|
|
| Pagina 20 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Free Bird schreef: Goed idee! Misschien ook onmiddellijk een toegangsexamen? Ik zie niet in waarom iemand niet onder zijn eigen naam zou durven posten. En je kan toch niet ontkennen dat al die nieuwe accounts alleen maar opduiken als het crisis is op den Iendracht? Wel, als dan weer iemand een nieuwe roddel of gerucht voor waar komt verkondigen op het forum, dan weet ik graag welk vlees ik in de kuip heb. En om het goede voorbeeld te geven, mijn naam is Lieven Van den Bogaerd. Wie volgt? Free Bird? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 21 Nov 2011, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Misschien een wie is wie topic openen? Wie wil kan zich daar kenbaar maken?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Nov 2011, 13:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De_steve schreef: Misschien een wie is wie topic openen? Wie wil kan zich daar kenbaar maken? kunde doen,alleszins daar doek ni aan mee,die dat mij moeten kennen,weten mijne naam en meer moet da ni zijn ![]() en wat onze ex-beloftespeler betreft:hij is ook maar gewoon loyaal tegenover de mensen dat hem hebben opgeleid,der zouden er veel een voorbeeld aan kunnen nemen. |
| 21 Nov 2011, 13:22 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
de meesten kennen mij ;p geen naam nodig ;D Haha ;p
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Nov 2011, 13:33 |
|
|
Duivelke
anathema76 schreef: Free Bird schreef: Goed idee! Misschien ook onmiddellijk een toegangsexamen? Ik zie niet in waarom iemand niet onder zijn eigen naam zou durven posten. En je kan toch niet ontkennen dat al die nieuwe accounts alleen maar opduiken als het crisis is op den Iendracht? Wel, als dan weer iemand een nieuwe roddel of gerucht voor waar komt verkondigen op het forum, dan weet ik graag welk vlees ik in de kuip heb. En om het goede voorbeeld te geven, mijn naam is Lieven Van den Bogaerd. Wie volgt? Free Bird? Goed geprobeerd, maar neen . Internet laat al zoveel ongewild sporen achter. Je moet je tegenwoordig ook al bijna overal registreren en persoonlijke gegevens meegeven dus zolang ik zelf nog de keuze heb, ga ik daar niet aan meedoen.Maar alle respect voor wie dat wel wil of durft, alleen vind ik het wat verregaand om te vragen om dat op te leggen op een forum. Ik ben wel akkoord dat er veel nieuwe accounts opduiken in tijden van crisis en ik snap ook wel vanwaar de vraag komt hoor maar de laatste 2 pagina's hier leken wel een beetje een heksenjacht Vergeet ook niet, er zijn waarschijnlijk ook veel mensen die gewoon meelezen en zich nooit geroepen voelen hun mening of vreugde te uiten behalve als het echt nodig is (bijvoorbeeld in crisistijden). Ik lees bijvoorbeeld al heel lang, en bijna elke dag, het forum van RSCA, maar ik post daar heel zelden en enkel als ik vind dat ik iets zinnigs te zeggen heb (waarmee ik niet wil zeggen dat jullie onzinnige zaken posten é). |
| 21 Nov 2011, 13:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik wil wel eens weten wie dienen "Bomber" is
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Nov 2011, 13:57 |
|
|
Site Admin Lid geworden op: 29 Mei 2005, 20:25 Berichten: 87 |
Free Bird schreef: anathema76 schreef: Free Bird schreef: Goed idee! Misschien ook onmiddellijk een toegangsexamen? Ik zie niet in waarom iemand niet onder zijn eigen naam zou durven posten. En je kan toch niet ontkennen dat al die nieuwe accounts alleen maar opduiken als het crisis is op den Iendracht? Wel, als dan weer iemand een nieuwe roddel of gerucht voor waar komt verkondigen op het forum, dan weet ik graag welk vlees ik in de kuip heb. En om het goede voorbeeld te geven, mijn naam is Lieven Van den Bogaerd. Wie volgt? Free Bird? Goed geprobeerd, maar neen . Internet laat al zoveel ongewild sporen achter. Je moet je tegenwoordig ook al bijna overal registreren en persoonlijke gegevens meegeven dus zolang ik zelf nog de keuze heb, ga ik daar niet aan meedoen.Maar alle respect voor wie dat wel wil of durft, alleen vind ik het wat verregaand om te vragen om dat op te leggen op een forum. Ik ben wel akkoord dat er veel nieuwe accounts opduiken in tijden van crisis en ik snap ook wel vanwaar de vraag komt hoor maar de laatste 2 pagina's hier leken wel een beetje een heksenjacht Vergeet ook niet, er zijn waarschijnlijk ook veel mensen die gewoon meelezen en zich nooit geroepen voelen hun mening of vreugde te uiten behalve als het echt nodig is (bijvoorbeeld in crisistijden). Ik lees bijvoorbeeld al heel lang, en bijna elke dag, het forum van RSCA, maar ik post daar heel zelden en enkel als ik vind dat ik iets zinnigs te zeggen heb (waarmee ik niet wil zeggen dat jullie onzinnige zaken posten é). Aangezien dubbelaccounts verboden zijn, gelieve met je oorspronkelijke nickname te posten... |
| 21 Nov 2011, 14:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
chunga schreef: Waarom zitten jullie hier eigenlijk allemaal te kakken op dienen BelgDub Geeft toch gewoon zijn mening over personen waar hij mee heeft samengewerkt. Als dat niet meer mag jongens toch. Is dat stoken ??? Zal meer zicht hebben over de werking op de zandberg dan de meesten hier en daar reken ik mezelf ook bij. Sommigen hebben hier blijkbaar last van tunnelvisie sinds ze wekelijks op audientie mogen bij ons nieuw bestuur.Bwah, ik zou durven stellen dat er in deze woelige tijden toch nog 1 zekerheid is - dat mensen met een nieuw account nog steeds het vuur aan de schenen wordt gelegd... BelgDub mag zeker zijn mening verkondigen maar zoals steeds, hoeft iedereen daar dan opnieuw ook niet 100% mee akkoord te gaan natuurlijk. Als je het forum dan toch leest, weet je natuurlijk ook dat je dat als nieuweling zal te wachten staan, of niet? Is volgens mij niet echt tunnelvisie hoor... Waar ik het wel moeilijk mee heb, is dat er hier in tijden van impasse in de topic "bestuursproblemen" een grote roep was om supportersafvaardiging, inspraak, enz. dat de communicatie een ramp was, dat de supporters van niks wisten, enz. En nu dat dat er wel is, worden de supporters die daarvoor een zaterdagmorgen per maand opofferen (alsook de vrije tijd in de week en het opzetten van allerhande acties) plots van tunnelvisie verweten?? Weten de mensen hier eigenlijk wel nog wat ze willen, vraag ik me af? Er moet vanalles veranderen, en degene die de handschoen opnemen, worden dan na amper 2 maand al van meeloperij verweten (allez, zo interpreteer ik uw laatste zin). Wat iedereen onderhand wel weet, is dat de jeugdwerking altijd al voor controverse heeft gezorgd en je gaat altijd voorstanders en tegenstanders hebben voor bepaalde mensen. Voor elke misnoegde die hier post, zullen er evenveel gelukkige mensen rondlopen op de Zandberg hoor waarschijnlijk. Is altijd zo geweest en zal altijd wel zo blijven. Het is wel zo dat de mensen die "gelukkig" zijn, dat gewoon normaal vinden en hun tijd niet opofferen aan het schrijven van een stuk proza hier, terwijl het forum in deze deelrubrieken vaak alleen wordt gebruikt om ofwel oude koeien uit de gracht te halen, mensen te verdedigen die er niet meer zijn of achteraf altijd het gelijk proberen op te eisen. Dat is denk ik de reden waarom er zo argwanend wordt gedaan ook over die nieuwe accounts... Zeker ook als er namen als Steven Smedt worden losgelaten 6 maanden na zijn vertrek... Als die al werd buitengezet, was dat zeker niet door de huidige bewindsploeg hé, dus snap ik echt niet waarom dat nu moet worden opgerakeld... Mochten er nog rekeningen te vereffenen zijn, ga gerust bij de verantwoordelijken van toen langs hé? Ik snap niet dat oude vetes nu moeten worden uitgevochten onder een bewindsploeg die over die zaken geen inspraak had... En dat is wel wat me stoort - plots moet alles aan de oppervlakte komen nu, wie zijn de sponsors, hoeveel dragen ze bij, hoeveel nog te gaan - openheid tot en met op een periode van 3 maanden terwijl je tot eind augustus dit jaar het moest stellen met quotes van de voorzitter in kranten, op radio en tv die aangaven dat er geen problemen waren, alles was in orde, enz. terwijl je de hoofdrolspelers bij wijze van spreken over de straat zag rollen met de handen op mekaars keel... Sommige supporters nu worden tunnelvisie verweten, maar anderen zijn precies vergeten hoe het was? Als je echt vooruit wil, moet je het verleden durven begraven en vooruit durven kijken - wie er aan het roer staat hé, is van geen tel als het beleid maar vruchten afwerpt... helaas moet je vandaag blijkbaar in kampen denken. Ga je akkoord met een voorstel van het huidige bewind behoor je tot hun kamp (of tunnelvisie zeker), als je oren hebt naar een maatregel van FDR, behoor je tot zijn kamp. In feite is er maar 1 kamp: Eendracht Aalst en dat is waarvoor die supportersraad er is en waarvoor er acties worden opgezet. Weet je wat het beste is wat er kan gebeuren? Dat er tien mensen opduiken die nooit iets met Eendracht Aalst te maken hebben gehad, in geen enkel orgaan hebben gezeten en geen links hebben met wie dan ook van de mensen die sinds 1985 relaties hebben gehad met deze club... Op dit moment heeft - vrees ik - iedereen boter op het hoofd door hetzij slechte beslissingen, hetzij het niet durven nemen van bepaalde beslissingen, meegewerkt aan het nemen van bepaalde beslissingen, enz. Dat gaat een superstart opleveren, maar wat gebeurt er na een aantal jaar? Just hetzelfde als nu - kijk naar Lierse. Kijk wat er gebeurd met Westerlo - zo geroemd als voorbeeld - het eerste zwarte jaar in hun bestaan eigenlijk en plots wordt ook daar alles in vraag gesteld... Als er objectief moet worden gekeken, moet je alle factoren in acht nemen... en in het runnen van een voetbalclub is dat verdorie niet simpel want je weet wat je zelf doet en misschien ook nog voor 90% van wat je kompaan doet, maar wat nummer 3 en 4 doen hé, wordt al een pak troebeler... Laatst gewijzigd door DT op 21 Nov 2011, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Nov 2011, 14:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Wat iedereen onderhand wel weet, is dat de jeugdwerking altijd al voor controverse heeft gezorgd en je gaat altijd voorstanders en tegenstanders hebben voor bepaalde mensen. Het enige wat er echt moet gedaan worden, is het verleden begraven en vooruit durven kijken - wie er aan het roer staat hé, is van geen tel als het beleid maar vruchten afwerpt... helaas moet je vandaag blijkbaar in kampen denken. Ga je akkoord met een voorstel van het huidige bewind behoor je tot hun kamp (of tunnelvisie zeker), als je oren hebt naar een maatregel van FDR, behoor je tot zijn kamp. In feite is er maar 1 kamp: Eendracht Aalst en dat is waarvoor die supportersraad er is en waarvoor er acties worden opgezet. Tot hiertoe heb ik - spijtig genoeg - wel de indruk dat de boodschap nog maar weinig is aangekomen. Ik heb zelfs de indruk dat de voorstanders van A of B meer in extremen denken en handelen dan die mensen zelf. Hoe meer tijd er ook overgaat hoe extremer de kampen naar voor gebracht worden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Nov 2011, 14:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Mariner schreef: Ik wil wel eens weten wie dienen "Bomber" is ![]() En diene schepper oan den hoek van den natten toog? ![]() |
| 21 Nov 2011, 14:55 |
|
|
Duivelke
Iendracht.be schreef: Free Bird schreef: anathema76 schreef: Ik zie niet in waarom iemand niet onder zijn eigen naam zou durven posten. En je kan toch niet ontkennen dat al die nieuwe accounts alleen maar opduiken als het crisis is op den Iendracht? Wel, als dan weer iemand een nieuwe roddel of gerucht voor waar komt verkondigen op het forum, dan weet ik graag welk vlees ik in de kuip heb. En om het goede voorbeeld te geven, mijn naam is Lieven Van den Bogaerd. Wie volgt? Free Bird? Goed geprobeerd, maar neen . Internet laat al zoveel ongewild sporen achter. Je moet je tegenwoordig ook al bijna overal registreren en persoonlijke gegevens meegeven dus zolang ik zelf nog de keuze heb, ga ik daar niet aan meedoen.Maar alle respect voor wie dat wel wil of durft, alleen vind ik het wat verregaand om te vragen om dat op te leggen op een forum. Ik ben wel akkoord dat er veel nieuwe accounts opduiken in tijden van crisis en ik snap ook wel vanwaar de vraag komt hoor maar de laatste 2 pagina's hier leken wel een beetje een heksenjacht Vergeet ook niet, er zijn waarschijnlijk ook veel mensen die gewoon meelezen en zich nooit geroepen voelen hun mening of vreugde te uiten behalve als het echt nodig is (bijvoorbeeld in crisistijden). Ik lees bijvoorbeeld al heel lang, en bijna elke dag, het forum van RSCA, maar ik post daar heel zelden en enkel als ik vind dat ik iets zinnigs te zeggen heb (waarmee ik niet wil zeggen dat jullie onzinnige zaken posten é). Aangezien dubbelaccounts verboden zijn, gelieve met je oorspronkelijke nickname te posten... Geen probleem. Dat doe ik. |
| 21 Nov 2011, 15:52 |
|
|
toevallige voorbijganger
Beste vrienden,
Er bestaat maar alleen EA, overeenkomen en eigen ego opzij zetten is dit zo moeilijk ? Voor sommige blijkbaar wel! |
| 21 Nov 2011, 16:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Mariner schreef: Ik wil wel eens weten wie dienen "Bomber" is ![]() Das enen die altijd met poker verliest Groeten, Sjeikh Khalifa bin Zayed. ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 21 Nov 2011, 16:49 |
|
|
toevallige voorbijganger
DavidSeal schreef: De zoon van Guy nu snap ik het, dat zegt genoeg...objectief jij? ![]() Heb ik ooit gezegd dat ik objectief ben??????? Ik denk niet dat hier iemand objectief is... Als je iets geeft om de club, wilt dat zeggen dat je er emotioneel mee begaan bent. En dus is iedereen hier subjectief... Hoop ik toch ![]() |
| 21 Nov 2011, 17:37 |
|
|
toevallige voorbijganger
laurent ,
heel nobel van jou dat je de jeugdopleiders komt steunen , maar ik adviseer je om weg te blijven van dit forum. Die enkelingen die dit forum als het hunne beschouwen hebben of géén bal verstand van wat jeugdopleiding is of hebben een dubbele agenda . nog eens, tof dat je het opneemt voor die opleiders die wel degelijk een visie hadden over hoe belangrijk de jeugdopleiding voor deze club wel is , maar helaas werden weggestuurd door managers die liever spelers kopen en verkopen en heel erg bang waren dat er teveel talent zou doorstromen. aan allen die echt inzitten met deze club : er is maar één weg om, op lange termijn, deze club en bij uitbreiding alle tweedeklassers, te redden van de faling en da's dat deze clubs opleidingsclub worden, die jonge voetballers klaarstomen voor het echte grote werk. zolang wij en die andere tweedeklassers blijven teveel geld uitgeven, lees : meer geld uitgeven als er binnenkomt, zal het faillissement altijd de ultieme uitslag zijn. Laurent , nog es, het was goe bedoeld en moedig om je gedacht te zeggen vanuit je hart en je gevoel én je ervaring als jeugdspeler en niet, zoals enkelen hier , met een bijbedoeling. maar laat het, de dag dat dit weer een democratisch forum wordt , kom dan nog eens terug. verder hoop ik , samen met jou en heel veel andere jeugdvoetballers van eendracht aalst dat de opleiders van niveau ooit kunnen terugkeren en hun visie verder kunnen uitdragen ....het is de enige oplossing voor onze noodlijdende club ! dixit |
| 21 Nov 2011, 18:02 |
|
| Pagina 20 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 27 Volgende |