|
|
| Pagina 185 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 183 184 185 186 187 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Stadion
Het zou geen verhaal mogen zijn van Eendracht of Okapi, maar een verhaal van Eendracht en Okapi.
|
| 14 Jun 2014, 12:40 |
|
|
Ancien
Eerlijk gezegd moest ik er mijn geld moeten insteken en je voelt dat het voetbal niet welkom is in Aalst, dan zou ik overwegen om naar een randgemeente te trekken om het nieuwe stadion te bouwen.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2014, 12:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
AlostanA schreef: kijker schreef: Volgens mij een opgezet spel om den Iendracht kapot te maken. Zo kunnen ze rap de terreinen aan de Bredestraat verkopen zonder de miserie van een nieuw voetbalplein. Het ligt er te dik op, eerst ons naast subsidies laten pakken (Muyters- D'Haese) en dan al te samen (Burgemeester en schepenen op kop) voor een zorgverwerkend bedrijf? stemmen, een distributiecentrum ja die de gezondheid zal doen af nemen in de streek en zeker geen grotere tewerkstelling zal brengen. Dank je Aalst en zijn zakkenvullers jullie hebben ons naar de kl.....ten geholpen, hopelijk kunnen we jullie ook naar de kl......ten sturen binnen een paar jaar. Ik zal dit zeker niet vergeten zijn. All11n in Oiljst zijn we tegen Oiljst. Ook nog proficiat voor den Okapi met haar 2é plaats en met hun gekochte stamboom. Nooit zien ze me er nog! Ze kunnen mijn plaats geven aan enen van VOKA want bij deze zeg ik mijn abbo op bij die kl...tzakken. Mja,we moeten wel eerlijk blijven, dat is de fout van de club en van niemand anders. Ja en nee. Zelfs al was het dossier 100% in orde hadden we niks gekregen. Geen enkele tweedeklasser heeft iets gekregen, zelfs al was het dossier in orde. |
| 14 Jun 2014, 12:43 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Heel heel slechte nacht achter de rug, wat een mokerslag heeft den Burgemeester met zijn go go girls ons toegebracht mensen. Mogen wij die noodtribune niet afbreken en op de markt gaan afleveren? We zouden nu uit protest gans dat vak moeten leeg laten en vol hangen met spandoeken. Allen naar vak H en we leggen die tent plat en brengen ze naar de oudijzermarchang! Ben der effenaf ziek af van deze mokerslag! Ilse en consoorten blijf aub ver weg van ONS geliefde eendracht aalst voor ieders gezondheid! |
| 14 Jun 2014, 12:50 |
|
|
Ancien
Neutralboy schreef: Hugo schreef: Heel heel slechte nacht achter de rug, wat een mokerslag heeft den Burgemeester met zijn go go girls ons toegebracht mensen. Mogen wij die noodtribune niet afbreken en op de markt gaan afleveren? We zouden nu uit protest gans dat vak moeten leeg laten en vol hangen met spandoeken. Allen naar vak H en we leggen die tent plat en brengen ze naar de oudijzermarchang!Ben der effenaf ziek af van deze mokerslag! Ilse en consoorten blijf aub ver weg van ONS geliefde eendracht aalst voor ieders gezondheid! Dit protest zie ik helemaal zitten, weg met dit vergiftigd geschenk van onze smiley burgemeester. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2014, 12:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Bomber schreef: Tja, als het effectief zo is dat het budget rond was dan is dit zeer schandalig. Iemand zin om eens naar 't stadhuis te trekken? ik ben zelfs kandidaat om da brilleke van zijne neus te trekken en hem nen nieuwe op te zetten, want er scheelt iets met 'onze kracht der vernieuwing' zijn kijk op de dingen. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Jun 2014, 13:15 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: Tja, als het effectief zo is dat het budget rond was dan is dit zeer schandalig. Iemand zin om eens naar 't stadhuis te trekken? Ik denk dat er veel goesting hebben om mee te trekken, zou graag iets horen van de verantwoordelijken van de supportersclubs, lijkt me niet meer dan normaal dat we bv een mars houden vanaf het PC stadion richting stadhuis. 't Is tijd om de troepen te mobiliseren, het zou mijn persoonlijke mening misschien aangewezen zijn om een supportersvergadering bijeen te roepen. ![]() We kunnen na ons crisisberaad enkele journalisten uitnodigen om eens ons gedacht te zeggen, onzen burgemeester doet dat ook, met een verschil dat wij de waarheid gaan vertellen i.p.v. valse beloftes en leugens. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2014, 13:35 |
|
|
Reserve
Waarom niet direct een grond met feestzaal/basketzaal en stadion voorzien. Iedereen blij en maar 1 keer paperassen miserie. Direct ook genoeg parking voor iedereen en geen twee retail verhalen. Niet over nagedacht?
|
| 14 Jun 2014, 13:41 |
|
|
forumlegende
Blijkbaar ben ik hier de enige die het niet erg vindt dat het Erembodegem-verhaal is afgeschoten.
Ik ben steeds voorstander geweest van een renovatie van het huidige PC-stadion in de Bredestraat. Hetgene dat onzen iendracht uniek maakt is de volkse sfeer die je in en rond het stadion hebt, en dit dankzij zijn liging in een volksbuurt. Als je morgen verhuist naar Erembodegem, Siesegem,... dan kom je in het Ghelamco-verhaal terecht: een zielloos stadion dat nog kaler is dan een ziekenhuis. Allemaal beton en een zeer goedkope afwerking. Geen bezieling, niets, nada, noppes. En al even erg als het stadion zelf is de ligging ervan: geen café in de buurt. Gedaan met de gezellige sfeer na de match. Cafeeken in, cafeeken uit,... zal enkel nog terug te vinden zijn als tekst van een carnavalslieke... Een nieuw stadion in the middle of nowhere zal een opflakkering van de supportersaantallen teweeg brengen (net zoals in Gent) maar dat zal van tijdelijke aard zijn. De ziel van onze club zal helaas voorgoed opgeslorpt zijn in het nieuwe ijzige staal en beton Zet een nieuwe K met optie voor uitbreiding: kost niet veel en voorlopig heb je voor onzen iendracht alles wat je moet hebben. Hoe langer je hiermee wacht hoe beter de omwoneneden de verdwenen tribune gewoon zijn en hoe groter de kans op protestacties en buurtcomités bi jde aanvraag voor een nieuwe tribune. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 14 Jun 2014, 13:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk dat er aan ons stadion wel meer scheelt dan enkel de K. Ik vrees dat er nog een pak andere grote kosten zijn. Als je hoort hoeveel boetes de club al moeten betalen heeft...
En dan nog: wie zal dit betalen? Je zal geen investeerders vinden voor ons huidig stadion aangezien ze daar niets bij te winnen hebben. |
| 14 Jun 2014, 14:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Timoilsjt schreef: Blijkbaar ben ik hier de enige die het niet erg vindt dat het Erembodegem-verhaal is afgeschoten. Ik ben steeds voorstander geweest van een renovatie van het huidige PC-stadion in de Bredestraat. Hetgene dat onzen iendracht uniek maakt is de volkse sfeer die je in en rond het stadion hebt, en dit dankzij zijn liging in een volksbuurt. Als je morgen verhuist naar Erembodegem, Siesegem,... dan kom je in het Ghelamco-verhaal terecht: een zielloos stadion dat nog kaler is dan een ziekenhuis. Allemaal beton en een zeer goedkope afwerking. Geen bezieling, niets, nada, noppes. En al even erg als het stadion zelf is de ligging ervan: geen café in de buurt. Gedaan met de gezellige sfeer na de match. Cafeeken in, cafeeken uit,... zal enkel nog terug te vinden zijn als tekst van een carnavalslieke... Een nieuw stadion in the middle of nowhere zal een opflakkering van de supportersaantallen teweeg brengen (net zoals in Gent) maar dat zal van tijdelijke aard zijn. De ziel van onze club zal helaas voorgoed opgeslorpt zijn in het nieuwe ijzige staal en beton Zet een nieuwe K met optie voor uitbreiding: kost niet veel en voorlopig heb je voor onzen iendracht alles wat je moet hebben. Hoe langer je hiermee wacht hoe beter de omwoneneden de verdwenen tribune gewoon zijn en hoe groter de kans op protestacties en buurtcomités bi jde aanvraag voor een nieuwe tribune. get alive man _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 14 Jun 2014, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
ondertussen op de officiele site nog altijd niets. Wel allerhande shit over een groot scherm. Wil nu wel iets anders te lezen krijgen ......in congé wss ......
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 14 Jun 2014, 14:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwetzat schreef: ondertussen op de officiele site nog altijd niets. Wel allerhande shit over een groot scherm. Wil nu wel iets anders te lezen krijgen ......in congé wss ...... ![]() http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... lst-vallen ![]() |
| 14 Jun 2014, 14:43 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: Ik denk dat er aan ons stadion wel meer scheelt dan enkel de K. Ik vrees dat er nog een pak andere grote kosten zijn. Als je hoort hoeveel boetes de club al moeten betalen heeft... En dan nog: wie zal dit betalen? Je zal geen investeerders vinden voor ons huidig stadion aangezien ze daar niets bij te winnen hebben. Je moet de feiten inderdaad onder ogen durven zien, op langere termijn konden we niet in het PC stadion blijven, alles zou daar feitelijk al gerenoveerd moeten worden en dan kan je beter gaan voor een nieuw stadion waar je de fans meer comfort en allerlei randgebeuren kan bezorgen. Stel je voor dat de gelegenheid zich eens voordeed om te promoveren dan hoef je niet direct het meeste geld in een stadion te pompen en mede hierdoor heb je meer mogelijkheden om je spelersgroep te versterken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2014, 14:51 |
|
|
Duivelke
Hallo gasten,
We weten nu allemaal waar we staan...Men zou er moedeloos van worden .En dat zouden we niet moeten laten gebeuren. Ieder Eendracht supporter die naam waardig is verplicht om te reageren . En dat gebeurt massaal. Maar individueel reageren heeft hoogstens als uitkomst dat men zijn frustratie kwijt geraakt... Daarom mijn oproep naar de voorzitters van onze supportersclubs. ORGANISEER HET PROTEST !! Laat ons Bv. een dag afspreken om op het ogenblik dat er gemeenteraad zitting is de ingang te blokkeren en de gemeenteraadsleden om uitleg te vragen waarom ze ons dit aan doen. En tegelijkertijd alle persmedia uitnodigen om te acteren welke antwoorden er gegeven worden door diegenen die beslist hebben (na 17 maanden pallaberen) om het dossier van Eendracht Aalst verticaal te klasseren. Voorzitters...de Eendracht supporters rekenen op jullie. NEEM JULLIE VERANTWOORDELIJKHEID. Gustaaf Steenhout |
| 14 Jun 2014, 15:15 |
|
| Pagina 185 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 183 184 185 186 187 … 462 Volgende |