supportersvergadering - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 495 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 33
 supportersvergadering 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: supportersvergadering
panoleon schreef:
El Corredor schreef:
Spees schreef:
da was gaskonijn,
maar diene gaat morgen niet
(schrik voor slagen te krijgen, na vele boze blikken gekregen te hebben, omdat hij nogal veel vragen stelde die hier opt forum gesteld waren :lol: )

er zijn er bij het bestuur een paar die mij zelfs niet meer bezien of goeiendag zeggen. (y)

Overdrijf je nu niet een beetje. Ik kan me niet voorstellen dat Frank DR geen goededag gaat zeggen, deze mens is de vriendelijkheid zelve. Vraag dat maar aan IEDEREEN op de zandberg. En je mag zeker en vast kristisch zijn, je mag zelfs naar de vergadering gaan en de nodige vragen stellen. Waar vind je dit nog? En de andere mensen van ons bestuur kennen je meer dan waarschijnlijk niet, hoe kunnen ze je dan mijden? Tot slot hoop ik net als jij dat de financiële balans in een positieve spiraal zit. ;)

Beste supporters wij mogen blij zijn dat deze mensen den boel hebben overgenomen anders was het misschien volledig gedaan met onze dierbare iendracht, en ik stel dan ook voor met al die zo begaan zijn met de schulden van onze ploeg, eens iets uit de grond te stampen dat geld opbrengt of, sponsors te zoeken ,of misschien zelf wat geld in stoppen en in het bestuur te gaan.
Ik ben alvast zeer tevreden over ons nieuw bestuur, ik weet wel alles kan beter maar geef deze mensen tijd. Iendracht Back To Glory.... :EA: :EA: :EA:

01 Okt 2010, 15:03
Freak

Leeftijd: 45
panoleon schreef:
El Corredor schreef:
Spees schreef:
da was gaskonijn,
maar diene gaat morgen niet
(schrik voor slagen te krijgen, na vele boze blikken gekregen te hebben, omdat hij nogal veel vragen stelde die hier opt forum gesteld waren :lol: )

er zijn er bij het bestuur een paar die mij zelfs niet meer bezien of goeiendag zeggen. (y)

Overdrijf je nu niet een beetje. Ik kan me niet voorstellen dat Frank DR geen goededag gaat zeggen, deze mens is de vriendelijkheid zelve. Vraag dat maar aan IEDEREEN op de zandberg. En je mag zeker en vast kristisch zijn, je mag zelfs naar de vergadering gaan en de nodige vragen stellen. Waar vind je dit nog? En de andere mensen van ons bestuur kennen je meer dan waarschijnlijk niet, hoe kunnen ze je dan mijden? Tot slot hoop ik net als jij dat de financiële balans in een positieve spiraal zit. ;)

over frank de roose heb ik nog nooit slecht gehoord, naar het schijnt een heel warme mens, met het hart op de juiste plaats voor jeugdspelers. (y)

01 Okt 2010, 15:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Jeroen schreef:
Waarom ? Omdat hij wat kritisch is ? Als er een ding is wat we uit het verleden geleerd zouden moeten hebben is dat je nooit een blind vertrouwen in een bestuur moet hebben...

Het huidige bestuur levert volgens mij ook goed werk, maar je moet toch niet alles geloven wat ze u zeggen zeker ...

begrijp mij nie verkeerd, ik heb geen probleem met kritische personen, maar in el corleone zijn geval mag hij zich wat meer beperken tot sportieve kritiek (al is die voor de moment ongegrond :EA: ).
enfin, ik zou als bestuurslid ook telkens het 'kaat zwiejt" krijgen als als der nen boekhouder wekelijks ,gewapend met rekenmachine, nog even snel de financiele situatie wil aankaarten om te controleren of alles wel degelijk in orde is.

01 Okt 2010, 16:05
Freak

davy1919 schreef:
Jeroen schreef:
Waarom ? Omdat hij wat kritisch is ? Als er een ding is wat we uit het verleden geleerd zouden moeten hebben is dat je nooit een blind vertrouwen in een bestuur moet hebben...

Het huidige bestuur levert volgens mij ook goed werk, maar je moet toch niet alles geloven wat ze u zeggen zeker ...

begrijp mij nie verkeerd, ik heb geen probleem met kritische personen, maar in el corleone zijn geval mag hij zich wat meer beperken tot sportieve kritiek (al is die voor de moment ongegrond :EA: ).
enfin, ik zou als bestuurslid ook telkens het 'kaat zwiejt" krijgen als als der nen boekhouder wekelijks ,gewapend met rekenmachine, nog even snel de financiele situatie wil aankaarten om te controleren of alles wel degelijk in orde is.

als je het forum een beetje beter zou lezen, kan je lang zoeken naar sportieve kritiek die ik dit jaar al geschreven heb. Overigens al geschreven dat BVR de critici (waaronder mezelf) lik op stuk geeft dit jaar.

En wat mijn financiële bedenkingen betreft, die zijn meer dan gegrond. De twee laatste vergaderingen was er een toename van de schulden...

Ik meen mij te herinneren dat ik bij de overname van Geert De Ridder hier ook voor het vuil van het straat ben verweten door enkele, wegens geen vertrouwen en azijnpisser. Welnu, een geluk dat enen Dirk De Bruecker onze club gered heeft van een volgend faillissement. Maar dat besef je niet heb ik de indruk.

Wat de nieuwe ploeg betreft, moeten die zich nog bewijzen dat de schuldafbouw lukt. Of ik die mensen geen succes gun? verre van. Ik heb niet liever dat ze het goed doen, maar ik maak me gewoon enkele bedenkingen. En blijkbaar is ook dat teveel voor jou.

Als binnen dit en een aantal jaar blijkt dat we een gezonde club geworden zijn, awel dan doe ik mijn hoed af voor mensen als een De Bruecker, een De Roose. Maar zover zijn we nog niet natuurlijk.

Ik vind het jammer dat telkens weer mensen zoals jij mijn goede bedoelingen in twijfel trekken wat het financiële luik betreft. Eigenlijk zou je content moeten zijn dat mensen met kennis van zaken er zich voor interesseren.

:EA:

01 Okt 2010, 16:34
forumlegende

Leeftijd: 61
eendrachter'80 schreef:
panoleon schreef:
El Corredor schreef:

Beste supporters wij mogen blij zijn dat deze mensen den boel hebben overgenomen anders was het misschien volledig gedaan met onze dierbare iendracht, en ik stel dan ook voor met al die zo begaan zijn met de schulden van onze ploeg, eens iets uit de grond te stampen dat geld opbrengt of, sponsors te zoeken ,of misschien zelf wat geld in stoppen en in het bestuur te gaan.
Ik ben alvast zeer tevreden over ons nieuw bestuur, ik weet wel alles kan beter maar geef deze mensen tijd. Iendracht Back To Glory.... :EA: :EA: :EA:

(y) (y) (y)

01 Okt 2010, 16:48
Freak

Leeftijd: 35
[ Dagelijks bestuur]

--------------------------------------------------------------------------------

Voorzitter: Dirk de Bruecker
Ondervoorzitter: Frank de Roose
Penningmeester: Vincent Monfort
Secretaris: Luc van Hauwermeiren
Sportief verantwoordelijke: Marcel van den Steen

[ Verantwoordelijken Project 90]

--------------------------------------------------------------------------------

Financiele cel:
Vincent Monfort
Commerciële cel:
Ronny De Smedt
Sportieve cel:
Marcel van den Steen
Jeugdcel:
Frank de Roose
Veiligheidscel:
Jurgen Rijdant
Organisatiecel:
Yannick Van Aken
Rudy De Roock

[ Medewerkers]

Boekhouding / administratie / loondienst:
Patricia V/D Veegaete
El Corredor
Stany mbt'er

Ticketing en abonnementen
Rudy De Roock
Gerechtigd correspondent
Frans De Greve (in samenwerking met Herbert Lampers)
Food & Beverage
Fabienne Arijs / Chris Eeckhout / De Smet Brenda / Ceupens Bruno
Bruno Meert (Kaai 17) / Steven Rosseel (Kaai 17)
Onthaal en PR
Albert D'Haese
Mariette D'Haese
Oscar Van De Walle
Infrastructuur
Vital Troch
Albert D'Haese
Odilon De Schrijver
Frans De Greve
Veiligheidsverantwoordelijke
Jurgen Rijdant
Stadionomroeper
Chris Van Bossuyt
Webteam
Pieter De Croock / Els Walraed
Cameraman EA-TV
Pascal De Waegeneer

Nog kandidaten voor een job? :D

01 Okt 2010, 17:29
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
El Corredor schreef:
Ik vind het jammer dat telkens weer mensen zoals jij mijn goede bedoelingen in twijfel trekken wat het financiële luik betreft. Eigenlijk zou je content moeten zijn dat mensen met kennis van zaken er zich voor interesseren.

Het is niet omdat ge in de boekhouding zit, dat ge kennis van zaken hebt e. Iedereen weet da als er een minteken voor uw bankrekening staat, dat ge krap in de centjes zit ;)

En juist daarom moet ge vertrouwen hebben in het bestuur (blijf ik herhalen tot verveling toe).
Akkoord, de schulden zijn de laatste 2 supportersvergaderingen toegenomen.
Ben ik verbaasd daarover?
Neen. Al eens gezien wat er zoal vandaag op het plein rondloopt? Dat is niet meer Janneke en Mieke, daar zijn we het allemaal over eens. Iedereen spreekt altijd over "zware contracten van Seminck, Troch, Lord..". Kan er iemand een bedrag op plakken? Ik denk niet dat Depoitre, Moreels, Flippo,...hier ook niet voor wat extra zakgeld lopen te shotten.
Reken daarbij nog eens een pak sponsors die hebben afgehaakt, wat een belangrijke bron van inkomsten is en het het lijkt me logisch dat de schuldenberg niet smelt als sneeuw voor de zon.

Het staat wel allemaal in een businessplan en doelstellingen. En alles zit op schema. Daarom:vertrouwen in bestuur. Maakt ge u toch zorgen over de financiele politiek, drink dan een pintje meer of zoek 400.000eurokes, dan kunt ge weer rustige nachten beleven. Tot het zover is, vertrouwen hebben in uw bestuur :)

01 Okt 2010, 17:44
Ancien

eendrachter'80 schreef:
panoleon schreef:
El Corredor schreef:

Eindelijk ne keer ne post waarvoor dak mijnen bril ni nodig heb. :lol:
Nee, alle gekheid op een stokje, vanavond zullen er al enkele meer weten en de volgende dagen weet iedereen het.
Dus geduld, ik heb alvast het volle vertrouwen in ons bestuur.

01 Okt 2010, 17:58
Vaste Waarde

voorbijganger schreef:
El Corredor schreef:

Het is niet omdat ge in de boekhouding zit, dat ge kennis van zaken hebt e. Iedereen weet da als er een minteken voor uw bankrekening staat, dat ge krap in de centjes zit ;)

En juist daarom moet ge vertrouwen hebben in het bestuur (blijf ik herhalen tot verveling toe).
Akkoord, de schulden zijn de laatste 2 supportersvergaderingen toegenomen.
Ben ik verbaasd daarover?
Neen. Al eens gezien wat er zoal vandaag op het plein rondloopt? Dat is niet meer Janneke en Mieke, daar zijn we het allemaal over eens. Iedereen spreekt altijd over "zware contracten van Seminck, Troch, Lord..". Kan er iemand een bedrag op plakken? Ik denk niet dat Depoitre, Moreels, Flippo,...hier ook niet voor wat extra zakgeld lopen te shotten.
Reken daarbij nog eens een pak sponsors die hebben afgehaakt, wat een belangrijke bron van inkomsten is en het het lijkt me logisch dat de schuldenberg niet smelt als sneeuw voor de zon.

Het staat wel allemaal in een businessplan en doelstellingen. En alles zit op schema. Daarom:vertrouwen in bestuur. Maakt ge u toch zorgen over de financiele politiek, drink dan een pintje meer of zoek 400.000eurokes, dan kunt ge weer rustige nachten beleven. Tot het zover is, vertrouwen hebben in uw bestuur :)

Filipovic is de goedkoopste speler! Hij doet het uit liefde voor onze club en de fantastische supporters! We moeten hem eeuwig dankbaar zijn! Zo lopen er niet veel rond! Hij is de beste transfer van de laatste jaren!!!!

01 Okt 2010, 18:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
na dit alles zit ik dus ook met ongeduld te wachten op die financiele toestand dewelke dus tijdens de vergadering gaat uitgeklaard worden Dan pas kunnen we ofwel panikeren, ofwel gelukkig zijn. Hoe dan ook, dat pintje drinken we zowiezo !

01 Okt 2010, 18:23
Freak

ik hoop dat de resultaten goed zijn en dat er een flinke hap afgebeten is van de schulden. Dat zou een stap in de goede richting zijn! :EA:

01 Okt 2010, 18:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
El Corredor schreef:
ik hoop dat de resultaten goed zijn en dat er een flinke hap afgebeten is van de schulden. Dat zou een stap in de goede richting zijn! :EA:

En dat we veel tickets voor tegen den beerschot krijgen :banana:

01 Okt 2010, 19:11
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
ajoin_bart schreef:
El Corredor schreef:

En dat we veel tickets voor tegen den beerschot krijgen :banana:

Hoe meer tickets, hoe meer geld, hoe minder schulden ;) .
En anders compensaties vragen aan den Patrick voor gederfde winst :rolandjen: .

01 Okt 2010, 19:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Nog geen nieuws wat betreft de financiën? :D

01 Okt 2010, 23:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
69 schreef:
Nog geen nieuws wat betreft de financiën? :D

Schulden werden met 1 Euro afgebouwd. :rolandjen:

Effen geduldig wachten het verslag komt er eerstdaags aan, laat de persoon die het verslag zal maken
dit rustig samenvatten.

01 Okt 2010, 23:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 495 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 33