|
|
| Pagina 182 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 180 181 182 183 184 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Stadion
BDS schreef: Hugo schreef: BDS schreef: jij doet precies of het allemaal zo makkelijk is en was. je vergeet dat er een wijziging nodig was van industriezone naar recreatiezone. Maar dat is een detail natuurlijk. Ook het feit dat het eerst recreatiezone was en nu weer zou moeten gewijzigd worden. Als daar mensen van Terjoden zich in t zak gezet voelen, is dat niet meer dan terecht, maar die moeten natuurlijk zwijgen. Die hebben overschot van gelijk. de realiteit is, je bent een krasselende tweedeklasser die al drie jaar ternauwernood zijn licentie haalt door het bijpassen van een goedlachse voorzitter. sportief draai je in de buik van tweede klasse en krijg je max 2500 toeschouwers, de rest van de matchen max 2000 toeschouwers. denk je nu echt dat het stad een voetbalclub voorrang zou geven op een privaat bedrijf die DIRECT werkgelegenheid garangdeert. sommige mensen moeten minder emotioneel reageren en wat meer rationeel nadenken. Blijkbaar zitten er hier een pak met dossierkennis over ons stadion, misschien is er wel degelijk een tweede optie, die we binnenkort horen. En wat het bericht op de off.site betreft, ook altijd makkelijk om te schieten op het stadsbestuur, ik verwacht eenzelfde reactie van de stad Aalst eerlijk gezegd. Moest onze club een betrouwbare partner zijn en financieel stabiel, dan had ik de beslissing niet begrepen. Nu is ze gewoon logisch, hoe ambetant dat in de oren klinkt van alle supporters van E. Aalst, mezelf incluis. Jij bent zeker ook lid van de gatlikkers van 't Stad. ![]() kust eens mijn kloten jongen. ![]() beleefdheid is jou volkomen vreemd zeker ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Jun 2014, 20:45 |
|
|
Ancien
mamananeto schreef: malder schreef: Opvallend in dat interview is dat Dhaese het niet nodig acht om in te gaan op de toekomst van Aalst. Dat betekent hoogst waarschijnlijk dat hij geen alternatief heeft (of een alternatief dat supporters zullen aanvaarden). Ik herinner me dat hij wil dat Eendracht in Aalst blijft spelen. Dan moet hij inzetten op een nieuwe tribune. Want als er geen beweging komt vanuit de stad, zullen anderen de beslissing nemen om naar Dender te trekken. Dat is realistisch gezien een logische beslissing, maar emotioneel een ramp voor de supporter. Correcte interpretatie Malder. Ik geloof dus ook dat het Denderstadion-scenario nu wel héél dichtbij komt… Het lijkt me op dit moment inderdaad gewoon het enige rationeel/realistisch alternatief voor de club…. Dat wij de supps dat klote vinden daar gaat den dosje gene second van wakker liggen, believe me ! ![]() Met het mes op de keel een tweedeklasser blijven besturen lijkt me bijna onmogelijk geworden. Ik denk dat we ons eerstdaags aan alle mogelijke scenario's mogen verwachten. Hopelijk kiezen ze voor de minst pijnlijke oplossing alleen al uit respect voor onze trouwe supporters. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 20:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop ook dat we nooit naar denderleeuw moeten, maar mocht het zover komen (zonder fusie, gewoon verhuis) hoop ik dat de supporters de club trouw blijven. Het is nu wel duidelijk dat het niet de fout van ons bestuur is (FDR heeft er denk ik al het mogelijke voor gedaan) en dat zij hiervoor niet gestraft mogren worden. Het is de stad (stadsbestuur) die een mooie club als den Iendracht niet verdient. Andere steden steunen hun sportclubs en zien dit als stadspromotie, maar in Aalst werken ze Iendracht en Okapi al een eeuwigheid tegen.
Dit is een serieuse kaakslag voor ons supporters, maar voor FDR is dit nog een grotere kaakslag. |
| 13 Jun 2014, 20:48 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: mamananeto schreef: malder schreef: Opvallend in dat interview is dat Dhaese het niet nodig acht om in te gaan op de toekomst van Aalst. Dat betekent hoogst waarschijnlijk dat hij geen alternatief heeft (of een alternatief dat supporters zullen aanvaarden). Ik herinner me dat hij wil dat Eendracht in Aalst blijft spelen. Dan moet hij inzetten op een nieuwe tribune. Want als er geen beweging komt vanuit de stad, zullen anderen de beslissing nemen om naar Dender te trekken. Dat is realistisch gezien een logische beslissing, maar emotioneel een ramp voor de supporter. Correcte interpretatie Malder. Ik geloof dus ook dat het Denderstadion-scenario nu wel héél dichtbij komt… Het lijkt me op dit moment inderdaad gewoon het enige rationeel/realistisch alternatief voor de club…. Dat wij de supps dat klote vinden daar gaat den dosje gene second van wakker liggen, believe me ! ![]() Met het mes op de keel een tweedeklasser blijven besturen lijkt me bijna onmogelijk geworden. Ik denk dat we ons eerstdaags aan alle mogelijke scenario's mogen verwachten. Hopelijk kiezen ze voor de minst pijnlijke oplossing alleen al uit respect voor onze trouwe supporters. Ja, maar die scenario's zien er al even dreigend uit als dat onweer van vorige week hoor… Je KAN zonder gegronde ambitie gewoon niet blijven meedraaien in de vergeetput van 2e ! Je MOET dus om te beginnen in een infrastructuur kunnen draaien die je perspectief geeft om te bouwen aan een team dat hoger dan 2e kan ambiëren. Dus is het volgens mij héél erg simpel na vandaag : - Ofwel blijven wij in PC - modderen daar nog ( hééél ) even aan, en gaan dan failliet. - Ofwel gaan we naar het gedrochtenstadion - en kunnen we blijven hopen op méér en beter.. ![]() |
| 13 Jun 2014, 20:51 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: Ik hoop ook dat we nooit naar denderleeuw moeten, maar mocht het zover komen (zonder fusie, gewoon verhuis) hoop ik dat de supporters de club trouw blijven. Het is nu wel duidelijk dat het niet de fout van ons bestuur is (FDR heeft er denk ik al het mogelijke voor gedaan) en dat zij hiervoor niet gestraft mogren worden. Het is de stad (stadsbestuur) die een mooie club als den Iendracht niet verdient. Andere steden steunen hun sportclubs en zien dit als stadspromotie, maar in Aalst werken ze Iendracht en Okapi al een eeuwigheid tegen. Dit is een serieuse kaakslag voor ons supporters, maar voor FDR is dit nog een grotere kaakslag. Is inderdaad zo, als je ziet met welk project ze daar in Lommel bezig zijn, waarom kan dit hier niet. Als het de heren uitkomt dan lopen ze met een dikke nek te verkondigen dat ze de tweede stad van Oost -Vlaanderen zijn, nu hadden ze de gelegenheid om hun woorden kracht bij te zetten, maar helaas. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 20:56 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
iendrachter schreef: Ja ge zou voor minder zwaar teleurgesteld zijn als voorzitter, ik had het nooit verwacht maar ons bestuur had het toch voor elkaar gekregen om via Ghelamco die grond te financieren en er een mooi project van te maken en nu gaat de stad die grond doodleuk aan een bedrijf verkopen waarvoor er 1001 gronden beschikbaar zijn in groot Aalst. Voor het project dat ze wilden bouwen was deze grond echt ideaal geweest en er hadden ook voldoende mensen kunnen tewerkgesteld worden. De stad stelt eerst een grond voor, de club doet al het mogelijke om een investeerder te vinden en als die er dan is dan vinden ze het opeens beter van de grond aan een bedrijf te verkopen, konden ze dat dan direct niet beslissen, moest dat echt maanden duren? Ge moet u maar is in de plaats van De Roose zetten, om de zoveel tijd moeten bijpassen en als er dan eindelijk na al die jaren miserie eens sprake is van een mooie toekomst voor EA,dan ligt de stad dwars. Volgens mij is het einde nabij voor onze club..... Hoewel ik niet echt verwonderd ben dat dit moois uiteindelijk niet doorgaat, gewoon omdat dit in belgie amper mogelijk is, vind ik het wel allemaal heel erg wraakroepend, deze wansmakelijke komedie van jullie burgemeester. Ik herinner me een interview over de noodzaak voor een degelijke oplossing voor eendracht aalst. Dan is dit wel heel hypocriet. Ik snap dat dit enorm hard aankomt bij de mensen die tot het uiterste gaan om een mooie club nog n toekomst te geven. Het toppunt van hypocrisie. Voor dit soort mensen heb ik geen grijntje respect. Nen dikke merci aan de burgemeester voor die mooie noodoplossing voor de K, waar we allicht no zolang kunnen van genieten tot het liedje uit is voor de club. De laatste stadsbesturen laten de club stikken... daar moet niemand nog aan twijfelen... maar dit is toch wel n pijnlijk dieptepunt qua lokaal bestuur. Degoutant. |
| 13 Jun 2014, 21:00 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Edit dubbelpost
|
| 13 Jun 2014, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg
dit is écht niet zuiver. dit stinkt héél erg !
_________________ may the FORCE be with you. |
| 13 Jun 2014, 21:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als ze volgend seizoen in dat dorp gaan sjotten, kan ik dan mijn geld voor mijn reeds betaald abo terugvorderen?
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Jun 2014, 21:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Respect Frank De Roose,
Bedankt voor alles. We zullen onze ploeg missen, tis gepaseerd mannen. Met veel chance nog 1 seizoen degradatievoetbal in tweede en de boeken toe. |
| 13 Jun 2014, 22:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Eendracht Aalst is een club die al jaren moet inboeten aan supporters, partners, ... uitstraling.
Een nieuw stadion had hier voor de ommekeer kunnen zorgen. Helaas is dit de zoveelste kaakslag voor de weinige die-hardsupporters die nog resten. Dit stadsbestuur heeft de club niet gedood, want zonder waardig alternatief zijn we dat, maar ze hebben het werk van de vorige stadsbesturen afgemaakt. Buiten een manier op in de media te komen zegt Eendracht Aalst deze mensen niets. Misschien dat ze voor eigen veiligheid beter op den Okapi blijven, daar is er nog zicht op een oplossing. Een nieuwe tribune in het PCstadion is geen oplossing, om deze club te redden door volk en investeerders aan te trekken is een nieuw project nodig! Ik hou de komende dagen de media in het oog en hoop ( tegen beterweten in ) dat ik ongelijk heb maar volgens mij is het gedaan met onze mooi club. Aalst, arme stad ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Jun 2014, 22:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik vrees ook dat het over and out is, er is geen plan B, anders had D'Haese er al lang mee uitgepakt. En zonder een nieuw stadion is er gewoon GEEN toekomst voor Eendracht. Hoe zou het trouwens nog zijn met supporter nr1 Ilse? Als burgemeester dit dossier jarenlang genegeerd, deze week verontwaardigd reageren op het Roda/D'Haese- verhaal en nu even gezellig mee de Movianto-tekst ondertekenen?!
|
| 13 Jun 2014, 23:03 |
|
|
Junior
Verdomme... we mogen het hier niet bij laten....
Laat ons eens eendrachtig achter onze ploeg staan en allemaal reageren. De manier waarop mag niet onbezonnen zijn, maar laat ons aub IETS doen... ![]() |
| 13 Jun 2014, 23:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Op dit moment hoop ik nog steeds op een "plan B" Misschien tegen beter weten in...
Indien we effectief ten onder gaan smijt ik alle ruiten vant stadhuis in! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Jun 2014, 23:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
hansken schreef: Op dit moment hoop ik nog steeds op een "plan B" Misschien tegen beter weten in... Indien we effectief ten onder gaan smijt ik alle ruiten vant stadhuis in! ![]() gaat je wel een pak geld kosten jong ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Jun 2014, 23:22 |
|
| Pagina 182 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 180 181 182 183 184 … 462 Volgende |