|
|
| Pagina 20 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: ik ben benieuwd wie er centraal in het vierkant zal staan. Moreels-Filipovic Kestens-Verheyden ik denk niet dat we daar kampioen mee gaan worden... Kestens die gaat nog vertrekken,die moet nu toch ook wel weten dat hij nog weinig kans maakt.Trouwens kestens-verheyden? De schutter,van damme,....ni goe genoeg ofzo? kestens-verheyden of de schutter vandamme, maakt mij niet uit. bij de twee duo's ontbreekt er altijd wel iets. met de schutter vandamme heb je te weinig voetbal en scorend vermogen. Defensief sta je dan sterker. met geen van de twee duo's speel je kampioen volgens mij |
| 15 Jun 2010, 19:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: ik ben benieuwd wie er centraal in het vierkant zal staan. Moreels-Filipovic Kestens-Verheyden ik denk niet dat we daar kampioen mee gaan worden... Kestens die gaat nog vertrekken,die moet nu toch ook wel weten dat hij nog weinig kans maakt.Trouwens kestens-verheyden? De schutter,van damme,....ni goe genoeg ofzo? kestens-verheyden of de schutter vandamme, maakt mij niet uit. bij de twee duo's ontbreekt er altijd wel iets. met de schutter vandamme heb je te weinig voetbal en scorend vermogen. Defensief sta je dan sterker. met geen van de twee duo's speel je kampioen volgens mij denys, de schutter |
| 15 Jun 2010, 19:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
eendrachter'80 schreef: salvador schreef: Jan schreef: Gij gaat nooit tevreden zijn denk ik... Ik vind als hij die extra spelers uit eigen zak betaalt dat ge niet moet reclameren... En zoals hij en sommige anderen hier zeggen die moet erbij en zo eentje moet nog komen ga ik ervan uit dat ze wel bereid zijn omdat uit hun zak te betalen, hé, anders zouden ze er waarschijnlijk niet zo gemakkelijk over doen. Ge kunt ander mensen toch zo niet op kosten jagen, en al zeker niet als ge weet dat ze het al moeilijk hebben om de eindjes aan elkaar te knopen... Ach man, precies of Cousin een goedkope vogel is, dat maakt ge u toch zelf niet wijs ? Dergelijke transfers maken mij allesbehalve enthousiast. Als ge ziet hoeveel man er hier tegen Lord was, wel Cousin is qua mentaliteit geen haar beter en heeft er al bijna evenveel clubs opzitten als Lio. Ik ben benieuwd hoe lang het zal duren... |
| 15 Jun 2010, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: eendrachter'80 schreef: salvador schreef: Ik vind als hij die extra spelers uit eigen zak betaalt dat ge niet moet reclameren... En zoals hij en sommige anderen hier zeggen die moet erbij en zo eentje moet nog komen ga ik ervan uit dat ze wel bereid zijn omdat uit hun zak te betalen, hé, anders zouden ze er waarschijnlijk niet zo gemakkelijk over doen. Ge kunt ander mensen toch zo niet op kosten jagen, en al zeker niet als ge weet dat ze het al moeilijk hebben om de eindjes aan elkaar te knopen... Ach man, precies of Cousin een goedkope vogel is, dat maakt ge u toch zelf niet wijs ? Dergelijke transfers maken mij allesbehalve enthousiast. Als ge ziet hoeveel man er hier tegen Lord was, wel Cousin is qua mentaliteit geen haar beter en heeft er al bijna evenveel clubs opzitten als Lio. Ik ben benieuwd hoe lang het zal duren... Ik veronderstel dat ge reageert op Salvador? Ik had het op het feit dat je vindt dat er nog heel wat pijnpunten zijn. Wat verwacht jij dan nog meer, behalve misschien iets meer gestalte? |
| 15 Jun 2010, 20:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Met de komst van Ewout Denys ben ik zeker en vast tevreden. Maakt als aanvallende middenvelder toch al 2 seizoenen na mekaar redelijk wa goals bij Wetteren. Speelde daar denk ik wel in een 4-5-1 systeem in steun van Jan De Langhe. Benieuwd wat hij kan in onze 4-4-2 als hij als "echte" middenvelder aan de bak moet.
Bob Cousin... Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er moet van denken. Laat ons zeggen dat hij het voordeel van de twijfel krijgt. |
| 15 Jun 2010, 21:09 |
|
|
forumlegende
ajoin_bart schreef: Ik weet ni of het hier al is gepost maar Gacem gaat naar Verbroedering Meldert. In het Nieuwsblad stond ook dat als Troch geen nieuwe club vindt, hij het seizoen zal doormaken in de B-kern. Filipovic is ook geschorst voor onze eerste bekermatch dit seizoen voor zijn rode kaart tegen Boom. Er komen geen versterkingen meer bij, tenzij Wouter Moreels nog nr KV Mechelen trekt... Ik vind dat het bestuur met Denys en Cousin twee mooie transfers heeft gerealiseerd en den besten transfer is mss wel dat ge de basisploeg van vorig seizoen hebt kunnen samenhouden! ![]() Volledig mee eens! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 15 Jun 2010, 22:28 |
|
|
Vaste Waarde
mannekes toch,die 2 nieuwelingen zijn hier al half afgebroken voor dat ze maar een Ea-truiken hebben aangedaan.
Heeft iemand ze ooit afgelopen jaren meerdere matchen zien spelen? Of is hier alles gebasseerd op een statistiekske van 1 of andere site? Oordelen en conclusies kunde pas trekken als er een paar matchen gespeeld zijn. Nen grote naam is nooit een garantie op succes, just lijk dat nen kleine naam nooit een garantie is op verlies. Belangrijkste is dat BVR een vat geeft. |
| 15 Jun 2010, 22:29 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: mannekes toch,die 2 nieuwelingen zijn hier al half afgebroken voor dat ze maar een Ea-truiken hebben aangedaan. Heeft iemand ze ooit afgelopen jaren meerdere matchen zien spelen? Of is hier alles gebasseerd op een statistiekske van 1 of andere site? Oordelen en conclusies kunde pas trekken als er een paar matchen gespeeld zijn. Nen grote naam is nooit een garantie op succes, just lijk dat nen kleine naam nooit een garantie is op verlies. Belangrijkste is dat BVR een vat geeft. beiden zelfs, denys én cousin... |
| 15 Jun 2010, 22:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Aha onze trainer heeft het door. "Panem et circenses!" Een gratis vaatje gaat er altijd in en zal niet slecht zijn voor de groepsfeer.
|
| 15 Jun 2010, 22:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Prodialoog schreef: Aha onze trainer heeft het door. "Panem et circenses!" Een gratis vaatje gaat er altijd in en zal niet slecht zijn voor de groepsfeer. Amaai Bart De Wever zou het niet beter verbloemd hebben Absens carens ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jun 2010, 23:31 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: Jean schreef: boer touch schreef: ![]() ik ook ![]() idem! afwachten en zien hoe het uitdraait, meer kunnen we op dit ogenblik niet doen... maar ik zie het wel zitten! starten met nen 12op12 en tkot zal weer te klein zijn! ![]() ik ben daar ook kontent mee. Wat is uw droom voor volgend seizoen Hansken ? _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 16 Jun 2010, 0:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik kan om een of andere reden mijn beginpost ni meer up to date houden, dus hier komt de laatste update.
De Jean schreef: Een kort overzichtje van wie komt en gaat, ik zal dat up to date houden. Vraagtekens staan er als het algemeen geweten is, maar er niets op de officiële site staat. Gaan weg: Niels Spotbeen - Dilbeek Thomas Spotbeen - Dilbeek Gacem - Meldert Amghar (einde huurperiode) Seminck (einde contract en moet blijkbaar weg) Lord? (einde contract - ging die niet naar Hoek?) Troch? (B-kern) Komen: Crispijn (getekend tot 2010-2011) Yombo (getekend tot 2011-2012) Delclef (getekend tot 2011-2012) Denys (geen idee hoe lang) Cousin (geen idee hoe lang) Zijn hier al: - Onder contract tot 2010-2011 Coppens Kestens Van Damme Verheyden - Onder contract tot 2011-2012 Kempeneer Depoitre De Castro De Schutter Galucci W. Moreels B. Moreels Podevijn Van Den Noortgaete Ringoot De trainerstaf (Gerland De Latte, Bart Van Renterghem, Jacques Szilar en Ronny Schollaert) - Onder contract tot 2013-2014 Predrag Filipovic Zeg maar als er iets ni correct is, of als ik vraagtekens moet bijzetten of wegdoen, whatever. |
| 16 Jun 2010, 3:12 |
|
|
Ancien
voorbijganger schreef: mannekes toch,die 2 nieuwelingen zijn hier al half afgebroken voor dat ze maar een Ea-truiken hebben aangedaan. Heeft iemand ze ooit afgelopen jaren meerdere matchen zien spelen? Of is hier alles gebasseerd op een statistiekske van 1 of andere site? Oordelen en conclusies kunde pas trekken als er een paar matchen gespeeld zijn. Nen grote naam is nooit een garantie op succes, just lijk dat nen kleine naam nooit een garantie is op verlies. Belangrijkste is dat BVR een vat geeft. Het belangrijkste is dat BVR er voor zorgt dat we dit seizoen uit derde klasse geraken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Jun 2010, 8:26 |
|
|
forumlegende
Cousin was een aantal jaren in derde met Oostende wel top, die stak er met kop en schouders bovenuit. Volgens mij heeft hij zelfs één seizoen in eerste gespeeld met Moeskroen ?
|
| 16 Jun 2010, 9:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
lieven de veirman(ex-aalst) trekt van hoek naar rc mechelen.
|
| 16 Jun 2010, 9:44 |
|
| Pagina 20 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 345 Volgende |