|
|
| Pagina 190 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 188 189 190 191 192 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Onderkroiper schreef: Hier toch al een eerste Onderkroipersfotoken ![]() Heb de match gisteren niet gezien, ziet er wel ne stevige kerel uit. Geluk dat we u nog hebben voor de fotokes Yves, want op de site slapen ze nog steeds. |
| 24 Jul 2011, 18:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: ea4ever schreef: Citeer: Positief is dat BVR hem al eerder eens op het oog had. Het is altijd goed dat een trainer de spelers krijgt waar hij zelf achter staat. klopt de transfers van BVR zijn altijd al voltreffers geweest ![]() Kon ironisch bedoeld zijn? |
| 24 Jul 2011, 18:59 |
|
|
forumlegende
Ik hoop dat die brave man iets kan, en dat hij niet in het rijtje komt van de stoethaspels die we hier de voorbije jaren zien passeren hebben, en die blijkbaar een fantastische manager moeten gehad hebben...
|
| 25 Jul 2011, 9:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
http://www.tweedeklasse.be/nieuws.php?nid=7434
Wees blij dat het er hier dan toch een stuk beter aan toe gaat ![]() |
| 25 Jul 2011, 14:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Als het niet loopt met Cousin, Van Renterghem, Gbarssin en Balaj zal BVR ongetwijfeld de rekening krijgen. Hij is het die absoluut deze wou. VAn Thompson en Vervaeke weet ik het niet
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 25 Jul 2011, 15:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Als het niet loopt met Cousin, Van Renterghem, Gbarssin en Balaj zal BVR ongetwijfeld de rekening krijgen. Hij is het die absoluut deze wou. VAn Thompson en Vervaeke weet ik het niet Cousin zat hier toch vorig seizoen ook al ?Trouwens, spelers als Balaj en Van Renterghem zijn wat mij betreft aanwinsten in de breedte (en voor de toekomst) en zullen ook zeker niet de spelers zijn die zwaar wegen op het budget. Ik zou het dan ook belachelijk vinden als BVR de rekening krijgt omdat dit verkeerd uitdraait. Het is veel erger als uw dure aanwinsten die binnengehaald zijn als de echte versterkingen niet renderen. Maar soit, aangezien ze er zo nauwelijks binnengehaald hebben, kunnen er ook al niet teveel mislukken natuurlijk. |
| 25 Jul 2011, 15:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: witzwet schreef: Als het niet loopt met Cousin, Van Renterghem, Gbarssin en Balaj zal BVR ongetwijfeld de rekening krijgen. Hij is het die absoluut deze wou. VAn Thompson en Vervaeke weet ik het niet Cousin zat hier toch vorig seizoen ook al ?Trouwens, spelers als Balaj en Van Renterghem zijn wat mij betreft aanwinsten in de breedte (en voor de toekomst) en zullen ook zeker niet de spelers zijn die zwaar wegen op het budget. Ik zou het dan ook belachelijk vinden als BVR de rekening krijgt omdat dit verkeerd uitdraait. Het is veel erger als uw dure aanwinsten die binnengehaald zijn als de echte versterkingen niet renderen. Maar soit, aangezien ze er zo nauwelijks binnengehaald hebben, kunnen er ook al niet teveel mislukken natuurlijk. Bwah, den Ode is anders wel goed bezig zenne Is natuurlijk wel leuk voor een speler dat een trainer hem absoluut wil, dus dat helpt wel in de onderhandelingen. Daarnaast zie ik MVDS niet zijn fiat geven als hij zelf niet akkoord/overtuigd is over een speler... Maar zoals al eerder gezegd, hier lijken alle spelers op voorspraak te komen van BVR waarover het bestuur dan beslist ipv mogelijkheden aangeven door de sportief verantwoordelijke waarop er samen met de trainer een keuze wordt gemaakt... De wereld een beetje op zijn kop dus maar goed... Soms draait het goed uit (Yombo), maar het verleden heeft ook al aangegeven dat het verkeerd kan uitdraaien (Denys, Delclef, Gueye...). En inderdaad, Cousin zat hier vorig jaar ook al maar ik denk wel dat iedereen meer van hem had verwacht niet? En zoals hij voorlopig al heeft gespeeld in de voorbereiding, kan je hem bezwaarlijk sterk noemen deze jaargang... |
| 25 Jul 2011, 15:44 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Jules Destrooper schreef: http://www.tweedeklasse.be/nieuws.php?nid=7434 Wees blij dat het er hier dan toch een stuk beter aan toe gaat ![]() Tja, als je je moet verheugen met ons te vergelijken met een ploeg waar de miserie blijkbaar nog groter is... Ik vergelijk me liever met Mechelen of Lommel die na hun faillissement zich weer goed herpakt hebben, terwijl wij al 10 jaar lopen aan te modderen. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Jul 2011, 16:46 |
|
|
Nationale Ploeg
eintracht frankfurt schreef: Jules Destrooper schreef: http://www.tweedeklasse.be/nieuws.php?nid=7434 Wees blij dat het er hier dan toch een stuk beter aan toe gaat ![]() Tja, als je je moet verheugen met ons te vergelijken met een ploeg waar de miserie blijkbaar nog groter is... Ik vergelijk me liever met Mechelen of Lommel die na hun faillissement zich weer goed herpakt hebben, terwijl wij al 10 jaar lopen aan te modderen. Lommel is voor mij geen voorbeeld: fusie, gemeentesteun, nog altijd veel geruchten over financiele moeilijkheden,... KVM is uiteraard een ander verhaal. Moesten wij ne Fi Vanhoof (gehad) hebben... maar ge kent dat oeroud Indiaans gezegde he: als ge tegen de wind inpist, zal uw gezicht nat worden. eh, zoiets. allez, ge moet vooruit kijken bedoel ik ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Jul 2011, 18:00 |
|
|
eintracht frankfurt schreef: Jules Destrooper schreef: http://www.tweedeklasse.be/nieuws.php?nid=7434 Wees blij dat het er hier dan toch een stuk beter aan toe gaat ![]() Tja, als je je moet verheugen met ons te vergelijken met een ploeg waar de miserie blijkbaar nog groter is... Ik vergelijk me liever met Mechelen of Lommel die na hun faillissement zich weer goed herpakt hebben, terwijl wij al 10 jaar lopen aan te modderen. ja wij moeten ons daarmee verheugen, want onze ambitie is in 2e klasse blijven, dus als er ploegen zijn die in grotere miserie zitten dan ons, zijn dat al concurrenten minder om te zakken. maar als gij gelukkiger zijt als zwartkijker, mij niet gelaten |
| 25 Jul 2011, 18:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Lommel lijkt mij nu toch ook geen voorbeeld van een stabiel beleid eerlijk gezegd.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jul 2011, 18:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Jules Destrooper schreef: eintracht frankfurt schreef: Jules Destrooper schreef: http://www.tweedeklasse.be/nieuws.php?nid=7434 Wees blij dat het er hier dan toch een stuk beter aan toe gaat ![]() Tja, als je je moet verheugen met ons te vergelijken met een ploeg waar de miserie blijkbaar nog groter is... Ik vergelijk me liever met Mechelen of Lommel die na hun faillissement zich weer goed herpakt hebben, terwijl wij al 10 jaar lopen aan te modderen. ja wij moeten ons daarmee verheugen, want onze ambitie is in 2e klasse blijven, dus als er ploegen zijn die in grotere miserie zitten dan ons, zijn dat al concurrenten minder om te zakken. maar als gij gelukkiger zijt als zwartkijker, mij niet gelaten na 10 jaar aanmodderen is de ambitie erin blijven in2de. Met bovenop nog steeds financiele miserie troef. I think you missed the point. Leer lezen. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Jul 2011, 18:18 |
|
|
eintracht frankfurt schreef: na 10 jaar aanmodderen is de ambitie erin blijven in2de. Met bovenop nog steeds financiele miserie troef. I think you missed the point. Leer lezen. Dus wat we volgens u moeten doen is nu het beetje geld dat we hebben door ramen en deuren smijten omdat we na 10 jaar nog altijd niet in eerste klasse zitten? |
| 25 Jul 2011, 18:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het enige dat we moeten doen om in tweede te blijven is zorgen dat we volgend jaar opnieuw een licentie geraken.Dat zal ook al niet simpel zijn met ons bouwvallig stadion en de schuldenlast die maar niet weg geraakt.
Er zullen wel minstens 2 ploegen zijn die zonder licentie vallen. En anders kunnen we wel eens pech hebben.... |
| 25 Jul 2011, 18:29 |
|
|
Vaste Waarde
Jules Destrooper schreef: eintracht frankfurt schreef: na 10 jaar aanmodderen is de ambitie erin blijven in2de. Met bovenop nog steeds financiele miserie troef. I think you missed the point. Leer lezen. Dus wat we volgens u moeten doen is nu het beetje geld dat we hebben door ramen en deuren smijten omdat we na 10 jaar nog altijd niet in eerste klasse zitten? Allez, ik zal mijn post proberen uit te leggen. Ik heb het niet over specifiek dit seizoen, waarin de enige ambitie inderdaad het behoud is, en als ons dat lukt zal ik heel tevreden zijn. En ja, je hebt gelijk dat miserie zoals bij Eupen in ons voordeel kan zijn. En nee, ik wil ook geen financiele avonturen om naar eerste te gaan. Mijn reactie was op het feit dat je zei dat we dus best tevreden kunnen zijn. Ik wil niet tevreden zijn door ons te vergelijken met andere shit-ploegen. Ik ben gewoon gefrustreerd dat we na 10 jaar aanmodderen nog altijd als ambitie het behoud in 2de hebben en bovendien financieel (opnieuw) in de miserie zitten, met bestuursperikelen er bovenop. Vandaar dat ik mij liever vergelijk met ploegen die het wel waargemaakt hebben, sommigen met minder potentieel dan Aalst, dan mij te vergelijken met shitploegen om me zo toch gelukkig te voelen over de huidige situatie in Aalst. Is dus geen kwestie van zwartkijken, gewoon van realisme en de frustratie dat een ploeg als Aalst er maar niet in slaagt zich te stabiliseren na 10 jaar. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Jul 2011, 18:29 |
|
| Pagina 190 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 188 189 190 191 192 … 345 Volgende |