Artikels - Pagina 189 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 187 188 189 190 191 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Artikels
Elektronized schreef:
Dus uit uw post maak ik op dat enkel leden van een supportersclub mogen meerijden met een bus ? Nu ben ik toch eens benieuwd naar uw oplossing voor een match met combiregeling.. Dan zijn er ALTIJD mensen bij die meerijden met een bus, maar die bij geen enkele supportersclub zijn aangesloten.

Geen tussenstops meer maken ? Ik kan geen uren op nen bus stillekes blijven zitten hoor.. In enen trok door naar Eupen, Sint-Truiden, Lommel, .. :crazy:

Waarom gewoon de alcohol niet algemeen verbieden in de stadions ? Dan kan er op de terugreis ook niks meer gebeuren.. :hmm:

Kvind het toch allemaal gemakkelijk hoor.. Mensen die er niet bijwaren zeggen altijd "het is weer dat klein groepje amokmakers" en (bijna) altijd is de alcohol de oorzaak.
Wie erbij was in Aarschot weet dat dit vermeden had kunnen worden. Die "dikke nekken" had misschien niet moeten worden gezongen, maar als chauffeur stap je dan toch niet uit, maar rijd je toch gewoon door ?

Als jullie allemaal eens zouden beginnen met iedereen te respecteren ,dan zou er al veel problemen opgelost zijn. en ja sommige mensen kunnen niet goed omgaan met alcohol vandaar schaf alle alcoholische dranken af op de autobussen.
Het is gemakkelijk om anderen de schuld te geven als je zelf in de fout gaat.

15 Sep 2012, 20:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
El Corredor schreef:
hansken schreef:
ajoin54 schreef:
dat de supportersclubs maar al beginnen de alcoholische dranken op de bussen te beperken, dat zou al enorm helpen! Een gevolg daarvan zal natuurlijk zijn dat de prijs van een busrit naar omhoog zal gaan, maar dat kan nu eenmaal niet anders. En verder alleen maar supporters op de bus aanvaarden die effectief lid zijn van de supportersclub waarmee ze de busrit maken, zodat iedereen goed gekend is en indien nodig door de clubs kunnen gecorrigeerd worden als ze over de schreef gaan, en eventueel geschrapt worden nog verder mee te reizen .
En als dat niet lukt, dan gewoon geen tussenstops meer doen, dan moet er maar een toilet op de bus zijn.

:crazy:

Gij zit duidelijk niet int bestuur van een supportersclub!?

Bij ons, en ik denk dat het bij meerdere supportersclubs zo is, word het meeste gehaald uit de drankverkoop... Ge moet maar eens proberen rondkomen als supportersclub in deze tijd. Nen bus MET toilet is ook nog eens duurder. + na een tijdje is die toilet gewoon vol, 50mensen en 1toilet, kmoet het ni verder uitleggen zeker... Tussenstops afschaffen en drank beperken/verbieden op de bussen is gewoon uitgesloten, geloof mij vrij...

Ik wil zeker ni zeggen dat er niets moet gedaan worden, maar zeker niet ten koste van de supportersclubs mijn gedacht.

dus je draait het probleem om, de supportersclubs gaan voor op Eendracht Aalst.

wat stel jij dan voor als oplossing?

De juiste oplossing? Weet ik zelf niet direct ... Daarvoor zal er eerst met alle supportersclubs en de club moeten samengezeten worden. En we weten al hoe goed dat hier in Aalst lukt ;-)

Wat stelt gij dan voor, want gij hebt toch steeds op alles het juiste antwoord niwaar? :-)

In ieder geval, beperken van tussenstops en drankverkoop op den bus is onmogelijk, of we hebben binnekort geen supportersclubs meer.. Laat ons dan maar is combi hebben!

16 Sep 2012, 7:50
Freak

Leeftijd: 45
de juiste oplossing? de club heeft het goed gedaan door een bericht op de site te plaatsen. bij een volgend incident afschaffing van alcohol en tussenstops. er is in het verleden al meermaals gebleken dat bij de terugweg er hier en daar dingen fout lopen. ik herinner mij een paar jaar geleden een plundering van een shop langs de autostrade. was overigens voor mij de reden om nooit meer met de bus te gaan.. en wat dat overleg betreft tussen de supp.clubs, daar verwacht ik al helemaal niets van.

16 Sep 2012, 8:48

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
We gaan met de supporter clubs eens moeten rond de tafel zitten,om tot een oplossing te komen,wat volgens mij het grote probleem aan het worden is,dat is de combinatie van alcohol en drugs.
Ik ga voorstellen,om twee verantwoordelijke per bus aan te stellen,om bij iedere uitwedstrijd de mensen die zich niet gedragen om hen daar attent op te maken,als ze zich niet aan de afspraken kunnen houden,zou ik ze een bepaalde tijd niet meer laten meerijden,ook moeten de namen van deze mensen door gegeven worden aan de elke supporter club,zodat ze deze mensen ook kunnen weigeren.
Komen ze dan toch kijken,met hun eigen wagen en kunnen ze zich niet aan de regels houden,dan kan de club nog ingrijpen en hen een SV opleggen.

16 Sep 2012, 8:51
Freak

Leeftijd: 42
Mag de club wel beslissingen nemen over de supportersclubs? Volgens mij zijt ge nog altijd vrij zelf een bus in te leggen, ook al zijt ge niet "erkend" door de club (uitgezonderd de combi-matchen natuurlijk).
Daarbij zowel het afschaffen van alcohol & tussenstops is gewoon bullsh*t.
Ge zou op den duur echt nog liever in proviciale reeksen gaan kijken.

16 Sep 2012, 8:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Verbechio schreef:
Mag de club wel beslissingen nemen over de supportersclubs? Volgens mij zijt ge nog altijd vrij zelf een bus in te leggen, ook al zijt ge niet "erkend" door de club (uitgezonderd de combi-matchen natuurlijk).

en als daar de ongeregeldheden ook zouden plaats vinden zult ge rap in de combi zitten voor een gratis ritje naar de politie :D

16 Sep 2012, 9:06
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Bakkie schreef:
We gaan met de supporter clubs eens moeten rond de tafel zitten,om tot een oplossing te komen,wat volgens mij het grote probleem aan het worden is,dat is de combinatie van alcohol en drugs.
Ik ga voorstellen,om twee verantwoordelijke per bus aan te stellen,om bij iedere uitwedstrijd de mensen die zich niet gedragen om hen daar attent op te maken,als ze zich niet aan de afspraken kunnen houden,zou ik ze een bepaalde tijd niet meer laten meerijden,ook moeten de namen van deze mensen door gegeven worden aan de elke supporter club,zodat ze deze mensen ook kunnen weigeren.
Komen ze dan toch kijken,met hun eigen wagen en kunnen ze zich niet aan de regels houden,dan kan de club nog ingrijpen en hen een SV opleggen.

dit is wat ik in een eerdere post bedoelde, pet :D ankt

16 Sep 2012, 9:07
Freak

Leeftijd: 42
ajoin54 schreef:
Verbechio schreef:

en als daar de ongeregeldheden ook zouden plaats vinden zult ge rap in de combi zitten voor een gratis ritje naar de politie :D

Op den boerenbuiten ee de poliesje just velo's en skoeterkes :D

16 Sep 2012, 9:09

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
ajoin54 schreef:
Bakkie schreef:

dit is wat ik in een eerdere post bedoelde, pet :D ankt

Begrijp mij hier niet verkeerd e,ik ben ook tegen wetten en regeltjes,maar de club verwacht van de supporter clubs een initiatief,we gaan er niet vantussen kunnen.

16 Sep 2012, 9:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Verbechio schreef:
ajoin54 schreef:
Verbechio schreef:

Op den boerenbuiten ee de poliesje just velo's en skoeterkes :D

Ier est nog mé peejrd en keirre ;)

16 Sep 2012, 10:02
Freak

The Blackwans is al langer vragende partij om eens rond de tafel te zitten.
Maar de opgelegde regels moeten haalbaar zijn! Een bus met WC, geen tussenstops,
'busbegeleiders', ... zijn dat niet!

Ik zit in het bestuur van de supportersclub maar ga naar het voetbal om met mijn maten
een potje te drinken, voetbal te kijken en als het even kan wat sfeer te maken. Niet om
als een kleuterjuf achter de kindjes hun gat te lopen, ik werk 6/7 en het is voor mij ook zondag.
We zijn allemaal volwassen mensen, diegene die zich in ons lokaal en op onze bus niet
gedragen tikken wij zelf op de vingers en in leggen we in laatste instantie zelf een
busverbod op!

Wij reageren pas nu omdat heel deze zaak eerder een non-event is! Zwaar opgeblazen!
Ik ben gisteren de bakken gaan vullen en wij mankeren zelf geen flesje en wij waren terplaatse
maar voelen ons niet aangesproken. De club had trouwens ipv eerst te reageren beter de clubs
hun verhaal laten doen want die limochauffeurs gaan zeker niet vrijuit!

Er moet iets gebeuren, dat is zeker, en daar werken ook wij aan mee!
Maar hou het aub een beetje redelijk want maatregelen die ik hier al heb zien
passeren zijn de doodsteek voor onze supportersclub en ik denk ook voor de andere.
Wij steken straks op de bus, tussen pot en pint, de koppen bij elkaar om tegen
de vergadering met redelijke, doeltreffende voorstellen te komen.

Op naar Oostende nu, zonder idiote maatregelen en zonder problemen!

16 Sep 2012, 10:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
k denk dat het vrij simpel is ze.... ga mee naar de voetbal (met bus of niet), ammuzeert u , daag niemand uit en sta 90 min achter uw eigen ploeg , drinkt iet , drinkt er 20 , doet wat ge wilt mor blijft van iedereen zijn gerief en laat iedereen gerust! ( das toch wat de meeste supporters doen dacht ik? ) dus das heel erg simpel mijn gedacht.

da zal al veel schelen op politieaandacht , combiregelingen en slechte naam die ze ons (iedere supporter) daarmee alweer opspelden . ge zou u al beginnen schamen in hun plaats....

ik snap eigenlijk niet wat iemand er aan heeft iedere week ergens om niks ambras te zoeken voor t plezier? uiteindelijk worden de gewone supporters er weer eens de dupe van. (waarmee ik niks wil zeggen over wat er na westerlo al dan niet zou zijn gebeurd ,want daar weet ik niks van)

ale , sebiet naar oostende voor hopelijk een plezante match me veel goals ( voor ons dan ) :EA:

16 Sep 2012, 10:25
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
The Blackwans schreef:
The Blackwans is al langer vragende partij om eens rond de tafel te zitten.
Maar de opgelegde regels moeten haalbaar zijn! Een bus met WC, geen tussenstops,
'busbegeleiders', ... zijn dat niet!

Ik zit in het bestuur van de supportersclub maar ga naar het voetbal om met mijn maten
een potje te drinken, voetbal te kijken en als het even kan wat sfeer te maken. Niet om
als een kleuterjuf achter de kindjes hun gat te lopen, ik werk 6/7 en het is voor mij ook zondag.
We zijn allemaal volwassen mensen, diegene die zich in ons lokaal en op onze bus niet
gedragen tikken wij zelf op de vingers en in leggen we in laatste instantie zelf een
busverbod op!

Wij reageren pas nu omdat heel deze zaak eerder een non-event is! Zwaar opgeblazen!
Ik ben gisteren de bakken gaan vullen en wij mankeren zelf geen flesje en wij waren terplaatse
maar voelen ons niet aangesproken. De club had trouwens ipv eerst te reageren beter de clubs
hun verhaal laten doen want die limochauffeurs gaan zeker niet vrijuit!

Er moet iets gebeuren, dat is zeker, en daar werken ook wij aan mee!
Maar hou het aub een beetje redelijk want maatregelen die ik hier al heb zien
passeren zijn de doodsteek voor onze supportersclub en ik denk ook voor de andere.
Wij steken straks op de bus, tussen pot en pint, de koppen bij elkaar om tegen
de vergadering met redelijke, doeltreffende voorstellen te komen.

Op naar Oostende nu, zonder idiote maatregelen en zonder problemen!

AMEN

16 Sep 2012, 11:25

Leeftijd: 37
Ik denk dat Oostende nu een goed voorbeeld was hoe het wel kan? Supersfeertje hele dag, zonder ook maar 1 incident! :EA:

Of heb ik ergens iets gemist?

17 Sep 2012, 9:22
Scholier

30/09 Exclusief - Thomas Weydisch: 'Zonder angst en mét fans naar Woluwe'

http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/ex ... gory_id=17

30 Sep 2012, 1:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 187 188 189 190 191 497