|
|
| Pagina 179 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 177 178 179 180 181 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
Jeroen schreef: Ik denk dat het bestuur hier geen enkele schuld treft. Als je wilt groeien is een nieuwe infrastructuur essentieel maar nergens in vlaanderen kan je dat zonder steun van de lokale overheid. Hier kiest men voor 100 zogezegde extra jobs, maar dat is een magazijn hé jongens... Als er daar één trend is dan het automatisering... Ik wil dat allemaal nog is zien hun beloofde extra jobs. Uiteindelijk ga je nu DE ideale grond verkwisten aan één of andere firma die je gerust elders plek kon geven (er is genoeg leegstand in de verschillende industriezones). Ik hoop dat "meneer den burgemeester" dringend met een concrete en finale oplossing voor E.Aalst kan komen, of hij is bij mij alle krediet kwijt. Vorig jaar nog bij hoog en laag verkondigen dat er op 1 januari een begslissing ging zijn (niet "misschien). Om dan 6 maanden later, na iedereen maanden in den draai gehouden te hebben, doodleuk zijn kar te keren. Het huidige CBS naar een finale oplossing voor Eendracht zoeken???? Zij kregen (eindelijk) dé finale' oplossing op een presenteerblaadje... Deze moeizaam gevonden oplossing, wordt door hen plots in de vuilbak gegooid! Nu wordt het alweer opstarten en"het zoeken" ... vanaf NUL. Alhoewel dat zij wisten dat deze stadion-ellende zéér prangend en dringend was..! .....Dit 'stinkt' inderdaad enorm!..... Was het economisch aspect van een nieuw stadion, plotsklaps niet meer belangrijk? En primeerde plots de inplanting van een privaat bedrijf (magazijn) ??? Is de groei van een traditionele voetbalclub naar een eersteklasser minder belangrijk? Het prestige van de Stad (middelgrote Vlaamse stad) ..... en alle economische neven-activiteiten die deze sportclub (zal) meebrengen, en de roep van het supporterslegioen; zijn die plots niet meer inportant ? Arm gemeentebestuur! Oilst is Oilsjt... Sch is Sch...! NOG NOOIT Zorgde men voor (kort-op-de-bal-spelende) goeie en dringende oplossingen voor sport en amusement: De Keizershallen die men zonder enige nazorg liet aftakelen tot verval en de nieuwe evenementenhal die deze snel zou vervangen, de miskleun van het olympisch zwembad, die na vervanging nooit recreatiebad is geworden, het laten vervallen van het PC-stadion en de kant-en-klare oplossingen die men thans nog steeds verwerpt, het te kleine basketforum dat de groei van de club blijvend afremt; het oiljsters strand dat er nooit is gekomen.... Wat blijkt het aalsters gemeentebestuur nog steeds achterlijk, voor haar bevolking die zo érg gesteld is op haar (vlaamse) Oiljsterse entiteit, amusement en sportgebeuren...! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Jun 2014, 16:14 |
|
|
Vaste Waarde
Still standing ! schreef: man man man... echt diene zijne kop moet ik niet meer zien de komende 15jaars. redening zal wel zijn: khem nog 4-5 jaars om opnieuw vanalles te beloven vanonder ons Vlaams vlagsken, ze slikken toch alles. Voor iedereen die christophken een beetje kent is dit nauwelijks een verassing zenne mannekes… Blijkbaar zijn de meesten hier reeds vergeten op welke wijze/waarom onze vriend enkele jaren terug plots het licht zag en van politieke kleur veranderde... Populistisch en plat opportunisme in het verleden, The same now and in the future. ![]() |
| 13 Jun 2014, 16:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik denk dat het stadsbestuur onze club volledig heeft doodgedaan met de beslissing van deze ochtend. Frank De Roose heeft jaren bijgepast, dit zou hetgene zijn wat van onze club op lange termijn weer gezond kon maken.
Ik kan me voorstellen als je 1,5 jaar al je energie in dit dossier hebt gestoken, ondanks hoongelach en ongeloof bij vele van de supporters, en je dan zo te kakken wordt gezet, dat dit zwaar aankomt. Nu blijven we de club met schulden, in een verouderd stadion (waarvan de helft al is afgebroken en de naam "stadion" niet meer waardig is). Ik denk dat het voor de voorzitter wel is dé druppel zou kunnen geweest zijn. En wie kan hem dat kwalijk nemen. Met grote dank aan Christoph D'Haese, Ilse Uyttersprot en anderen van de fameuze Task Force. Onnozel komen doen in de tribune zal nu wel niet meer gebeuren zeker?! |
| 13 Jun 2014, 16:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Ik denk dat het stadsbestuur onze club volledig heeft doodgedaan met de beslissing van deze ochtend. Frank De Roose heeft jaren bijgepast, dit zou hetgene zijn wat van onze club op lange termijn weer gezond kon maken. Ik kan me voorstellen als je 1,5 jaar al je energie in dit dossier hebt gestoken, ondanks hoongelach en ongeloof bij vele van de supporters, en je dan zo te kakken wordt gezet, dat dit zwaar aankomt. Nu blijven we de club met schulden, in een verouderd stadion (waarvan de helft al is afgebroken en de naam "stadion" niet meer waardig is). Ik denk dat het voor de voorzitter wel is dé druppel zou kunnen geweest zijn. En wie kan hem dat kwalijk nemen. Met grote dank aan Christoph D'Haese, Ilse Uyttersprot en anderen van de fameuze Task Force. Onnozel komen doen in de tribune zal nu wel niet meer gebeuren zeker?! geloof jij nog dat die mannen enig schaamtegevoel hebben ? die lachen u uit waar ge bij staat, da hebben ze trouwens bij deze ook just gedaan. zal waarschijnlijk vinden dat we nog 'dank u' moeten zeggen ook, de populist ! daarbij, hij zal eerder een zitje op de tribunes van onze basketburen ambïeren. hadden we maar de langen arm van den Okapi. _________________ may the FORCE be with you. |
| 13 Jun 2014, 16:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onze club kon vandaag een serieuze boost krijgen, maar kreeg in tegenstelling een serieuze mokerslag
Hopelijk vindt onze Voorzitter nog de moed om verder te doen en terug te vechten. Deze beslissing kan verstrekkende gevolgen hebben voor de toekomst van onze club. Andere steden steunen hun sportclubs en zien dit als publiciteit voor hun stad. In Aalst altijd het tegenovergestelde, zowel voor Iendracht als Okapi ![]() |
| 13 Jun 2014, 16:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
dat het niets zou uithalen is een zekerheid, doch ik vind dat we ons ongenoegen in de pers mogen uiten.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Jun 2014, 16:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Weiken op veirand, mé ne smaailj van ier tot in sjampoene, op iederen oek van elke stroat, ne mensj weirem moaken vér toch mor op eer te stemmen.
Beloftes moaken, anjnekes schidderen, op ieder evenement eere kop loaten zing tot op den dag noa de verkiezingen, en tèn eer keire 180 groaden kieren. Iejn woerd doarveir: poletiek. En nog altoid éjje mensjen die in die verrosjekes geloeiven, de kiesplicht afschaffen en de mensjen op ne kieszondag loaten doeng wadda ze zelf willen (gelèk as in Olland), da zol veil beiter zèn. Los ier van, ik zou ni geeren in de schoenen stoan van de mensjen van GMG, want die werren verteigewoerdegd deir da stik berremiester. Nè, 't most er isj af... _________________ oilsjt, goi alien... Laatst gewijzigd door jammen op 13 Jun 2014, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Jun 2014, 16:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
VOORSTEL
Ik stel voor dat wij het email-adres van het stadsbestuur in gezamenlijk overleg met de supportersverenigingen (op individuele basis) OVERDONDEREN met protest om ons ongenoegen te uiten. Eventueel gericht naar ALLE emailadressen van de leden van het schepencollege die deze gezamenlijke beslissing hebben genomen. (te vinden op de website van de stad aalst) ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Jun 2014, 16:39 |
|
|
Nationale Ploeg
pattaboem schreef: VOORSTEL Ik stel voor dat wij het email-adres van het stadsbestuur in gezamenlijk overleg met de supportersverenigingen (op individuele basis) OVERDONDEREN met protest om ons ongenoegen te uiten. Eventueel gericht naar ALLE emailadressen van de leden van het schepencollege die deze gezamenlijke beslissing hebben genomen. (te vinden op de website van de stad aalst) ![]() facebookpagina maken: GRATIS AF TE HALEN: schetsburgermeester met aanhorende clowns. _________________ may the FORCE be with you. |
| 13 Jun 2014, 16:54 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04 Berichten: 29 |
|
| 13 Jun 2014, 17:03 |
|
|
Ancien
Nosferatu schreef: Als ik dit lees, lees ik .... de voorzitter heeft het gehad om zijn geld in een bodemoze put te steken. Aalst stopt na seizoen 2014 let op mijn woorden. Er zullen nog gesprekken volgen met overnemers etc... de rest mag je zelf aanvullen..... Een grote dender club Vackenier neemt over na faillisement en we herbeginnen in eerste prov.... zonder stadion.Er komt nog een mirakel... Of het is gedaan .... definitief. Protesteren moetenwe....nu het nog kan. Allemaal juist behalve het stadion, dat gaan we cadeau krijgen van de Rendac-boys. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 17:25 |
|
|
Ancien
Het is allemaal te zot voor woorden, we hadden nu de geldschieters en een gepaste locatie, wat een bende hypocrieten en neem er maar die meelopersgeiten bij hoor.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 17:32 |
|
|
Ancien
[quote="Smetje"]Ik denk echt dat het bestuur hier geen fout treft en dat ze hier ook serieus verveeld mee zitten.
Wat zouden ze bedoelen met de laatste zin: "zich gaat beraden over de verdere toekomst van EA"?[/quote] Als je eigen Stad je tegenwerkt, wat kan je dan nog doen? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 17:40 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Verhuizen misschien?
|
| 13 Jun 2014, 17:48 |
|
|
Vaste Waarde
Er wordt nergens een tweede optie gegeven dus ik vrees dat deze keer het zwaard van Damocles echt naar beneden gevallen is!
Ik hoop dat ons 2 tuttebellen van de stad nu wel wijselijk ver weg blijven van den iendracht en al zeker van onze spionkop! |
| 13 Jun 2014, 17:52 |
|
| Pagina 179 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 177 178 179 180 181 … 462 Volgende |