Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
BSV schreef:
"Zijt gij hoer of zijt gij dief, hebt gij geld, ik heb u lief" , zo lijkt het nu bij sommige te zijn !
Nu komt die FDR met twee dobbelstenen dertien ogen gooien, en mensen beginnen te geloven in zijn "mooie woorden" !
De bestuur van nu heeft gedurende 4 maanden hun best gedaan om die gigantische put te dichten, en dat op een eerlijke manier door hard te werken !
Akkoord, ze hebben nog niet alles kunnen in orde brengen, maar probeer gewoon thuis met een theelepel een emmer vullen … het duurt eventjes !
Laat die nieuwe mensen hun job doen ! Het zal hun lukken !!!
Wees niet zo goedgelovig voor diegene die u een keer (of zelf meerdere keren) hebben al bedrogen en belogen !!!!
:EA:

Veel van die nieuwe mensen zijn er niet meer van 5 naar 2...

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 25 Nov 2011, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

25 Nov 2011, 15:50
Iendracht.be - beheer

BSV schreef:
"Zijt gij hoer of zijt gij dief, hebt gij geld, ik heb u lief" , zo lijkt het nu bij sommige te zijn !
Nu komt die FDR met twee dobbelstenen dertien ogen gooien, en mensen beginnen te geloven in zijn "mooie woorden" !
De bestuur van nu heeft gedurende 4 maanden hun best gedaan om die gigantische put te dichten, en dat op een eerlijke manier door hard te werken !
Akkoord, ze hebben nog niet alles kunnen in orde brengen, maar probeer gewoon thuis met een theelepel een emmer vullen … het duurt eventjes !
Laat die nieuwe mensen hun job doen ! Het zal hun lukken !!!
Wees niet zo goedgelovig voor diegene die u een keer (of zelf meerdere keren) hebben al bedrogen en belogen !!!!
:EA:

Aja, da's waar de mensen van het huidige bestuur waren echt nog niet aanwezig onder de vorige beleidsploeg... :crazy:

Trouwens, de huidige ploeg, wie mag dat dan nog wel zijn? Bij mijn weten is zo goed als iedereen opgestapt! Onze manager, die krijgt maandelijks zijn pré hoor...

25 Nov 2011, 15:59

@BSV
Beste,
ook ik was gisteren aanwezig en zoals DT en ik ook reeds gezegd hebben, zal elke partij zijn verhaal als de juiste voorstellen. Aan ons supporters om van beide partijen de beste oplossingen samen te brengen in de hoop een gezonde club te worden.
Ook ik 'verwijt' FDR bepaalde zaken. Maar in 1 ding kan ik hem wel volgen en dat is dat diene Steven De Cock buiten moet. Hoe rapper hoe liever. Laat het nu net deze persoon zijn, die achter de doeken volgens mij de touwtjes in handen heeft op dit moment in het huidige bestuur. (Als je daar tenminste na ontslag Krauch nog kan over spreken.)

Als je toch zo graag met scherp schiet, op zij die volgens jou o zo snel van mening veranderen en heulen met de vijand, wat is jouw uitleg om onze Steven De Cock dan wel te vertrouwen en te verdedigen ?

.....

25 Nov 2011, 16:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
BSV es mss zoinen boekaaver :D

25 Nov 2011, 16:45
Nationale Ploeg

Kan die algemene vergadering eigenlijk niet vroeger bijeen geroepen worden? Want als we eerlijk zijn hebben we geen bestuur meer... Trouwens elke dag dat De Cock hier nog rondloopt en de touwtjes in handen heeft is een dag teveel, zeker voor de financiën van de club.

Het is hier de laatste weken blijkbaar vuil gespeeld, sommigen willen het niet posten maar de waarheid mag hier geweten zijn vind ik. Het plan De Roose werd aanvaard door de RvB 2(Krauch en Patrick) tegen 1(Markey). Om dit te voorkomen heeft onze voorzitter (Markey) plots stemrecht gegeven aan onze manager en niemand minder dan Steven De Cock (die niets betaald heeft om toe te treden). Zo werd het 3 tegen 2, hierop heeft Krauch zijn ontslag ingediend.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

25 Nov 2011, 16:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Ik heb hier echt mijn buik van vol. :kots:
Wat een fucking provinciaal amateuristisch ploegske zijn we toch geworden zeg :x

Het beste dat ons kan overkomen, zijn compleet nieuwe mensen die de ploeg overnemen, en dit op professionele wijze.
Maar dit zal in Oilsjt uiteraard wishful thinking zijn :kots:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

25 Nov 2011, 17:16
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 91
Beste vrienden,

Morgen schijnt misschien de zon !!!

Beschuldig aub niemand, er staan meer mensen klaar dan we denken, de rotte moeten er natuurlijk uit, ik zou lang gaan lopen zijn denk ik. Maar sommige hebben geen schaamte.

Hoop met mij mee!

25 Nov 2011, 17:17
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Sis schreef:
Beste vrienden,

Beschuldig aub niemand, er staan meer mensen klaar dan we denken, de rotte moeten er natuurlijk uit, ik zou lang gaan lopen zijn denk ik. Maar sommige hebben geen schaamte.

Hoop met mij mee!

Hier schijnt de zon elke dag :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

25 Nov 2011, 17:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik denk dat iedereen hier op het forum wil dat onze prachtige club blijft bestaan en dat we de komende jaren nog vele mooie momenten mogen beleven. Als supporters geven wij ook de steun om onze club terug leefbaar te maken (actiecomité, supportersraad, verkoop steunkaarten, allerlei dingen die worden georganiseerd). Als het bestuur in de krant kan reageren op uitlatingen op dit forum, dat ze dan ook eens de reacties van velen hier lezen waarin ze zeggen dat Eendracht een deel van hun leven is!
Ze moeten beginnen beseffen dat de persoonlijke belangen aan de kant moeten en dat iedereen voor hetzelfde moet gaan : de licentie en op langere termijn een gezonde club worden.
Dat dit niet makkelijk zal gaan weet ik ook wel, maar het wordt tijd (eigenlijk is het al lang tijd) om orde op zaken te stellen.
Wij doen ons best, bestuur doet aub de rest! :EA:

25 Nov 2011, 17:26
Freak

Leeftijd: 35
gweninho schreef:
Ik denk dat iedereen hier op het forum wil dat onze prachtige club blijft bestaan en dat we de komende jaren nog vele mooie momenten mogen beleven. Als supporters geven wij ook de steun om onze club terug leefbaar te maken (actiecomité, supportersraad, verkoop steunkaarten, allerlei dingen die worden georganiseerd). Als het bestuur in de krant kan reageren op uitlatingen op dit forum, dat ze dan ook eens de reacties van velen hier lezen waarin ze zeggen dat Eendracht een deel van hun leven is!
Ze moeten beginnen beseffen dat de persoonlijke belangen aan de kant moeten en dat iedereen voor hetzelfde moet gaan : de licentie en op langere termijn een gezonde club worden.
Dat dit niet makkelijk zal gaan weet ik ook wel, maar het wordt tijd (eigenlijk is het al lang tijd) om orde op zaken te stellen.
Wij doen ons best, bestuur doet aub de rest! :EA:

(y) :EA:

25 Nov 2011, 17:28
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Zou het niet beter kunnen zeggen !
:EA: :EA: :EA:

25 Nov 2011, 17:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Als het kan zonder FDR, dan hoeft dat voor mij nie persé anders te zijn.

Ik geef momenteel nog het vertrouwen aan de huidige ploeg "redders".
Al hoop ik dat ook zij niet zullen aarzelen een stap opzij te zetten, mocht blijken dat het alleen toch niet lukt.

25 Nov 2011, 18:55
Vaste Waarde

En als ze dit niet doen, dan kunnen we ze een handje helpen e! Is destijds met garré ook gelukt op een ludieke manier en vooral zonder geweld.
Zelfs die mannen van boom zongen toen mee: garré boiten! :lol:
IK stel voor om zo snel mogelijk een standpunt in te nemen met het actiecomite en ervoor te zorgen dat we uiterlijk 10 december een antwoord krijgen van alle partijen , indien op 10 december nog geen verandering kunnen we nog eens ludiek bedenken om iedereen van mening te doen veranderen!

25 Nov 2011, 19:16
Vaste Waarde

Noste week ten é polle!

25 Nov 2011, 19:21
forumlegende

Sis schreef:
Beste vrienden,

Hoop met mij mee!

Toch nog iemand die weet dat de redding misschien niet veraf is, nog wat geduld...

25 Nov 2011, 19:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 40