|
|
| Pagina 20 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht Re: supportersvergadering
davy1919 schreef: Citeer: Op 26 september organiseert VC Eendracht Aalst een supportersvergadering in het Aalsterse clubcafé. Op de agenda staan onder meer volgende punten: infrastructuur, organisatie, budget en evaluatie. De vergadering start om 12u en zal een uurtje duren. Per supportersclub nodigen we maximum vijf leden. Deze namen dienen aan Eendracht Aalst voor 23 september te worden doorgeven door de voorzitters van elke supportersclub. tis nu wel nog meer dan 3 weken, maar zou er misschien een goede ziel hier op het forum een klein verslagje willen zetten van de supportersvergaderingen. ![]() 650 kaarten Beerschot |
| 02 Okt 2010, 0:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Schulden eind september bedragen 376 000 euro volgens de gegevens van gisteren.
|
| 02 Okt 2010, 7:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Jan schreef: Schulden eind september bedragen 376 000 euro volgens de gegevens van gisteren. Als dit klopt zou dat dus 74.000 euro minder zijn tov juni dit jaar. We zijn op de goeie weg. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 02 Okt 2010, 7:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
jammen schreef: Jan schreef: Schulden eind september bedragen 376 000 euro volgens de gegevens van gisteren. Als dit klopt zou dat dus 74.000 euro minder zijn tov juni dit jaar. We zijn op de goeie weg. Proficiat bestuur jullie zijn goed bezig ![]() |
| 02 Okt 2010, 8:58 |
|
|
Freak
als dat waar is is dat zéér goed gewerkt.proficiat.
|
| 02 Okt 2010, 9:24 |
|
|
Freak
Dit wil dan zeggen dat de schulden met een kleine 20% terug gelopen zijn op een zestal maanden, dit is goed nieuws. Als men dit blijft volhouden zijn we binnen pakweg 3 jaar schuldenvrij.
Dat zou prima nieuws zijn en een mooi vooruitzicht. Hopelijk blijft men de vinger op de knip houden! en werkt men voort op de ingeslagen weg. |
| 02 Okt 2010, 12:10 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Dit wil dan zeggen dat de schulden met een kleine 20% terug gelopen zijn op een zestal maanden, dit is goed nieuws. Als men dit blijft volhouden zijn we binnen pakweg 3 jaar schuldenvrij. Dat zou prima nieuws zijn en een mooi vooruitzicht. Hopelijk blijft men de vinger op de knip houden! en werkt men voort op de ingeslagen weg.Toch niet slecht gewerkt van ons bestuur hé, maar zoals je zegt we hebben nog een lange weg tegaan. Ik ben aangenaam verrast dat je positief reageert op deze berichtgeving, ik begrijp ergens je onrust, want ik wil ook zoals de meesten onder ons geen tweede faillissement meer meemaken, ik denk niet dat onze club dit nog zou overleven. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Okt 2010, 12:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Dit wil dan zeggen dat de schulden met een kleine 20% terug gelopen zijn op een zestal maanden, dit is goed nieuws. Als men dit blijft volhouden zijn we binnen pakweg 3 jaar schuldenvrij. Dat zou prima nieuws zijn en een mooi vooruitzicht. Hopelijk blijft men de vinger op de knip houden! en werkt men voort op de ingeslagen weg.Is nogal gemakkelijk geredeneerd, je moet rekenen dat de abonnementen gestort zijn het voorbije half jaar, ik weet niet wanneer de sponsorgelden gestort worden, maar ik kan mij inbeelden dat dit ook bij het begin van het seizoen is. Dus lineair rekenen is niet echt realistisch. Maar als je vergelijkt met zelfde periode vorig jaar, inderdaad een groot stuk ervan af, dus goed bezig. |
| 02 Okt 2010, 12:47 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
650 kaarten op den Beerschot? Ha, de dommeriken...konden eens hun kassa goed spijzen. Minstens de nog eens zoveel en ge had er nog tekort gehad. Verdorie, het jaar op STVV had ik een feest, het jaar in Westerlo had ik SV en nu zal ik uit den boot vallen door die klote Janssens! 650 kaarten...belachelijk!
Ik hoop dat het bericht toch nog niet helemaal vastligt. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Okt 2010, 12:49 |
|
|
Vaste Waarde
janos schreef: El Corredor schreef: Dit wil dan zeggen dat de schulden met een kleine 20% terug gelopen zijn op een zestal maanden, dit is goed nieuws. Als men dit blijft volhouden zijn we binnen pakweg 3 jaar schuldenvrij. Dat zou prima nieuws zijn en een mooi vooruitzicht. Hopelijk blijft men de vinger op de knip houden! en werkt men voort op de ingeslagen weg.Is nogal gemakkelijk geredeneerd, je moet rekenen dat de abonnementen gestort zijn het voorbije half jaar, ik weet niet wanneer de sponsorgelden gestort worden, maar ik kan mij inbeelden dat dit ook bij het begin van het seizoen is. Dus lineair rekenen is niet echt realistisch. Maar als je vergelijkt met zelfde periode vorig jaar, inderdaad een groot stuk ervan af, dus goed bezig. Uit hele goeie bron weet ik dat nog niet alle sponsorgelden voor dit seizoen zijn gestort ![]() |
| 02 Okt 2010, 13:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
voorbijganger schreef: janos schreef: El Corredor schreef: Dit wil dan zeggen dat de schulden met een kleine 20% terug gelopen zijn op een zestal maanden, dit is goed nieuws. Als men dit blijft volhouden zijn we binnen pakweg 3 jaar schuldenvrij. Dat zou prima nieuws zijn en een mooi vooruitzicht. Hopelijk blijft men de vinger op de knip houden! en werkt men voort op de ingeslagen weg.Is nogal gemakkelijk geredeneerd, je moet rekenen dat de abonnementen gestort zijn het voorbije half jaar, ik weet niet wanneer de sponsorgelden gestort worden, maar ik kan mij inbeelden dat dit ook bij het begin van het seizoen is. Dus lineair rekenen is niet echt realistisch. Maar als je vergelijkt met zelfde periode vorig jaar, inderdaad een groot stuk ervan af, dus goed bezig. Uit hele goeie bron weet ik dat nog niet alle sponsorgelden voor dit seizoen zijn gestort ![]() ![]() |
| 02 Okt 2010, 13:09 |
|
|
Site Admin Lid geworden op: 29 Mei 2005, 20:25 Berichten: 87 |
Lees het verslag van de supportersvergadering op onderstaande link:
http://www.iendracht.be/nieuws/37-nieuw ... g-01102010 |
| 04 Okt 2010, 22:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Iendracht.be schreef: Lees het verslag van de supportersvergadering op onderstaande link: http://www.iendracht.be/nieuws/37-nieuw ... g-01102010 1 kleine opmerking: ticketprijs GBA-EA voor -16 was toch 5 euro? Frank had toch gezegd dat die 9 euro verkeerd was als ik me niet vergis? |
| 04 Okt 2010, 22:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Iendracht.be schreef: Lees het verslag van de supportersvergadering op onderstaande link: http://www.iendracht.be/nieuws/37-nieuw ... g-01102010 1 kleine opmerking: ticketprijs GBA-EA voor -16 was toch 5 euro? Frank had toch gezegd dat die 9 euro verkeerd was als ik me niet vergis? Inderdaad was foutje op presentatie dus 5 Euro voor de -16 jarigen Voor de rest een prachtige samenvatting _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Okt 2010, 22:16 |
|
|
Ancien
Ah, ge ziet dat ik goed heb opgelet hé
![]() |
| 04 Okt 2010, 22:17 |
|
| Pagina 20 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 33 Volgende |