Transfers 2009-2010 - Pagina 174 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 172 173 174 175 176 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef:
We hebben geen extra spits aangeworven: ik leid daar uit af:

- dat we onze ambities moeten bijstellen, wegens maar 1 centrumspits, waar nota bene gans je systeem van afhangt
- dat we gene rotte frank op overschot emmen
- dat we financieel gewoon niet klaar zijn voor de stap naar tweede
- dat we een ongelooflijk risico pakken door met ene spits richting winterstop te gaan (trainer en andere denkcelmannen moet niet memmen indien er iets verkeerd gaat)
- dat er geen of een onvoldoende backup (of scoutings) lijst is met aan te werven spelers (siereveld werd aangeworven na tip Lord)
- dat bekwame mensen, soms domme beslissingen nemen

volgens mij kunt ge daar veel aan hebben als club, nen backup van ne speler over een van zijn vorige collega's of mede voetbalvrienden , of ben ik daar mis in? als lord of een andere speler met wat uitgebreidere kennis in andere reeksen of competities zegt dat da ne goeie voetballer is wil da toch zeggen dat er wel iets van aan is zeker?
k denk niet da lord zal proberen ne speler naar hier gaat halen om een kameraadje bij te hebben he , maar omdat hij in een ploeg wil spelen waar mensen in rondlopen die kwaliteit kunnen leveren ... zodat die (met wa geluk) een meerwaarde betekenen voor de ploeg en lord samen met de club en andere spelers door middel van de versterking misschien volgend jaar in een hoger reeksje zouden kunnen spelen...

en bekwame mensen die ( in uw ogen ) soms domme beslissingen zouden nemen zullen hiervoor wel hun redenen hebben ..... geld ! 1 keer failliet door wanbestuur en een "het kan niet op" mentaliteit is meer dan goed geweest om nu nog eens dezelfde fouten te gaan maken! dus da iedereen nu eens rustig bleef ?

01 Sep 2009, 23:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Toevallig iemand naar de training gaan kijken? Hoe was den tester?

02 Sep 2009, 4:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 40
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
patbike schreef:
De Jean schreef:
El Corredor schreef:

- dat we onze ambities moeten bijstellen, wegens maar 1 centrumspits, waar nota bene gans je systeem van afhangt
- dat we een ongelooflijk risico pakken door met ene spits richting winterstop te gaan (trainer en andere denkcelmannen moet niet memmen indien er iets verkeerd gaat)
- dat er geen of een onvoldoende backup (of scoutings) lijst is met aan te werven spelers (siereveld werd aangeworven na tip Lord)

-dat ge een zaag zijt.

dat we zeker niet naar 2de gaan dat staat bij mij al lang vast, als je ons ploeg bezig ziet zegt dat al genoeg bij mij, we gaan nog schoon matchen zien maar ook veel mindere, laat ons hopen op een plaats binnen de eerste vijf en dat zal zelfs heel moeilijk worden in deze reeks geloof mij, we hebben dit jaar weer een ploeg waar je geen staat op kunt gaan, misschien winnen tegen den eerste en de week nadien punten laten liggen bij de laatste, enfin we zien wel en ik hoop dat ik er volledig naast zit maar ik vrees er voor.

Jongens jongens, We hebben 3 matchdagen achter de rug en we gaan al ZEKER NIE over..
Het negativisme kan hier weer nie op..

Ik geloof er wel nog in.
Ok, ik ben ook ontgoocheld dat er genen spits is bijgekomen en ik wil ook zo snel mogelijk uit derde.
Maar ik geloof in onze huidige kern dat we zeker eindronde kunnen afdwingen.

Voor het eerst in jaren vertrouwen in den trainer! De ploeg zal wel beginnen draaien nu hopelijk en de blessures zijn ook ver achter de rug.

Volgens mij hebben we wel een van de betere (lees de beste) kernen van derde A (Ook al hebben we nog niet elke tegenstander gehad).

Ik bekijk het positiever en tel na elke match onze 3 punten bij ;-)

Ik wil hier nu nie naïf overkomen.. Maar binnen een paar matchen weten we al verder waar we staan.
Ik hoop dak tegen dan mijn woorden niet moen terug nemen :lol:

:EA:

02 Sep 2009, 7:48
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Heist, Hoogstraten, Oudernaarde, Waregem, Temse en Deinze.
Als je daarna nog vanboven meedraait, mag je ambities beginnen hebben.

02 Sep 2009, 8:00
Ancien

El Corredor schreef:
De Jean schreef:
Bwa, ik vind dat hij overdrijft. Wie weet komt diene vrije spits nog tekenen in de komende dagen. Ze liepen achter ne goeie spits, die bij OHL voor de centjes kiest. nu hebben ze blijkbaar een andere piste... Ze zijn er toch mee bezig zeker?

Ik vind dat je op vlak van transfers echt ni veel slechts kunt zeggen over de huidige gang van zaken. Ze kunnen moeilijk ineens elf nieuwe spelers gaan bijkopen he, van één (slecht) jaar op een ander.

En ik vind ook dat hij zijn gezaag nu al 20 keer in dit topic heeft herhaald, op den duur ben ik dat toch ook beu gelezen.

het is net omdat ze toch wel mooie transfers verwezenlijkt hebben, dat ik het nu niet begrijp. Tot zover mijn gezaag :p

Vanaf de jaren zestig ga ik naar den Eendracht, en dit (gezaag) bestond toen ook al, en meestal van de vurigste supporters. :plat: :EA:

02 Sep 2009, 9:10

Leeftijd: 58
[quote="rené1919"]Ibrahima Lyane Thiam

Seen a bottle of milk turning quicker. Can't even hold the ball up when it comes up to him and have seen tortoises move quicker.....

When a team is playing well it doesn't mean all players are doing fine !!! :nieje:

If you need a real GOAL striker, get a real one !!

Good luck....

02 Sep 2009, 9:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Me andere woerden: em es even rap as moin metjen zoaleger.

02 Sep 2009, 9:46
Ancien

rené1919 schreef:
Spees schreef:
ne meter 94 me nog 2 voeten, nen betere voetballer vindt ge toch nie

ik ben oeik nen meter 90, tweevoetig en nog maar 21 jaar. :D

En tweehandig wat betreft het consumeren van het nodige gerstennat. :D

02 Sep 2009, 11:12
Ancien

Leeftijd: 46
Izzy schreef:

Ibrahima Lyane Thiam

Seen a bottle of milk turning quicker. Can't even hold the ball up when it comes up to him and have seen tortoises move quicker.....

When a team is playing well it doesn't mean all players are doing fine !!! :nieje:

If you need a real GOAL striker, get a real one !!

Good luck....

Ja, ik hoop toch ook dat ze niet over een nacht ijs gaan hoor... Destijds had supertrainer Gilberken naar eigen zeggen ook een toptransfer voor den Iendracht in petto die zijn opleiding bij Bordeaux had genoten...en het was er ook enen met gestalte... Maar als we dan het resultaat Frankie Quéré mochten aanschouwen, was de euforie al een pak minder :D

Ook Iakovlievski was zoiets groot en lomp, maar had bitter weinig met voetbal te maken...

02 Sep 2009, 11:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Hugo schreef:
rené1919 schreef:
Spees schreef:
ne meter 94 me nog 2 voeten, nen betere voetballer vindt ge toch nie

ik ben oeik nen meter 90, tweevoetig en nog maar 21 jaar. :D

En tweehandig wat betreft het consumeren van het nodige gerstennat. :D

:worship: :EA:

02 Sep 2009, 13:18
Rode kaart
Rode kaart

Smetje schreef:
Toevallig iemand naar de training gaan kijken? Hoe was den tester?

tsgynt dat hy een goeie indruk heeft gemaakt, hy speelt vrijdag mee met jong EA.

02 Sep 2009, 13:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Jan schreef:
El Corredor schreef:

Ga ik mee akkoord...

Ik vind een aantal zaken in je analyse eigenlijk heel bijzonder:
- in 4de hadden we ook maar 1 centrumspits en ook daar hing het systeem van af
- dat we gene rotte frank overschot hebben?? weet ik niet, maar dat er al serieuse inspanningen zijn gedaan om de ploeg te versterken, maar vooral om de torenhoge schuldenberg af te bouwen, weet ik wel. -Dat men dan af en toe een beetje voorzichtig is en geen buitensporige financiële inspanningen levert, is iets wat we moeten kunnen aanvaarden.
- voor het eerst sinds jaren is er een budget opgemaakt en hier is al rekening gehouden met een eventuele overgang naar tweede, uiteindelijk ook afhankelijk van de prestaties van deze ploeg, hoe beter deze ploeg presteert, hoe meer volk, hoe meer inkomsten, hoe meer mogelijkheden.
- trainer en denkcelmannen hebben nog een bijkomende centrumspits gevraagd, maar tussen vragen en krijgen .......
- wat betreft de back-up heb je gelijk, maar dit is ook weer iets wat je met de jaren opmaakt, ook daar is er in het verleden te weinig voor gedaan, kan je de schuld dan bij deze bestuursmensen leggen?
- mensen in het algemeen nemen domme beslissingen El Corredor, elke dag opnieuw, mijn grootse was 19 jaar geleden, maar dat mag je dan weeral niet aan mijn vrouw vertellen :haha: :haha: :haha:
- tot slot nog een bemerking, buiten Depoitre hebben we nog goede voetballers lopen, het is dan ook aan de technische staf om een oplossing te vinden indien (wat ik niet hoop) Depoitre toch geblesseerd zou geraken.
Bon uiteindelijk is dit maar mijn mening en die zal, gelukkig maar, want anders waren we allemaal dezelfden, verschillen van heel wat anderen. Feel free om te reageren.
PS: de loting voor de beker is tussen 17.00u en 18.00u, van zodra dit bekend is, ging onze GC (als hij het tenminste niet vergeet) mij op de hoogte brengen. Van zodra ik nieuws heb, breng ik dit forum op de hoogte.

02 Sep 2009, 15:11
nieuw in de eerste ploeg

Kan er iemand wat meer info geven over die zogenaamde tester?

02 Sep 2009, 15:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
marc2 schreef:

info al eerder gepost :whistle:

02 Sep 2009, 15:49
Scholier

marc2 schreef:

ja komt van senegal 29 jaar 2 voetig 1m94 heeft bij geel tubeke en in ierland gespeelt is momenteel vrije speler type lord wringt hem over al tussen en is snel in zijn acties

02 Sep 2009, 15:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 172 173 174 175 176 280