. Ik vraag mij gewoon af waarom er altijd kritiek moet zijn op momenten dat het niet hoeft. Als we tegen de start van het nieuw seizoen nog geen sterkere kern hebben, is kritiek misschien op zijn plaats (als het probleem niet financieel is want ge weet wat resultaat ge daar mee haalt). Voort zelfde geld halen ze de komende weken nog 1 of 2 goeie versterkingen en dan kan de euforie hier weer ni op. Mij ging het er vooral over dat deze topics gewoon ni meer te volgen zijn omdat er constant gekreft wordt op bestuur, spelers, geruchten etc. Ma ik laat het hier bij. Ik zal voor mijn eigen wel een conclusie trekken als de competitie terug op gang is (welke kern en potentieel is er en hoe draait het). En zelfs al zou er nu niemand meer bijkomen,dan hebben we nog altijd een ploeg waarmee we ons in 2de normaal moeten kunnen handhaven en dat is uiteindelijk het doel é ons plaats in 2de veilig stellen volgend jaar. |
| 22 Jun 2011, 17:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
En zelfs al zou er nu niemand meer bijkomen,dan hebben we nog altijd een ploeg waarmee we ons in 2de normaal moeten kunnen handhaven en dat is uiteindelijk het doel é ons plaats in 2de veilig stellen volgend jaar.[/quote]
+ in den beker Beerschot thuis ontvangen en uitschakelen, en hun 250 tickets geven, als ze al zoveel volk meebrengen ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 22 Jun 2011, 18:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Bart Van den Neste schreef: In Het Laatste Nieuws staat vandaag te lezen dat beide transfers niet goed zitten. -Serebrenikov wil nog niet naar 2de. -Prijs voor Heymans werd opgedreven waardoor KVM zou afhaken. Mja, ik zou ook de prijs opdrijven van een speler als een eersteklasser er achter zit die hem bovendien bij een concurrent uit de streek zou stallen... Of het zo slim is van Wetteren zelf - al wat ze krijgen, is daar ook heel mooi meegenomen - is iets anders... Als het met Serrebrenikov nu nog niet is gelukt, zal het wel nooit lukken zeker? We zijn er verdorie al mee aan het klappen van voor het kampioenschap vaststond en dat is al twee maand geleden... Ik had trouwens ook nooit mijn boontjes te week gelegd op 1 man (en dan nog enen op het eind van zijn carrière die nog het onderste uit de kan wil halen) voor een cruciale positie in het elftal... Ik zou mijn prijs die ik zou willen geven, zelfs beginnen verminderen nu want de meeste postjes in eerste zijn allemaal al bezet...als hij midden juli geen ploeg heeft en bij Cercle niet aan de bak komt, zal hij wel naar tweede willen zakken... Iets meer durf bij de sportieve cel en je kan kloppen doen nochtans... Hans Somers speelt volgend seizoen bij Schriek... Toevallig ook een centrale middenvelder met een overwegend verdedigend profiel die tevens vooraan kan opduiken... Ik kijk alvast uit naar onze wedstrijd tegen Westerlo Serebrenikov wil gerust naar aalst komen. Maar het is zijne manager dat hem liever stalt bij een eersteklasser. Trouwens cercle was ook akkoord. Maarja die managers hé. |
| 22 Jun 2011, 18:34 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Verbechio schreef: witzwet schreef: Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking) A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld! Er is altijd een reden waarom er op dit moment nog ni meer gekocht is. Ofwel is er geen geld, zijn ze nog bezig, ist van ni willen, ... wie weet het. Ik vraag mij gewoon af waarom er altijd kritiek moet zijn op momenten dat het niet hoeft. Als we tegen de start van het nieuw seizoen nog geen sterkere kern hebben, is kritiek misschien op zijn plaats (als het probleem niet financieel is want ge weet wat resultaat ge daar mee haalt). Voort zelfde geld halen ze de komende weken nog 1 of 2 goeie versterkingen en dan kan de euforie hier weer ni op. Mij ging het er vooral over dat deze topics gewoon ni meer te volgen zijn omdat er constant gekreft wordt op bestuur, spelers, geruchten etc. Ma ik laat het hier bij. Ik zal voor mijn eigen wel een conclusie trekken als de competitie terug op gang is (welke kern en potentieel is er en hoe draait het). En zelfs al zou er nu niemand meer bijkomen,dan hebben we nog altijd een ploeg waarmee we ons in 2de normaal moeten kunnen handhaven en dat is uiteindelijk het doel é ons plaats in 2de veilig stellen volgend jaar. Hier ben ik het niet mee eens, op het middenveld moet er naar mijn bescheiden mening zeker nog versterking komen, het liefst een ervaren krijger. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Jun 2011, 18:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik vraag me af wie kop van jut gaat zijn als het volgend seizoen slecht gaat.
|
| 22 Jun 2011, 18:56 |
|
|
Ancien
Zienaa schreef: Ik vraag me af wie kop van jut gaat zijn als het volgend seizoen slecht gaat. Trainer buiten en bestuur buiten! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Jun 2011, 18:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Zienaa schreef: Ik vraag me af wie kop van jut gaat zijn als het volgend seizoen slecht gaat. Trainer buiten en bestuur buiten! ![]() Daar vrees ik dus voor als ze toch iemand de schuld moeten geven. |
| 22 Jun 2011, 18:58 |
|
| Pagina 171 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 169 170 171 172 173 … 345 Volgende |