Evolutie blessures - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 370 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 25
 Evolutie blessures 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Bericht Re: Evolutie blessures
Bartos schreef:
Dannyp98 schreef:
placietjen schreef:
voor het sportieve zou het eigenlijk goed zijn dat het van de week goed blijft vriezen en dat er in het weekend nog een mooi pakje sneeuw uitvalt.

Moesten we nog 2 weken extra kunnen helen en terug dat groepsgevoel aanwakkeren op training dan kunnen we vol vertrouwen de eindsprint aanvatten.
Persoonlijk zou ik 2 weken geen voetbal niet echter overleven maar voor de club zou het geen kwaad kunnen denk ik.

Het groepsgevoel aanwakkeren is de trainer zijn werk en niet het weer.

Gaat ge nu eindelijk eens uw persoonlijke vetes op een ander uitwerken ipv der hier iedereen mee lastig te vallen, gij ziekelijke gast??!! Das precies één of ander obsessie dat gij hebt zeg!

Beste Mijnheer Bartos ten eerste ben ik niet ziek en ten tweede heb ik het beste voor, voor onze club iendracht vooruit waar ik al meer dan 30 jaar supporter van ben , maar moet ik het daarvoor met iedereen eens zijn , ik zie ook waar de makkementen zich voordoen dit jaar
vorig seizoen was er een alles over mijn lijk , en dat mankeer ik dit seizoen. En wie is daar verantwoordelijk voor ... juist gedacht , en ik denk nog altijd dat dit een vrij forum is waar men nog altijd uw gedacht mag zeggen .voor je hier iemand uitmaakt voor ziekelijke en nog wat anders .denk jij nu echt dat ik het ook altijd eens ben met uw uitspraken , of van anderen hier op het forum. doch maak ik U of anderen niet uit voor ziekelijke een beetje respekt zou hier op zijn plaats zijn . En nogmaals ik heb het beste voor, voor onze club, ik weet ook dat dat mijn uitspraken hier op het forum van tijd het een beetje over is waarvoor mijn verontschuldeging , maar dit is een vrij forum en dan mag ik toch mijn gedacht zeggen zonder iemand te kwetsen.

26 Mar 2008, 18:12
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
:oooh:

26 Mar 2008, 18:14
Freak

hoe zit het feitelijk met de blessures?

26 Mar 2008, 19:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
nieven ajoin schreef:

:hmm:

hij eeft erges toch gelijk zekers?

26 Mar 2008, 19:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dannyp98 schreef:
Bartos schreef:
Dannyp98 schreef:
placietjen schreef:
voor het sportieve zou het eigenlijk goed zijn dat het van de week goed blijft vriezen en dat er in het weekend nog een mooi pakje sneeuw uitvalt.

Moesten we nog 2 weken extra kunnen helen en terug dat groepsgevoel aanwakkeren op training dan kunnen we vol vertrouwen de eindsprint aanvatten.
Persoonlijk zou ik 2 weken geen voetbal niet echter overleven maar voor de club zou het geen kwaad kunnen denk ik.

Het groepsgevoel aanwakkeren is de trainer zijn werk en niet het weer.

Gaat ge nu eindelijk eens uw persoonlijke vetes op een ander uitwerken ipv der hier iedereen mee lastig te vallen, gij ziekelijke gast??!! Das precies één of ander obsessie dat gij hebt zeg!

Beste Mijnheer Bartos ten eerste ben ik niet ziek en ten tweede heb ik het beste voor, voor onze club iendracht vooruit waar ik al meer dan 30 jaar supporter van ben , maar moet ik het daarvoor met iedereen eens zijn , ik zie ook waar de makkementen zich voordoen dit jaar
vorig seizoen was er een alles over mijn lijk , en dat mankeer ik dit seizoen. En wie is daar verantwoordelijk voor ... juist gedacht , en ik denk nog altijd dat dit een vrij forum is waar men nog altijd uw gedacht mag zeggen .voor je hier iemand uitmaakt voor ziekelijke en nog wat anders .denk jij nu echt dat ik het ook altijd eens ben met uw uitspraken , of van anderen hier op het forum. doch maak ik U of anderen niet uit voor ziekelijke een beetje respekt zou hier op zijn plaats zijn . En nogmaals ik heb het beste voor, voor onze club, ik weet ook dat dat mijn uitspraken hier op het forum van tijd het een beetje over is waarvoor mijn verontschuldeging , maar dit is een vrij forum en dan mag ik toch mijn gedacht zeggen zonder iemand te kwetsen.

Ok, ik zal ook wel overgereageerd hebben. Maar het feit is wel dat uw berichten zich beperken tot het afkraken van Limpens en het ruikt er enorm naar dat ge daar persoonlijke motieven voor hebt. En dat begint serieus tegen te steken, vind ik. Het gaat er hem dan ook absoluut niet over of ik het al dan niet met u eens ben, maar vooral de manier waarop ge uw mening brengt.

26 Mar 2008, 19:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
hansken schreef:
nieven ajoin schreef:

:hmm:

hij eeft erges toch gelijk zekers?
Bartos zijn reactie was misschien hevig maar ge zou verdorie voor minder hoor.
Ik heb voor mijn eigen uitgemaakt om niet meer op Danny te reageren. Kwestie van mij als admin mij in te houden. Maar dat net hij nu komt vragen om respect is toch gewoon te zot voor woorden. Ik heb ze nog eens herlezen en 99% van zijn posts zijn gewoon puur persoonlijke aanvallen.
Als ik dan lees dat er hier niets toegelaten wordt dan begint mijn bloed helemaal te koken, doordat we ENORM tolerant zijn (ga er gerust andere forums op na) krijgen we hier nu eigenlijk het deksel op de neus. Misschien een reden om terug de puntjes op de "i" te zetten...

26 Mar 2008, 19:24
Ancien

Leeftijd: 45
Dannyp98 schreef:

Ge snapt het duidelijk niet...

26 Mar 2008, 20:14
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:
maar dit is een vrij forum en dan mag ik toch mijn gedacht zeggen zonder iemand te kwetsen.

Als iedereen eens zou proberen zijn gedacht te zeggen zonder iemand te kwetsen, we zouden al ver zijn.
En ik bedoel daarmee dat ieder zijn gedacht zo formuleert dat het inderdaad niet kwetsend overkomt...
En dus niet dat je eerst de dingen vreselijk scherp zegt en dan klaagt over de lange tenen bij de ander.

Voorbeeld:
"Persoonlijk mis ik de vechtersmentaliteit die ik vorig jaar wel zag in de ploeg. Wat mij betreft is dat de verantwoordelijkheid van de trainer. In die zin vind ik dus dat hij zijn werk niet goed doet."
(dit is een voorbeeld en absoluut niet mijn gedacht, voor alle duidelijkheid).

Dat is niet zo moeilijk, hoor...

26 Mar 2008, 20:20
Ancien

Leeftijd: 45
Ik denk dat danny niet begrijpt wat we bedoelen, en dat het vergeefse moeite is van het uit te leggen.

26 Mar 2008, 20:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
*zucht*

Ten eerste, als uw bedenkingen en uw vaststellingen fout zijn, moet ge der maar tegen kunnen dat mensen het er niet mee eens zijn.
Ten tweede,

enz...

Bartos... Ik kan zéker tegen kritiek, maar niet tegen mensen die mijn (beredeneerd) standpunt niet kunnen of willen snappen, en vervolgens mijn visie in hun antwoord verdraaien.
Voorbeeld is : mijn bedenking van vorig jaar , toen we zoveel puntenverlies leden op korte tijd... dat het vervolg daarvan zou uitmonden in een middenmootklassement. En rekenkundig was dit juist. Mijn "ALS"-bedenking, verdraai jij alweer ...alsof dit een geharde "voorspelling" is geweest.

Van zo'n attitudes op het forum wordt ik ziek...
Daarom ook mijn sarcasische slotzin om het "tunnel"-denken van sommigen eens goed in de verf te zetten...

Het is simpel: gij snapt gewoon niks van de beredenering wat ik neerschreef...
...Inderdaad, te gek om er met jou verder over te discussieren.
Ik laat het denkwerk dan liever over aan anderen...

...Toch een jammere vaststelling, onder ons, fervente eendrachtsupporters (jij en ik, en vele anderen op dit forum...) die uiteindelijk toch hetzelde gemeenschappelijk doel nastreven....!!!
Maar het verschil in denken (vooral overmoed en gebrek aan realisme op dit forum) zorgt ervoor dat onze concurrenten (die ook ons forum lezen) ons Oiljsteneers beschouwen als "arrogante dikkenekken".... (lees maar eens sommige teksten na, van onze tegenstrevers....)

26 Mar 2008, 23:44
Iendracht.be - beheer

pattaboem schreef:
Voorbeeld is : mijn bedenking van vorig jaar , toen we zoveel puntenverlies leden op korte tijd... dat het vervolg daarvan zou uitmonden in een middenmootklassement. En rekenkundig was dit juist. Mijn "ALS"-bedenking, verdraai jij alweer ...alsof dit een geharde "voorspelling" is geweest.

Over de rest ga ik niet verder discussiëren aangezien ik het toch niet snap :cool: . Maar hier wil ik wel even over discussiëren. Rekenkundig was dat zelfs zo fout als maar mogelijk kon zijn. Als we na die uitspraak van u elke resterende wedstrijd zouden verloren hebben, waren we nog altijd tweede geëindigd (of misschien zelfs kampioen). En tweede is toch nog een eindje boven de middenmoot hé.

26 Mar 2008, 23:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
[i][i][[i]quote="Bartos"]
pattaboem schreef:

Over de rest ga ik niet verder discussiëren aangezien ik het toch niet snap :cool: . Maar hier wil ik wel even over discussiëren. Rekenkundig was dat zelfs zo fout als maar mogelijk kon zijn. Als we na die uitspraak van u elke resterende wedstrijd zouden verloren hebben, waren we nog altijd tweede geëindigd (of misschien zelfs kampioen). En tweede is toch nog een eindje boven de middenmoot hé.[/quote]
[/i][/i][/i]----

Ik ga niet meer in discussie over die redenering van vorig jaar, omdat het juiste datum en cijfermateriaal me ontbreekt. Maar dit was niet op enkele matchen van het einde, maar wel in onze crisisperiode na nieuwjaar. Ik berekende toen dat we 4de of 5de zouden kunnen eindigen als het zo verder zou evolueren en de tweede zijn wedstrijden bleef winnen aan datzelfde tempo. Maar nadien kregen we een remonte en was de tweede plaats inderdaad niet meer kwijt te spelen....
Sommigen willen blijkbaar het bestaan van een "doemscenario" onder ogen zien.
Ik heb in de geschiedenis van EA zowat alles meegemaakt (ook de Blavier-historie herinner ik me nog als kind-supporter)
Remember niet zo heel lang geleden degradeerden we ook door constante verlieswedstrijden, vervolgens verlies in de eindronde voor het behoud. (dit was oh zo pijnlijk, dat ik het niét kon verkroppen)
...En bij de start van datzelfde seizoen, spraken we met z'n allen nog over promotie...!!

Dit is niet pessimistisch, maar "realistisch" , ..."pech, gemixed met geregelde zwakke prestaties" van onze sterspelers kan ook bij ons voorvallen...
Onze promotie naar tweede is helemaal nog niet binnen...

Eendracht is nu eenmaal een ploeg die in haar globale geschiedenis al meer pech heeft gekend, dan geluk: zowel sportief als KBVB-beslissingen, scheidsrechterbeslissingen...
Dat is ons lot ... (remember Blavier, Cercle Brugge, Club Brugge(beker), KV Mechelen enz...enz...

Hebben we geen ijzersterke ploeg, die kop en schouder uitsteekt boven de rest, (vb 6 evenwaardige 'top'ploegen in 3de zoals dit jaar) dan worden we eerder afhankelijk van de onderlinge loterij ...

Toch blijft mijn hart FOREVER verpand aan Eendracht :EA: :EA: :EA:

27 Mar 2008, 0:32
Iendracht.be - beheer

Dat kan allemaal goed zijn, maar de relevantie ontsnapt me wel even :wadde: .

Soit, ge zijt er alleszins in geslaagd me zelfs te doen vergeten waar het nu eigenlijk weer over ging, dus kunnen we bij deze weer on-topic gaan zeker :D .

27 Mar 2008, 0:49
Vaste Waarde

iemand naar de training geweest gisteren??

28 Mar 2008, 7:57
forumlegende

Website: http://www.eendracht-aalst.be
oilsjt schreef:
iemand naar de training geweest gisteren??

Ja, ben ook wel wat benieuwd... :)

28 Mar 2008, 8:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 370 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 25