|
|
| Pagina 20 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
waly 2 schreef: iendrachter90,ben je al vergeten dat gent ons,via garré,wou overnemen?zonder onze akties bestond eendracht niet meer. Nee ze,maar kzie het nut ni om aa gent nu afte breken in nen topic over transfers. |
| 06 Jun 2008, 19:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik vraag me nog altijd af of het niet eerder Garré was die ons wou verkopen om er zelf betr van te worden dan dat Gent zo hard in ons geïnteresseerd was...
Ik ben nit kwaad op AA Gent, ik kan me dat trouwens niet permitteren, ik woon midden tussen de Buffalo's, van op ons dorpsplein zijn er minstens 3 bussen naar den Heizel vertrokken en paar weken terug. |
| 06 Jun 2008, 19:43 |
|
|
zwawi schreef: Davy Claessens heeft er naar mijn mening 2 goeie seizoenen opzitten. Dit jaar kon hij zijn sterke heenronde niet bevestigen omdat hij praktisch geen kansen meer kreeg (vooral de laatste weken). Zijn sterke punt is zijn goeie traptechniek, minpunten zijn de blessures die hij toch elk jaar heeft en zijn snelheid, hoewel ik vind dat hij dit weet te compenseren door perfect te lopen waar nodig. Ja, ik vind het een verlies en de enige reden van zijn vertrek is Limpens en niks anders. We kunnen hem dus niks verwijten want blijven zou voor hem een verloren jaar geweest zijn. Shabi zou ook weg mogen en er wordt hier zelfs gezegd dat hij ook weg gaat, naar waar dan? En die andere sterkhouder, over wie heb je het, wie A zegt, moet ook B zeggen, desnoods via PM. En Boussoufa, die kan in de aanval zowat op elke positie spelen naar het schijnt. Wat zijn beste plaats is weet ik nie want persoonlijk heb ik hem nog nie zien spelen. Ik vind het ook een spijtige zaak dat Claessens vertrekt al moet ik wel toegeven dat ik altijd al pro Claessens geweest ben. Het is niet de speler die het meest opvalt in de match maar hij is wel altijd nuttig en heeft de goeie mentaliteit en inzet. Hij heeft een een goeie voorzet in de benen wat met een kopbalsterke spits in de ploeg een nuttig wapen kan zijn. In tegenstelling tot Lord blijft hij meestal tegen de lijn geplakt waardoor het spel breed gehouden wordt en er ruimte komt voor de centrale middenvelders (bvb. Troch en Verheyden). En dat is iets waar onze trainer geen gebruik van maakt/gemaakt heeft en dan komen we bij het onderwerp taktiek. Velen van jullie hekelden al de taktiek van de trainer en ik ben ook van mening dat de taktiek die we vorig jaar hanteerden efficiënter was. 2 vleugelmiddenvelders die het plein breed houden, een man kunnen passeren en een goeie voorzet kunnen geven. Daar 2 opkomende backs achter eveneens met een goeie voorzet in de benen, waarop het heel moeilijk te verdedigen is. Doordat het plein breed gehouden wordt, krijgen de centrale middenvelders ook meer ruimte voor een actie. Met zo'n opstelling heb je tal van aanvallende varianten en dit seizoen kwam dit er veel minder uit. Mid links is volgens mij ook niet de beste positie voor Lord. Tijdens de troosting zag ik hem centraal in de spits staan en daar heeft hij mooie dingen laten zien. Mocht ik Limpens zijn. Ik zou hem eens in de plaats van Arnold zetten of in een 3-5-2 naast Arnold vooraan, alhoewel ik twijfel of onze verdediging snel genoeg is om 3-5-2 te spelen. |
| 07 Jun 2008, 21:19 |
|
|
acrid schreef: indien er beslist zou worden om nieuwe keeper aan te trekken zou ik voor Sakalis van Londerzeel gaan,die zakken naar 4de en die heeft tegen ons altijd goed gepakt(ook met Dilbeek vorig jaar) Blijkbaar heeft Londerzeel Andy Vandenabeele aangetrokken (oude bekende). Indien, en ik zeg indien, er beslist wordt om nog een keeper aan te werven vind ik die Sakalis ook wel een goeie optie, al kan ik hem slechts op 2 matchen beoordelen. Maar als je gaat kijken naar de statistieken van Londerzeel, dan zie je de hij 40 goals tegen gekregen heeft. Dit is bijlange niet veel gezien de positie van Londerzeel (3e laatste). Om maar iets te zeggen, de 2e en de 8e in de stand hebben ongeveer evenveel goals tegen. Dus aan de keeper/verdediging zal het bij Londerzeel niet gelegen hebben. |
| 07 Jun 2008, 21:36 |
|
|
Jeroen schreef: Dat hoop ik ook niet... Naar AA Gent zou trouwens een domme zet zijn... Ze kopen daar elk jaar en masse buitenlanders, eigen jeugd krijgt nooit zijn kans. Ik denk, als hij naar Gent trekt, dat hij aanvankelijk hoogstens op een plaats op de bank moet rekenen. Een Roeselare, Dender, ... daar zou hij wat speelgelegenheid krijgen, maar Gent ? Nee dat denk ik niet. Tzou alvast enorm spijtig zijn om hem te zien vertrekken. Maar als hij een goed contract in eerste klasse krijgt, kan je hem dat moeilijk verwijten. Als Seminck zou vertrekken, zou dat een groot verlies zijn voor de ploeg. Een ware patron vanachter en hij speelt reeds 2 seizoenen op hoog niveau. Als hij blijft mag hij van mij kapitein van de ploeg worden vanaf volgend seizoen. |
| 07 Jun 2008, 21:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Staaf schreef: zwawi schreef: Davy Claessens heeft er naar mijn mening 2 goeie seizoenen opzitten. Dit jaar kon hij zijn sterke heenronde niet bevestigen omdat hij praktisch geen kansen meer kreeg (vooral de laatste weken). Zijn sterke punt is zijn goeie traptechniek, minpunten zijn de blessures die hij toch elk jaar heeft en zijn snelheid, hoewel ik vind dat hij dit weet te compenseren door perfect te lopen waar nodig. Ja, ik vind het een verlies en de enige reden van zijn vertrek is Limpens en niks anders. We kunnen hem dus niks verwijten want blijven zou voor hem een verloren jaar geweest zijn. Shabi zou ook weg mogen en er wordt hier zelfs gezegd dat hij ook weg gaat, naar waar dan? En die andere sterkhouder, over wie heb je het, wie A zegt, moet ook B zeggen, desnoods via PM. En Boussoufa, die kan in de aanval zowat op elke positie spelen naar het schijnt. Wat zijn beste plaats is weet ik nie want persoonlijk heb ik hem nog nie zien spelen. Ik vind het ook een spijtige zaak dat Claessens vertrekt al moet ik wel toegeven dat ik altijd al pro Claessens geweest ben. Het is niet de speler die het meest opvalt in de match maar hij is wel altijd nuttig en heeft de goeie mentaliteit en inzet. Hij heeft een een goeie voorzet in de benen wat met een kopbalsterke spits in de ploeg een nuttig wapen kan zijn. In tegenstelling tot Lord blijft hij meestal tegen de lijn geplakt waardoor het spel breed gehouden wordt en er ruimte komt voor de centrale middenvelders (bvb. Troch en Verheyden). En dat is iets waar onze trainer geen gebruik van maakt/gemaakt heeft en dan komen we bij het onderwerp taktiek. Velen van jullie hekelden al de taktiek van de trainer en ik ben ook van mening dat de taktiek die we vorig jaar hanteerden efficiënter was. 2 vleugelmiddenvelders die het plein breed houden, een man kunnen passeren en een goeie voorzet kunnen geven. Daar 2 opkomende backs achter eveneens met een goeie voorzet in de benen, waarop het heel moeilijk te verdedigen is. Doordat het plein breed gehouden wordt, krijgen de centrale middenvelders ook meer ruimte voor een actie. Met zo'n opstelling heb je tal van aanvallende varianten en dit seizoen kwam dit er veel minder uit. Mid links is volgens mij ook niet de beste positie voor Lord. Tijdens de troosting zag ik hem centraal in de spits staan en daar heeft hij mooie dingen laten zien. Mocht ik Limpens zijn. Ik zou hem eens in de plaats van Arnold zetten of in een 3-5-2 naast Arnold vooraan, alhoewel ik twijfel of onze verdediging snel genoeg is om 3-5-2 te spelen. Iedereen zegt ier dattem moet vertrekke ma isda eigenlijk zeker,Shabi juist tzelfste ook nog geen duidelijkheid en seminck en aa gent das van supporter op supporter verteld. |
| 08 Jun 2008, 10:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Davy moest niet vertrekken. Maar toen hij zijn contract tekende was het nog niet zeker dat Lord zou bijtekenen. Doordat Lord nu toch blijft slinken zijn speelkansen toch wel een groot stuk. Daarom koos Davy ervoor om andere oorden , waar hij meer speelkansen kon hebben , op te zoeken.
|
| 08 Jun 2008, 10:17 |
|
|
Xander schreef: Davy moest niet vertrekken. Maar toen hij zijn contract tekende was het nog niet zeker dat Lord zou bijtekenen. Doordat Lord nu toch blijft slinken zijn speelkansen toch wel een groot stuk. Daarom koos Davy ervoor om andere oorden , waar hij meer speelkansen kon hebben , op te zoeken. Da vinnek al nen betere uitleg dan "hij moest weg".Tis wel thopen dattem een deftige ploeg kiest . |
| 08 Jun 2008, 10:25 |
|
|
Freak
Xander schreef: Davy moest niet vertrekken. Maar toen hij zijn contract tekende was het nog niet zeker dat Lord zou bijtekenen. Doordat Lord nu toch blijft slinken zijn speelkansen toch wel een groot stuk. Daarom koos Davy ervoor om andere oorden , waar hij meer speelkansen kon hebben , op te zoeken. ik peis nie da davy daar zelf voor koos hoor. Werd net als Landuyt "vriendelijk" verzocht om op te rotten. en by the way, het contract met wetteren is nog altijd niet getekend. Het is de ridder die met de gazet gebeld heeft en niemand anders. ze waren blijkbaar maar wat graag van claessens vanaf... |
| 08 Jun 2008, 16:28 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Xander schreef: Davy moest niet vertrekken. Maar toen hij zijn contract tekende was het nog niet zeker dat Lord zou bijtekenen. Doordat Lord nu toch blijft slinken zijn speelkansen toch wel een groot stuk. Daarom koos Davy ervoor om andere oorden , waar hij meer speelkansen kon hebben , op te zoeken. ik peis nie da davy daar zelf voor koos hoor. Werd net als Landuyt "vriendelijk" verzocht om op te rotten. en by the way, het contract met wetteren is nog altijd niet getekend. Het is de ridder die met de gazet gebeld heeft en niemand anders. ze waren blijkbaar maar wat graag van claessens vanaf... En jij was er waarschijnlijk bij als men hem vriendelijk heeft verzocht om op te rotten of je was erbij toen Geert belde met de gazet ??? Kom dingen vertellen waarvan ge zeker zijt dat ze juist zijn ... of eigenlijk ... zwijg beter ! Dit gezever over allerlei spelers die al weg zijn, zouden vertrekken ... altijd weer van horen zeggen ... Dergelijke nonsens zijn echt wat onze club nodig heeft zenne. ALS er spelers bijkomen of vertrekken zal het wel op de officiële website gemeld worden en wat er in de kranten staat, leer dat ne keer met een korreltje zout te nemen. Die journalisten moeten toch ergens hun boterham mee verdienen en per lijntje (onzin of niet) dat ze schrijven krijgen ze centjes. Dus als er geen nieuws is, verzinnen ze het zelf wel. Koen |
| 08 Jun 2008, 17:30 |
|
|
Freak
Ajuin schreef: El Corredor schreef: Xander schreef: Davy moest niet vertrekken. Maar toen hij zijn contract tekende was het nog niet zeker dat Lord zou bijtekenen. Doordat Lord nu toch blijft slinken zijn speelkansen toch wel een groot stuk. Daarom koos Davy ervoor om andere oorden , waar hij meer speelkansen kon hebben , op te zoeken. ik peis nie da davy daar zelf voor koos hoor. Werd net als Landuyt "vriendelijk" verzocht om op te rotten. en by the way, het contract met wetteren is nog altijd niet getekend. Het is de ridder die met de gazet gebeld heeft en niemand anders. ze waren blijkbaar maar wat graag van claessens vanaf... En jij was er waarschijnlijk bij als men hem vriendelijk heeft verzocht om op te rotten of je was erbij toen Geert belde met de gazet ??? Kom dingen vertellen waarvan ge zeker zijt dat ze juist zijn ... of eigenlijk ... zwijg beter ! Dit gezever over allerlei spelers die al weg zijn, zouden vertrekken ... altijd weer van horen zeggen ... Dergelijke nonsens zijn echt wat onze club nodig heeft zenne. ALS er spelers bijkomen of vertrekken zal het wel op de officiële website gemeld worden en wat er in de kranten staat, leer dat ne keer met een korreltje zout te nemen. Die journalisten moeten toch ergens hun boterham mee verdienen en per lijntje (onzin of niet) dat ze schrijven krijgen ze centjes. Dus als er geen nieuws is, verzinnen ze het zelf wel. Koen ik zal je pm'n ![]() |
| 08 Jun 2008, 17:52 |
|
|
Freak
Ajuin schreef: El Corredor schreef: Xander schreef: Davy moest niet vertrekken. Maar toen hij zijn contract tekende was het nog niet zeker dat Lord zou bijtekenen. Doordat Lord nu toch blijft slinken zijn speelkansen toch wel een groot stuk. Daarom koos Davy ervoor om andere oorden , waar hij meer speelkansen kon hebben , op te zoeken. ik peis nie da davy daar zelf voor koos hoor. Werd net als Landuyt "vriendelijk" verzocht om op te rotten. en by the way, het contract met wetteren is nog altijd niet getekend. Het is de ridder die met de gazet gebeld heeft en niemand anders. ze waren blijkbaar maar wat graag van claessens vanaf... En jij was er waarschijnlijk bij als men hem vriendelijk heeft verzocht om op te rotten of je was erbij toen Geert belde met de gazet ??? Kom dingen vertellen waarvan ge zeker zijt dat ze juist zijn ... of eigenlijk ... zwijg beter ! Dit gezever over allerlei spelers die al weg zijn, zouden vertrekken ... altijd weer van horen zeggen ... Dergelijke nonsens zijn echt wat onze club nodig heeft zenne. ALS er spelers bijkomen of vertrekken zal het wel op de officiële website gemeld worden en wat er in de kranten staat, leer dat ne keer met een korreltje zout te nemen. Die journalisten moeten toch ergens hun boterham mee verdienen en per lijntje (onzin of niet) dat ze schrijven krijgen ze centjes. Dus als er geen nieuws is, verzinnen ze het zelf wel. Koen ik vermoed dat je de sites van de andere ploegen bedoeld? want van vertrekkers wordt er op onze site nie echt melding gemaakt. |
| 08 Jun 2008, 17:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Iedere uitgaande transfer, tenzij het een sterspeler betreft, is een gepushte transfer.
Dat geldt zo bij alle clubs. Dat is nu éénmaal hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Hier worden de uitgaande transfers van Claessens, Van Belle, Landuyt allemaal afgeschilderd alsof er een moord begaan is. Plezierig is het niet als een graag geziene speler de club moet verlaten, maar dat is nu éénmaal hoe het er in het voetbal aan toegaat. Voor Davy zelf heel spijtig dat hij de club moet verlaten, na zovel jaren bij Eendracht Aalst. Ik wens hem veel succes bij zijn nieuwe club. |
| 08 Jun 2008, 18:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Stijn schreef: Iedere uitgaande transfer, tenzij het een sterspeler betreft, is een gepushte transfer. Dat geldt zo bij alle clubs. Dat is nu éénmaal hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Hier worden de uitgaande transfers van Claessens, Van Belle, Landuyt allemaal afgeschilderd alsof er een moord begaan is. Plezierig is het niet als een graag geziene speler de club moet verlaten, maar dat is nu éénmaal hoe het er in het voetbal aan toegaat. Voor Davy zelf heel spijtig dat hij de club moet verlaten, na zovel jaren bij Eendracht Aalst. Ik wens hem veel succes bij zijn nieuwe club. Voila, daar sluit ik me volledig bij aan. De clubleidng beslist met welke spelers men doorgaat of niet komend seizoen. En iedereen heeft zo wel zijn favoriete speler die hij liever niet ziet vertrekken, maar dat weet men dat zulke dingen gebeuren in het voetbal. Ik denk trouwens dat we niet moeten klagen over spelers die vertrekken of er bijkomen, achtereenvolgens van niks naar kampioen in vierde en eindronde in ons eerste jaar derde, dus alle spelers werden in de loop van die tijd waardig vervangen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat er komend seizoen ook een goeie ploeg tussen de lijnen zal staan, met of zonder de "vertrekkers" die hier vernoemd worden momenteel. ![]() _________________
|
| 08 Jun 2008, 18:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Inderdaad, als er een speler bij ons vertrekt wordt dat nooit op de site vermeld, zelfs niet van Ewen en van Thomas. Dat is toch een punt dat een stuk beter kan vind ik.
|
| 08 Jun 2008, 19:07 |
|
| Pagina 20 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 130 Volgende |