|
|
| Pagina 179 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 177 178 179 180 181 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Zou dàt niet wat OVERschat worden die opbrengsten van drank? Allez, het is niet omdat we voor pakweg 3à4000 man spelen, dat die allemààl blijven drinken he?!En ook niet iedereen drinkt in clubkantines he. Ik denk dat het (maar) enkele honderden zijn die effectief de clubkas spijzen op DIE manier. Maar nogmaals, dat is mijn gedacht he? Het restaurant is iets anders nl.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Okt 2011, 11:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Mijn eerste gedacht was tstad. Maja geven gaan die niet doen, want dan gaat er zeker onenigheid komen.
Maar zoals al sommigen zeiden : een renteloze lening. Dan moeje al geen afbetalingsplan beginnen opstellen voor u schulden maar juist 1 voor u lening. |
| 02 Okt 2011, 11:52 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Smetje schreef: Kunnen we Marc Schots niet terug in het bestuur vragen? Die heeft er vorige keer toch redelijk wat geld ingestoken (is erdoor zelfs bij L-Door moeten vertrekken) en heeft nu een nieuw bedrijf. Vrij onwaarschijnlijk, is hoofdsponsor en tevens ondervoorzitter van het nieuwe Eendracht Hekelgem. Zou me niet verwonderen dat De Doncker daar ook gaat instappen |
| 02 Okt 2011, 12:03 |
|
|
Miniem
ik ben geen medewerker en ook niet de resident boekhouder maar gewoon supporter in hart en nieren
|
| 02 Okt 2011, 13:43 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: Zou dàt niet wat OVERschat worden die opbrengsten van drank? Allez, het is niet omdat we voor pakweg 3à4000 man spelen, dat die allemààl blijven drinken he?!En ook niet iedereen drinkt in clubkantines he. Ik denk dat het (maar) enkele honderden zijn die effectief de clubkas spijzen op DIE manier. Maar nogmaals, dat is mijn gedacht he? Het restaurant is iets anders nl. Ik kan hier misschien de bal verkeerd slaan, maar is het niet zo dat de mensen die op de zittribune plaatsnemen tijdens de pauze gewoon aan de overkant in de cafe's iets kunnen gaan drinken? Indien ja, waarom kan dat niet afgesloten worden zodat ze tijdens pauze verplicht in het stadion iets moeten drinken. |
| 02 Okt 2011, 13:47 |
|
|
Miniem
een renteloze lening van de stad dat zou ideaal zijn dat gaan ze toch niet voelen
trouwens ze komen toch al kijken maar dan zal er een stabiel bestuur met een open boekhouding moeten zijn voor stad denk ik |
| 02 Okt 2011, 13:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
tigers schreef: DavidSeal schreef: Zou dàt niet wat OVERschat worden die opbrengsten van drank? Allez, het is niet omdat we voor pakweg 3à4000 man spelen, dat die allemààl blijven drinken he?!En ook niet iedereen drinkt in clubkantines he. Ik denk dat het (maar) enkele honderden zijn die effectief de clubkas spijzen op DIE manier. Maar nogmaals, dat is mijn gedacht he? Het restaurant is iets anders nl. Ik kan hier misschien de bal verkeerd slaan, maar is het niet zo dat de mensen die op de zittribune plaatsnemen tijdens de pauze gewoon aan de overkant in de cafe's iets kunnen gaan drinken? Indien ja, waarom kan dat niet afgesloten worden zodat ze tijdens pauze verplicht in het stadion iets moeten drinken. Gij wilt de café's sluiten? Dan moet ge dat ook vóór en na de wedstrijd doen. Want ook dan zijn de kantines open. Ze zullen u graag zien komen.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 02 Okt 2011, 14:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Schepper schreef: tigers schreef: DavidSeal schreef: Zou dàt niet wat OVERschat worden die opbrengsten van drank? Allez, het is niet omdat we voor pakweg 3à4000 man spelen, dat die allemààl blijven drinken he?!En ook niet iedereen drinkt in clubkantines he. Ik denk dat het (maar) enkele honderden zijn die effectief de clubkas spijzen op DIE manier. Maar nogmaals, dat is mijn gedacht he? Het restaurant is iets anders nl. Ik kan hier misschien de bal verkeerd slaan, maar is het niet zo dat de mensen die op de zittribune plaatsnemen tijdens de pauze gewoon aan de overkant in de cafe's iets kunnen gaan drinken? Indien ja, waarom kan dat niet afgesloten worden zodat ze tijdens pauze verplicht in het stadion iets moeten drinken. Gij wilt de café's sluiten? Dan moet ge dat ook vóór en na de wedstrijd doen. Want ook dan zijn de kantines open. Ze zullen u graag zien komen.... ![]() Ik vind dat Tigers hier wel een punt heeft. Ge kunt de cafe's niet sluiten, maar ge kunt er wel voor zorgen dat de mensen uit het stadion niet buiten mogen gaan drinken. Bv; buiten gaan is nieuw ticket kopen of niet meer binnen. Ze zullen dan wel binnen drinken ipv buiten te gaan. |
| 02 Okt 2011, 14:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De uitgangen afsluiten mag niet om veiligheidsredenen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 02 Okt 2011, 14:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Smetje schreef: Schepper schreef: tigers schreef: Ik kan hier misschien de bal verkeerd slaan, maar is het niet zo dat de mensen die op de zittribune plaatsnemen tijdens de pauze gewoon aan de overkant in de cafe's iets kunnen gaan drinken? Indien ja, waarom kan dat niet afgesloten worden zodat ze tijdens pauze verplicht in het stadion iets moeten drinken. Gij wilt de café's sluiten? Dan moet ge dat ook vóór en na de wedstrijd doen. Want ook dan zijn de kantines open. Ze zullen u graag zien komen.... ![]() Ik vind dat Tigers hier wel een punt heeft. Ge kunt de cafe's niet sluiten, maar ge kunt er wel voor zorgen dat de mensen uit het stadion niet buiten mogen gaan drinken. Bv; buiten gaan is nieuw ticket kopen of niet meer binnen. Ze zullen dan wel binnen drinken ipv buiten te gaan. Wij zitten élke match in de kantin. (soms zelfs iets te veel.... )Maar ik vind niet dat ge de mensen kunt verplichten waar ze hun pintje moeten gaan drinken. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 02 Okt 2011, 14:30 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Ik bedoel inderdaad niet de cafe's sluiten, maar wel ervoor zorgen dat er tijdens de pauze niet in de cafe's gedronken kan worden. Je mag de uitgangen niet afsluiten wegens veiligheid, maar je kan er wel voor zorgen dat het geld tijdens de pauze in het stadion blijft en niet naar de cafe's gaat.
En je kan inderdaad de mensen niet verplichten of opdringen waar ze een pintje moeten gaan drinken, maar als ik meega op verplaatsing heb ik nog nooit moeten zeggen ik drink hier niets tijdens de pauze ik ga buiten in het cafe ene drinken. De mensen kopen een ticket, dus de hele match blijven ze in het stadion, gaan ze buiten, tja dan kopen ze een nieuw ticket als weer binnen willen. |
| 02 Okt 2011, 14:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ik hoop dat ze in de bestuurskamer andere oplossingen zoeken voor onze put dan die 250 drankskes die ze mislopen tijdens den time
Er zijn veel gronderige oplossingen nodig dan wat meer drankskes te verkopen om zo ne put te vullen ze ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 02 Okt 2011, 14:43 |
|
|
Junior
Het gaat hem niet om die 250 drankjes, maar wel om extra inkomsten hoe klein of groot ze ook mogen zijn. Ja er zijn ingrijpende maatregelen nodig, maar blijkbaar is er voorlopig niemand geneigd om dit te doen. Of het zou moeten zijn dat er een van de komende toch een wit konijn uit de hoed getoverd wordt.
|
| 02 Okt 2011, 15:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tigers schreef: Ik bedoel inderdaad niet de cafe's sluiten, maar wel ervoor zorgen dat er tijdens de pauze niet in de cafe's gedronken kan worden. Je mag de uitgangen niet afsluiten wegens veiligheid, maar je kan er wel voor zorgen dat het geld tijdens de pauze in het stadion blijft en niet naar de cafe's gaat. En je kan inderdaad de mensen niet verplichten of opdringen waar ze een pintje moeten gaan drinken, maar als ik meega op verplaatsing heb ik nog nooit moeten zeggen ik drink hier niets tijdens de pauze ik ga buiten in het cafe ene drinken. De mensen kopen een ticket, dus de hele match blijven ze in het stadion, gaan ze buiten, tja dan kopen ze een nieuw ticket als weer binnen willen. Ze slagen er nu al niet in om tijdens de rust de mensen te bedienen bij gebrek aan personeel en steeds wederkerende problemen met de tapinstallatie.Als je een pint wil drinken ben je soms verplicht om naar de cafés te gaan. |
| 02 Okt 2011, 16:20 |
|
|
Junior
dwarskijker schreef: tigers schreef: Ik bedoel inderdaad niet de cafe's sluiten, maar wel ervoor zorgen dat er tijdens de pauze niet in de cafe's gedronken kan worden. Je mag de uitgangen niet afsluiten wegens veiligheid, maar je kan er wel voor zorgen dat het geld tijdens de pauze in het stadion blijft en niet naar de cafe's gaat. En je kan inderdaad de mensen niet verplichten of opdringen waar ze een pintje moeten gaan drinken, maar als ik meega op verplaatsing heb ik nog nooit moeten zeggen ik drink hier niets tijdens de pauze ik ga buiten in het cafe ene drinken. De mensen kopen een ticket, dus de hele match blijven ze in het stadion, gaan ze buiten, tja dan kopen ze een nieuw ticket als weer binnen willen. Ze slagen er nu al niet in om tijdens de rust de mensen te bedienen bij gebrek aan personeel en steeds wederkerende problemen met de tapinstallatie.Als je een pint wil drinken ben je soms verplicht om naar de cafés te gaan. hahaha je hebt die in Brussels niet bezig gezien zeker vrijdag? 1 tapke en ze kon vies zien zenne ![]() |
| 02 Okt 2011, 16:39 |
|
| Pagina 179 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 177 178 179 180 181 … 289 Volgende |