|
|
| Pagina 185 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 183 184 185 186 187 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
DT schreef: El Corredor schreef: DavidSeal schreef: Nog altijd geen nieuws? Moet ik daarvoor zo vroeg opstaan? ![]() het enige nieuws is dat Marc Cottyn adviserend lid gaat worden van de raad van bestuur, maar dat stond al in de krant. voorlopig geen nieuws over een nieuwe voorzitter, financiële inbreng of versterking raad van bestuur... Mijn excuses voor mijn pessimisme maar euh, ik vind dat allemaal maar raar te rijmen met de uitspraken dat er een paar heren zich hebben "doodgewerkt" de afgelopen weken. Om het cru te stellen - de vorderingen die ze naar eigen zeggen maakten na amper 4 dagen bezig te zijn geweest, lijken precies niet echt een vervolg te krijgen/hebben gekregen op het eerste zicht... Nu is die Marc Cottyn plots de goeroe? Ik zie alvast een mogelijk addertje: volgens het krantenartikel zetelt hij in de raad van bestuur (meer dan waarschijnlijk onbezoldigd), MAAR ik zou wel graag willen weten wat de consequenties zullen zijn van dat "adviserend" zijn. Wordt dat een soort betalend mandaat - dus eigenlijk een consultant activiteit waar een prijskaartje aan hangt - of mag hij toetreden tot de raad van bestuur zonder financiële inbreng maar in ruil voor gratis advies? Indien dat laatste, dan staat er volgens mij niets in de weg dat er ook een supportersafvaardiging in de RvB en/of Algemene Vergadering kan komen zetelen... Aan de afmetingen van zijn nieuw te bouwen building op de Leopoldlaan te zien, zal dat een betalend mandaat zijn... |
| 05 Okt 2011, 8:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: DT schreef: El Corredor schreef: het enige nieuws is dat Marc Cottyn adviserend lid gaat worden van de raad van bestuur, maar dat stond al in de krant. voorlopig geen nieuws over een nieuwe voorzitter, financiële inbreng of versterking raad van bestuur... Mijn excuses voor mijn pessimisme maar euh, ik vind dat allemaal maar raar te rijmen met de uitspraken dat er een paar heren zich hebben "doodgewerkt" de afgelopen weken. Om het cru te stellen - de vorderingen die ze naar eigen zeggen maakten na amper 4 dagen bezig te zijn geweest, lijken precies niet echt een vervolg te krijgen/hebben gekregen op het eerste zicht... Nu is die Marc Cottyn plots de goeroe? Ik zie alvast een mogelijk addertje: volgens het krantenartikel zetelt hij in de raad van bestuur (meer dan waarschijnlijk onbezoldigd), MAAR ik zou wel graag willen weten wat de consequenties zullen zijn van dat "adviserend" zijn. Wordt dat een soort betalend mandaat - dus eigenlijk een consultant activiteit waar een prijskaartje aan hangt - of mag hij toetreden tot de raad van bestuur zonder financiële inbreng maar in ruil voor gratis advies? Indien dat laatste, dan staat er volgens mij niets in de weg dat er ook een supportersafvaardiging in de RvB en/of Algemene Vergadering kan komen zetelen... Aan de afmetingen van zijn nieuw te bouwen building op de Leopoldlaan te zien, zal dat een betalend mandaat zijn... Leuk, indien dit het geval is, hebben we al 2 mensen aan den top bij den Iendracht die elke maand langs de kassa passeren... Als ik goed kan tellen, zijn er dat dus 2 meer op de payroll in vergelijking met de situatie die werd geaudit... Ik dacht just dat er bespaard moest worden... Soit, iemand enig nieuws wat er met Kris Goemans als huisadvocaat is gebeurd (Kris, ge moogt me zelf ook altijd pm'en zenne )? Werd op de supportersvergadering toch voorgesteld als de man met ervaring tijdens het faillissement van 2002 die het nieuwe bestuur ging bijstaan in deze woelige tijden (en eerlijk is eerlijk, de enige die adequaat wist te reageren ook toen)? Misschien ook overwerkt zoals de voorzitter??Ik wil de club ook gerust bijstaan als permanent adviserend lid hoor. Hierbij mijn plan: * structuur vereenvoudigen waar nodig om meer efficiëntie/controle te creëren en na evaluatie versterken daar waar er hiaten zijn * financiële instroom en uitstroom continue opvolgen - kassa's en geld dus minimaal door 1 onafhankelijke partij laten checken en kijken of de cijfers matchen met de bevindingen van de "internen" * bestaande sponsors opsnorren, modaliteiten herzien en hernegotiëren waar nodig * nieuwe sponsors aantrekken * werk maken van het stadiondossier (niet inzake een nieuw maar wel de werken die absoluut nodig zijn en die een controle eind vorig seizoen toch had blootgelegd?) Mag ik nu ook in de Raad van Bestuur en langs de kassa passeren??? Heb immers al meer gedaan dan onze manager op drie maand hiermee... Laatst gewijzigd door DT op 05 Okt 2011, 8:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Okt 2011, 8:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Nog altijd geen nieuws? Waar zit onze persverantwoordelijke hier?
|
| 05 Okt 2011, 8:46 |
|
|
Vaste Waarde
|
| 05 Okt 2011, 8:48 |
|
|
Ancien
jammen schreef: Diert dat ier nog lank è, of moenek mè ier nog ienen oit gieten? Kamerood, ge lupt op van de zeenen, ge zitj vol me stress. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2011, 8:56 |
|
|
Ancien
Wat mij interesseert is de vraag of ze het nodige kapitaal gevonden hebben om de dringende schulden af te betalen, er mogen nog 100 raadgevers komen, no money betekent einde verhaal Eendracht Aalst.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2011, 9:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Hugo schreef: jammen schreef: Diert dat ier nog lank è, of moenek mè ier nog ienen oit gieten? Kamerood, ge lupt op van de zeenen, ge zitj vol me stress. ![]() Ik peis dak ni den ienegen ben mé stress vandemeiret. Indien der goe nies was geweist tèn ad Parol dat ier al gepost gisterenoaved. @Parol: verlost ons oit ons loiden. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Okt 2011, 9:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
jammen schreef: Hugo schreef: jammen schreef: Diert dat ier nog lank è, of moenek mè ier nog ienen oit gieten? Kamerood, ge lupt op van de zeenen, ge zitj vol me stress. ![]() Ik peis dak ni den ienegen ben mé stress vandemeiret. Indien der goe nies was geweist tèn ad Parol dat ier al gepost gisterenoaved. @Parol: verlost ons oit ons loiden. amen ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 05 Okt 2011, 9:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
kreezie nonkeltje schreef: even geduld, bericht komt zo, Parol was net online doch is terug weg En ondertussen zijn we weeral een paar uur later en is er nog steeds geen nieuws. Als woordvoerder zou je inderdaad ten minste de moeite moeten doen om een klein berichtje te posten,zelfs indien er geen nieuws is. En dit vooral om opnieuw de onrust niet aan te wakkeren! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 05 Okt 2011, 9:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
iendracht mèn 2de vraa schreef: kreezie nonkeltje schreef: even geduld, bericht komt zo, Parol was net online doch is terug weg En ondertussen zijn we weeral een paar uur later en is er nog steeds geen nieuws. Als woordvoerder zou je inderdaad ten minste de moeite moeten doen om een klein berichtje te posten,zelfs indien er geen nieuws is. En dit vooral om opnieuw de onrust niet aan te wakkeren! hij is gisterenavond laat 2 x online geweest, en was redelijk rap weg, bedankt voor het nieuws Parol, graalek merci ! _________________ Iendracht 4ever. |
| 05 Okt 2011, 10:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
kreezie nonkeltje schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: kreezie nonkeltje schreef: even geduld, bericht komt zo, Parol was net online doch is terug weg En ondertussen zijn we weeral een paar uur later en is er nog steeds geen nieuws. Als woordvoerder zou je inderdaad ten minste de moeite moeten doen om een klein berichtje te posten,zelfs indien er geen nieuws is. En dit vooral om opnieuw de onrust niet aan te wakkeren! hij is gisterenavond laat 2 x online geweest, en was redelijk rap weg, bedankt voor het nieuws Parol, graalek merci ! Peisde geir na echt da dieje mensj niks anders te doeng eit as achter zènne computer te zitten? Weir zèn tenslotte tein oeik mor gewoein supporters ein.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 05 Okt 2011, 11:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Schepper schreef: Peisde geir na echt da dieje mensj niks anders te doeng eit as achter zènne computer te zitten? Weir zèn tenslotte tein oeik mor gewoein supporters ein.... ![]() Zouje gij niet ewa voortmemmen voor u truiken Schepper? ![]() |
| 05 Okt 2011, 11:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
kreezie nonkeltje schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: kreezie nonkeltje schreef: even geduld, bericht komt zo, Parol was net online doch is terug weg En ondertussen zijn we weeral een paar uur later en is er nog steeds geen nieuws. Als woordvoerder zou je inderdaad ten minste de moeite moeten doen om een klein berichtje te posten,zelfs indien er geen nieuws is. En dit vooral om opnieuw de onrust niet aan te wakkeren! hij is gisterenavond laat 2 x online geweest, en was redelijk rap weg, bedankt voor het nieuws Parol, graalek merci ! Laat diene mens nu toch eens gerust, als er nieuws is zullen we dit één van de volgende dagen horen, jongens toch ![]() |
| 05 Okt 2011, 11:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
boer touch schreef: kreezie nonkeltje schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: En ondertussen zijn we weeral een paar uur later en is er nog steeds geen nieuws. Als woordvoerder zou je inderdaad ten minste de moeite moeten doen om een klein berichtje te posten,zelfs indien er geen nieuws is. En dit vooral om opnieuw de onrust niet aan te wakkeren! hij is gisterenavond laat 2 x online geweest, en was redelijk rap weg, bedankt voor het nieuws Parol, graalek merci ! Laat diene mens nu toch eens gerust, als er nieuws is zullen we dit één van de volgende dagen horen, jongens toch ![]() Tes datte, weir emmen toid en we zitten weir dor toch nie mé in. Of da we na in den toekomst nog nor ons ploeg kennen gon zien of we moeten pateekes eten s'zondoags soamen mé moeder de vra, da mokt giejn verschil hein. Kben potverdekke al langer verliefd op den iejndracht as op moin vra, das omdak a zoelank nog nie ken hein sjoeken (moest ze meelezen )_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 05 Okt 2011, 11:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
http://www.hln.be/hln/nl/1301/Premier-L ... joen.dhtml
Emmen weir zoe giejnen weirkwoigereir loeipen ? 1.74 M €, tein emmen nog oever vér der ne goeien boi te koeipen ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 05 Okt 2011, 11:44 |
|
| Pagina 185 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 183 184 185 186 187 … 289 Volgende |