|
|
| Pagina 176 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 174 175 176 177 178 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Voetbal 2de klasse EENDRACHT AALST
Ronny De Smedt geeft na twee weken onverwacht ontslag, bestuur gaat op zoek naar redder in nood AALST - Na twee weken stapt voorzitter Ronny De Smedt alweer op. Officieel om gezondheidsredenen, maar het is een publiek geheim dat vooral de zware schuldenlast de doorslag gaf. Michel Markey wordt als langst zetelend bestuurslid waarnemend voorzitter. Het ontslag van Ronny De Smedt kwam onverwacht en sloeg in als een bom in de Ajuinenstad. De Smedt zette twee weken geleden het vorige bestuur nog het mes op de keel, waardoor dat de eer aan zichzelf hield en opstapte. De voorbije weken ondernam de Aalsterse zaakvoerder een gespreksronde waarbij iedereen aan de tand gevoeld werd die met het reilen en zeilen van de club te maken had. Door het deksel van de beerput te halen, kwamen begrijpelijk vieze walmen naar boven. Vooral de schuldenberg ten bedrage van 1,3 miljoen euro schrikte De Smedt ongetwijfeld af. Officieel gaven gezondheidsredenen de doorslag. 'Ik nam ontslag omdat mijn gezondheid het voorzitterschap niet langer aankon. Nooit eerder sukkelde ik met de gezondheid, maar in veertien dagen verouderde ik veertien jaar. Ik vrees dat de voetbalwereld te hard en meedogenloos is voor een brave en correcte man als ik. Blijkbaar denk ik te veel als supporter.' Ondanks de precaire financiële toestand noemt De Smedt de toestand niet dramatisch. 'In tweede klasse zijn er slechtere leerlingen inzake schuldenlast. De schulden zijn beheersbaar en niet levensbedreigend. De club wacht een mooie toekomst als ze bestuurd wordt met alle neuzen in dezelfde richting. De impasse kwam er door de interne inspanningen tussen de vorige bestuurders en hun gemeenschappelijk verleden. Elke bestuurder had zijn verhaal en waarheid. Ik blijf supporter van de club en sta achter het huidige bestuur, dat ik verder wil blijven helpen.' Pr-man en perswoordvoerder Michel Markey wordt als langst zetelende bestuurder automatisch waarnemend voorzitter. 'Ik trek op zoek naar een sterke figuur die als voorzitter van Eendracht Aalst de kar wil trekken. Naast de zoektocht naar een nieuwe voorzitter wil ik ook het bestuur versterken en uitbreiden.' Slechts drie bestuurders In de coulissen wordt de naam van Frans Krauch gefluisterd als redder in nood. De zakenman blijft Eendracht genegen, maar verkiest een rol in de schaduw en wordt geen voorzitter. Ex-president Dirk De Bruecker heeft het over een vaudeville en keert niet terug. 'Blijkbaar ging De Smedt overhaast te werk. Met zijn opstappen en dat van Patrick Van Wesemael blijven nu slechts drie bestuurders over om een groot voetbalbedrijf te runnen. Eendracht verdient beter. Met deze bestuurders ga ik nooit meer in zee nadat we op straat geduwd werden. Ik spendeerde al mijn vrije tijd aan Aalst.' |
| 01 Okt 2011, 8:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik ben blij dat DDB eindelijk zelf reageert. Hier was te lezen dat men in de beste verstandhouding uit elkaar ging, dat er met De Dijcker zou gesproken worden over een nieuw sponsorcontract en bla bla bla. Nu blijkt dat een coup plegen een zaak is, maar nadien orde op zaken stellen iets anders.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 01 Okt 2011, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Okt 2011, 11:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ach ,het orkest op de Titanic bleef ook spelen ... tot de boot zonk
Laatst gewijzigd door the_red_ant69 op 01 Okt 2011, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Okt 2011, 11:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Okt 2011, 11:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
m.a.w. het nieuwe "bestuur" verkondigt vanaf dag 1 leugens. Mooie start...
|
| 01 Okt 2011, 11:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ook wel ne sjieken..., kan er nie aan doen maar vind het plat
Veel succes aan Michel in zijn zoektocht naar een nieuwe sterke man, maar ik vrees er voor... |
| 01 Okt 2011, 12:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De berichten over Ronny, tot daar aan toe.... liever vandaag dan morgen. Ongetwijfeld nen goede mens, maar dat het hem niet ging lukken moet hij toch ook al zelf geweten hebben.
Wat mij verontrust is toch wel het bericht van Dirk De Bruecker ! Dat is dus leugen nummer 2 die uitkomt, we zijn 2-3 weken ver ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Okt 2011, 12:35 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
ik vrees dat we de laatste leugen nog niet gehoord hebben :s
|
| 01 Okt 2011, 12:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Zonder woorden
![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 01 Okt 2011, 13:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: De berichten over Ronny, tot daar aan toe.... liever vandaag dan morgen. Ongetwijfeld nen goede mens, maar dat het hem niet ging lukken moet hij toch ook al zelf geweten hebben. Wat mij verontrust is toch wel het bericht van Dirk De Bruecker ! Dat is dus leugen nummer 2 die uitkomt, we zijn 2-3 weken ver ![]() Ik denk niet dat Dirk De Bruecker veel moet natrappen want hij en zijn vorig bestuur hebben een vieze walm nagelaten en dan druk ik mij nog zéér zacht uit. Zijn dit bedrijfsleiders????? Massa's geld is er verdwenen en nu begint een ander spelletje het "NATRAPPEN" en indien Dirk De Bruecker zo reageert mag men dan ook de verantwoordelijken voor deze shit gerechterlijk vervolgen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Okt 2011, 16:22 |
|
|
Nationale Ploeg
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bram schreef: De berichten over Ronny, tot daar aan toe.... liever vandaag dan morgen. Ongetwijfeld nen goede mens, maar dat het hem niet ging lukken moet hij toch ook al zelf geweten hebben. Wat mij verontrust is toch wel het bericht van Dirk De Bruecker ! Dat is dus leugen nummer 2 die uitkomt, we zijn 2-3 weken ver ![]() Ik denk niet dat Dirk De Bruecker veel moet natrappen want hij en zijn vorig bestuur hebben een vieze walm nagelaten en dan druk ik mij nog zéér zacht uit. Zijn dit bedrijfsleiders????? Massa's geld is er verdwenen en nu begint een ander spelletje het "NATRAPPEN" en indien Dirk De Bruecker zo reageert mag men dan ook de verantwoordelijken voor deze shit gerechterlijk vervolgen. ik deel uw mening niet zenne. en over die massa's geld, dat was niet het 'kamp' DDB zoals ik het begrepen heb. het was DDB die diejen full time manager wou om 1 en ander recht te zetten. daar is toen ruzie over gemaakt (omdat niet iedereen wou dat de inkomsten correct beheerd werden ?)... hij (DDB) is misschien wel te naïef geweest... Enfin, we kunnen er uren over discussïeren maar we zullen er allicht nooit het fijne van weten. Ik vrees dat je op dit moment niet kan stellen dat diejen 'putch' door die 5 musketiers van over 3 weken een vooruitgang voor de club lijkt te zijn. Hopelijk toont de toekomst mijn ongelijk aan. _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 01 Okt 2011, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Okt 2011, 16:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik denk dat hier door velen de vlucht vooruit genomen wordt om te ontkomen aan de eventuele gevolgen van een frauduleus fallissement.Van die gevolgen kan je inderdaad heel ziek worden.
|
| 01 Okt 2011, 16:36 |
|
|
in de plek van met de pluimen te gaan lopen, zal ons nief bestuur zelf gepluimd worden !
![]() |
| 01 Okt 2011, 16:44 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
nieuwe wind schreef: in de plek van met de pluimen te gaan lopen, zal ons nief bestuur zelf gepluimd worden ! ![]() Vind je dat om te lachen, ons nieuw bestuur werd 3 weken geleden met veel bombardie ingehaald (nadat ze de andere bestuurders bij wijze van spreken er gewoon uitgegooid hebben) en er is ondertussen al 40 procent van weg. Ondanks onze perfect sportieve kant is het op bestuurlijk vlak gewoon een ramp. Hoe kan je op deze manier aantrekkelijke sponsors binnenhalen. Als ik bij menige tweedeklassers zie wat er alleen al maar aan boarding hangt (alle die 12 meter die ik niet gezien heb en zoveel opbrengt doet er nu effe niet toe he Ik denk dat we inderdaad de prins op het witte paard gaan nodig hebben, en met 15.000 euro hier en een aktie daar met een paar afgedankte BV's ga je geen gat van 1,3mlj dichtrijden. Een stevig en stabiel bestuur dat wordt eens tijd en liefst niet 1 persoon die een grote injectie doet, want als die opstapt dan zit je weer met de gebakken peren. |
| 01 Okt 2011, 17:01 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
oh ja voor jullie mij allemaal weer beginnen uitmaken, ik heb soms nogal een eigenzinnige mening
![]() |
| 01 Okt 2011, 17:04 |
|
| Pagina 176 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 174 175 176 177 178 … 289 Volgende |