Transfers 2010-2011 - Pagina 173 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 171 172 173 174 175 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Ja maar voor Brecht zou tweede klasse toch wat te snel zijn gegaan hoor. Allee das mijn mening hé. Maar wel een speler die altijd zijn uiterste best deed voor ons ploeg! Bij SKTW wordt hij zeker en vast een waterdrager!

22 Jun 2011, 22:08
Ancien

Leeftijd: 46
Bram schreef:
Telbar schreef:
DT schreef:
Dat zal niet gebeuren hoor... Leuke bijkomstigheid bij het artikel in de krant vandaag: de spelers die kwamen, kwamen er allemaal op voorspraak van BVR... Ik interpreteer dat dus als volgt: indien BVR deze spelers niet had voorgesteld en niet had aangedrongen op hun komst, hadden we dus op dit moment 0,0 versterking binnengehaald tegenover drie vertrekkers... Schoon...

Dat is wel een heel enge interpretatie :crazy:
Wat moeten ze dan doen? Drie spelers halen waar de trainer niks van wist. Was dat dan beter geweest voor DT?

Met die tekst bedoelen ze vooral dat die zijn aangebracht door BVR. Zeer gezond is dat toch niet, pas op ik ben zeer content dat we nen "plantrekker" in huis hebben gelijk Bart, maar in principe moet een ander die spelers zoeken en zal hij op het einde wel zeggen of hij hem wilt of niet. Hier is het andersom :?

Over Brecht vind ik ook dat ze serieuze kronkels gemaakt hebben. Maar bon, dat is voor veel hier een - te - gevoelig onderwerp, en ik wil De Bruecker niet verder aan het stressen zetten :D

Merci Bram dat je mijn "bijkomstigheid" wel hebt geïnterpreteerd zoals ik het bedoelde :-) Was blijkbaar niet echt duidelijk.

En als Brecht zelf weg wilde, geen probleem hoor maar hoe het dan - weer eens - in de krant verschijnt, is weer voer voor speculatie...

22 Jun 2011, 22:58
Ancien

waly 2 schreef:
das wel tof zo.een centrale middenvelder moet nergens testen. (y)

Niet als dat uw zelfverklaarde toptransfer zou moeten zijn neen - nog geen rekening houdend met de klasse hoger waarin we terecht zijn gekomen en het feit dat het gaat over een deel van het veld waar we - eerlijk zijn - zelfs in ons kampioenenjaar bij wijlen werden overspeeld...

Hoeveel ploegen in eerste en tweede klasse testen een cruciale speler op het middenveld tijdens de voorbereiding? Het gaat hier niet over een versterking in de breedte hé - die zogenaamde "opportuniteiten"

Het aantal testers dat hier de laatste jaren zijn neergestreken, zijn anders ook wel om de wenkbrauwen bij te fronsen: Lorenzo Wouter, Dimitri Iakovlievski, Benjamin Kabongo, Pape Gueye... en dat waren dan nog geen spelbepalende spelers hé...

22 Jun 2011, 23:07
Ancien

Prodialoog schreef:

Wat betreft de transfers heb ik liever een trainer die aangeeft welke spelers er komen als spelers die komen en waar de trainer niet mee akoord gaat.

Dat BVR dan werkt volgens het Engelse model hé... zowel trainer als sportmanager: meteen ook een vlieg meegeslagen in een andere discussie hier... Ter informatie: ik vind het helemaal niet erg hé dat BVR spelers aanbrengt die dan ook getekend worden (deed dat vorig jaar ook met Yombo en Denys oa.) maar als je iemand in je bestuur hebt die de sportieve manager is en normaal instaat voor die zaken, dan ben ik toch wat verrast door die manier van werken... Als je dan weet dat de Peruwelz-clan, VDN, Coppens en de Moreels-broers door VDH werden binnengebracht, zijn de door de club echt gerealiseerde transfers dan toch redelijk minnetjes geweest de laatste drie jaar... Of mag dat niet gezegd worden?? Dat "zelf" spelers binnenhalen niet altijd positief afloopt, kon BVR trouwens zelf al merken met de aanwerving van Denys (die hij nog onder zijn hoede had bij Deinze) en die van Pape Gueye...

22 Jun 2011, 23:20
Ancien

SERRE schreef:
Ja maar voor Brecht zou tweede klasse toch wat te snel zijn gegaan hoor. Allee das mijn mening hé. Maar wel een speler die altijd zijn uiterste best deed voor ons ploeg! Bij SKTW wordt hij zeker en vast een waterdrager!

Dat zou niet enkel bij Brecht het geval zijn hoor...

22 Jun 2011, 23:29
toevallige voorbijganger

DT schreef:
SERRE schreef:

Idd , ik kan er zo nog 2 a 3 opnoemen... maja kzalt maar voor mij houden of ze maken u hier weer af of ge kent weer niks van voetbal...

22 Jun 2011, 23:37
Junior

Leeftijd: 59
Website: http://www.allei-joep.be
DT schreef:
SERRE schreef:

jaja valkenier bekijkt da goed vind ik op termijn word terjoden-welle een satelietclub van ons want bij denjer valt nie veel te rapen en wie wee hoelang duurt da daar nog voor het game over is

22 Jun 2011, 23:37
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachter90 schreef:
Stijn schreef:
DT schreef:

Wat me wel opvalt, is de melding over Brecht - snap niet dat ze hem hebben gevraagd om te vertrekken. Deze speler stond een heel seizoen in de basis in zijn eerste seizoen, krijgt prompt een contractverlenging van 2 jaar en mede daardoor zoekt een andere speler op die positie andere oorden op. Wordt plots bij de start van vorig seizoen gepasseerd (was al zo van in de galawedstrijd tegen Anderlecht), maar speelt toch nog meer wedstrijden dan hij zelf aanvankelijk nog had durven hopen... Kreeg bovendien amper nog een kans op zijn beste positie, maar in de wedstrijden zoals op Hoogstraten, liet hij ook zien op andere posities nog een meerwaarde te kunnen zijn... Snap die move dus niet goed en eerlijk gezegd, ik hou mijn hart al vast wie er vanaf vrijdag naast zal worden gezet...

Misschien dat hij zelf graag de club wil verlaten?
Die heeft denk ik nog een fulltime-job.

Brecht wil idd zelf weg.

Klopt niet.MVDS heeft aan Brecht en Niels Ringoot gevraagd om de club te verlaten.Natuurlijk konden beiden blijven en hun contract uit doen.Brecht is echter verstandig genoeg om zelf zijn conclusies te trekken in zo een situatie.Het is alleen jammer dat MVDS pas in mei met die mededeling komt zoniet had Brecht gemakkelijk terecht gekunnen in derde.
Hoe dan ook voor Terjoden zal Brecht een echte aanwinst zijn.

23 Jun 2011, 4:27
Ancien

lolo4ever schreef:

Klopt niet.MVDS heeft aan Brecht en Niels Ringoot gevraagd om de club te verlaten.Natuurlijk konden beiden blijven en hun contract uit doen.Brecht is echter verstandig genoeg om zelf zijn conclusies te trekken in zo een situatie.Het is alleen jammer dat MVDS pas in mei met die mededeling komt zoniet had Brecht gemakkelijk terecht gekunnen in derde.
Hoe dan ook voor Terjoden zal Brecht een echte aanwinst zijn.

Voilà en dat bevestigt,dus de versie zoals weergegeven in de krant... Inderdaad, schone timing ook opnieuw - als die melding al in mei is gegeven dan is de versterking op die positie(s) ook nog in onderhandeling met een aantal managers precies...

23 Jun 2011, 6:56
Nationale Ploeg

vind het jammer van den Brecht...lag goed in de groep en had volgens mij absoluut groeimarge. heeft trouwens een geweldig goed schot, iets dat hij (te) weinig liet zien bij ons.

2 slimme transfers van Valckenier, die 2 die hij bij ons weghaalt. ik hoop dat Dirk terug voorzitter wordt, ik zie het niet zitten in en met De Roose (ben géén insider voor alle duidelijkheid, ga maar af op mijn intuïtie). Maar Valckeniers er in ons bestuur (bij)krijgen, zou alleszins ook een goeie zaak zijn.

23 Jun 2011, 12:36
Freak

Leeftijd: 35
Telbar schreef:
DT schreef:
Dat zal niet gebeuren hoor... Leuke bijkomstigheid bij het artikel in de krant vandaag: de spelers die kwamen, kwamen er allemaal op voorspraak van BVR... Ik interpreteer dat dus als volgt: indien BVR deze spelers niet had voorgesteld en niet had aangedrongen op hun komst, hadden we dus op dit moment 0,0 versterking binnengehaald tegenover drie vertrekkers... Schoon...

Dat is wel een heel enge interpretatie :crazy:
Wat moeten ze dan doen? Drie spelers halen waar de trainer niks van wist. Was dat dan beter geweest voor DT?

Dat van renterghem inspraak heeft is logisch,maar ik denk dat DT vooral verwijst naar iets wat vorig seizoen al duidelijk was.Als een trainer zegt die en die speler dat die dan ook persé gaan moeten spelen in het begin en dat kan goed ,maar ook slecht uitpakken.Maarja van renterghem heeft dat meestal wel optijd door,zo stond denys de eerste competitiematch al niet meer in de ploeg.

23 Jun 2011, 12:51
Scholier

Leeftijd: 41
Verbechio schreef:
witzwet schreef:
Hoopval wachten op de komst van een linksback en ne nummer 10. Als Podevijn niet fit is hebt ge weeral problemen op links. En klap niet van Van Renterghem want dat is meer ne linksmid. Maar hé, ik zou niet willen dat er weer 'wat ge hier allemaal leest'-postjes komen. :kiss:

Kritisch zijn is geen misdaad. geef toe wat hebt ge nu lopen en gekocht? (als versterking)

A ja, kestens kan ook nog op 't middenveld!

Er is altijd een reden waarom er op dit moment nog ni meer gekocht is. Ofwel is er geen geld, zijn ze nog bezig, ist van ni willen, ... wie weet het. Ik vraag mij gewoon af waarom er altijd kritiek moet zijn op momenten dat het niet hoeft. Als we tegen de start van het nieuw seizoen nog geen sterkere kern hebben, is kritiek misschien op zijn plaats (als het probleem niet financieel is want ge weet wat resultaat ge daar mee haalt).
Voort zelfde geld halen ze de komende weken nog 1 of 2 goeie versterkingen en dan kan de euforie hier weer ni op.
Mij ging het er vooral over dat deze topics gewoon ni meer te volgen zijn omdat er constant gekreft wordt op bestuur, spelers, geruchten etc.
Ma ik laat het hier bij. Ik zal voor mijn eigen wel een conclusie trekken als de competitie terug op gang is (welke kern en potentieel is er en hoe draait het).

Copy that Verbechio :)
Absoluut terechte opmerking ivm het op voorhand neerhalen van eender wat.

De geruchten/transferperiode daarentegen vind ik een zeer leuke periode :lol: Wie komt, wie vertrekt, wie willen we en wie zeker niet, wie is haalbaar en wie niet, enz.
Zonder kritiek, gewoon puur amusement.

23 Jun 2011, 12:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Volgens voetbalkrant moet Depoitre en Kempeneer ook weg :plat:
http://www.voetbalkrant.com/nl/transfers/3e-klasse-a

24 Jun 2011, 9:34
Ancien

Leeftijd: 47
Bakkie schreef:

Misschien kan dat wel hé, lees FINANCIELE PROBLEMEN...Depoitre? Wat zijt ge met iemand die niet fit geraakt?

24 Jun 2011, 13:43
forumlegende

witzwet schreef:
Bakkie schreef:

Misschien kan dat wel hé, lees FINANCIELE PROBLEMEN...Depoitre? Wat zijt ge met iemand die niet fit geraakt?

In een interview met BVR vandaag in 't nieuwsblad stond dat Ode Thompson het hoofd van de aanval zou worden. Toch een beetje een rare uitspraak als je zowel een Depoitre als Moreels hebt (zonder afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten van Ode).

24 Jun 2011, 13:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 171 172 173 174 175 345