Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Miniem

Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
eintracht frankfurt schreef:
Ik heb hier echt mijn buik van vol. :kots:
Wat een fucking provinciaal amateuristisch ploegske zijn we toch geworden zeg :x

Het beste dat ons kan overkomen, zijn compleet nieuwe mensen die de ploeg overnemen, en dit op professionele wijze.
Maar dit zal in Oilsjt uiteraard wishful thinking zijn :kots:

Je hebt gelijk !
Denk net hetzelfde !
Wij hebben een nieuwe mager , de enige die niks met al die oude knoeierij te maken heeft, laat hem die nieuwe mensen aanwerven !
Ik hoop dat hem zal lukken nog iemand te vinden … een organisatie met zo berg schulden … niet veel zullen zin hebben om te beginnen !
:EA:

25 Nov 2011, 19:41
forumlegende

Leeftijd: 61
Jean schreef:
Sis schreef:
Beste vrienden,

Morgen schijnt misschien de zon !!!

Beschuldig aub niemand, er staan meer mensen klaar dan we denken, de rotte moeten er natuurlijk uit, ik zou lang gaan lopen zijn denk ik. Maar sommige hebben geen schaamte.

Hoop met mij mee!

Toch nog iemand die weet dat de redding misschien niet veraf is, nog wat geduld...

edit

25 Nov 2011, 19:47
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Wat voor nen hoop kleine kinderen zijn dat daar eigenlijk allemaal in het huidige bestuur (en in het vorige)??? Godverdomme seg!! Heb er stilaan ook genoeg van! :kots: :kots:

25 Nov 2011, 19:51
Vaste Waarde

Over het project van carnavalcafe kan ik meedelen dat het reeds verhuurd is aan de mensen die het vorig jaar open gehouden hebben. Huurprijs was 1200 euro voor de drie dagen ( eigenlijk gewoon een maandhuur).
Tenzij de huidige huurders nog van gedacht veranderen zal dit project niet kunnen plaatsvinden.
Laat ons hopen dat er morgen gezond boerenverstand in de lucht hangt en eind deze week alle partijen een akkoord kunnen sluiten!

:EA:

25 Nov 2011, 20:02
forumlegende

Leeftijd: 69
Parol,indien het waar is dat S. De Cock géén bal betaald heeft gooi hem buiten verdomme!!!!

25 Nov 2011, 20:15
Vaste Waarde

Mij kan het niet schelen wie in het bestuur zit. Ik hoop wel dat de personen die hier met geld komen zwaaien het ook effectief hebben....
Het probleem is dat dit voor ons totaal niet te controleren is en dus mogelijks voor het huidge bestuur ook niet he. Ik kies geen partij,maar ik denk in tegenstelling tot wat velen denken dat ego's er op dit moment nog bijzonder weinig mee te maken hebben hoor (voor de goede verstaanders :p ).
Alleszinds wat er ook gebeurt; De supporters moeten in de raad van beheer om toch enige controle te hebben (voor zover dat kan)

25 Nov 2011, 20:49
Freak

Leeftijd: 45
ik vond het gisteren eigenlijk een heel "toffe" vergadering. Iedereen was in vorm had ik de indruk en er werden serieuze vragen afgevuurd.

De Roose had de kans niet om praatjes te maken. En wat ik vooral erg apprecieer was dat Bram en DT heel kritisch waren face to face.

Soit, ik heb denk ik mijn duit ook in het zakje gedaan. :D

Over het organigram en de namen ervan ben ik niet 100% overtuigd :cool: , maar als De Roose inderdaad over een handvol zilverlingen beschikt om de club op korte termijn te "redden", dan moet er op zijn minst gepraat worden.

Dan mogen er een "paar" (letterlijk dan :D ) hun ego stilletjes aan op kant zetten. Ons bestuur bestaat binnenkort nog uit één man, sorry maar dat is voor te lachen.

En wie er voor mij stante pede uit moet, dat heb ik gisteren ook wel duidelijk gemaakt.

25 Nov 2011, 21:26
forumlegende

Leeftijd: 69
Ging er hier geen verslagske opkomen van gisteren?

25 Nov 2011, 21:36
Miniem

zoals ik zondag 20/11/11 al gepost heb van SDC dat die hier zovlug mogelijk weg moet.
En natuurlijk gaat SDC en onze manager tegen stemmen tegen FDR want ze zijn binnen gehaald door DDB en MVDS.
@BSV:je mag gerust een mening hebben maar als je zulke beschuldiging doet wees dan niet laf en maak je bekend. ik weet één ding zeker met al wat je al gepost hebt behoor je tot de klan DDR,MVDS.
En parol ik heb veel respect voor je maar als het klopt wat je gedaan hebt met die stemming dat vindt ik niet kunnen zelfs voorzitter onwaardig sorry
nu weet ik waarom 2a3 maanden geleden niet op mijn vraag aan PAROL geantwoord is,om eens de waarheid van het vorige bestuur te zeggen van wie alles telde van de inkomsten van de wedstrijd en de bonnetjes en bij wie de drankbonnetjes toekwamen SDC en onze manager verzwijgen het gewoon

25 Nov 2011, 22:43
Miniem

de zoon van mijn pa :rolandjen:

25 Nov 2011, 22:51
Miniem

nu begrijp ik waarom krauch niet uit zijn pijp kwam of komt. zolang dat SDC hier rond loopt zal die geen cent in iendracht steken.
ik hoop dat het nog goed komt voor den iendracht met patrick en vooral met krauch want die heeft veel geld en zulke mensen hebben wij nu juist nodig op den iendracht.

25 Nov 2011, 23:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
dalton schreef:
de zoon van mijn pa :rolandjen:

Eje goi oeik nog drei broers ? ;)

Afbeelding

25 Nov 2011, 23:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Titus schreef:
Om dit te voorkomen heeft onze voorzitter (Markey) plots stemrecht gegeven aan onze manager en niemand minder dan Steven De Cock (die niets betaald heeft om toe te treden).

Kan dat zomaar?

25 Nov 2011, 23:20
Freak

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
Titus schreef:
Om dit te voorkomen heeft onze voorzitter (Markey) plots stemrecht gegeven aan onze manager en niemand minder dan Steven De Cock (die niets betaald heeft om toe te treden).

Kan dat zomaar?

het klopt niet , en dat gaat ook niet zomaar...

25 Nov 2011, 23:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
El Corredor schreef:
Smetje schreef:
Titus schreef:

Kan dat zomaar?

het klopt niet , en dat gaat ook niet zomaar...

Raar zo heb ik het van verschillende mensen gehoord, maar het verslag zal dan wel meer duidelijkheid brengen zeker.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

26 Nov 2011, 1:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 40