|
|
| Pagina 189 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
hahaha nee hoor,
wil gewoon aantonen, op een forum post je wat je wil en hier wordt veel gepost en daarmee is E Aalst geen stap verder. En ja lappen op mijn bakkes, en ik ben zot en aan de drugs en wat allemaal, maar ja een FORUM zijn enkele letters op mijn toetsenbord die ik moet intikken. |
| 05 Okt 2011, 17:55 |
|
|
Freak
tigers schreef: DavidSeal schreef: tigers schreef: Die sponsoren Genk ook he Genoeg gezeverd idd dat is geen nieuws, en volgens mij is dat dan ook niet goed want afgelopen 3 weken kon het niet snel genoeg gepost worden. Zucht...na kiekesoepken hebben we Tigers. ![]() En ja ik weet dat Tigers moeilijk doet, maar nogmaals met hier wat te posten ben je niets, zoals ik eerder poste er zijn meerdere forums. Ja het is niet makkelijk op het moment en er staat in de krant dat ze een afgevaardigde van de supps willen, maar moet dat iemand van hier zijn? (en ja ik zal nogmaals kop van jut ziijn - (Corridor maakt kans om afgevaardigde te zijn- niet waar Jeroen- hij liep daar toch rond als een kieken zonder kop om foto's te trekken op Brussels). Oh dat zei je waarschijnlijk omdat je wat ziekjes was toen of omdat het daar zo stonk. Ik zou eerder zeggen kuis jullie boel hier een beetje op alvorens te zeggen wie afgevaardige moet worden euhm, ik zat op Brussels neer en had al helemaal geen kodak mee om foto's te trekken. ![]() |
| 05 Okt 2011, 17:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor schreef: tigers schreef: DavidSeal schreef: Zucht...na kiekesoepken hebben we Tigers. ![]() En ja ik weet dat Tigers moeilijk doet, maar nogmaals met hier wat te posten ben je niets, zoals ik eerder poste er zijn meerdere forums. Ja het is niet makkelijk op het moment en er staat in de krant dat ze een afgevaardigde van de supps willen, maar moet dat iemand van hier zijn? (en ja ik zal nogmaals kop van jut ziijn - (Corridor maakt kans om afgevaardigde te zijn- niet waar Jeroen- hij liep daar toch rond als een kieken zonder kop om foto's te trekken op Brussels). Oh dat zei je waarschijnlijk omdat je wat ziekjes was toen of omdat het daar zo stonk. Ik zou eerder zeggen kuis jullie boel hier een beetje op alvorens te zeggen wie afgevaardige moet worden euhm, ik zat op Brussels neer en had al helemaal geen kodak mee om foto's te trekken. ![]() Kom, kom, Yves, ge zetj ontmaskerd, geivet mor toe. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Okt 2011, 17:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: tigers schreef: DavidSeal schreef: Zucht...na kiekesoepken hebben we Tigers. ![]() En ja ik weet dat Tigers moeilijk doet, maar nogmaals met hier wat te posten ben je niets, zoals ik eerder poste er zijn meerdere forums. Ja het is niet makkelijk op het moment en er staat in de krant dat ze een afgevaardigde van de supps willen, maar moet dat iemand van hier zijn? (en ja ik zal nogmaals kop van jut ziijn - (Corridor maakt kans om afgevaardigde te zijn- niet waar Jeroen- hij liep daar toch rond als een kieken zonder kop om foto's te trekken op Brussels). Oh dat zei je waarschijnlijk omdat je wat ziekjes was toen of omdat het daar zo stonk. Ik zou eerder zeggen kuis jullie boel hier een beetje op alvorens te zeggen wie afgevaardige moet worden euhm, ik zat op Brussels neer en had al helemaal geen kodak mee om foto's te trekken. ![]() Aaah, gij ZAT als een kieken zonder kop! ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Okt 2011, 17:59 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: tigers schreef: DavidSeal schreef: Zucht...na kiekesoepken hebben we Tigers. ![]() En ja ik weet dat Tigers moeilijk doet, maar nogmaals met hier wat te posten ben je niets, zoals ik eerder poste er zijn meerdere forums. Ja het is niet makkelijk op het moment en er staat in de krant dat ze een afgevaardigde van de supps willen, maar moet dat iemand van hier zijn? (en ja ik zal nogmaals kop van jut ziijn - (Corridor maakt kans om afgevaardigde te zijn- niet waar Jeroen- hij liep daar toch rond als een kieken zonder kop om foto's te trekken op Brussels). Oh dat zei je waarschijnlijk omdat je wat ziekjes was toen of omdat het daar zo stonk. Ik zou eerder zeggen kuis jullie boel hier een beetje op alvorens te zeggen wie afgevaardige moet worden euhm, ik zat op Brussels neer en had al helemaal geen kodak mee om foto's te trekken. ![]() Waarvoor nogmaals mijn excuses voor de naamsverwisseling |
| 05 Okt 2011, 18:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Je moet je niet excuseren, hetgeen je hier post is de waarheid, niets dan de waarheid........
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Okt 2011, 18:05 |
|
|
Freak
Finuis adesr rerum
Ik lees dat er gisteren goed vergaderd geweest is, in de rand zal ik dan ook efkes vermelden dat ik gisteren prima getraind heb (een pittige interval), qua nutteloze communicatie kan dat tellen. Totdaar mijzelf. Marc Cottyn gaat ons bijstaan en adviseren, ik vermoed dat de rode link Ann Van Den Steen hier voor iets tussenzit. Nu vind ik dit al positief dat er toch iemand dit wil doen, Goemans is immers met de noorderzon (of wind) verdwenen…Was nochtans de enige die mij een deftige indruk liet. Maar over een nieuwe voorzitter (niet het item volgens mij), bijkomende BROODNODIGE financiële injectie (om ons liquiditeitstekort van een paar 100.000 euro op te lossen), concrete versterking raad van bestuur en herstelplan heb ik tot op heden nog niets gehoord. Over intriges, chantages, vriendjespolitiek, flagrante leugens staat mijn mailbox vol voor de moment moet ik zeggen. Als ik hoor dat een betrouwbare bron mij mailt dat Steven De Cock de recette heeft geteld van Waasland Beveren en die ook gisteren aanwezig was op de bestuursvergadering, dan blijft men blijkbaar hardleers. Hetgeen er de voorbije maand op onze club gebeurd is, is te hallucinant voor woorden!!! Het is enkel nog wachten tot wanneer deurwaarders de recette zullen claimen bij één van onze volgende thuismatchen. Als ik lees dat onze algemeen manager zich op de sponsoring moet storten, en iedereen die een reclamebord heeft moet afbellen, dan vraag ik mij af wat deze man in de 3 maanden dat hij hier zit, in godsnaam heeft uitgestoken? Ik zou dat echt eens concreet willen lezen wat die zijn takenpakket is? Drie weken geleden was er een supportersvergadering, waarvan Desmedt al weg is, Patrick Van Wezemael er de brui heeft aangegeven omdat diens vrouw van niets wist, maar we staan nog geen stap verder. Geef de nieuwe mensen tijd, welnu tijd hebben we niet, en geld hebben we nodig. Ook de link Van Eetvelde – De Cock baart mij zorgen! Van waar het gaat moeten komen? Geen flauw idee, iedereen kiest het hazepad…en ik kan ze geen ongelijk geven, wetende dat iedere 10.000 euro in een bodemloze put verdwijnt. Ik vind het onbegrijpelijk dat 10 jaar na onze vereffening ons hoofd terug op kapblok ligt. Maar als je weet dat je het seizoen begint met een loonmassa die 20% hoger ligt dan gebudgetteerd, dan weet je dat je met vuur speelt… Als diezelfde mensen nog altijd zeggen dat de toestand niet zorgwekkend is, dan wil ik gerust eens de beginselen van budgetteren bijbrengen. Of mag men mijn studieboek “de vennootschap in faling, wat nu?” eens lenen. Het is ook duidelijk dat mijn laatste hoop op een inbreng van Frans Krauch blijkbaar ijdel was, en laat dat het ENIGE zijn dat ons kan redden…of het zou moeten zijn dat men ons stadsgewijs 1 miljoen euro in de schoot werpt. |
| 05 Okt 2011, 18:09 |
|
|
Junior
jammen schreef: Je moet je niet excuseren, hetgeen je hier post is de waarheid, niets dan de waarheid........ ![]() whhhhhooooooahahaha en gemeend dat dat is |
| 05 Okt 2011, 18:10 |
|
|
Junior
El Corredor schreef: Finuis adesr rerum Ik lees dat er gisteren goed vergaderd geweest is, in de rand zal ik dan ook efkes vermelden dat ik gisteren prima getraind heb (een pittige interval), qua nutteloze communicatie kan dat tellen. Totdaar mijzelf. Marc Cottyn gaat ons bijstaan en adviseren, ik vermoed dat de rode link Ann Van Den Steen hier voor iets tussenzit. Nu vind ik dit al positief dat er toch iemand dit wil doen, Goemans is immers met de noorderzon (of wind) verdwenen…Was nochtans de enige die mij een deftige indruk liet. Maar over een nieuwe voorzitter (niet het item volgens mij), bijkomende BROODNODIGE financiële injectie (om ons liquiditeitstekort van een paar 100.000 euro op te lossen), concrete versterking raad van bestuur en herstelplan heb ik tot op heden nog niets gehoord. Over intriges, chantages, vriendjespolitiek, flagrante leugens staat mijn mailbox vol voor de moment moet ik zeggen. Als ik hoor dat een betrouwbare bron mij mailt dat Steven De Cock de recette heeft geteld van Waasland Beveren en die ook gisteren aanwezig was op de bestuursvergadering, dan blijft men blijkbaar hardleers. Hetgeen er de voorbije maand op onze club gebeurd is, is te hallucinant voor woorden!!! Het is enkel nog wachten tot wanneer deurwaarders de recette zullen claimen bij één van onze volgende thuismatchen. Als ik lees dat onze algemeen manager zich op de sponsoring moet storten, en iedereen die een reclamebord heeft moet afbellen, dan vraag ik mij af wat deze man in de 3 maanden dat hij hier zit, in godsnaam heeft uitgestoken? Ik zou dat echt eens concreet willen lezen wat die zijn takenpakket is? Drie weken geleden was er een supportersvergadering, waarvan Desmedt al weg is, Patrick Van Wezemael er de brui heeft aangegeven omdat diens vrouw van niets wist, maar we staan nog geen stap verder. Geef de nieuwe mensen tijd, welnu tijd hebben we niet, en geld hebben we nodig. Ook de link Van Eetvelde – De Cock baart mij zorgen! Van waar het gaat moeten komen? Geen flauw idee, iedereen kiest het hazepad…en ik kan ze geen ongelijk geven, wetende dat iedere 10.000 euro in een bodemloze put verdwijnt. Ik vind het onbegrijpelijk dat 10 jaar na onze vereffening ons hoofd terug op kapblok ligt. Maar als je weet dat je het seizoen begint met een loonmassa die 20% hoger ligt dan gebudgetteerd, dan weet je dat je met vuur speelt… Als diezelfde mensen nog altijd zeggen dat de toestand niet zorgwekkend is, dan wil ik gerust eens de beginselen van budgetteren bijbrengen. Of mag men mijn studieboek “de vennootschap in faling, wat nu?” eens lenen. Het is ook duidelijk dat mijn laatste hoop op een inbreng van Frans Krauch blijkbaar ijdel was, en laat dat het ENIGE zijn dat ons kan redden…of het zou moeten zijn dat men ons stadsgewijs 1 miljoen euro in de schoot werpt. Sorry voor de naamsverwisseling he man, maar ik denk dat je het niet beter kan brengen dan dit. Maw we staan nergens |
| 05 Okt 2011, 18:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
tigers schreef: jammen schreef: Je moet je niet excuseren, hetgeen je hier post is de waarheid, niets dan de waarheid........ ![]() whhhhhooooooahahaha en gemeend dat dat is Lotj er insj nor koiken astablieft en lotj óns gerèst!! Merci. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 05 Okt 2011, 18:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: Finuis adesr rerum Ik lees dat er gisteren goed vergaderd geweest is, in de rand zal ik dan ook efkes vermelden dat ik gisteren prima getraind heb (een pittige interval), qua nutteloze communicatie kan dat tellen. Totdaar mijzelf. Marc Cottyn gaat ons bijstaan en adviseren, ik vermoed dat de rode link Ann Van Den Steen hier voor iets tussenzit. Nu vind ik dit al positief dat er toch iemand dit wil doen, Goemans is immers met de noorderzon (of wind) verdwenen…Was nochtans de enige die mij een deftige indruk liet. Maar over een nieuwe voorzitter (niet het item volgens mij), bijkomende BROODNODIGE financiële injectie (om ons liquiditeitstekort van een paar 100.000 euro op te lossen), concrete versterking raad van bestuur en herstelplan heb ik tot op heden nog niets gehoord. Over intriges, chantages, vriendjespolitiek, flagrante leugens staat mijn mailbox vol voor de moment moet ik zeggen. Als ik hoor dat een betrouwbare bron mij mailt dat Steven De Cock de recette heeft geteld van Waasland Beveren en die ook gisteren aanwezig was op de bestuursvergadering, dan blijft men blijkbaar hardleers. Hetgeen er de voorbije maand op onze club gebeurd is, is te hallucinant voor woorden!!! Het is enkel nog wachten tot wanneer deurwaarders de recette zullen claimen bij één van onze volgende thuismatchen. Als ik lees dat onze algemeen manager zich op de sponsoring moet storten, en iedereen die een reclamebord heeft moet afbellen, dan vraag ik mij af wat deze man in de 3 maanden dat hij hier zit, in godsnaam heeft uitgestoken? Ik zou dat echt eens concreet willen lezen wat die zijn takenpakket is? Drie weken geleden was er een supportersvergadering, waarvan Desmedt al weg is, Patrick Van Wezemael er de brui heeft aangegeven omdat diens vrouw van niets wist, maar we staan nog geen stap verder. Geef de nieuwe mensen tijd, welnu tijd hebben we niet, en geld hebben we nodig. Ook de link Van Eetvelde – De Cock baart mij zorgen! Van waar het gaat moeten komen? Geen flauw idee, iedereen kiest het hazepad…en ik kan ze geen ongelijk geven, wetende dat iedere 10.000 euro in een bodemloze put verdwijnt. Ik vind het onbegrijpelijk dat 10 jaar na onze vereffening ons hoofd terug op kapblok ligt. Maar als je weet dat je het seizoen begint met een loonmassa die 20% hoger ligt dan gebudgetteerd, dan weet je dat je met vuur speelt… Als diezelfde mensen nog altijd zeggen dat de toestand niet zorgwekkend is, dan wil ik gerust eens de beginselen van budgetteren bijbrengen. Of mag men mijn studieboek “de vennootschap in faling, wat nu?” eens lenen. Het is ook duidelijk dat mijn laatste hoop op een inbreng van Frans Krauch blijkbaar ijdel was, en laat dat het ENIGE zijn dat ons kan redden…of het zou moeten zijn dat men ons stadsgewijs 1 miljoen euro in de schoot werpt. Zou toch ook wel eens de krijtlijnen willen weten - concreet - van het "herstelplan". Als ik lees dat er al zo een plan was onder het vorige bestuur en dat men nu wat ter plaatste ligt te trappelen stel ik mij daar toch heel wat vragen bij. De hoodflijnen bekend maken moet toch wel lukken ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2011, 18:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Wat er mis mee dat ik op Brussels de toelating kreeg om vanaf die plaats foto's te nemen ?
![]() En kieken zonder kop Meestal zit ikzelf in de zittribune Bij de volgende thuismatch moet je uw sjaal eens op dezelfde manier houden dan dat ik deed op Brussels, dan ik ook foto van U posten in onze gallerij van ECHTE Iendrachtsupporters Dubbele account = daar hou ik me niet mee bezig ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2011, 18:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
tigers schreef: hahaha nee hoor, wil gewoon aantonen, op een forum post je wat je wil en hier wordt veel gepost en daarmee is E Aalst geen stap verder. En ja lappen op mijn bakkes, en ik ben zot en aan de drugs en wat allemaal, maar ja een FORUM zijn enkele letters op mijn toetsenbord die ik moet intikken. twert toit da ze aa er ier afschippen _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 05 Okt 2011, 18:55 |
|
|
Junior
ajoin54 schreef: tigers schreef: hahaha nee hoor, wil gewoon aantonen, op een forum post je wat je wil en hier wordt veel gepost en daarmee is E Aalst geen stap verder. En ja lappen op mijn bakkes, en ik ben zot en aan de drugs en wat allemaal, maar ja een FORUM zijn enkele letters op mijn toetsenbord die ik moet intikken. twert toit da ze aa er ier afschippen Omdat er hier iemand de waarheid zegt moet men hem bannen of wat |
| 05 Okt 2011, 19:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
tigers schreef: ajoin54 schreef: tigers schreef: hahaha nee hoor, wil gewoon aantonen, op een forum post je wat je wil en hier wordt veel gepost en daarmee is E Aalst geen stap verder. En ja lappen op mijn bakkes, en ik ben zot en aan de drugs en wat allemaal, maar ja een FORUM zijn enkele letters op mijn toetsenbord die ik moet intikken. twert toit da ze aa er ier afschippen Omdat er hier iemand de waarheid zegt moet men hem bannen of wat nie, vanweige aa manier van tool _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 05 Okt 2011, 19:07 |
|
| Pagina 189 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 289 Volgende |