|
|
| Pagina 178 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 176 177 178 179 180 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Still standing ! schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Bram schreef: De berichten over Ronny, tot daar aan toe.... liever vandaag dan morgen. Ongetwijfeld nen goede mens, maar dat het hem niet ging lukken moet hij toch ook al zelf geweten hebben. Wat mij verontrust is toch wel het bericht van Dirk De Bruecker ! Dat is dus leugen nummer 2 die uitkomt, we zijn 2-3 weken ver ![]() Ik denk niet dat Dirk De Bruecker veel moet natrappen want hij en zijn vorig bestuur hebben een vieze walm nagelaten en dan druk ik mij nog zéér zacht uit. Zijn dit bedrijfsleiders????? Massa's geld is er verdwenen en nu begint een ander spelletje het "NATRAPPEN" en indien Dirk De Bruecier zo reageert mag men dan ook de verantwoordelijken voor deze shit gerechterlijk vervolgen. |
| 01 Okt 2011, 21:19 |
|
|
Miniem
het vorige bestuur met DDB op kop hebben de schulden laten verdubbelen en dan nog gaan sommige hem nog beschermen begrijpen wie begrijpen kan, DDB moet gewoon zwijgen en niet natrappen hij geeft gewoon gefaald. of vinden jullie normaal dat 1persoon de inkomsten alleen telt en dat de drankbonnetjes bij die zelfde persoon thuis worden geleverd en niet op het secretariaat en dat met zijn toestemming. als het nieuwe bestuur slim is brengen ze alles naar buiten over het oude bestuur en dan zullen er veel opkijken tot slot er is op grote schaal geld gestolen
|
| 01 Okt 2011, 22:54 |
|
|
Miniem
Man man man precies een soap.
Ik heb trouwens deze week nog andere niet zo positieve signalen opgevangen. De spelers zouden toch nog niet alles uitbetaald zijn. Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb en zou hier graag 100% duidelijkheid over hebben. Is elke spelen nu zowel zijn loon als alle premies uitbetaald op dit moment? Anders balanceren we echt wel op de afgrond. Een duidelijk antwoord zal volstaan en liefst geen goednieuws-show bullshit antwoord. |
| 01 Okt 2011, 23:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
---redhat--- schreef: Man man man precies een soap. Ik heb trouwens deze week nog andere niet zo positieve signalen opgevangen. De spelers zouden toch nog niet alles uitbetaald zijn. Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb en zou hier graag 100% duidelijkheid over hebben. Is elke spelen nu zowel zijn loon als alle premies uitbetaald op dit moment? Anders balanceren we echt wel op de afgrond. Een duidelijk antwoord zal volstaan en liefst geen goednieuws-show bullshit antwoord. Sommige van die mannekes hier met 5, 8 en 10 berichten, komen hier nu van hun kloten maken en vanalles eisen. Waar komen jullie nu opeens vandaan? Weet ge wat: blijf hier liever weg en ga vanaf nu supporteren voor pétanque, krachtbal, kaatsen, gymnastiek, en nog andere sporten waar ze jullie graag gaan zien komen ! Wij eendrachters hebben jullie hier niet nodig, dus blijf hier verder weg. Hetzelfde voor die lullen die vrijdagavond op de terassen op de markt in Aalst met hun zatte bakkes vroegen hoeveel de eindstand was van FC Brussels-EA en het nodig vonden onze ploeg af te breken en uit te lachen omdat we gewonnen hadden met 2 penaltys en beweerden dat dat de enige mogelijkheid was om te kunnen winnen. Duidelijk gasten die NOOIT naar onze ploeg komen kijken en voor de rest wat liggen te lullen omdat ze interessant wilden doen voor die paar zatte woiven die er bij waren. Spreek ni over wa da ge ni kent, sukkels. ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 02 Okt 2011, 0:13 |
|
|
Miniem
ajoin54 schreef: ---redhat--- schreef: Man man man precies een soap. Ik heb trouwens deze week nog andere niet zo positieve signalen opgevangen. De spelers zouden toch nog niet alles uitbetaald zijn. Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb en zou hier graag 100% duidelijkheid over hebben. Is elke spelen nu zowel zijn loon als alle premies uitbetaald op dit moment? Anders balanceren we echt wel op de afgrond. Een duidelijk antwoord zal volstaan en liefst geen goednieuws-show bullshit antwoord. Sommige van die mannekes hier met 5, 8 en 10 berichten, komen hier nu van hun kloten maken en vanalles eisen. Waar komen jullie nu opeens vandaan? Weet ge wat: blijf hier liever weg en ga vanaf nu supporteren voor pétanque, krachtbal, kaatsen, gymnastiek, en nog andere sporten waar ze jullie graag gaan zien komen ! Wij eendrachters hebben jullie hier niet nodig, dus blijf hier verder weg. Hetzelfde voor die lullen die vrijdagavond op de terassen op de markt in Aalst met hun zatte bakkes vroegen hoeveel de eindstand was van FC Brussels-EA en het nodig vonden onze ploeg af te breken en uit te lachen omdat we gewonnen hadden met 2 penaltys en beweerden dat dat de enige mogelijkheid was om te kunnen winnen. Duidelijk gasten die NOOIT naar onze ploeg komen kijken en voor de rest wat liggen te lullen omdat ze interessant wilden doen voor die paar zatte woiven die er bij waren. Spreek ni over wa da ge ni kent, sukkels. ![]() Dat vind ik wel heel kort door de bocht van jou over mij. Je kent me ten slotte nauwelijks, dus me veralgemenen en stigmatiseren lijkt me onnodig. Ik ben al jaren een echte fan (ga bijna elke thuismatch kijken en ga geregeld mee op uitmatchen zoals gisteren en op tienen (waar er niet zoveel volk was)). Ik wist niet dat je alle dagen een post op dit forum moest doen om een vraag te mogen stellen zonder zo goed als weggescholden te worden. Erg volwassen. Ik lees geregeld op dit forum,maar ik post enkel iets als ik iets zinnig te vertellen heb. Werk je frustaties aub op iemand anders uit. |
| 02 Okt 2011, 0:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
---redhat--- schreef: ajoin54 schreef: ---redhat--- schreef: Man man man precies een soap. Ik heb trouwens deze week nog andere niet zo positieve signalen opgevangen. De spelers zouden toch nog niet alles uitbetaald zijn. Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb en zou hier graag 100% duidelijkheid over hebben. Is elke spelen nu zowel zijn loon als alle premies uitbetaald op dit moment? Anders balanceren we echt wel op de afgrond. Een duidelijk antwoord zal volstaan en liefst geen goednieuws-show bullshit antwoord. Sommige van die mannekes hier met 5, 8 en 10 berichten, komen hier nu van hun kloten maken en vanalles eisen. Waar komen jullie nu opeens vandaan? Weet ge wat: blijf hier liever weg en ga vanaf nu supporteren voor pétanque, krachtbal, kaatsen, gymnastiek, en nog andere sporten waar ze jullie graag gaan zien komen ! Wij eendrachters hebben jullie hier niet nodig, dus blijf hier verder weg. Hetzelfde voor die lullen die vrijdagavond op de terassen op de markt in Aalst met hun zatte bakkes vroegen hoeveel de eindstand was van FC Brussels-EA en het nodig vonden onze ploeg af te breken en uit te lachen omdat we gewonnen hadden met 2 penaltys en beweerden dat dat de enige mogelijkheid was om te kunnen winnen. Duidelijk gasten die NOOIT naar onze ploeg komen kijken en voor de rest wat liggen te lullen omdat ze interessant wilden doen voor die paar zatte woiven die er bij waren. Spreek ni over wa da ge ni kent, sukkels. ![]() Dat vind ik wel heel kort door de bocht van jou over mij. Je kent me ten slotte nauwelijks, dus me veralgemenen en stigmatiseren lijkt me onnodig. Ik ben al jaren een echte fan (ga bijna elke thuismatch kijken en ga geregeld mee op uitmatchen zoals gisteren en op tienen (waar er niet zoveel volk was)). Ik wist niet dat je alle dagen een post op dit forum moest doen om een vraag te mogen stellen zonder zo goed als weggescholden te worden. Erg volwassen. Ik lees geregeld op dit forum,maar ik post enkel iets als ik iets zinnig te vertellen heb. Werk je frustaties aub op iemand anders uit. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 02 Okt 2011, 0:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
---redhat--- schreef: ajoin54 schreef: ---redhat--- schreef: Man man man precies een soap. Ik heb trouwens deze week nog andere niet zo positieve signalen opgevangen. De spelers zouden toch nog niet alles uitbetaald zijn. Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb en zou hier graag 100% duidelijkheid over hebben. Is elke spelen nu zowel zijn loon als alle premies uitbetaald op dit moment? Anders balanceren we echt wel op de afgrond. Een duidelijk antwoord zal volstaan en liefst geen goednieuws-show bullshit antwoord. Sommige van die mannekes hier met 5, 8 en 10 berichten, komen hier nu van hun kloten maken en vanalles eisen. Waar komen jullie nu opeens vandaan? Weet ge wat: blijf hier liever weg en ga vanaf nu supporteren voor pétanque, krachtbal, kaatsen, gymnastiek, en nog andere sporten waar ze jullie graag gaan zien komen ! Wij eendrachters hebben jullie hier niet nodig, dus blijf hier verder weg. Hetzelfde voor die lullen die vrijdagavond op de terassen op de markt in Aalst met hun zatte bakkes vroegen hoeveel de eindstand was van FC Brussels-EA en het nodig vonden onze ploeg af te breken en uit te lachen omdat we gewonnen hadden met 2 penaltys en beweerden dat dat de enige mogelijkheid was om te kunnen winnen. Duidelijk gasten die NOOIT naar onze ploeg komen kijken en voor de rest wat liggen te lullen omdat ze interessant wilden doen voor die paar zatte woiven die er bij waren. Spreek ni over wa da ge ni kent, sukkels. ![]() Dat vind ik wel heel kort door de bocht van jou over mij. Je kent me ten slotte nauwelijks, dus me veralgemenen en stigmatiseren lijkt me onnodig. Ik ben al jaren een echte fan (ga bijna elke thuismatch kijken en ga geregeld mee op uitmatchen zoals gisteren en op tienen (waar er niet zoveel volk was)). Ik wist niet dat je alle dagen een post op dit forum moest doen om een vraag te mogen stellen zonder zo goed als weggescholden te worden. Erg volwassen. Ik lees geregeld op dit forum,maar ik post enkel iets als ik iets zinnig te vertellen heb. Werk je frustaties aub op iemand anders uit. Inderdaad, het aantal berichten hier is niet representatief aan het aantal bekeken matchen. |
| 02 Okt 2011, 6:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
tigers schreef: Ik denk dat we inderdaad de prins op het witte paard gaan nodig hebben, en met 15.000 euro hier en een aktie daar met een paar afgedankte BV's ga je geen gat van 1,3mlj dichtrijden. Een stevig en stabiel bestuur dat wordt eens tijd en liefst niet 1 persoon die een grote injectie doet, want als die opstapt dan zit je weer met de gebakken peren. Wat is het nu feitelijk? We hebben een witte prins nodig en de zin nadien schrijft ge dat we niet 1 persoon willen want als hij/zij opstapt is het gedaan... Als Abramovic opstapt bij Chelsea is het ook gedaan zenne... |
| 02 Okt 2011, 9:44 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
---redhat--- schreef: ajoin54 schreef: ---redhat--- schreef: Man man man precies een soap. Ik heb trouwens deze week nog andere niet zo positieve signalen opgevangen. De spelers zouden toch nog niet alles uitbetaald zijn. Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb en zou hier graag 100% duidelijkheid over hebben. Is elke spelen nu zowel zijn loon als alle premies uitbetaald op dit moment? Anders balanceren we echt wel op de afgrond. Een duidelijk antwoord zal volstaan en liefst geen goednieuws-show bullshit antwoord. Sommige van die mannekes hier met 5, 8 en 10 berichten, komen hier nu van hun kloten maken en vanalles eisen. Waar komen jullie nu opeens vandaan? Weet ge wat: blijf hier liever weg en ga vanaf nu supporteren voor pétanque, krachtbal, kaatsen, gymnastiek, en nog andere sporten waar ze jullie graag gaan zien komen ! Wij eendrachters hebben jullie hier niet nodig, dus blijf hier verder weg. Hetzelfde voor die lullen die vrijdagavond op de terassen op de markt in Aalst met hun zatte bakkes vroegen hoeveel de eindstand was van FC Brussels-EA en het nodig vonden onze ploeg af te breken en uit te lachen omdat we gewonnen hadden met 2 penaltys en beweerden dat dat de enige mogelijkheid was om te kunnen winnen. Duidelijk gasten die NOOIT naar onze ploeg komen kijken en voor de rest wat liggen te lullen omdat ze interessant wilden doen voor die paar zatte woiven die er bij waren. Spreek ni over wa da ge ni kent, sukkels. ![]() Dat vind ik wel heel kort door de bocht van jou over mij. Je kent me ten slotte nauwelijks, dus me veralgemenen en stigmatiseren lijkt me onnodig. Ik ben al jaren een echte fan (ga bijna elke thuismatch kijken en ga geregeld mee op uitmatchen zoals gisteren en op tienen (waar er niet zoveel volk was)). Ik wist niet dat je alle dagen een post op dit forum moest doen om een vraag te mogen stellen zonder zo goed als weggescholden te worden. Erg volwassen. Ik lees geregeld op dit forum,maar ik post enkel iets als ik iets zinnig te vertellen heb. Werk je frustaties aub op iemand anders uit. |
| 02 Okt 2011, 9:49 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Ace schreef: tigers schreef: Ik denk dat we inderdaad de prins op het witte paard gaan nodig hebben, en met 15.000 euro hier en een aktie daar met een paar afgedankte BV's ga je geen gat van 1,3mlj dichtrijden. Een stevig en stabiel bestuur dat wordt eens tijd en liefst niet 1 persoon die een grote injectie doet, want als die opstapt dan zit je weer met de gebakken peren. Wat is het nu feitelijk? We hebben een witte prins nodig en de zin nadien schrijft ge dat we niet 1 persoon willen want als hij/zij opstapt is het gedaan... Als Abramovic opstapt bij Chelsea is het ook gedaan zenne... Met die witte prins bedoel ik geldschieters, en nee liefst niet 1 |
| 02 Okt 2011, 9:50 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
El Corredor schreef: het is eigenlijk heel simpel, indien ze niet eens ene vinden die er minimum 500.000 euro onmiddellijk inpompt is het ofwel na dit jaar gedaan, ofwel na nog wat aanmodderen binnen twee jaar. alle goede bedoelingen van iendrachters en pensenkermissen ten spijt. ne pensenkermis is allemaal goed en wel, maar dat is een druppel op een (heel) hete plaat. En heeft het merendeel hier onze buren uit Denderleeuw daar niet eens mee uitgelachen? Groot gelijk !!! Pensenkermis is goed als ge break-even zit en wat extra inkomsten kunt verkrijgen op die manier. Maar niet om de huidige situatie op te lossen. Daarvoor zijn er veel euro's nodig. |
| 02 Okt 2011, 9:57 |
|
|
Freak
dalton schreef: het vorige bestuur met DDB op kop hebben de schulden laten verdubbelen en dan nog gaan sommige hem nog beschermen begrijpen wie begrijpen kan, DDB moet gewoon zwijgen en niet natrappen hij geeft gewoon gefaald. of vinden jullie normaal dat 1persoon de inkomsten alleen telt en dat de drankbonnetjes bij die zelfde persoon thuis worden geleverd en niet op het secretariaat en dat met zijn toestemming. als het nieuwe bestuur slim is brengen ze alles naar buiten over het oude bestuur en dan zullen er veel opkijken tot slot er is op grote schaal geld gestolen bij iedere bestuurswissel schieten de nieuwe accounts (familie van, medewerkers?) hier als paddestoelen uit de grond. Hetgeen je zegt klopt (gedeeltelijk), maar waar was je dan met je kritiek toen DDB en FDR nog aan "de macht" stonden? en je bent blijkbaar lyrisch over het nieuwe bestuur (allez, van wat er nog over blijft natuurlijk ). het lijkt me toch dat die, één ook niet bekwaam zijn, en twee hun eigen capaciteiten schromelijk overschat hebben.iemand die er na amper 3 weken de brui aangeeft, maakt zich mateloos belachelijk in mijn ogen. Is het niet eens tijd voor good-old Frans Krauch om er een pak zilverlingen tegen te gooien? |
| 02 Okt 2011, 10:46 |
|
|
Miniem
ik ben niet lyrisch over het nieuwe bestuur maar weet wel dat we nu wel winst hadden met de inkomsten van het restauranten de kantines en onder het vorige bestuur konden we na een thuis match niet eens inbev betalen want er was niet genoeg geld om te betalen
ajoin54 ik ga al van mijn 6j nor iendracht kijken maar als jij dat normaal vind dat we met zo een aanhang en wat verbruikt wordt in de kantines voor,tijdens en na de match en dan nog lopen de schulden op dan vindt ik dat het erg heeft fout gelopen bij het oude bestuur en als je dan geen kritiek mag geven dan denk ik het mijn over u. we zouden eigenlijk 1van de gezondste clubs moeten zijn in 2de klas en het is ook gemakkelijk om op het nieuwe betuur te kakken geef die mensen tijd |
| 02 Okt 2011, 11:13 |
|
|
Freak
dalton schreef: ik ben niet lyrisch over het nieuwe bestuur maar weet wel dat we nu wel winst hadden met de inkomsten van het restauranten de kantines en onder het vorige bestuur konden we na een thuis match niet eens inbev betalen want er was niet genoeg geld om te betalen ajoin54 ik ga al van mijn 6j nor iendracht kijken maar als jij dat normaal vind dat we met zo een aanhang en wat verbruikt wordt in de kantines voor,tijdens en na de match en dan nog lopen de schulden op dan vindt ik dat het erg heeft fout gelopen bij het oude bestuur en als je dan geen kritiek mag geven dan denk ik het mijn over u. we zouden eigenlijk 1van de gezondste clubs moeten zijn in 2de klas en het is ook gemakkelijk om op het nieuwe betuur te kakken geef die mensen tijd en hoe weet je dat dan? medewerker? de resident boekhouder? "geef het nieuwe bestuur tijd" ... Tijd met hopen man, alleen stappen ze het zelf al af na 3 weken... |
| 02 Okt 2011, 11:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Kunnen we Marc Schots niet terug in het bestuur vragen? Die heeft er vorige keer toch redelijk wat geld ingestoken (is erdoor zelfs bij L-Door moeten vertrekken) en heeft nu een nieuw bedrijf.
|
| 02 Okt 2011, 11:31 |
|
| Pagina 178 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 176 177 178 179 180 … 289 Volgende |