|
|
| Pagina 175 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 173 174 175 176 177 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
|
| 28 Jun 2011, 16:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witteken schreef: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-06-28/dupre-naar-antwerp-of-eendracht-aalst Van antwerp moeten we voorlopig gene schrik hebben,die mogen toch geen transfers doen ![]() Kvind dupré wel geen goed gedacht maarja das persoonlijke mening. |
| 28 Jun 2011, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
witteken schreef: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-06-28/dupre-naar-antwerp-of-eendracht-aalst mmm, zo een "geval" is altijd vol risico, lang niet meer gespeeld en dikwijls gekwetst, gevaarlijk ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Jun 2011, 16:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachter90 schreef: witteken schreef: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-06-28/dupre-naar-antwerp-of-eendracht-aalst Van antwerp moeten we voorlopig gene schrik hebben,die mogen toch geen transfers doen ![]() Denk dat Waasland Beveren meer kan betalen dan wij... _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 28 Jun 2011, 16:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Die is uit op revenge en wil bewijzen dat hij het nog kan. Is ook veel rustiger geworden dan vroeger. Zou volgens mij wel goed kunnen uitpakken.
|
| 28 Jun 2011, 16:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Alé, we leven weeral op hoop.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Jun 2011, 16:57 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Die is uit op revenge en wil bewijzen dat hij het nog kan. Is ook veel rustiger geworden dan vroeger. Zou volgens mij wel goed kunnen uitpakken. zo nen hoop miserie moeten ze niet binnen pakken... |
| 28 Jun 2011, 18:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Die is uit op revenge en wil bewijzen dat hij het nog kan. Is ook veel rustiger geworden dan vroeger. Zou volgens mij wel goed kunnen uitpakken. Veel rustiger dan vroeger? Ik vraag me af op wat ge dat baseert . De laatste club waar hij zat, is hij alleszins met slaande deuren vertrokken. Trouwens, als ik de namen hoor waar ze achter zitten, vraag ik me af of het echt een verplichting is dat eventuele aanwinsten versleten vedetten zijn. Der moet toch pakweg in derde klasse ook nog genoeg kwaliteit zitten, maar dan gasten die wel nog de honger hebben om alles te bewijzen. |
| 28 Jun 2011, 18:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Smetje schreef: Die is uit op revenge en wil bewijzen dat hij het nog kan. Is ook veel rustiger geworden dan vroeger. Zou volgens mij wel goed kunnen uitpakken. Veel rustiger dan vroeger? Ik vraag me af op wat ge dat baseert . De laatste club waar hij zat, is hij alleszins met slaande deuren vertrokken. Trouwens, als ik de namen hoor waar ze achter zitten, vraag ik me af of het echt een verplichting is dat eventuele aanwinsten versleten vedetten zijn. Der moet toch pakweg in derde klasse ook nog genoeg kwaliteit zitten, maar dan gasten die wel nog de honger hebben om alles te bewijzen. dat moesten ze al 2 maanden geleden gedaan hebben, bvb die backlinks van st. niklaas en wille van coxijde. |
| 28 Jun 2011, 18:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Die is uit op revenge en wil bewijzen dat hij het nog kan. Is ook veel rustiger geworden dan vroeger. Zou volgens mij wel goed kunnen uitpakken. Sinds dat ene goed seizoen bij AA Gent is die bij al zijn clubs al uitgeweest op revenge, maar nergens met succes, en nergens willen ze hem houden. Dat zegt genoeg. laat hem maar heel ver van bij ons. |
| 28 Jun 2011, 19:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Smetje schreef: Die is uit op revenge en wil bewijzen dat hij het nog kan. Is ook veel rustiger geworden dan vroeger. Zou volgens mij wel goed kunnen uitpakken. Sinds dat ene goed seizoen bij AA Gent is die bij al zijn clubs al uitgeweest op revenge, maar nergens met succes, en nergens willen ze hem houden. Dat zegt genoeg. laat hem maar heel ver van bij ons. Dat goed seizoen was bij Zulte Waregem, maar voor het overige vraag ik me toch ook af waarop men zich baseert als men denkt dat die zich bij ons zo zou willen bewijzen. Integendeel eigenlijk, het lijkt me eerder iemand die probeert op het einde van zijn carrière vooral nog ergens poen te willen scheppen. |
| 28 Jun 2011, 19:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Stijn schreef: Smetje schreef: Die is uit op revenge en wil bewijzen dat hij het nog kan. Is ook veel rustiger geworden dan vroeger. Zou volgens mij wel goed kunnen uitpakken. Sinds dat ene goed seizoen bij AA Gent is die bij al zijn clubs al uitgeweest op revenge, maar nergens met succes, en nergens willen ze hem houden. Dat zegt genoeg. laat hem maar heel ver van bij ons. Dat goed seizoen was bij Zulte Waregem, maar voor het overige vraag ik me toch ook af waarop men zich baseert als men denkt dat die zich bij ons zo zou willen bewijzen. Integendeel eigenlijk, het lijkt me eerder iemand die probeert op het einde van zijn carrière vooral nog ergens poen te willen scheppen. Inderdaad, het was zelfs nog een club langer geleden. |
| 28 Jun 2011, 19:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Trouwens, als ik de namen hoor waar ze achter zitten, vraag ik me af of het echt een verplichting is dat eventuele aanwinsten versleten vedetten zijn. Der moet toch pakweg in derde klasse ook nog genoeg kwaliteit zitten, maar dan gasten die wel nog de honger hebben om alles te bewijzen. Same feeling here... In plaats van versleten namen aan te trekken, ga eens langs bij Hoogstraten - genoeg schoon volk op het middenveld daar. De kapitein van Cappellen zal ook wel te vermurwen zijn nu ze in vierde zitten... Als je ziet wie Oostende allemaal kan halen, moet het toch niet zo moeilijk zijn om ons ook in de debatten te mengen. Men mag ervan zeggen wat men wil hé maar we zijn op alle vlakken te laat in gang geschoten en we hebben het ijzer zeker niet gesmeed toen het nog heet was... De positieve vibe heeft bovendien plaats gemaakt voor een seizoensbegin vol interne strubbelingen en twisten... Tijd om te herpakken... |
| 28 Jun 2011, 19:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
op zich ben ik niet helemaal miscontent over de kern waarmee we in tweede kunnen opstarten (behalve dan op de posititie van linksback. Op het midden heeft men het vertrouwen behouden in de jongens die er waren. Misschien niet zonder risico... maar op basis van de degelijke prestaties van ewen, ken en kristof toch ook niet helemaal onlogisch. Niet veel ploegen kunnen hun kampioenenploeg behouden. en mits de terugkeer van depoitre hebben we een hele sterke ploeg die zeker haar plan trekt in tweede.
Achteraan blijft voor mij het vraagteken... daar missen we op de flank (als we flippo centraal houden) vooral snelheid en positiespel, en over de hele verdediging missen we toch ook wel wat gestalte. maar voor de rest... eigenlijk maak ik me vooral zorgen onder welk gesternte ons kampioenenploeg nu moet opstarten. met al dat gekleuter in de bestuurskamer is de winningmood allicht ver te zoeken, en zijn de spelers misschien meer gefocust over wat er naast het veld dan wat er op het veld gebeurt. op het moment dat het op den iendracht zou moeten bruisen, meer dan ooit, hebben diegenen die de club tot hier gebracht hebben alles zelf op de helling geplaatst. Gans dieje cinema laat een zeer slechte en indruk op de supporters, maar allicht ook op de huidige spelers, zeker ook potentiele inkomende transfers, laat staan op sponsors of investeerders mochten die er al zijn. ik hoop één ding... dat de crèche rap gedaan is, en dat de neuzen binnen dit en een maand allemaal in de zelfde richting staan. er is heel wat puin te ruimen vrees ik. |
| 28 Jun 2011, 20:07 |
|
|
Freak
Davy schreef: op zich ben ik niet helemaal miscontent over de kern waarmee we in tweede kunnen opstarten (behalve dan op de posititie van linksback. Op het midden heeft men het vertrouwen behouden in de jongens die er waren. Misschien niet zonder risico... maar op basis van de degelijke prestaties van ewen, ken en kristof toch ook niet helemaal onlogisch. Niet veel ploegen kunnen hun kampioenenploeg behouden. en mits de terugkeer van depoitre hebben we een hele sterke ploeg die zeker haar plan trekt in tweede. Achteraan blijft voor mij het vraagteken... daar missen we op de flank (als we flippo centraal houden) vooral snelheid en positiespel, en over de hele verdediging missen we toch ook wel wat gestalte. maar voor de rest... eigenlijk maak ik me vooral zorgen onder welk gesternte ons kampioenenploeg nu moet opstarten. met al dat gekleuter in de bestuurskamer is de winningmood allicht ver te zoeken, en zijn de spelers misschien meer gefocust over wat er naast het veld dan wat er op het veld gebeurt. op het moment dat het op den iendracht zou moeten bruisen, meer dan ooit, hebben diegenen die de club tot hier gebracht hebben alles zelf op de helling geplaatst. Gans dieje cinema laat een zeer slechte en indruk op de supporters, maar allicht ook op de huidige spelers, zeker ook potentiele inkomende transfers, laat staan op sponsors of investeerders mochten die er al zijn. ik hoop één ding... dat de crèche rap gedaan is, en dat de neuzen binnen dit en een maand allemaal in de zelfde richting staan. er is heel wat puin te ruimen vrees ik. als ge dat allemaal al mist in uw verdediging, wat blijft er dan volgens u nog over? ![]() |
| 28 Jun 2011, 20:16 |
|
| Pagina 175 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 173 174 175 176 177 … 345 Volgende |